Тәрбие сағаты «Қамқор» жобасы «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тәрбие сағаты «Қамқор» жобасы «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қамқор» жобасы «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз! тақырыбына арналған тәрбие сағаты
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ №13

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар


Құндылық:

Бірлік және ынтымақ

Педагогтің Т.А.Ә.

Зарлыкова М.Е.

Күні:

02.12

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Эпиграфтар


«Қамқор» жобасы

«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз! акциясы


Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

  • Жасампаздық және жаңашылдық

  • Адал еңбек

  • Қоғамға қызмет

13-САБАҚ

«Цифрлық диета» Челленджі: гаджеттерден қысқа уақытқа бас тарту сізге қалай әсер етеді?

Сабақтың мақсаты

Табиғат құндылығының маңыздылығы, табиғат пен адамның қатынасының үйлесімділігі туралы түсіндіру. Табиғат байлықтарын бағалауға, сақтауға, табиғатты аялай білуге, қамқорлықпен қарай білуге тәрбиелеу

Қауіпсіздік мақсаты


Сабақтың мақсаты: гаджеттерден бас тартудың оқушылардың денсаулығы мен әлауқатына әсерін зерттеу.


Негізгі міндеттер:

1. «Цифрлық диета» ұғымын түсіндіріңіз.

2. Гаджеттерден уақытша бас тартудың ықтимал оң әсерлерін талқылаңыз.

3. Бір күнге гаджеттерден бас тарту бойынша эксперимент жүргізіп, нәтижелерін

талқылаңыз.

Құндылықтарды дарыту

Табиғат байлықтарын бағалауға, сақтауға, табиғатты аялай білуге, қамқорлықпен қарай білуге тәрбиелеу.

Апта дәйексөзі

Бірлігі күшті ел озады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту /7мин/

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Ой қозғау

Шаттық шеңбері

Шөліркемей гүл тұрсын!

Жерім жайнап құлпырсын!

Нұрын сыйлап біздерге

Көкте мәңгі гүл тұрсын!


- Балалар, табиғат дегеніміз не?


Балалар өз ойларын айтады.

Талқылау сұрақтары: · Табиғат дегеніміз не? Табиғат бізге не береді? · Табиғатқа қалай қамқорлық жасаймыз? Бейнеролик көрсету. Оқушылардың бейнеролик туралы ойларын сұрау: · Бейнероликтен қандай әсер алдыңыздар? · Бейнероликте қандай маңызды мәселелер қозғалды?

Мұғалімді мұқият тыңдайды. Сұрақтарға жауап беріп , өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар ведионы көріп,пікірін ортаға салады.

1)Тірі табиғат дегеніміз не?
2) Табиғаттың адамға пайдасы қандай?
3) Қоршаған орта табиғатты қалай сақтап қалуға болады.
4) Табиғатты ластайтын нелер?
5) Табиғат ерекшелігі нShape1 еде?

Shape3 Shape2



Shape6 Shape5 Shape4


Ауызша

мадақтау

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!

Презентация

Жазба дәптері


https://youtu.be/2mp73hh2iTk

https://youtu.be/hpm8PPHXymk


Жаңа сабақ

/25мин/


- Балалар денелеріңді тік ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырайық. Көздерімізді жұмуға да болады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныс алайық. Денелерімізді бос ұстайық. Айналадағы барлық тіршілік иелерін аялап, қоршап, қамқорлап жатқанымызды сезінейік. (Осылайша 2 мин. отырады, үнтаспадан табиғат әуені ойналады.) - Балалар, енді көзімізді ашайық. Табиғатқа қамқорлық жасағанымызды көз алдымызға қалай елестеттік? Табиғат - адам үшін адам үшін ерекше қасиетті ұғым. Табиғат жерге қандай көрік берсе, адам да өмірге сондай көрік береді. Сондай көрік пен сұлулықтан, жылылықтан тұратын табиғаттағы өсімдіктер мен суларды, жан-жануарлар мен құстарды сақтау, қасиетті жерімізді таза ұстау, аялау - біздің адами борышымыз. - Табиғатты қорғау - Жер ананы қорғау, табиғатты қорғау - өзіңді қорғау. Табиғат– бізді қоршаған дүние: аспан мен жер, тау мен су, жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі. Адам қашанда Табиғат әсемдігіне, сұлулығына тамсанған, таңданған, қуанып шабыт алған және қамқорлық жасаған.


- Мен сынып қалған ағашты байлап, оған қамқорлық жасап жатқанымды елестеттім. - Мен гүлдерге су құйып жатқанымды елестеттім.

Мұғалімді мұқият тыңдайды · Әр топ өз жұмыстарын таныстырады, сынып болып талқылау жүргізіледі.

Тапсырма: Оқушыларды бірнеше топқа бөліп, әр топқа жеке тапсырмалар беру: · 1-топ: Табиғатқа қалай қамқорлық жасаймыз? · 2-топ: Айналамызды күл-қоқыстан қалай таза ұстаймыз? · 3-топ: Табиғатты көркейтуге қандай ұсыныстар айтар едіңдер?

Қима қағаздар, маркерлер










Қима қағаздар, маркерлер

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)



ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ

3 САБАҚ. «ЦИФРЛЫҚ ДИЕТА» ЧЕЛЛЕНДЖІ: ГАДЖЕТТЕРДЕН

ҚЫСҚАУАҚЫТҚАБАС ТАРТУ СІЗГЕ ҚАЛАЙ ӘСЕР ЕТЕДІ?

Сабақтың барысы

1. Кіріспе (2 минутқа дейін):

Бейнені қарау:

«Цифрлық диета» дегеніміз не және ол не үшін қажет? Біздің қазіргі әлемде

цифрлық технологиялар өміріміздің жарқын бөлігіне айналды. Жаңа технологияларды

ақылмен пайдалану маңызды.

«Цифрлық диета» – бұл цифрлық технологияларды қолданудың саналы тәсілі.

Цифрлық диета – бұл гаджеттер мен технологияларға тәуелділікті жеңу, тепе-теңдікті

сақтау.

- Сізге цифрлық диета қажет пе? Мұны қалай анықтауға болады?

- Сөйлесу кезінде, маңызды әңгіме, телефонды алуға және қоңырауларды, SMS-ті

тексеру.

- Гаджеттер болмаған кезде барлығы бір-біріне уақыт бөледі.

- Интернет болмаған кезде сіз поштаны тексере алмайсыз ба?

2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

Гаджеттерден уақытша бас тартудың пайдалы жақтары:

гаджеттерден уақытша бас тарту белсенді өмір салтына ықпал етеді;

психикалық денсаулық жақсарады (стресс деңгейі төмендейді);

ұйқы сапасы жақсарады;

тұлғааралық қарым-қатынас орнатылды (достарыңызбен көбірек уақыт өткізуге

болады);

өнімділік артып келеді;

шығармашылық дағдылар дамиды (кітап оқу, сурет салу, балама ретінде

шығармашылық әрекеттер).



Мұғалім балаларға сауалнама жүргізеді: сіздердің біреулеріңіз интернетте осындай жағдайларға тап болды ма және сіз қалай әрекет еттіңіз?

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Бағалау. «Дауыс беру» әдісі.



Стикерлер, маркерлер


Пайдалы сілтеме:


https://youtu.be/jWklhxwlxmA?si=3s9JkNCOr7aJQIbk


Сабақтың соңы

/3мин/

Рефлексия


Табиғат - адам үшін адам үшін ерекше қасиетті ұғым.


Табиғат жерге қандай көрік берсе, адам да өмірге сондай көрік береді. Сондай көрік пен сұлулықтан, жылылықтан тұратын табиғаттағы өсімдіктер мен суларды, жан-жануарлар мен құстарды сақтау, қасиетті жерімізді таза ұстау, аялау - біздің адами борышымыз.

Табиғатты қорғау - Жер ананы қорғау, табиғатты қорғау - өзіңді қорғау.

Табиғатт – бізді қоршаған дүние: аспан мен жер, тау мен су, жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі. Адам қашанда Табиғат әсемдігіне, сұлулығына тамсанған, таңданған, қуанып шабыт алған және қамқорлық жасаған.

Табиғатты қорғау жөнінде Қазақстан Республикасы ата-заңының 38-бабында Қазақстан Республикасы азаматтарына табиғатты сақтау және табиғат байлықтарын қорғауға міндеттілігі айтылған.


Табиғаттағы жарқыраған нелер? (күн, ай, жұлдыз)

Табиғаттағы көгілдір нелер? (аспан, өзен, көл, теңіз, мұхит)

Табиғаттағы жайқалған нелер? (ағаштар, гүлдер)

Табиғатта ән салған нелер? (құстар)

Сыбырлаған нелер? (жапырақтар)

Сыңғырлаған нелер? (сулар)

Осының бәрін бір сөзбен не дейді екенбіз? (Табиғат — ана)


Ой толғау

1-топ Егер табиғатқа тіл бітсе...

2-топ Егер мен суретші болсам







  • «Бір тал кессең , он тал ек» - Жасыл ел акциясына ат салысамыз

  • «Судың да сұрауы бар» -суды ысырапсыз пайдалануға жол бермейміз, ластамаймыз

  • Орман , тоғайды бақтарды күл-қоқыстан тазалап , өрттен қорғаймыз

  • Аң-құстарды рұқсатсыз атуға тиым саламыз, қамқорлық жасаймыз.

  • Табиғатқа байланысты қандай ырым-тыйым сөздер білесіңдер?



Қандай ой пайда болды?

Не сезіндім?

Не ұнады?








«Табиғатпен сырласу». Отырған орындығымыз арқылы табиғатқа саяхат жасаймыз. Көз алдарыңа туған жерімізді, оның әсем табиғатын елестетіңдер. Сулар мөп - мөлдір ағып жатыр, гүлдер жайнап өсіп тұр. Табиғатты тамашалап келе жатсақ алдымыздан мөлдір бұлақ кездеседі. Сол бұлақтан су ішеміз.

Ол үшін:

1. Алға иілу

2. Аламыз

3. Ішеміз

4. Рахат - ай.

Алдымыздан алма ағашы кездеседі. Сол ағаштан алманы алып жейміз.

1. Оң аяқ алға, сол аяқ өкшесі көтеріледі

2. Алу.

3. Қырт етіп тістеу.

4. Тәттісін - ай.

Раушан гүліне кездесеміз.

1. Алға иілу.

2. Аламыз.

3. Иіскейміз

4. Қажет емес ауаны сыртқа шығарамыз.

Балалар бұлақ дегеніміз - денсаулық

Алма - рухани байлық,

Гүл - бақыт құсын сыйлайды.

«Таза болса табиғат,

Аман болар адамзат», дегендей табиғат таза болса, адамзат баласы да аман болады. Қазіргі кезде техника жақсы дамыған. Оның пайдасы көп болғанымен, зияныды жағы да бар. Сондықтан біз табиғат-ананы барымызша қорғап, қолпаштауға тиіспіз. Ол үшін көктем сайын ағаштар отырғызып, құстарға ұя жасап. Табиғатпен етене араласуымыз қажет. Көшеде кетіп бара жатқанда, қолымызда керек емес нәрсе болса оны лақтырып тастамай, қоқыс жәшігіне ерінбей апарып салу керек. Табиғатты қорғауды өзіңнің тазалығыңнан бастаған дұрыс. Бұл әрбір адамның міндеті.

- Иә, балалар, біздің жерсіз, табиғатсыз өмір сүруіміз мүмкін емес. Табиғаттың, жердің суы, ағашы, өзен-көлі, сұлулығы болмаған жерде не болар еді?

-оқушылар ой толғау жазады.


Сұрақтарға жауап береді

Рефлексия жасайды.

Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі


Стикер, жапсырма қағаз





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2024
415
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі