Тәрбие сағатының тақырыбы: Тәрбие басы-тал бесік
Мақсаты: Оқушыларды ата- аналарын құрметтеуге тәрбиелеу және ата-аналарының бала тәрбиесі туралы ойларын қозғау салу.
Міндеті: 1. Оқушылар тәрбие туралы ойларын жинақтайды.
2. Өз отбасыларындағы бала тәрбиесі туралы ойлау дағдысы қалыптасады.
3. Ата-ананы құрметтеуге тәрбиеленеді.
Әдісі: СТО
Барысы: І Ұйымдастыру
/топқа бөлу/ 1-топ Тәлімгерлер /ата-аналар тобы/
2-топ Талшыбықтар/оқушылар тобы/
Барлығы бірге Шаттық шеңберіндетұрады өлеңді оқиды
Атадан жақсы ұл туса
Елінің туы болады
Атадан жаман ұл туса
Елінің соры болады
Мұғалім:Бүгінгі сабағымызды Жан Жак Руссоның Өсіп келе жатқан талшыбықты солып қалмай тұрғанда суарып, сусындатып күтіміңе ал, түптің түбінде сені әрлендіретін де, нәрлендіретін де соның жемістері- деген сөзімен бастағым келеді. Яғни, өсімдікті өңдеу арқылы,ал адамдарды тәрбиелеу арқылы тәртіпке келтіруге болады екен.
Миға шабуыл
Елес жетелеу стратегиясы /оқушылар көздерін жұмады, сұраққа жауап береді
Бізге не керек?
Біз әлсіз боп туамыз, бізге не керек? /Бізге күш керек/
Біз бәрінен айрылып туамыз,бізге не керек? /Бізге күш керек/
Біз парықсыз болып туамыз, бізге не керек? /Бізге парасат керек/
Туған кезде болмағанның және тіршілік етуге керегіміздің бәрі бізге ержеткенше тәрбиемен беріледі екен. Ал осы тәрбие деген сөздің мәніне үңіліп көрелікші
Топтық тапсырма
Тәрбие /ассоцациалық карта/
ІІ Мағынаны ажырату
Мұғалім: Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы Әкем менен шешемнен, тәлім - тәрбие алып өсем мен деп алуымыздың үлкен мәні бар.Тәрбие басы тал бесік дейді халқымыз.Белгілі ғылыми еңбектерде, баланың мейірімді не сотқар болуы ата-аналарына байланысты. Себебі олардың әрбір ойлы-ойсыз әрекеттері, жағымды- жағымсыз қылықтары- балалар үшін үлгілі, үздік ғылым оны ешқандай оқумен, сабақпен өзгерте алмайсың,- дейді екен
Олай болса,балалар, өз отбасыларың, алып жатқан үлгі өнегелерің туралы сыр шертіп көрелікші.
Менің ата-анам/оқушылар өз отбасылары, онда үйреніп жатқан тәрбиелері туралы айтады/ Ән Әкешім-анашым Орындайтындар : Батыл Айдос,Аян
Мұғалім: Тәрбие дегеніміз ең алдымен баланың сезімін оятып, әсершілдігіне ықпал ету екен
.
Ситуациялық көрініс Қымбат машина /оқушылар көрініс көрсетеді/
Талшыбықтар тобына сұрақтар
Әңгімеден не түсіндіңдер?
Кім қателік жіберді деп ойлайсыздар?
Неліктен бала бойында өзімшілдік сезімі қалыптасты деп ойлайсыздар?
Егер де Аманның әкесі басқадай ақыл берсе не болар еді?
Сіз Аманның әкесінің орнында болсаңыз қайтер едіңіз?
Ән Асыл ана орындайтын Ақбота
Тәлімгерлер тобына тапсырма
Мен қандай ата-анамын?
1.Сіздің бойыңызда қандай жақсы қасиеттер бар деп ойлайсыз?
2. Балаңыздың бойынан қандай жақсы қасиеттерді қалыптастырғыңыз келеді?
3. Өнегелі отбасы дегенді қалай таратып айтар едіңіз?
Мұғалім: Байқап отырсақ, ешкім баласына сен жаман бол деп айтпайды екен.Бірақ кейбір сөздеріміз арқылы баланың дұрыс адам болып шығуына кедергі жасайды екенбіз. Балалардың бойына сіңген ізеттілік дөрекілікке, қайырымдылық қатыгездікке айналмасын десек балаға дұрыс тәлім тәрбие беруді үнемі назарда ұстайық. Бала тәрбиесінде ұсақ- түйек деген болмайды. Күнделікті өмірде назар аударуға болмайтын болмашы нәрсе арқылы да бала тәрбиесіне ықпал етеміз екен.
Ән Қазақ жастары
Орындайтндар Айгерім,Айдана,Ақбота
ІІІ кезең
Ой-толғаныс
Мұғалім:1 Құрметті ата-аналар , бүгінгі сабағымыздан қандай ой түйдік,Қандай әсер алдық бір ауыз сөзбен түйіндесек./ата-аналардың пікірі сұралады/
Жастай берген тәрбие, жас шыбықты игендей
Бақытыңды балаңнан ізде
Бала өсіру балапан өсіру емес
2 Балалар сендер қандай ой түйдіңдер?
Тәрбие неге ұқсайды ?
Бала ше?
Оның жапырағы нені білдіреді?
ІҮ Қорытынды
Тәрбие басы тал бесіктен басталады. Олай болса, әр іс әрекетіміз арқылы бала тәрбиелейтініміз үнемі назарба болсын деп тәрбие сағатымызды аяқтағым келеді.
Талшыбықтар
Тәлімгерлер