Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тобы: Балапан ІІ кіші
Білім саласы: Шығармашылық
Ашық оқу қызметінің түрі: Аппликация
Тақырыбы: «Бұршақты көйлек»
Мақсаты: Киімдер туралы білімдерін кеңейту, балалардың көркемдік талғамын қалыптастыру, шығармашылық жұмыста саусақ қызметін дұрыс пайдалана білуге тәрбиелеу.
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: киім үлгілері туралы әңгіме өткізу.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: көрсету арқылы түсіндіру, сұрақ - жауап, шығармашылық жұмыс. Қажетті құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер: үлестірмелі материалдар, дайын аппликация үлгілері, сүрткіш, Айжан есімді қуыршақ. Билингвалды компонент: көйлек – платье, көйлек-dress.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Балалардың іс-әрекеті |
|
|
Мотивациялық – қозғаушы |
Шаттық шеңбері: Арайлап таң атты Алтын сәуле таратты Жарқырайды даламыз Қайырлы күн балалар Қайырлы күн қонақтар. |
Балалар шеңберге тұрып, тәрбиешінің іс-әрекетін қайталайды. |
|
Іздену-ұйымдастырушы |
Жұмбақ жасыру. 1/ Қолы бар, саусағы жоқ Мойыны бар, басы жоқ. 2/Адамның сәні-онсыз жоқ мәні. 3/Ерте тұрдым, екі айыр жолға түстім. Слайд көрсету: «Бұршақты көйлек» Тосын сәт: Топқа Айжан есімді қыз келеді. Қолында қуыршағы бар.
Айжан: Менің қолымдағы қуыршағымның көйлегі әдемі емес, мен оны қалай сәндеу керегін білмеймін. Ал менің достарымның қуыршағының көйлектері әдемі, сәнді.
- Балалар, ендеше көйлекті сәнділеп көрейікші, Айжан бізден қарап үйреніп алсын. Шығармашылық жұмыс. Дайын көйлектің үлгісін ақ қағазға жапсырамыз, бір саусағымызды суға батырып, үстіне өзіміз қалаған акварель бояуының түсін таңдап аламыз, бояуға саусақ ұшын батырып көйлектің бұрашығын саламыз. – Бұршақтардың пішінін дөңгелектеп саламыз. Сергіту сәті орындалады. Ойын: «Киім дүкені» Балалар мына ілініп тұрған киімдерді біз киім дүкеніне апарайық ол үшін мына суреттердің ішінен күнделікті киіп жүрген киімдерді тауып . Киім дүкенге жеткізуге көмектесиік. Айжан да қуанып қалды. Қоштасып шығып кетеді. |
- Иә, көмектесеміз. -Дөңгелек. Билингвальды компонент: көйлек – платье, көйлек-dress.
Койлектің бейнесін жапсырып, саусақтарымен бұршақтарын орналастырды
Сергіту сәті: Ұзын мұртты құмырсқа. Келе жатыр жатыр жұмысқа. Допты алды қолына, допты қойды орнына. Оңға қарады, солға қарады. Үлкен тау деп ойлады. Айжанмен қоштасты |
|
Рефлексиялық – коррекциялаушы |
- Балалар, бүгін біз не істедік? - Айжанның көйлегіне не жапсырдық? - Бұршақты қандай түспен боядыңдар? Билингвальды компонент: көйлек-платье, көйлек-dress. |
- Айжанның көңілін көтеруге көмектестік. – Көйлекке бұршақ жапсырдық. – Қызыл, ақ. |
Күтілетін нәтиже:
Жаңғырта алады: Көйлек киім түріне жататындығын біледі.Түстерді ажырата біледі.Кеңістікті бағдарлай отырып, бұршақтарды өз орнына жапсыруды;
Түсінеді: Дайын суретті қағаз бетіне желіммен жапсыру, ұқыптылық,таза жолын игерді.
Қолданады: шығармашылық жұмыста саусақ қызметін дұрыс пайдаланауды;
Тәрбиеші: Магзомова И.М
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ТӘРБИЕ САҒАТЫ "ҰСТАЗДЫҚ ЕТКЕН ЖАЛЫҚПАС..."
ТӘРБИЕ САҒАТЫ "ҰСТАЗДЫҚ ЕТКЕН ЖАЛЫҚПАС..."
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тобы: Балапан ІІ кіші
Білім саласы: Шығармашылық
Ашық оқу қызметінің түрі: Аппликация
Тақырыбы: «Бұршақты көйлек»
Мақсаты: Киімдер туралы білімдерін кеңейту, балалардың көркемдік талғамын қалыптастыру, шығармашылық жұмыста саусақ қызметін дұрыс пайдалана білуге тәрбиелеу.
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: киім үлгілері туралы әңгіме өткізу.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: көрсету арқылы түсіндіру, сұрақ - жауап, шығармашылық жұмыс. Қажетті құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер: үлестірмелі материалдар, дайын аппликация үлгілері, сүрткіш, Айжан есімді қуыршақ. Билингвалды компонент: көйлек – платье, көйлек-dress.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Балалардың іс-әрекеті |
|
|
Мотивациялық – қозғаушы |
Шаттық шеңбері: Арайлап таң атты Алтын сәуле таратты Жарқырайды даламыз Қайырлы күн балалар Қайырлы күн қонақтар. |
Балалар шеңберге тұрып, тәрбиешінің іс-әрекетін қайталайды. |
|
Іздену-ұйымдастырушы |
Жұмбақ жасыру. 1/ Қолы бар, саусағы жоқ Мойыны бар, басы жоқ. 2/Адамның сәні-онсыз жоқ мәні. 3/Ерте тұрдым, екі айыр жолға түстім. Слайд көрсету: «Бұршақты көйлек» Тосын сәт: Топқа Айжан есімді қыз келеді. Қолында қуыршағы бар.
Айжан: Менің қолымдағы қуыршағымның көйлегі әдемі емес, мен оны қалай сәндеу керегін білмеймін. Ал менің достарымның қуыршағының көйлектері әдемі, сәнді.
- Балалар, ендеше көйлекті сәнділеп көрейікші, Айжан бізден қарап үйреніп алсын. Шығармашылық жұмыс. Дайын көйлектің үлгісін ақ қағазға жапсырамыз, бір саусағымызды суға батырып, үстіне өзіміз қалаған акварель бояуының түсін таңдап аламыз, бояуға саусақ ұшын батырып көйлектің бұрашығын саламыз. – Бұршақтардың пішінін дөңгелектеп саламыз. Сергіту сәті орындалады. Ойын: «Киім дүкені» Балалар мына ілініп тұрған киімдерді біз киім дүкеніне апарайық ол үшін мына суреттердің ішінен күнделікті киіп жүрген киімдерді тауып . Киім дүкенге жеткізуге көмектесиік. Айжан да қуанып қалды. Қоштасып шығып кетеді. |
- Иә, көмектесеміз. -Дөңгелек. Билингвальды компонент: көйлек – платье, көйлек-dress.
Койлектің бейнесін жапсырып, саусақтарымен бұршақтарын орналастырды
Сергіту сәті: Ұзын мұртты құмырсқа. Келе жатыр жатыр жұмысқа. Допты алды қолына, допты қойды орнына. Оңға қарады, солға қарады. Үлкен тау деп ойлады. Айжанмен қоштасты |
|
Рефлексиялық – коррекциялаушы |
- Балалар, бүгін біз не істедік? - Айжанның көйлегіне не жапсырдық? - Бұршақты қандай түспен боядыңдар? Билингвальды компонент: көйлек-платье, көйлек-dress. |
- Айжанның көңілін көтеруге көмектестік. – Көйлекке бұршақ жапсырдық. – Қызыл, ақ. |
Күтілетін нәтиже:
Жаңғырта алады: Көйлек киім түріне жататындығын біледі.Түстерді ажырата біледі.Кеңістікті бағдарлай отырып, бұршақтарды өз орнына жапсыруды;
Түсінеді: Дайын суретті қағаз бетіне желіммен жапсыру, ұқыптылық,таза жолын игерді.
Қолданады: шығармашылық жұмыста саусақ қызметін дұрыс пайдаланауды;
Тәрбиеші: Магзомова И.М
шағым қалдыра аласыз













