Тәрбие сағаты "Теңгені жасау тарихы" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тәрбие сағаты "Теңгені жасау тарихы" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағаты
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 18.10.17ж

Мектеп №19 жалпы орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні:

Абилова.М

Пәні:Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы: Әжетайым менің. Фариза Оңғарсынова.

Әже. Сүйікті әжем. Марат Қабанбай. Айгүлдің әңгімесі.

Сынып: 2 «В»

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

Сабақ мақсаттары:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік мақсат:


Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

Талқылауға арналған сұрақтар:

- Нағашы әжеңнің есімі кім?

Не себепті ...... деп ойлайсыз?

- Әжең саған қандай ақыл айтты?

«Мәңгілік – Ел» жалпы ұлттық патриоттық идеясын жүзеге асыру.

Адалдыққа,адамгершілікке тәрбиелеу.

Алдыңғы оқу:

Үлкен болған кезімде,

Сыйлы болам өзімде.Мәтіндер: Спандияр Көбеев. Атасы мен немересі; Қайрат Жұмағалиев. Кім ойлап тапқан?

Сабақтың жоспары

Жоспарланған

уақыт есебі:

Жоспарланған жаттығу түрлері

(төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған

жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)


Ресурстар


Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу.

Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

«Балалық шақтан қызықты оқиға»

Талдау:

Өздеріңізді қалай сезінудесіз?


Суретшілер

«Балалық шақтан қызықты оқиға»

Тренинг.

Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Оқулықпен жұмыс;

Мақалдың мағынасын ашу;

Күннің шуағы жылы,

Ананың құшағы – жылы.

Венн диаграммасы бойынша жұмыс.

Күн Ана

Күн жер бетін жылытады, ал ана үйді жылытады.

Ал анадан кейін, сендерді күтетін, еркеліктеріңе көнетін тағы кім қымбат? Оны білу үшін мына сөз жұмбақты шешіп көрейік.

Өмірі мен шығармашылығы туралы

Фариза Оңғарсынова - Халық жазушысы. 1939 жылдың 5 - желтоқсанында Гурьев (қазіргі Атырау) облысы, Новобогат ауданына қарасты Манаш ауылында туған. 1961 жылы Гурьев мемлекеттік педогогикалық институтының тіл - әдебиет факультетін бітіріп, Балықшы ауданының Еркіндала, Октябрьдің 40 жылдығы атындағы қазақ мектебінде ұстаздық еткен.

1966 - 1968 жж. Гурьев облыстық «Коммунистік еңбек» партия тұрмысы бөлімінде әдеби қызметкері. 1968 - 1970 жж. республикалық «Лениншіл жас» газетінің Ақтөбе, Гурьев, Орал облыстары бойынша меншікті тілшісі қызметін атқарған.

Замандастар көзімен

«Фариза апамыз поэзияға қанат қағып алғаш қосылған кезден бастап, бүгінгі қазақ поэзиясының падишасына айналып, бүкіл өмірін шығармашылыққа арнады»

Нұрсұлтан Назарбаев.







Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут







Қолдану

Дәптермен жұмыс.

4. Оқулықтағы “Әже өлеңін” мәнерлеп оқып беру;

5. Балаларға іштей оқыту.

6. Балаларға тізбектей оқыту

Әжелер құрметіне Асыл әжем әнін орындап сергіп алайық.

8. Дәптермен жұмыс.

Ақын қолданған сөздерге назар аудару. Сызбаны толтыру.

Ақын қолданған көркем сөздер

9. Шығармашылық жұмыс.

1 - топ. «Әже» тақырыбында шығарма жазу.

2 - топ. «Әже» тақырыбына өлең шығару.

Мен ұйықтарда айтады

Ертегісін әндерін

(Ұйқастарын пайдаланып бір шумақ өлең құрастыру)

10. Уақыт болып жатса, ситуациялық сұрақтар беремін, жауап аламын.

Сен мектепте тәртіпсіздік істедің, әжеңді мұғалім мектепке шақырды. Сенің әрекетің? (Бәрін мойындап кешірім сұрау)

11. Қорытындылау. Балалар кімнің өлеңін өттік? Өлең кім туралы айтылған? Кім әжесін жақсы көреді? Кім әжесіне қандай сыйлық сыйлайды? Әже еңбегін қалай ақтар едің? түсіндіреді.

Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синтез «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ»

әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру.


«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру

Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс






Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма (тапсырмалар сәйкес болды ма)?

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
501
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі