САБАҚ:Ақмаңдайлымды әуелеткен Роза Бағланова
| Мектеп:№103 |
Күні: | Мұғалімнің есімі:
|
СЫНЫП: 2 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | Қазақ халқының әншісі Роза Бағланова өмірімен, шығармашылықтарымен таныстыруҰлтымыздың вокалді оркестрінің қайраткерлер өмірімен таныс болу Музыкалық білімдерін,ән орындауға дағдыландыру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Әншіні таниды.,әндерін тыңдайды |
| Кейбір оқушылар: |
| Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Видеоролик, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі,тарих |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 5 минут
| Топқа бөлу 2 минутАқындар,әншілер,бишілердің суреттерін теріс қаратып қойып,оқушылардан таңдап алуын сұраймын.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Ах,Самара,городок" өлеңіне қосылып,әнді бірге орындаймызСынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз | 1-топ «Ақындар»2-топ «Әншілер»3-топ «Бишілер»
|
Ортасы 20 минут | Білу және түсіну 10 минут Әнші Роза Бағланова туралы видеоролик көрсеіледі Оқушылар негізгі тақырыппен танысады
Бағланова Роза Тәжібайқызы02 Қара ша 2016, 1Қазақстан және КСРО халық әртісі. 1922 жылдың 1-қаңтарында Қызылорда облысының Қазалы қаласында туған.1939-1941 жж. Қызылорда педагогика иниститутында оқыды.1941-1949 жж. Ташкент филармониясындағы мемлекеттік әйелдер ән-би ансамблінде әнші-солистік қызмет атқарды. Сол ансамбльмен Ұлы Отан Соғысы жылдары майданда өнер көрсетіп, 1945 ж. 9 мамырда Берлиндегі жеңіс концертіне қатысқан.1947-1949 жж. Қазақ Опера және балет театрының, 1949 жылдан қазақтың Жамбыл атындағы мемлекеттік филармониясының, 1960 жылдан Қазақконцерттің әнші-солисі болып, ұлттық ән өнерін дамытуға өлшеусіз үлес қосты, ерекше сазды мектептің қалыптасуына ықпал жасады.Роза Бағланова эстрада артистерінің Бүкілодақтық II конкурсының дипломанты (1946 ж.), Жастар мен студенттердің Будапештте өткен II Халықаралық фестивалінің лауреаты (1949 ж.).Р. Бағланова Кеңес сазгерлерінің, Кеңес Одағы халықтарының, сондай-ақ шетел халықтарының (моңғол, чех, швед, венгр, қытай, корей, үнді, т.б.) әндерін орындайды.Әнші Австрия, Ауғанстан, Бельгия, Бирма, Венгрия, Герман Демократиялық Республикасында, Қытай Халық Республикасында, Корей Халық Демократиялық Республикасында, Канадада, Үндістанда, Чехословакияда және т.б. елдерде концерттік сапарда болды.Ленин орденімен, медальдармен марапатталған.Одан бергі жарты ғасырдан астам уақыт бойы Р. Бағланова қазақ халқының дәстүрлі мәдениетінің, кәсіби өнерінің өркендеп, әлемдік арнаға шығуына үлкен үлес қосты.Р. Бағлановаға арнап сазгерлер - Ә. Есебаев, Б. Байқадамов, Ш. Қалдаяқов, Б. Жамақаев, Н. Тілендиев ән жазған.
Дәптермен жұмыс.Қолдану 8 минут «Интервью» әдісіЖалпыға арналған тапсырма:Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.Өмірде мамандықтың түрі көп. Әр мамандықтың өзіндік ерекшелігі бар. Дәрігер адамдарды емдесе, мұғалім оларды оқытады, әнші ән айтады, құрылысшы үй салса, тігінші киім тігеді. Тағы басқа да мамандықтар туралы айта беруге болады. . |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.
«Интервью» әдісіОқушылар өз ойларын стикерлерге жазып жабыстырады. |
Сергіту сәті 2 минут | «Көңілді күн!» би билеу | «Көңілді күн!» биі
|
Аяқталуы 10минут | СинтезТоппен жұмыс 1-топ. Роза Бағланова апамыз жайында не білесіңдер? 2-топ. Әнші мамандығы қандай мамандық?3-топ .Қай елдерге гастрольдік сапарда болған?
|
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды |
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?Сабақта қандай қиындықтар туындады?Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?
|
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
Үйге тапсырма :әнші Р.Бағланоаның өмірбаянынан деректер жинап айтужәне «Ақмаңдайлым» әнінен жаттап келу |