|
Күні: 18.10.17ж |
Мектеп №19 жалпы орта мектебі |
||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Абилова.М |
Пәні:Әдебиеттік оқу |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Әжетайым менің. Фариза Оңғарсынова. Әже. Сүйікті әжем. Марат Қабанбай. Айгүлдің әңгімесі. |
|||||||
|
Сынып: 2 «В» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік мақсат: |
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||
|
- Нағашы әжеңнің есімі кім? |
|||||||
|
Не себепті ...... деп ойлайсыз? |
|||||||
|
- Әжең саған қандай ақыл айтты? |
|||||||
|
«Мәңгілік – Ел» жалпы ұлттық патриоттық идеясын жүзеге асыру. |
Адалдыққа,адамгершілікке тәрбиелеу. |
||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Үлкен болған кезімде, Сыйлы болам өзімде.Мәтіндер: Спандияр Көбеев. Атасы мен немересі; Қайрат Жұмағалиев. Кім ойлап тапқан? |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі: |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Балалық шақтан қызықты оқиға» Талдау: Өздеріңізді қалай сезінудесіз? |
Суретшілер «Балалық шақтан қызықты оқиға» Тренинг. |
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Оқулықпен жұмыс; Мақалдың мағынасын ашу; Күннің шуағы жылы, Ананың құшағы – жылы. Венн диаграммасы бойынша жұмыс. Күн Ана Күн жер бетін жылытады, ал ана үйді жылытады. Ал анадан кейін, сендерді күтетін, еркеліктеріңе көнетін тағы кім қымбат? Оны білу үшін мына сөз жұмбақты шешіп көрейік. Өмірі мен шығармашылығы туралы Фариза Оңғарсынова - Халық жазушысы. 1939 жылдың 5 - желтоқсанында Гурьев (қазіргі Атырау) облысы, Новобогат ауданына қарасты Манаш ауылында туған. 1961 жылы Гурьев мемлекеттік педогогикалық институтының тіл - әдебиет факультетін бітіріп, Балықшы ауданының Еркіндала, Октябрьдің 40 жылдығы атындағы қазақ мектебінде ұстаздық еткен. 1966 - 1968 жж. Гурьев облыстық «Коммунистік еңбек» партия тұрмысы бөлімінде әдеби қызметкері. 1968 - 1970 жж. республикалық «Лениншіл жас» газетінің Ақтөбе, Гурьев, Орал облыстары бойынша меншікті тілшісі қызметін атқарған. Замандастар көзімен «Фариза апамыз поэзияға қанат қағып алғаш қосылған кезден бастап, бүгінгі қазақ поэзиясының падишасына айналып, бүкіл өмірін шығармашылыққа арнады» Нұрсұлтан Назарбаев. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Дәптермен жұмыс. 4. Оқулықтағы “Әже өлеңін” мәнерлеп оқып беру; 5. Балаларға іштей оқыту. 6. Балаларға тізбектей оқыту Әжелер құрметіне Асыл әжем әнін орындап сергіп алайық. 8. Дәптермен жұмыс. Ақын қолданған сөздерге назар аудару. Сызбаны толтыру. Ақын қолданған көркем сөздер 9. Шығармашылық жұмыс. 1 - топ. «Әже» тақырыбында шығарма жазу. 2 - топ. «Әже» тақырыбына өлең шығару. Мен ұйықтарда айтады Ертегісін әндерін (Ұйқастарын пайдаланып бір шумақ өлең құрастыру) 10. Уақыт болып жатса, ситуациялық сұрақтар беремін, жауап аламын. Сен мектепте тәртіпсіздік істедің, әжеңді мұғалім мектепке шақырды. Сенің әрекетің? (Бәрін мойындап кешірім сұрау) 11. Қорытындылау. Балалар кімнің өлеңін өттік? Өлең кім туралы айтылған? Кім әжесін жақсы көреді? Кім әжесіне қандай сыйлық сыйлайды? Әже еңбегін қалай ақтар едің? түсіндіреді. |
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру. |
«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру |
|||||
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма (тапсырмалар сәйкес болды ма)? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты "Теңгені жасау тарихы" 5 сынып
Тәрбие сағаты "Теңгені жасау тарихы" 5 сынып
|
Күні: 18.10.17ж |
Мектеп №19 жалпы орта мектебі |
||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Абилова.М |
Пәні:Әдебиеттік оқу |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Әжетайым менің. Фариза Оңғарсынова. Әже. Сүйікті әжем. Марат Қабанбай. Айгүлдің әңгімесі. |
|||||||
|
Сынып: 2 «В» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік мақсат: |
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||
|
- Нағашы әжеңнің есімі кім? |
|||||||
|
Не себепті ...... деп ойлайсыз? |
|||||||
|
- Әжең саған қандай ақыл айтты? |
|||||||
|
«Мәңгілік – Ел» жалпы ұлттық патриоттық идеясын жүзеге асыру. |
Адалдыққа,адамгершілікке тәрбиелеу. |
||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Үлкен болған кезімде, Сыйлы болам өзімде.Мәтіндер: Спандияр Көбеев. Атасы мен немересі; Қайрат Жұмағалиев. Кім ойлап тапқан? |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі: |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Балалық шақтан қызықты оқиға» Талдау: Өздеріңізді қалай сезінудесіз? |
Суретшілер «Балалық шақтан қызықты оқиға» Тренинг. |
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Оқулықпен жұмыс; Мақалдың мағынасын ашу; Күннің шуағы жылы, Ананың құшағы – жылы. Венн диаграммасы бойынша жұмыс. Күн Ана Күн жер бетін жылытады, ал ана үйді жылытады. Ал анадан кейін, сендерді күтетін, еркеліктеріңе көнетін тағы кім қымбат? Оны білу үшін мына сөз жұмбақты шешіп көрейік. Өмірі мен шығармашылығы туралы Фариза Оңғарсынова - Халық жазушысы. 1939 жылдың 5 - желтоқсанында Гурьев (қазіргі Атырау) облысы, Новобогат ауданына қарасты Манаш ауылында туған. 1961 жылы Гурьев мемлекеттік педогогикалық институтының тіл - әдебиет факультетін бітіріп, Балықшы ауданының Еркіндала, Октябрьдің 40 жылдығы атындағы қазақ мектебінде ұстаздық еткен. 1966 - 1968 жж. Гурьев облыстық «Коммунистік еңбек» партия тұрмысы бөлімінде әдеби қызметкері. 1968 - 1970 жж. республикалық «Лениншіл жас» газетінің Ақтөбе, Гурьев, Орал облыстары бойынша меншікті тілшісі қызметін атқарған. Замандастар көзімен «Фариза апамыз поэзияға қанат қағып алғаш қосылған кезден бастап, бүгінгі қазақ поэзиясының падишасына айналып, бүкіл өмірін шығармашылыққа арнады» Нұрсұлтан Назарбаев. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Дәптермен жұмыс. 4. Оқулықтағы “Әже өлеңін” мәнерлеп оқып беру; 5. Балаларға іштей оқыту. 6. Балаларға тізбектей оқыту Әжелер құрметіне Асыл әжем әнін орындап сергіп алайық. 8. Дәптермен жұмыс. Ақын қолданған сөздерге назар аудару. Сызбаны толтыру. Ақын қолданған көркем сөздер 9. Шығармашылық жұмыс. 1 - топ. «Әже» тақырыбында шығарма жазу. 2 - топ. «Әже» тақырыбына өлең шығару. Мен ұйықтарда айтады Ертегісін әндерін (Ұйқастарын пайдаланып бір шумақ өлең құрастыру) 10. Уақыт болып жатса, ситуациялық сұрақтар беремін, жауап аламын. Сен мектепте тәртіпсіздік істедің, әжеңді мұғалім мектепке шақырды. Сенің әрекетің? (Бәрін мойындап кешірім сұрау) 11. Қорытындылау. Балалар кімнің өлеңін өттік? Өлең кім туралы айтылған? Кім әжесін жақсы көреді? Кім әжесіне қандай сыйлық сыйлайды? Әже еңбегін қалай ақтар едің? түсіндіреді. |
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру. |
«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру |
|||||
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма (тапсырмалар сәйкес болды ма)? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













