Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітілді:___________

    Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

    Тәрбие сағаты

    «Мемлекеттік рәміздер – ұлттық мақтаныш» ҚР Рәміздеріне 30 жыл

    Түрлі жарақаттар алған жағдайда алғашқы медициналық көмек

    Күні

    05.12.2022

    Класс жетекші:

    Асанбаева Г.Ж

    Класс: 6Б

    Қатысушылар саны: 32

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар

    (тақырып мазмұнын ашатын)

    «Мемлекеттік рәміздер – бұл біздің мемлекетіміздің, біздің егемендігіміздің берік негізініңбірі. Олар Тәуелсіздіктің қасиетті біріктіруші образын білдіреді». Н.Ә. Назарбаев

    Сабақтың мақсаты:

    • Елтаңба, Ту, Әнұран туралы түсініктерін нығайту. Рәміздердің пайда болуы және тарихтағы маңызы жайлы түсініктерді дамыту.

    • Оқушының есте сақтауын дамыту, өз ойын дұрыс жеткізуге ынталандыру.

    • Оқушыларды Отансүйгіштікке, адамгершілікке, Отанына, халқына адал қызмет етуге, елінің Туын, Елтаңбасын, Әнұранын қастерлеп, құрметтеуге, халқының тегін, тарихын білуге тәрбиелеу.

    Құндылықтарды дарыту

    Жұптық, топтық жұмыстарды орындау арқылы ұйымшылдыққа, жауапкершілікке, бір-бірін құрметтеуге үйрету, еңбек және шығармашылыққа баулу, сынып сағатына қатысты деректі материалдар арқылы өмір бойы білім алу ұғымын қалыптастыру, бір-бірін бағалау арқылы әділдікке, ашықтыққа тәрбиелеу.

    Ресімдеу

    Слайд,презентация

    Музыкалық және бейне көркемдеу

    интерактивті тақта, слайд

    Үлестірмелі материалдар

    Рәміздер туралы суреттер

    Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер

    Презентация

    Дайындыққа арналған әдебиет

    Интернет материалдары

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезең

    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Ресурстар


    Ұйымдастыру кезеңі

    (5 мин)


    Мұғалім оқушылармен амандасады, түгендейді.

    «Жасырын сурет» Суретте не бейнеленгенін тап!

    (Мұғалім рәміздері бар суретті жасырып, аздап аздап ашып, оқушыларға не бейнеленгенін табуды сұрайды.) Топқа бөліну,суреттер арқылы.

    (Ту, Елтаңба, Байрақ, Әнұран)

    Оқушылар мұғаліммен амандасады. Рәміздер: елтаңба, ту, әнұран.

    Компьютер


    Кріспе

    (10мин)












    Бүгінгі сабағымыз, Отанымыздың ұлттық мақтанышы – мемлекеттік рәміздерге арналады. Тәрбие сағатымыздың мақсаты– мемлекетіміздің рәміздері туралы білімдерімізді толықтырып, оларды қастерлеп, құрметтеуге үйренеміз.

    Кез келген мемлекеттің айшығы – мемлекеттік рәміздері екені белгілі. Елін, жерін сүю мен Отанға деген адалдықтың бір белгісі – мемлекеттік рәміздерімізді қадір тұту болып табылады. Жас ұрпақты елжандылық негізде тәрбиелеуде де мемлекеттік нышандардың алар орны ерекше. Олай болса, рәміз дегеніміз не?

    «Рәміз» – белгілі идеяны білдіретін белгі, бейне. Адамға ой-пікір туғызады. Ортақ түсінік бойынша, орақ еңбекті, таға бақытты, зәкір (якорь) үмітті, лира музаны, арыстан құдіретті бейнелеген көкшіл жалау бейбітшілік рәмізі. Рәміздік белгілер ғасырлар бойы дами келе мемлекеттік рәміздерге (ту, елтаңба, гимн) айналды.

    «Ту» – тұтастық пен бірліктің, ынтымақтың құдіретті белгісі. Ол елдік пен егемендікті дүниеге паш етіп тұрады.

    «Елтаңба» – мемлекеттік мөрлерде (облыс, қала, мекеме), алтын, күміс ақшаларда бейнеленген ажырату белгілері.

    «Гимн»– өлеңге жазылған салтанатты ән7

    Оқушылар мұғалімді тыңдап, сұрақтарға жауап беріп, жалпы рәміз, ту, елтаңба, гимн ұғымдары туралы толық мағлұмат алып, түсініктерін кеңейтеді.

    Презентация


    Ортасы

    (20 мин)


    Ендеше, оқушылар Қазақстанның мемлекеттік рәміздерінің мәні мен тарихымен танысу үшін, мына бейнежазбаға қарайық Оқушылар мұқият қарап, тыңдайық, себебі сабақ барысында көптеген сұрақтар келеді.

    Сабақ барысы:

    І. «Кім жылдам».

    ІІ. «Сөз ойла, тез ойла»

    ІІІ. «Кім зерек?» тапсырмасы.

    ІV. «Білімдінің көзі ашық»

    Оқушылар мұқият қарап тыңдайды


    Оқушылар танысады.

    Бейнежазба

    Слайд

    І. «Кім жылдам».

    Ережесі: Отан туралы мақалды жалғастыр.

    1. топ

    1. Отан отбасынан (басталады)

    2 Туған жердей жер болмас, (Туған елдей ел болмас).

    3. Опасызда .....жоқ. (отан)

    2. топ

    1. Отан үшін отқа түс, (күймейсің)

    2. Туған жер ,(тұғырың)

    3. Отансыз адам -Ормансыз (бұлбұл)

    3.топ

    1. Отанды сүю- (отбасынан басталады)

    2. Туған жерге, (туың тік)

    3. Отансыздың оты (жанбайды)

    4. топ

    1. Отан оттан да (ыстық)

    2. Туған жердің жуасы да (тәтті)

    3. Отан елдің анасы, Ел ердің (анасы)

    Оқушылар «Отан» туралы мақалды жалғастырып, жарысады.


    Әр дұрыс жауап 1 баллмен бағаланады.

    Презентация


    ІІ. «Сөз ойла, тез ойла»

    Ережесі: Берілген сөздерден басқа сөздер құрап жазу

    Рәміз

    Елтаңба

    Байрақ

    Әнұран

    мәзір

    Ел

    Бай

    Ән

    әз

    Таңба

    ай

    Ұран

    мәз

    Таң

    қар

    Ұн

    із

    Аң

    ар

    нан


    Оқушылар берілген сөздерден басқа сөздер құрап жарысады.

    Әр дұрыс жауапқа 1 балл.

    Тірек сөздер




    ІІІ. «Кім зерек?» тапсырмасы.

    Ережесі: Мемлекеттік рәміздердің белгілері туралы айтады, оқушылар қай белгі туралы екенін анықтайды.

    Әр сөздің сұрақтарына қарай жауап беру керек

    1. Төлқұжатта, туу туралы куәлікте, орта білім туралы аттестатта құжаттарда бейнеленген ........... (Елтаңба)

    2. Елтаңба – не? (шаңырақ,тұлпар, Қазақстан, егін, жұлдыз, т.б )

    Әр сөздің сұрақтарына қарай жауап беру керек.

    1. Президент резиденциясында, Үкімет үйінде ілулі тұрады. Барлық мекемелерде бар. ........... (Ту)

    2. Ту – қандай? (көгілдір, төртбұрышты, әдемі, белгілі)

    Әр сөздің сұрақтарына қарай жауап беру керек.

    1. Республика, облыс, аудан көлеміндегі маңызды салтанатты мәжілістерде орындалады. ........... (Әнұран)

    2. Әнұран – не істейді? (шырқайды, айтады, жаттайды)

    Әр сөздің сұрақтарына қарай жауап беру керек.

    1. Ту, Елтаңба және Әнұран Қазақстан Республикасының..................(мемлекеттік рәміздері)

    2. Мемлекеттік рәміздер нені білдіреді? бұл кез келген мемлекеттің егемендігі мен біртұтастығын бейнелейді.

    Оқушылар мемлекеттік рәміздердің белгілері туралы айтады, оқушылар қай белгі туралы екенін анықтайды.

    Әр сөздің сұрақтарына қарай жауап береді.

    Әр дұрыс жауап 1 баллмен бағаланады.


    Карточкалар



    ІV. «Білімдінің көзі ашық» Мұны әр кім білуі тиіс?

    Ережесі: 1 минутта бірнеше сұрақтар қойылады, сол сұрақтарға тез қысқа да, нұсқа жауап береміз.

    1. ҚР тәуелсіз мемлекет пе?

    2. ҚР туының авторы: Шәкен Ниязбеков

    3. Қазақстанның ұлттық валютасы қалай аталады?(тенге)

    4. Әнұранымыздың әнін жазған: Шәмші Қалдаяқов.

    5. Еліміздің көрікті жерлері

    6. Мемлекеттік рәміздер жобасы қандай әдіспен таңдалды?(байқау)

    7. Әнұранымыздың сөзін жазғандар: Нұрсұлтан Назарбаев, Жұмекен Нәжімеденов.

    8. Еліміздің бас қаласы

    9. Мемлекеттік туымыз… түсі. (аспанкөк)

    10. Мемлекеттік елтаңбада пайдаланған негізгі бояу… түсті рең.(алтын)

    11. Қазақстанның мемлекеттік тілі қай тіл?

    12. Гимнді грек тілінен ауарғанда қандай мағна береді.(ұран, ұран салу)

    13. Елтаңбадағы қыран қанатты… бейнеленген. (қос тұлпар)

    14. ҚР Конститутция күні қашан? 1995 жылғы 30 тамыз

    15. Қазақстан көлемі жағынан әлемде нешінші орын алады? 9-орын

    16. ҚР президенті

    17. ҚР елтаңбасының авторлары: Жандарбек Мәлібекұлы.

    18. Президенттің жұмыс орны Ақорда

    19. Қазақстан тәуелсіздікті қашан алды?1991 жылғы 16 желтоқсанда

    20. Мемлекеттік ту қай жылы қабылданды? (1992 ж)

    Оқушылар

    1 минутта бірнеше сұрақтар қойылады, сол сұрақтарға тез қысқа да, нұсқа жауап береміз.

    Әр дұрыс жауапқа 1 балл.




    5 мин

    Түрлі жарақаттар алған жағдайда алғашқы медициналық көмек

    «Алғашқы көмек – адам жарақат алған кезде, адам өміріне, денсаулығына қауіп төнген кезде дәрігер келгенше немесе ауруды ауруханаға жеткізгенше тез арада көрсетілетін көмек.»

    Жарақат түрлері:

    Қан кету, сыну, естен тану, улы заттардың әсерінен естен айрылу, күю, электр жарақаты, үсу, газбен улану.

    Қан кету. Ірі артерия немесе вена қан тамырлары зақымданған кезде міндетті түрде қан тоқтататын жгут немесе сол қызметті атқара алатын заттарды қолдану қажет.

    Естен тану.

    1. Ауру адамды қан басқа құйылу үшін басын төмен қойып, аяғын жоғары көтеру керек.

    2. Жылы көрпе жабу немесе керісінше денесін салқындату үшін киімін шешу, омырауын ашу.

    3. Терезені ашу.

    4. Мүсәтір спиртін иіскету немесе бетіне суық су бүрку.

    5. Есінен танған адам ұзақ уақыт өзіне келмеген жағдайда қолдан тыныс алдыру және жабық жүрек массажын жасау.

    6. Ауру өз - өзіне келіп ес жинай бастағанда валериан тамшысын беру. Электрожарақат. Қолдан тыныс алдыру – күшпен өкпені желдету, өкпеге ауа жіберіп, өкпеден ауаны шығару. Ең көп тараған «ауыздан - ауызға» әдісі.

    Сынық. Тұтас сүйектің түгелдей немесе шамалап бұзылуы. Сынықтар екі түрлі болады – ашық және жабық.

    Зақымдалған сүйекті қозғалмас үшін иммобилизация жолымен қол аяқты шинамен бекіту немесе кез келген соған жарайтын заттармен: таяқты, ағашты пайдалану. Егер ашық сынық кезінде жара болса, оған антисептикалық ширатпа қойылады.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Асанбаева Гулнур Жалгасовна
    12 Маусым 2023
    852
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тәрбие сағаты Рәміздерім Мақтанышым

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тәрбие сағаты Рәміздерім Мақтанышым

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мемлекеттік рәміздер – бұл біздің мемлекетіміздің, біздің егемендігіміздің берік негізініңбірі. Олар Тәуелсіздіктің қасиетті біріктіруші образын білдіреді».
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітілді:___________

    Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

    Тәрбие сағаты

    «Мемлекеттік рәміздер – ұлттық мақтаныш» ҚР Рәміздеріне 30 жыл

    Түрлі жарақаттар алған жағдайда алғашқы медициналық көмек

    Күні

    05.12.2022

    Класс жетекші:

    Асанбаева Г.Ж

    Класс: 6Б

    Қатысушылар саны: 32

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар

    (тақырып мазмұнын ашатын)

    «Мемлекеттік рәміздер – бұл біздің мемлекетіміздің, біздің егемендігіміздің берік негізініңбірі. Олар Тәуелсіздіктің қасиетті біріктіруші образын білдіреді». Н.Ә. Назарбаев

    Сабақтың мақсаты:

    • Елтаңба, Ту, Әнұран туралы түсініктерін нығайту. Рәміздердің пайда болуы және тарихтағы маңызы жайлы түсініктерді дамыту.

    • Оқушының есте сақтауын дамыту, өз ойын дұрыс жеткізуге ынталандыру.

    • Оқушыларды Отансүйгіштікке, адамгершілікке, Отанына, халқына адал қызмет етуге, елінің Туын, Елтаңбасын, Әнұранын қастерлеп, құрметтеуге, халқының тегін, тарихын білуге тәрбиелеу.

    Құндылықтарды дарыту

    Жұптық, топтық жұмыстарды орындау арқылы ұйымшылдыққа, жауапкершілікке, бір-бірін құрметтеуге үйрету, еңбек және шығармашылыққа баулу, сынып сағатына қатысты деректі материалдар арқылы өмір бойы білім алу ұғымын қалыптастыру, бір-бірін бағалау арқылы әділдікке, ашықтыққа тәрбиелеу.

    Ресімдеу

    Слайд,презентация

    Музыкалық және бейне көркемдеу

    интерактивті тақта, слайд

    Үлестірмелі материалдар

    Рәміздер туралы суреттер

    Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер

    Презентация

    Дайындыққа арналған әдебиет

    Интернет материалдары

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезең

    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Ресурстар


    Ұйымдастыру кезеңі

    (5 мин)


    Мұғалім оқушылармен амандасады, түгендейді.

    «Жасырын сурет» Суретте не бейнеленгенін тап!

    (Мұғалім рәміздері бар суретті жасырып, аздап аздап ашып, оқушыларға не бейнеленгенін табуды сұрайды.) Топқа бөліну,суреттер арқылы.

    (Ту, Елтаңба, Байрақ, Әнұран)

    Оқушылар мұғаліммен амандасады. Рәміздер: елтаңба, ту, әнұран.

    Компьютер


    Кріспе

    (10мин)












    Бүгінгі сабағымыз, Отанымыздың ұлттық мақтанышы – мемлекеттік рәміздерге арналады. Тәрбие сағатымыздың мақсаты– мемлекетіміздің рәміздері туралы білімдерімізді толықтырып, оларды қастерлеп, құрметтеуге үйренеміз.

    Кез келген мемлекеттің айшығы – мемлекеттік рәміздері екені белгілі. Елін, жерін сүю мен Отанға деген адалдықтың бір белгісі – мемлекеттік рәміздерімізді қадір тұту болып табылады. Жас ұрпақты елжандылық негізде тәрбиелеуде де мемлекеттік нышандардың алар орны ерекше. Олай болса, рәміз дегеніміз не?

    «Рәміз» – белгілі идеяны білдіретін белгі, бейне. Адамға ой-пікір туғызады. Ортақ түсінік бойынша, орақ еңбекті, таға бақытты, зәкір (якорь) үмітті, лира музаны, арыстан құдіретті бейнелеген көкшіл жалау бейбітшілік рәмізі. Рәміздік белгілер ғасырлар бойы дами келе мемлекеттік рәміздерге (ту, елтаңба, гимн) айналды.

    «Ту» – тұтастық пен бірліктің, ынтымақтың құдіретті белгісі. Ол елдік пен егемендікті дүниеге паш етіп тұрады.

    «Елтаңба» – мемлекеттік мөрлерде (облыс, қала, мекеме), алтын, күміс ақшаларда бейнеленген ажырату белгілері.

    «Гимн»– өлеңге жазылған салтанатты ән7

    Оқушылар мұғалімді тыңдап, сұрақтарға жауап беріп, жалпы рәміз, ту, елтаңба, гимн ұғымдары туралы толық мағлұмат алып, түсініктерін кеңейтеді.

    Презентация


    Ортасы

    (20 мин)


    Ендеше, оқушылар Қазақстанның мемлекеттік рәміздерінің мәні мен тарихымен танысу үшін, мына бейнежазбаға қарайық Оқушылар мұқият қарап, тыңдайық, себебі сабақ барысында көптеген сұрақтар келеді.

    Сабақ барысы:

    І. «Кім жылдам».

    ІІ. «Сөз ойла, тез ойла»

    ІІІ. «Кім зерек?» тапсырмасы.

    ІV. «Білімдінің көзі ашық»

    Оқушылар мұқият қарап тыңдайды


    Оқушылар танысады.

    Бейнежазба

    Слайд

    І. «Кім жылдам».

    Ережесі: Отан туралы мақалды жалғастыр.

    1. топ

    1. Отан отбасынан (басталады)

    2 Туған жердей жер болмас, (Туған елдей ел болмас).

    3. Опасызда .....жоқ. (отан)

    2. топ

    1. Отан үшін отқа түс, (күймейсің)

    2. Туған жер ,(тұғырың)

    3. Отансыз адам -Ормансыз (бұлбұл)

    3.топ

    1. Отанды сүю- (отбасынан басталады)

    2. Туған жерге, (туың тік)

    3. Отансыздың оты (жанбайды)

    4. топ

    1. Отан оттан да (ыстық)

    2. Туған жердің жуасы да (тәтті)

    3. Отан елдің анасы, Ел ердің (анасы)

    Оқушылар «Отан» туралы мақалды жалғастырып, жарысады.


    Әр дұрыс жауап 1 баллмен бағаланады.

    Презентация


    ІІ. «Сөз ойла, тез ойла»

    Ережесі: Берілген сөздерден басқа сөздер құрап жазу

    Рәміз

    Елтаңба

    Байрақ

    Әнұран

    мәзір

    Ел

    Бай

    Ән

    әз

    Таңба

    ай

    Ұран

    мәз

    Таң

    қар

    Ұн

    із

    Аң

    ар

    нан


    Оқушылар берілген сөздерден басқа сөздер құрап жарысады.

    Әр дұрыс жауапқа 1 балл.

    Тірек сөздер




    ІІІ. «Кім зерек?» тапсырмасы.

    Ережесі: Мемлекеттік рәміздердің белгілері туралы айтады, оқушылар қай белгі туралы екенін анықтайды.

    Әр сөздің сұрақтарына қарай жауап беру керек

    1. Төлқұжатта, туу туралы куәлікте, орта білім туралы аттестатта құжаттарда бейнеленген ........... (Елтаңба)

    2. Елтаңба – не? (шаңырақ,тұлпар, Қазақстан, егін, жұлдыз, т.б )

    Әр сөздің сұрақтарына қарай жауап беру керек.

    1. Президент резиденциясында, Үкімет үйінде ілулі тұрады. Барлық мекемелерде бар. ........... (Ту)

    2. Ту – қандай? (көгілдір, төртбұрышты, әдемі, белгілі)

    Әр сөздің сұрақтарына қарай жауап беру керек.

    1. Республика, облыс, аудан көлеміндегі маңызды салтанатты мәжілістерде орындалады. ........... (Әнұран)

    2. Әнұран – не істейді? (шырқайды, айтады, жаттайды)

    Әр сөздің сұрақтарына қарай жауап беру керек.

    1. Ту, Елтаңба және Әнұран Қазақстан Республикасының..................(мемлекеттік рәміздері)

    2. Мемлекеттік рәміздер нені білдіреді? бұл кез келген мемлекеттің егемендігі мен біртұтастығын бейнелейді.

    Оқушылар мемлекеттік рәміздердің белгілері туралы айтады, оқушылар қай белгі туралы екенін анықтайды.

    Әр сөздің сұрақтарына қарай жауап береді.

    Әр дұрыс жауап 1 баллмен бағаланады.


    Карточкалар



    ІV. «Білімдінің көзі ашық» Мұны әр кім білуі тиіс?

    Ережесі: 1 минутта бірнеше сұрақтар қойылады, сол сұрақтарға тез қысқа да, нұсқа жауап береміз.

    1. ҚР тәуелсіз мемлекет пе?

    2. ҚР туының авторы: Шәкен Ниязбеков

    3. Қазақстанның ұлттық валютасы қалай аталады?(тенге)

    4. Әнұранымыздың әнін жазған: Шәмші Қалдаяқов.

    5. Еліміздің көрікті жерлері

    6. Мемлекеттік рәміздер жобасы қандай әдіспен таңдалды?(байқау)

    7. Әнұранымыздың сөзін жазғандар: Нұрсұлтан Назарбаев, Жұмекен Нәжімеденов.

    8. Еліміздің бас қаласы

    9. Мемлекеттік туымыз… түсі. (аспанкөк)

    10. Мемлекеттік елтаңбада пайдаланған негізгі бояу… түсті рең.(алтын)

    11. Қазақстанның мемлекеттік тілі қай тіл?

    12. Гимнді грек тілінен ауарғанда қандай мағна береді.(ұран, ұран салу)

    13. Елтаңбадағы қыран қанатты… бейнеленген. (қос тұлпар)

    14. ҚР Конститутция күні қашан? 1995 жылғы 30 тамыз

    15. Қазақстан көлемі жағынан әлемде нешінші орын алады? 9-орын

    16. ҚР президенті

    17. ҚР елтаңбасының авторлары: Жандарбек Мәлібекұлы.

    18. Президенттің жұмыс орны Ақорда

    19. Қазақстан тәуелсіздікті қашан алды?1991 жылғы 16 желтоқсанда

    20. Мемлекеттік ту қай жылы қабылданды? (1992 ж)

    Оқушылар

    1 минутта бірнеше сұрақтар қойылады, сол сұрақтарға тез қысқа да, нұсқа жауап береміз.

    Әр дұрыс жауапқа 1 балл.




    5 мин

    Түрлі жарақаттар алған жағдайда алғашқы медициналық көмек

    «Алғашқы көмек – адам жарақат алған кезде, адам өміріне, денсаулығына қауіп төнген кезде дәрігер келгенше немесе ауруды ауруханаға жеткізгенше тез арада көрсетілетін көмек.»

    Жарақат түрлері:

    Қан кету, сыну, естен тану, улы заттардың әсерінен естен айрылу, күю, электр жарақаты, үсу, газбен улану.

    Қан кету. Ірі артерия немесе вена қан тамырлары зақымданған кезде міндетті түрде қан тоқтататын жгут немесе сол қызметті атқара алатын заттарды қолдану қажет.

    Естен тану.

    1. Ауру адамды қан басқа құйылу үшін басын төмен қойып, аяғын жоғары көтеру керек.

    2. Жылы көрпе жабу немесе керісінше денесін салқындату үшін киімін шешу, омырауын ашу.

    3. Терезені ашу.

    4. Мүсәтір спиртін иіскету немесе бетіне суық су бүрку.

    5. Есінен танған адам ұзақ уақыт өзіне келмеген жағдайда қолдан тыныс алдыру және жабық жүрек массажын жасау.

    6. Ауру өз - өзіне келіп ес жинай бастағанда валериан тамшысын беру. Электрожарақат. Қолдан тыныс алдыру – күшпен өкпені желдету, өкпеге ауа жіберіп, өкпеден ауаны шығару. Ең көп тараған «ауыздан - ауызға» әдісі.

    Сынық. Тұтас сүйектің түгелдей немесе шамалап бұзылуы. Сынықтар екі түрлі болады – ашық және жабық.

    Зақымдалған сүйекті қозғалмас үшін иммобилизация жолымен қол аяқты шинамен бекіту немесе кез келген соған жарайтын заттармен: таяқты, ағашты пайдалану. Егер ашық сынық кезінде жара болса, оған антисептикалық ширатпа қойылады.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Сызу Тест 7 сынып
    12.06.2023
    852
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Асанбаева Гулнур Жалгасовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации