Сынып жетекшінің аты-жөні
Күні:27.01.2025
Сынып
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сынып сағатының тақырыбы
Шын жүректен кітап сыйла.
Тәрбие жұмысының бағыты
Мақсаты
Білімділік: Кітаптың білім көзі ретіндегі рөлін түсіндіру, оқудың адам өміріндегі маңыздылығын баса көрсету.
Дамытушылық: Оқуға деген қызығушылықты арттыру, оқу арқылы ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Кітапқа деген құрмет сезімін қалыптастыру, тазалық пен ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Бағалау критерийлері:
Барысы
Тәрбие сағатындағы орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Ресурстар
Кіріспе
10 мин
Негізгі бөлім
25 мин
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықтарын тексеру.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
ІІ. Жаңа сабақ:
Кіріспе сөз:
Мұғалім кітаптың адам өміріндегі орны туралы қызықты деректер келтіреді. Мысалы: "Кітап - бұл саяхатқа шақыратын билет, жаңа әлемдерді ашуға мүмкіндік беретін сыйлық."
Оқушылардан "Сен үшін кітап деген не?" деген сұраққа жауап алынады.
Кітап арабтың
“жазу”деген сөзінен шыққан.Ол тарих шежіресі,оқу тәрбие құралы
болып табылады.”Оқымасан ой тоқырайды”деген сөз кітап оқымағанның
ойы таяз,санасы төмен,өмірі қараңғы болатыны дәлелдейді.Алғашқы
кітаптар осыдан бірнеші жыл бұрын пайда болған.Ол біздің
қолымыздағы еш ұқсамайды.Алғаш рет кітап жұмсақ балшықтан
жасалған.Жұмсақ балшыққа үшкір нәрсемен жазу жазып,оны
кептіріп,кейін күйдірген.Ол кәдімгі кірпіш тас сияқты болған.Бамбук
өсімдігінен таяқшалар әзірлеп соған да жазған.Ежелгі Египетте
кітапты тасқа қашап жазған.Кейін жануарлардың терісінен пергамент
деп аталатын материал жасалып,кітап соған жазылған.Еуропада кітап
шығарудың негізгі материалы қағаз XIII ғасырда пайда болды.Кітаптың
шығу тарихы мыңдаған жылдар мен ғасырларды артқа тастаған.
«Кітап атаулы досы бола бастаған шақтан былай ғана, әрбір жан өзін
интеллегент бола бастадым деп санауына болады» деген Мұхтар
Әуезовтың сөзімен келіспейтін жан бола қоймас.Шынымен де, кітап
арқылы адамзат ақыл-ойының, інжу-маржанын бойына жинайды да, оларды
ұрпақтан-ұрпаққа жеткізеді. Кітап-барлық білімдердің басын бір
жерге тоғыстырып, кез-келген сәтте көмекке келетін ерен күш, әрі
білімді жетілдіріп, жан-жақты ізденіп, тіл байлығын дамытып, саналы
да, білімді адам шығаруда тап-тырмайтын баға жетпес дүние.
«Кітапсыз өтілген бір күн, орны толмай бос кеткен күн».
Сондықтан да кітап атаулы мен дос бола бастау сәби шақтан басталу
керек.Баланың ой - өрісін дамытудағы дамыту ойын-дары, табиғатпен
байланыс, музыкалық білім және т. б. қатар маңызды орындардың бірі
кітап оқу болып табылады. Кітап оқу баланың ой-өрісін кеңейтеді,
ойлауға үйретеді, сөйлеу қабілетін, есте сақтауын, қиялын дамытады,
танымдық және дамытушылық қызметін
анықтайды.
Топтық жұмыс:
Сынып 3-4 топқа бөлінеді.
Әр топқа белгілі бір тақырыптағы сұрақтар беріледі:
1-топ: "Ең ұнаған кітабың және неліктен?"
2-топ: "Кітап оқудың қандай пайдасы бар?"
3-топ: "Кітапты қалай күту керек?"
4-топ: "Кітап сыйлаудың маңызы"
Топтар өз ойларын жинақтап, сыныпқа ұсынады.
Ойын:
"Кітаптың бір сөзін айт" ойыны. Оқушылар кезекпен кітаппен байланысты бір сөзден тұратын тізбек құрады.
"Кітапты тап" ойыны. Мұғалім кітап туралы сипаттама береді, оқушылар қай кітап екенін табуы керек.
Пікір алысу:
"Егер сен жазушы болсаң, қандай кітап жазар едің?" деген сұрақ қойылады.
Оқушылардың ойларын тыңдап, қорытынды жасалады.
Слайд
Сұрақ-жауап
Видео-слайд
Сұрақ-жауап
Карточкалар
Қоры
тынды
10 мин
Кітап таңдап талғап оқи білу, оны түсіну мен түйсіну, алған әсеріңді өмір қажетіңе жарата білу – әрбір адамның білігі мен білімін, пайымы мен парасатын айқындайтын алғы шарттардың бірі. Міне осы асыл қазынаны оқу қазіргі таңда төмендеп отыр. «Кітап маған тақтан да қымбат», - деп атап көрсеткен Шекспир.
Талапкер ауылының IT мектеп-лицейі
Тәрбие сағаттың ақпараты
Сынып: 8 В
Өткізілген күні: 27.01.2025
Тақырыбы: Шын жүректен кітап сыйла.!
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Кітаптың білім көзі ретіндегі рөлін түсіндіру, оқудың адам өміріндегі маңыздылығын баса көрсету.
Дамытушылық: Оқуға деген қызығушылықты арттыру, оқу арқылы ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Кітапқа деген құрмет сезімін қалыптастыру, тазалық пен ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Кітап таңдап талғап оқи білу, оны түсіну мен түйсіну, алған әсеріңді өмір қажетіңе жарата білу – әрбір адамның білігі мен білімін, пайымы мен парасатын айқындайтын алғы шарттардың бірі. Міне осы асыл қазынаны оқу қазіргі таңда төмендеп отыр. «Кітап маған тақтан да қымбат», - деп атап көрсеткен Шекспир.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты: Шын жүректен кітап сыйла.
Тәрбие сағаты: Шын жүректен кітап сыйла.
Сынып жетекшінің аты-жөні
Күні:27.01.2025
Сынып
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сынып сағатының тақырыбы
Шын жүректен кітап сыйла.
Тәрбие жұмысының бағыты
Мақсаты
Білімділік: Кітаптың білім көзі ретіндегі рөлін түсіндіру, оқудың адам өміріндегі маңыздылығын баса көрсету.
Дамытушылық: Оқуға деген қызығушылықты арттыру, оқу арқылы ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Кітапқа деген құрмет сезімін қалыптастыру, тазалық пен ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Бағалау критерийлері:
Барысы
Тәрбие сағатындағы орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Ресурстар
Кіріспе
10 мин
Негізгі бөлім
25 мин
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықтарын тексеру.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
ІІ. Жаңа сабақ:
Кіріспе сөз:
Мұғалім кітаптың адам өміріндегі орны туралы қызықты деректер келтіреді. Мысалы: "Кітап - бұл саяхатқа шақыратын билет, жаңа әлемдерді ашуға мүмкіндік беретін сыйлық."
Оқушылардан "Сен үшін кітап деген не?" деген сұраққа жауап алынады.
Кітап арабтың
“жазу”деген сөзінен шыққан.Ол тарих шежіресі,оқу тәрбие құралы
болып табылады.”Оқымасан ой тоқырайды”деген сөз кітап оқымағанның
ойы таяз,санасы төмен,өмірі қараңғы болатыны дәлелдейді.Алғашқы
кітаптар осыдан бірнеші жыл бұрын пайда болған.Ол біздің
қолымыздағы еш ұқсамайды.Алғаш рет кітап жұмсақ балшықтан
жасалған.Жұмсақ балшыққа үшкір нәрсемен жазу жазып,оны
кептіріп,кейін күйдірген.Ол кәдімгі кірпіш тас сияқты болған.Бамбук
өсімдігінен таяқшалар әзірлеп соған да жазған.Ежелгі Египетте
кітапты тасқа қашап жазған.Кейін жануарлардың терісінен пергамент
деп аталатын материал жасалып,кітап соған жазылған.Еуропада кітап
шығарудың негізгі материалы қағаз XIII ғасырда пайда болды.Кітаптың
шығу тарихы мыңдаған жылдар мен ғасырларды артқа тастаған.
«Кітап атаулы досы бола бастаған шақтан былай ғана, әрбір жан өзін
интеллегент бола бастадым деп санауына болады» деген Мұхтар
Әуезовтың сөзімен келіспейтін жан бола қоймас.Шынымен де, кітап
арқылы адамзат ақыл-ойының, інжу-маржанын бойына жинайды да, оларды
ұрпақтан-ұрпаққа жеткізеді. Кітап-барлық білімдердің басын бір
жерге тоғыстырып, кез-келген сәтте көмекке келетін ерен күш, әрі
білімді жетілдіріп, жан-жақты ізденіп, тіл байлығын дамытып, саналы
да, білімді адам шығаруда тап-тырмайтын баға жетпес дүние.
«Кітапсыз өтілген бір күн, орны толмай бос кеткен күн».
Сондықтан да кітап атаулы мен дос бола бастау сәби шақтан басталу
керек.Баланың ой - өрісін дамытудағы дамыту ойын-дары, табиғатпен
байланыс, музыкалық білім және т. б. қатар маңызды орындардың бірі
кітап оқу болып табылады. Кітап оқу баланың ой-өрісін кеңейтеді,
ойлауға үйретеді, сөйлеу қабілетін, есте сақтауын, қиялын дамытады,
танымдық және дамытушылық қызметін
анықтайды.
Топтық жұмыс:
Сынып 3-4 топқа бөлінеді.
Әр топқа белгілі бір тақырыптағы сұрақтар беріледі:
1-топ: "Ең ұнаған кітабың және неліктен?"
2-топ: "Кітап оқудың қандай пайдасы бар?"
3-топ: "Кітапты қалай күту керек?"
4-топ: "Кітап сыйлаудың маңызы"
Топтар өз ойларын жинақтап, сыныпқа ұсынады.
Ойын:
"Кітаптың бір сөзін айт" ойыны. Оқушылар кезекпен кітаппен байланысты бір сөзден тұратын тізбек құрады.
"Кітапты тап" ойыны. Мұғалім кітап туралы сипаттама береді, оқушылар қай кітап екенін табуы керек.
Пікір алысу:
"Егер сен жазушы болсаң, қандай кітап жазар едің?" деген сұрақ қойылады.
Оқушылардың ойларын тыңдап, қорытынды жасалады.
Слайд
Сұрақ-жауап
Видео-слайд
Сұрақ-жауап
Карточкалар
Қоры
тынды
10 мин
Кітап таңдап талғап оқи білу, оны түсіну мен түйсіну, алған әсеріңді өмір қажетіңе жарата білу – әрбір адамның білігі мен білімін, пайымы мен парасатын айқындайтын алғы шарттардың бірі. Міне осы асыл қазынаны оқу қазіргі таңда төмендеп отыр. «Кітап маған тақтан да қымбат», - деп атап көрсеткен Шекспир.
Талапкер ауылының IT мектеп-лицейі
Тәрбие сағаттың ақпараты
Сынып: 8 В
Өткізілген күні: 27.01.2025
Тақырыбы: Шын жүректен кітап сыйла.!
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Кітаптың білім көзі ретіндегі рөлін түсіндіру, оқудың адам өміріндегі маңыздылығын баса көрсету.
Дамытушылық: Оқуға деген қызығушылықты арттыру, оқу арқылы ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Кітапқа деген құрмет сезімін қалыптастыру, тазалық пен ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Кітап таңдап талғап оқи білу, оны түсіну мен түйсіну, алған әсеріңді өмір қажетіңе жарата білу – әрбір адамның білігі мен білімін, пайымы мен парасатын айқындайтын алғы шарттардың бірі. Міне осы асыл қазынаны оқу қазіргі таңда төмендеп отыр. «Кітап маған тақтан да қымбат», - деп атап көрсеткен Шекспир.
шағым қалдыра аласыз













