Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Әдебиеттік оқу 16-сабақk


    Бөлім:

    Атақты тұлғалар

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ғұлама ғалым. Сағыныш сазы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау

    3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу

    Сабақтың мақсаты

    ватсаппен

    Барлық оқушылар: шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне сүйеніп, сюжеттің дамуын болжайды, шығармадан қажетті ақпаратты тауып оқи алады.

    Көптеген оқушылар: шығармадағы көркем ойды жалғастыра алады.

    Кейбір оқушылар: шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін келесі топқа сұрақ қойып, жауап ала алады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру



    8 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

    1-оқушы: Әрбір адам?

    Бәрі: Туысым, досым, жұрағат.

    2-оқушы: Әрбір сөзің?

    Бәрі: Шындық, бірлік, адалдық.

    3-оқушы: Әрбір ісің?

    Бәрі: Тірлік, тірек, адамдық.

    Мұғалім: Әрбір сабақ?

    Бәрі: Үйрену, ұғу, ұлағат.

    Оқу материалын жариялау «Миға шабуыл» әдісі арқылы жүреді:

    -Суретке зер салыңдар. Сурет мазмұны туралы не айта аласыңдар?

    - Жақсының аты өлмейді,

    Ғалымның хаты өлмейді,-дегенді қалай түсінесіңдер?

    - Әлемнің екінші ұстазы атанған ғалым кім?

    - Әл-Фараби туралы не білесіңдер? Экрандағы суреттерге қарап жауап берсеңдер болады.

    - Ол туралы қандай шығарма

    оқығандарыңды естеріңе түсіріңдер.

    - Олай болса, бүгінгі сабағымызда атақты тұлғалар, оның ішінде ғұлама ғалым Әл-Фараби туралы оқып біліп, тапсырмалар орындаймыз.

    Сабақ мақсаты жария етіледі.Сабақ мақсаты жария етіледі.

    Оқушыларды топқа бөлу «Таңдау» әдісімен асықтар алғызу арқылы жүреді.

    1. Жаттығу жасайды.











    Оқу тапсырмасы жайлы сұрақтарға жауап береді.









    Тақырыпты ашады.



    Асық таңдайды, топқа бірігеді.




    «Ауызша мадақтау» әдісі:

    Жарайсың!

    Тамаша!

    Жақсы!




















    Жаңа білім

    15 мин
















    2 мин


    Бекіту

    15 мин






    (Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады.

    А) «Сағыныш сазы» атты аңызды түсініп тізбектей дауыстап оқыңдар.

    Ә) Сөздік жұмысы:

    -Мәтіндегі түсініксіз сөздерді жазып, жаттап алыңдар.

    Шаһар – қала.

    Ынтызарлық – сағыныш, құштарлық.

    Үрмет – атақ, даңқ, құрмет.

    Шайыр – суырыпсалма ақын.

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Ғалым туралы мақал-мәтелдер, нақыл сөздер айтып, мағынасын талда.


    Сергіту сәтінде қазақ күйіне билейді.


    (Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі, дәптермен жұмыс жүзеге асырылады.

    А) Пікір алмасу:

    - Мәтіннен әл-Фараби отырған бақша суреттелген тұстарды тауып оқыңдар. Осы үзінді бойынша қандай сурет салар едіңдер?

    - Ғажайып бақта отырған әл-Фараби неге көңілсіз деп ойлайсыңдар?

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін келесі топқа сұрақ қойып, жауап ал.


    Тапсырмамен жұмыс жасайды.















    Билеп сергиді.

    -Тапсырманы талқылап, өз пікірлерін білдіреді.

    Дескриптор:

    - Мәтінді тізбектей дауыстап оқиды-2балл.

    - Сөздікті жазып, жаттап алады-2балл.












    Дескриптор:

    Әл-Фараби отырған бақша суреттелген тұстарды тауып оқиды, қиялындағы суретті ауызша суреттейді-4балл.

    Әл-Фарабидің көңілсіз болу себебін әңгімелейді -2балл.

    Оқулық,



















    Оқулық,



    Кері байланыс

    5 мин

    Кері байланысты «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы береді. Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.

    Оқу тапсырмасы: мәтінді мазмұндау.

    Сабаққа кері байланыс жасайды.

    ҚБ қойылады.












    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Әдебиеттік оқу 17-сабақ

    Бөлім:

    Атақты тұлғалар

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Хан Абылай. Хан Абылай атандың

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.6.1 кейіпкердің портртін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп тауып бағалау

    3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: шығармадан қажетті ақпаратты тауып оқиды, кейіпкердің портретін сипаттай алады.

    Көптеген оқушылар: негізгі ойды білдіріп тұрған сөйлемді тауып, шығармадағы оқиғаның дамуын болжай алады.

    Кейбір оқушылар: тақырыпқа сай мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіре алады.

         Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру



    8 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

    «Санау» әдісімен оқушыларды топқа бөледі.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    - «Сағыныш сазы» мәтінін мазмұндау.

    - Өткен тақырыпқа қатысты бір-біріңе сұрақтар қойыңдар, жауап беріңдер.

    Оқу материалын жариялау «Ой қозғау» әдісімен өтеді:

    - Суреттегі тұлғаны таныдыңдар ма?

    - Абылай кім?

    -Ол туралы не білесіңдер?

    - Олай болса, бүгінгі сабақта Бұқар жыраудың «Хан Абылай атандың» атты өлеңін оқып танысатын боламыз.

    Жаттығу жасайды.


    Топқа бірігеді.



    Мәтін мазмұнын айтады.


    Сұрақтарға жауап береді.


    «Ауызша мадақтау» әдісі:

    Жарайсың!

    Тамаша!

    Жақсы!







    Жаңа білім

    15 мин





















    2 мин


    Бекіту

    15 мин






    (Ұ) 1- тапсырма «Тізбек» әдісімен орындалады.

    А) Суретпен жұмыс.

    Суретке зер салыңдар.

    Суретте кімдер бейнеленген?

    • Олардың қазақ батырлары екенін неден аңғардыңдар?

    • Суреттегі ақ боз атқа мінген батырды кім дер едіңдер?

    • Қазақ батырлары неліктен атқа қонды деп ойлайсыңдар?

    Ә) Мәтінмен жұмыс:

    «Хан Абылай атандың» өлеңін мәнерлеп оқыңдар.

    Б) Сөздік жұмысы:

    Бұқар жырау – Абылай ханның тұсында өмір сүрген жырау.

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    - Батыр, хан туралы мақал-мәтелдер айтып, мағынасын түсіндір.


    Сергіту сәтінде «Қаражорға» билейді.


    (Ж, Д) 2-тапсырма- «Өзіндік жұмыс»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тенгалова Азина Сахиовна
    28 Ақпан 2022
    928
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тәрбие сағаты "Ұлттық ойын"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тәрбие сағаты "Ұлттық ойын"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тәрбие сағаты "Ұлттық ойын" тәрбие сағаты жоспар құрып, өзім қмж құрастырдым әріптестеріме бөліскім келеді
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Әдебиеттік оқу 16-сабақk


    Бөлім:

    Атақты тұлғалар

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ғұлама ғалым. Сағыныш сазы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау

    3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу

    Сабақтың мақсаты

    ватсаппен

    Барлық оқушылар: шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне сүйеніп, сюжеттің дамуын болжайды, шығармадан қажетті ақпаратты тауып оқи алады.

    Көптеген оқушылар: шығармадағы көркем ойды жалғастыра алады.

    Кейбір оқушылар: шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін келесі топқа сұрақ қойып, жауап ала алады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру



    8 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

    1-оқушы: Әрбір адам?

    Бәрі: Туысым, досым, жұрағат.

    2-оқушы: Әрбір сөзің?

    Бәрі: Шындық, бірлік, адалдық.

    3-оқушы: Әрбір ісің?

    Бәрі: Тірлік, тірек, адамдық.

    Мұғалім: Әрбір сабақ?

    Бәрі: Үйрену, ұғу, ұлағат.

    Оқу материалын жариялау «Миға шабуыл» әдісі арқылы жүреді:

    -Суретке зер салыңдар. Сурет мазмұны туралы не айта аласыңдар?

    - Жақсының аты өлмейді,

    Ғалымның хаты өлмейді,-дегенді қалай түсінесіңдер?

    - Әлемнің екінші ұстазы атанған ғалым кім?

    - Әл-Фараби туралы не білесіңдер? Экрандағы суреттерге қарап жауап берсеңдер болады.

    - Ол туралы қандай шығарма

    оқығандарыңды естеріңе түсіріңдер.

    - Олай болса, бүгінгі сабағымызда атақты тұлғалар, оның ішінде ғұлама ғалым Әл-Фараби туралы оқып біліп, тапсырмалар орындаймыз.

    Сабақ мақсаты жария етіледі.Сабақ мақсаты жария етіледі.

    Оқушыларды топқа бөлу «Таңдау» әдісімен асықтар алғызу арқылы жүреді.

    1. Жаттығу жасайды.











    Оқу тапсырмасы жайлы сұрақтарға жауап береді.









    Тақырыпты ашады.



    Асық таңдайды, топқа бірігеді.




    «Ауызша мадақтау» әдісі:

    Жарайсың!

    Тамаша!

    Жақсы!




















    Жаңа білім

    15 мин
















    2 мин


    Бекіту

    15 мин






    (Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады.

    А) «Сағыныш сазы» атты аңызды түсініп тізбектей дауыстап оқыңдар.

    Ә) Сөздік жұмысы:

    -Мәтіндегі түсініксіз сөздерді жазып, жаттап алыңдар.

    Шаһар – қала.

    Ынтызарлық – сағыныш, құштарлық.

    Үрмет – атақ, даңқ, құрмет.

    Шайыр – суырыпсалма ақын.

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Ғалым туралы мақал-мәтелдер, нақыл сөздер айтып, мағынасын талда.


    Сергіту сәтінде қазақ күйіне билейді.


    (Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі, дәптермен жұмыс жүзеге асырылады.

    А) Пікір алмасу:

    - Мәтіннен әл-Фараби отырған бақша суреттелген тұстарды тауып оқыңдар. Осы үзінді бойынша қандай сурет салар едіңдер?

    - Ғажайып бақта отырған әл-Фараби неге көңілсіз деп ойлайсыңдар?

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін келесі топқа сұрақ қойып, жауап ал.


    Тапсырмамен жұмыс жасайды.















    Билеп сергиді.

    -Тапсырманы талқылап, өз пікірлерін білдіреді.

    Дескриптор:

    - Мәтінді тізбектей дауыстап оқиды-2балл.

    - Сөздікті жазып, жаттап алады-2балл.












    Дескриптор:

    Әл-Фараби отырған бақша суреттелген тұстарды тауып оқиды, қиялындағы суретті ауызша суреттейді-4балл.

    Әл-Фарабидің көңілсіз болу себебін әңгімелейді -2балл.

    Оқулық,



















    Оқулық,



    Кері байланыс

    5 мин

    Кері байланысты «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы береді. Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.

    Оқу тапсырмасы: мәтінді мазмұндау.

    Сабаққа кері байланыс жасайды.

    ҚБ қойылады.












    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Әдебиеттік оқу 17-сабақ

    Бөлім:

    Атақты тұлғалар

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Хан Абылай. Хан Абылай атандың

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.6.1 кейіпкердің портртін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп тауып бағалау

    3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: шығармадан қажетті ақпаратты тауып оқиды, кейіпкердің портретін сипаттай алады.

    Көптеген оқушылар: негізгі ойды білдіріп тұрған сөйлемді тауып, шығармадағы оқиғаның дамуын болжай алады.

    Кейбір оқушылар: тақырыпқа сай мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіре алады.

         Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру



    8 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

    «Санау» әдісімен оқушыларды топқа бөледі.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    - «Сағыныш сазы» мәтінін мазмұндау.

    - Өткен тақырыпқа қатысты бір-біріңе сұрақтар қойыңдар, жауап беріңдер.

    Оқу материалын жариялау «Ой қозғау» әдісімен өтеді:

    - Суреттегі тұлғаны таныдыңдар ма?

    - Абылай кім?

    -Ол туралы не білесіңдер?

    - Олай болса, бүгінгі сабақта Бұқар жыраудың «Хан Абылай атандың» атты өлеңін оқып танысатын боламыз.

    Жаттығу жасайды.


    Топқа бірігеді.



    Мәтін мазмұнын айтады.


    Сұрақтарға жауап береді.


    «Ауызша мадақтау» әдісі:

    Жарайсың!

    Тамаша!

    Жақсы!







    Жаңа білім

    15 мин





















    2 мин


    Бекіту

    15 мин






    (Ұ) 1- тапсырма «Тізбек» әдісімен орындалады.

    А) Суретпен жұмыс.

    Суретке зер салыңдар.

    Суретте кімдер бейнеленген?

    • Олардың қазақ батырлары екенін неден аңғардыңдар?

    • Суреттегі ақ боз атқа мінген батырды кім дер едіңдер?

    • Қазақ батырлары неліктен атқа қонды деп ойлайсыңдар?

    Ә) Мәтінмен жұмыс:

    «Хан Абылай атандың» өлеңін мәнерлеп оқыңдар.

    Б) Сөздік жұмысы:

    Бұқар жырау – Абылай ханның тұсында өмір сүрген жырау.

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    - Батыр, хан туралы мақал-мәтелдер айтып, мағынасын түсіндір.


    Сергіту сәтінде «Қаражорға» билейді.


    (Ж, Д) 2-тапсырма- «Өзіндік жұмыс»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Бастауыш сынып Тәрбие сағаты 1 сынып
    28.02.2022
    928
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тенгалова Азина Сахиовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации