|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
- Амандасу, сыныптағы
көңіл-күйді анықтау. |
- Мұғаліммен амандасады - Топтарға бөлінеді |
Әуен, топтық белгілер |
|
Кіріспе |
- «Тәуелсіздік деген не?»
бейнеролик көрсету. |
Оқушылар видеоға назар аударады, сұрақтарға жауап береді. |
Презентация, бейнематериалдар |
|
Негізгі бөлім |
Тәуелсіздік – бұл мемлекеттің өзіне тән басқару жүйесіне, саяси және экономикалық шешімдер қабылдауға толық құқықты болуы, басқа елдерден немесе сыртқы күштерден тәуелді болмауы. Бұл мемлекет өз аумағында ішкі және сыртқы саясатты өзі жүргізуге, өз азаматтарының құқықтары мен бостандықтарын қорғауға және ұлттық мүдделерді жүзеге асыруға толық еркіндік алады. Қазақстан үшін тәуелсіздік 1991 жылы 16 желтоқсанда жарияланды, ол кезде Қазақстан Кеңес Одағынан бөлініп, өз егемендігін алды. Бұл тәуелсіздік ұлттық сана-сезімнің жаңғыруына, мәдениет пен тілдің дамуына, ұлттық экономика мен саяси жүйенің қалыптасуына негіз болды. Тәуелсіздік – әрбір ұлттың қадірлі байлығы, ол халықтың еркіндігі, бостандығы, және болашаққа деген үмітін білдіреді. Тәуелсіздікке қол жеткізу үшін көптеген ұрпақтардың қажырлы еңбегі мен күресі қажет болды. |
1-оқушы
Тәуелсіздік – менің
арманым, асқақ үнім, 2-оқушы
Тәуелсіздік – бұл таңның алғаш
арайы, 3-оқушы Қазақтың ұлы даласы, кең көк
аспан, |
Тәуелсіздік сөзіне жазылған өлеңдер |
|
Топтық жұмыс |
1. Топтық жұмыс: |
- Оқушылар топпен жұмыс істеп, постерді безендіреді, өз ойларын жазады. - Сөзжұмбақ шешеді - Пікірталас жүргізеді
- Әр топ өз жұмысын
қорғайды. |
Постер жасау үшін қағаз, маркерлер, түрлі-түсті қарындаштар |
|
Қауіпсіз дік 10 мин |
Өзіңізді қорғау жолдары 1.Құпиялылықты сақтау: -Жеке ақпаратты әлеуметтік желіде жарияламау. -Қауіпсіз құпиясөздерді қолдану. 2.Ескерту: -Теріс пікірлерге жауап бермеу. -Қорлайтын хабарламаларды скриншоттап, дәлел ретінде сақтау. 3.Көмек сұрау: -Ата-анаға, мұғалімге немесе мектеп психологына жағдайды түсіндіру. -Интернет платформаларының қолдау қызметіне шағымдану. 4.Жағымды орта құру: -Қоршаған ортаны қолдау. -Достар арасында бір-біріне көмектесу. |
Оқушыларға арналған практикалық тапсырмалар
|
Презентация Кибербуллингтің белгілері 1.Эмоционалды белгілер: -Жасөспірімнің көңіл-күйі кенеттен өзгеруі. -Тыныштық, ұялшақтық немесе өз-өзіне деген сенімділіктің төмендеуі. -Әлеуметтік желілерден қорқу немесе бас тарту. 2.Физикалық белгілер: -Ұйқысыздық немесе нашар ұйқы. -Тамақтанудың бұзылуы. -Денсаулыққа қатысты шағымдар (бас ауруы, асқазанның ауыруы). |
|
Қорытынды |
- Топтардың постерлерін көрсету, талқылау. |
- Оқушылар постерлерін таныстырып, өз ойларын бөліседі. |
Постерлер, жазу құралдары |
|
Рефлексия |
- «Тәуелсіздікті сезіну» – оқушылар тәуелсіздікке арнап бір сөзбен өз сезімдерін білдіреді |
(мысалы: бақыт, мақтаныш). |
Слайд |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты "Тәуелсіздік теңдесі жоқ байлығым" 6 сынып
Тәрбие сағаты "Тәуелсіздік теңдесі жоқ байлығым" 6 сынып
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
- Амандасу, сыныптағы
көңіл-күйді анықтау. |
- Мұғаліммен амандасады - Топтарға бөлінеді |
Әуен, топтық белгілер |
|
Кіріспе |
- «Тәуелсіздік деген не?»
бейнеролик көрсету. |
Оқушылар видеоға назар аударады, сұрақтарға жауап береді. |
Презентация, бейнематериалдар |
|
Негізгі бөлім |
Тәуелсіздік – бұл мемлекеттің өзіне тән басқару жүйесіне, саяси және экономикалық шешімдер қабылдауға толық құқықты болуы, басқа елдерден немесе сыртқы күштерден тәуелді болмауы. Бұл мемлекет өз аумағында ішкі және сыртқы саясатты өзі жүргізуге, өз азаматтарының құқықтары мен бостандықтарын қорғауға және ұлттық мүдделерді жүзеге асыруға толық еркіндік алады. Қазақстан үшін тәуелсіздік 1991 жылы 16 желтоқсанда жарияланды, ол кезде Қазақстан Кеңес Одағынан бөлініп, өз егемендігін алды. Бұл тәуелсіздік ұлттық сана-сезімнің жаңғыруына, мәдениет пен тілдің дамуына, ұлттық экономика мен саяси жүйенің қалыптасуына негіз болды. Тәуелсіздік – әрбір ұлттың қадірлі байлығы, ол халықтың еркіндігі, бостандығы, және болашаққа деген үмітін білдіреді. Тәуелсіздікке қол жеткізу үшін көптеген ұрпақтардың қажырлы еңбегі мен күресі қажет болды. |
1-оқушы
Тәуелсіздік – менің
арманым, асқақ үнім, 2-оқушы
Тәуелсіздік – бұл таңның алғаш
арайы, 3-оқушы Қазақтың ұлы даласы, кең көк
аспан, |
Тәуелсіздік сөзіне жазылған өлеңдер |
|
Топтық жұмыс |
1. Топтық жұмыс: |
- Оқушылар топпен жұмыс істеп, постерді безендіреді, өз ойларын жазады. - Сөзжұмбақ шешеді - Пікірталас жүргізеді
- Әр топ өз жұмысын
қорғайды. |
Постер жасау үшін қағаз, маркерлер, түрлі-түсті қарындаштар |
|
Қауіпсіз дік 10 мин |
Өзіңізді қорғау жолдары 1.Құпиялылықты сақтау: -Жеке ақпаратты әлеуметтік желіде жарияламау. -Қауіпсіз құпиясөздерді қолдану. 2.Ескерту: -Теріс пікірлерге жауап бермеу. -Қорлайтын хабарламаларды скриншоттап, дәлел ретінде сақтау. 3.Көмек сұрау: -Ата-анаға, мұғалімге немесе мектеп психологына жағдайды түсіндіру. -Интернет платформаларының қолдау қызметіне шағымдану. 4.Жағымды орта құру: -Қоршаған ортаны қолдау. -Достар арасында бір-біріне көмектесу. |
Оқушыларға арналған практикалық тапсырмалар
|
Презентация Кибербуллингтің белгілері 1.Эмоционалды белгілер: -Жасөспірімнің көңіл-күйі кенеттен өзгеруі. -Тыныштық, ұялшақтық немесе өз-өзіне деген сенімділіктің төмендеуі. -Әлеуметтік желілерден қорқу немесе бас тарту. 2.Физикалық белгілер: -Ұйқысыздық немесе нашар ұйқы. -Тамақтанудың бұзылуы. -Денсаулыққа қатысты шағымдар (бас ауруы, асқазанның ауыруы). |
|
Қорытынды |
- Топтардың постерлерін көрсету, талқылау. |
- Оқушылар постерлерін таныстырып, өз ойларын бөліседі. |
Постерлер, жазу құралдары |
|
Рефлексия |
- «Тәуелсіздікті сезіну» – оқушылар тәуелсіздікке арнап бір сөзбен өз сезімдерін білдіреді |
(мысалы: бақыт, мақтаныш). |
Слайд |
шағым қалдыра аласыз













