|
Бөлім: |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
11.11.2024 |
|
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні»
Қауіпсіздік сабағы «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Әділдік, адалдық және жауапкершілік, еңбекқорлық |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Ұлттық валюта – теңгенің маңызын түсініру 2. ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК құндылықтары туралы ақпарат беру. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
ҚР ның Мемлекттік Әнұранын орындау Апта дәйек сөзімен таныстыру «Тура биде туған жоқ» 1. Оқушылармен амандасып, теңге туралы не білетіндерін сұрау. 2. Ұлттық валютаның маңызын талқылау. «15 қараша Қазақстанда Ұлттық валюта күні» ретінде тойланатынын түсіндіру. Теңгенің суреттерін көрсетіп, оның дизайнын және тарихын, маңызын түсіндіру. |
Оқушылар салемдеседі. сұраққа жауап береді.
|
құндылықтар мен бағалау: Әділсің, адалсың, жауапкершілігің жоғары
|
слайд (Теңгенің тарихы)
|
|
Негізгі бөлім |
Талқылау (5 минут): Әділдік және жауапкершілік ұғымдарын талқылаңыз. Топтық жаттығу (25 минут) : 1 топ: Теңге тарихы туралы . 2 топ: Әділдік және жауапкершілік |
Оқушылар топта берілген тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып қорғайды. Оқушылар таңдаған таңбаларының маңыздылығын және талқыланатын құндылықтармен байланысын түсіндіре отырып, сыныпқа өздерінің валюталық үлгілерін ұсынады. Әр топ өздері таңдаған тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады. |
құндылықтар мен бағалау: әділдік, мейірімділік жауапкершілік, достық |
Тақта және маркерлер А4 |
|
|
Қауіпсіздік сабағы «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?» Сабақтың мақсаты: оқушылардың жасанды интеллект жайлы ой- өрістерін кеңейту, таныстыру. Сабақ барысы 1. Кіріспе (2 минут) Жасанды интеллект жүйелерінің қолдану салалары: робототехника, сараптамалық жүйелер, есептерді әмбебап шешушіні жасау, бір тілден екінші тілге аудару, мәтінді рефераттау, пайдаланушыны компьютермен ыңғайлы диалогін қамтамасыз ететін интеллектуалды интерфейсті жасау. 2.Негізгі бөлім (6 минут) Оң әсері: - мәліметтерге негізделген тиімді шешімдер; - субъективтіліктің аздығы; - ескірген бюрократиялық құрылымды жаңаша ұйымдастыру; - жаңа және инновациялық жұмыс орындары; - энергия тасымалдаушыларға тәуелді болмау; - медицина ғылымында жетістікке жету, дерттерді түбегейлі жою. Теріс ықпалы: - есеп беруге міндеттілік (жауап беруші, заң аспектілері, құқықтар); - жұмыс орындарын жоғалту; - хакерлік / киберқылмыс; - қалыптасқан түсініктің шектен шығуы. «Жасанды интеллект технологиялары мүмкіншіліктерінің тиімді және тиімсіз жақтары» тақырыбында пікір алмасу. 3. Қорытынды |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдар |
|
Қорытынды |
Теңгенің маңыздылығын және әділдік, жауапкершілік және адалдық құндылықтары туралы пікірлері |
|
Оқушыларды талқылауға қатысуы, жұмыс парағын толтыру және валюталық дизайн әрекетіндегі шығармашылық қабілетіне қарай |
рефлексия |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты "Ұлттық валюта"
Тәрбие сағаты "Ұлттық валюта"
|
Бөлім: |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
11.11.2024 |
|
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні»
Қауіпсіздік сабағы «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Әділдік, адалдық және жауапкершілік, еңбекқорлық |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Ұлттық валюта – теңгенің маңызын түсініру 2. ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК құндылықтары туралы ақпарат беру. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
ҚР ның Мемлекттік Әнұранын орындау Апта дәйек сөзімен таныстыру «Тура биде туған жоқ» 1. Оқушылармен амандасып, теңге туралы не білетіндерін сұрау. 2. Ұлттық валютаның маңызын талқылау. «15 қараша Қазақстанда Ұлттық валюта күні» ретінде тойланатынын түсіндіру. Теңгенің суреттерін көрсетіп, оның дизайнын және тарихын, маңызын түсіндіру. |
Оқушылар салемдеседі. сұраққа жауап береді.
|
құндылықтар мен бағалау: Әділсің, адалсың, жауапкершілігің жоғары
|
слайд (Теңгенің тарихы)
|
|
Негізгі бөлім |
Талқылау (5 минут): Әділдік және жауапкершілік ұғымдарын талқылаңыз. Топтық жаттығу (25 минут) : 1 топ: Теңге тарихы туралы . 2 топ: Әділдік және жауапкершілік |
Оқушылар топта берілген тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып қорғайды. Оқушылар таңдаған таңбаларының маңыздылығын және талқыланатын құндылықтармен байланысын түсіндіре отырып, сыныпқа өздерінің валюталық үлгілерін ұсынады. Әр топ өздері таңдаған тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады. |
құндылықтар мен бағалау: әділдік, мейірімділік жауапкершілік, достық |
Тақта және маркерлер А4 |
|
|
Қауіпсіздік сабағы «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?» Сабақтың мақсаты: оқушылардың жасанды интеллект жайлы ой- өрістерін кеңейту, таныстыру. Сабақ барысы 1. Кіріспе (2 минут) Жасанды интеллект жүйелерінің қолдану салалары: робототехника, сараптамалық жүйелер, есептерді әмбебап шешушіні жасау, бір тілден екінші тілге аудару, мәтінді рефераттау, пайдаланушыны компьютермен ыңғайлы диалогін қамтамасыз ететін интеллектуалды интерфейсті жасау. 2.Негізгі бөлім (6 минут) Оң әсері: - мәліметтерге негізделген тиімді шешімдер; - субъективтіліктің аздығы; - ескірген бюрократиялық құрылымды жаңаша ұйымдастыру; - жаңа және инновациялық жұмыс орындары; - энергия тасымалдаушыларға тәуелді болмау; - медицина ғылымында жетістікке жету, дерттерді түбегейлі жою. Теріс ықпалы: - есеп беруге міндеттілік (жауап беруші, заң аспектілері, құқықтар); - жұмыс орындарын жоғалту; - хакерлік / киберқылмыс; - қалыптасқан түсініктің шектен шығуы. «Жасанды интеллект технологиялары мүмкіншіліктерінің тиімді және тиімсіз жақтары» тақырыбында пікір алмасу. 3. Қорытынды |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдар |
|
Қорытынды |
Теңгенің маңыздылығын және әділдік, жауапкершілік және адалдық құндылықтары туралы пікірлері |
|
Оқушыларды талқылауға қатысуы, жұмыс парағын толтыру және валюталық дизайн әрекетіндегі шығармашылық қабілетіне қарай |
рефлексия |
шағым қалдыра аласыз













