Материалдар / Тәрбие сағаты "Ұлттық ойын"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбие сағаты "Ұлттық ойын"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағаты "Ұлттық ойын" тәрбие сағаты жоспар құрып, өзім қмж құрастырдым әріптестеріме бөліскім келеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2022
841
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«------------------------- орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

      Әдебиеттік оқу 16-сабақk


Бөлім:

Атақты тұлғалар

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ғұлама ғалым. Сағыныш сазы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау

3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу

Сабақтың мақсаты

ватсаппен

Барлық оқушылар: шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне сүйеніп, сюжеттің дамуын болжайды, шығармадан қажетті ақпаратты тауып оқи алады.

Көптеген оқушылар: шығармадағы көркем ойды жалғастыра алады.

Кейбір оқушылар: шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін келесі топқа сұрақ қойып, жауап ала алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру



8 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

1-оқушы: Әрбір адам?

Бәрі: Туысым, досым, жұрағат.

2-оқушы: Әрбір сөзің?

Бәрі: Шындық, бірлік, адалдық.

3-оқушы: Әрбір ісің?

Бәрі: Тірлік, тірек, адамдық.

Мұғалім: Әрбір сабақ?

Бәрі: Үйрену, ұғу, ұлағат.

Оқу материалын жариялау «Миға шабуыл» әдісі арқылы жүреді:

-Суретке зер салыңдар. Сурет мазмұны туралы не айта аласыңдар?

- Жақсының аты өлмейді,

Ғалымның хаты өлмейді,-дегенді қалай түсінесіңдер?

- Әлемнің екінші ұстазы атанған ғалым кім?

- Әл-Фараби туралы не білесіңдер? Экрандағы суреттерге қарап жауап берсеңдер болады.

- Ол туралы қандай шығарма

оқығандарыңды естеріңе түсіріңдер.

- Олай болса, бүгінгі сабағымызда атақты тұлғалар, оның ішінде ғұлама ғалым Әл-Фараби туралы оқып біліп, тапсырмалар орындаймыз.

Сабақ мақсаты жария етіледі.Сабақ мақсаты жария етіледі.

Оқушыларды топқа бөлу «Таңдау» әдісімен асықтар алғызу арқылы жүреді.

  1. Жаттығу жасайды.











Оқу тапсырмасы жайлы сұрақтарға жауап береді.









Тақырыпты ашады.



Асық таңдайды, топқа бірігеді.




«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!




















Жаңа білім

15 мин
















2 мин


Бекіту

15 мин






(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады.

А) «Сағыныш сазы» атты аңызды түсініп тізбектей дауыстап оқыңдар.

Ә) Сөздік жұмысы:

-Мәтіндегі түсініксіз сөздерді жазып, жаттап алыңдар.

Шаһар – қала.

Ынтызарлық – сағыныш, құштарлық.

Үрмет – атақ, даңқ, құрмет.

Шайыр – суырыпсалма ақын.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

-Ғалым туралы мақал-мәтелдер, нақыл сөздер айтып, мағынасын талда.


Сергіту сәтінде қазақ күйіне билейді.


(Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі, дәптермен жұмыс жүзеге асырылады.

А) Пікір алмасу:

- Мәтіннен әл-Фараби отырған бақша суреттелген тұстарды тауып оқыңдар. Осы үзінді бойынша қандай сурет салар едіңдер?

- Ғажайып бақта отырған әл-Фараби неге көңілсіз деп ойлайсыңдар?

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

-Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін келесі топқа сұрақ қойып, жауап ал.


Тапсырмамен жұмыс жасайды.















Билеп сергиді.

-Тапсырманы талқылап, өз пікірлерін білдіреді.

Дескриптор:

- Мәтінді тізбектей дауыстап оқиды-2балл.

- Сөздікті жазып, жаттап алады-2балл.












Дескриптор:

Әл-Фараби отырған бақша суреттелген тұстарды тауып оқиды, қиялындағы суретті ауызша суреттейді-4балл.

Әл-Фарабидің көңілсіз болу себебін әңгімелейді -2балл.

Оқулық,



















Оқулық,



Кері байланыс

5 мин

Кері байланысты «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы береді. Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.

Оқу тапсырмасы: мәтінді мазмұндау.

Сабаққа кері байланыс жасайды.

ҚБ қойылады.












Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«------------------------- орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

      Әдебиеттік оқу 17-сабақ

Бөлім:

Атақты тұлғалар

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Хан Абылай. Хан Абылай атандың

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.6.1 кейіпкердің портртін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп тауып бағалау

3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: шығармадан қажетті ақпаратты тауып оқиды, кейіпкердің портретін сипаттай алады.

Көптеген оқушылар: негізгі ойды білдіріп тұрған сөйлемді тауып, шығармадағы оқиғаның дамуын болжай алады.

Кейбір оқушылар: тақырыпқа сай мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіре алады.

     Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру



8 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

«Санау» әдісімен оқушыларды топқа бөледі.

Өткен тақырыпқа шолу:

- «Сағыныш сазы» мәтінін мазмұндау.

- Өткен тақырыпқа қатысты бір-біріңе сұрақтар қойыңдар, жауап беріңдер.

Оқу материалын жариялау «Ой қозғау» әдісімен өтеді:

- Суреттегі тұлғаны таныдыңдар ма?

- Абылай кім?

-Ол туралы не білесіңдер?

- Олай болса, бүгінгі сабақта Бұқар жыраудың «Хан Абылай атандың» атты өлеңін оқып танысатын боламыз.

Жаттығу жасайды.


Топқа бірігеді.



Мәтін мазмұнын айтады.


Сұрақтарға жауап береді.


«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!







Жаңа білім

15 мин





















2 мин


Бекіту

15 мин






(Ұ) 1- тапсырма «Тізбек» әдісімен орындалады.

А) Суретпен жұмыс.

Суретке зер салыңдар.

Суретте кімдер бейнеленген?

Олардың қазақ батырлары екенін неден аңғардыңдар?

Суреттегі ақ боз атқа мінген батырды кім дер едіңдер?

Қазақ батырлары неліктен атқа қонды деп ойлайсыңдар?

Ә) Мәтінмен жұмыс:

«Хан Абылай атандың» өлеңін мәнерлеп оқыңдар.

Б) Сөздік жұмысы:

Бұқар жырау – Абылай ханның тұсында өмір сүрген жырау.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

- Батыр, хан туралы мақал-мәтелдер айтып, мағынасын түсіндір.


Сергіту сәтінде «Қаражорға» билейді.


(Ж, Д) 2-тапсырма- «Өзіндік жұмыс»

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!