Материалдар / Тәрбие үрдісіндегі әдістемелік қамтамасыздандыру жүйесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тәрбие үрдісіндегі әдістемелік қамтамасыздандыру жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі мектептерде тәрбиенің сапасына, әдіс-тәсілдерінің мазмұнына, мақсатына зор көңіл бөлуде және жаңаша көзқарастар қалыптастырылуда. Жаңа талап негізі қарқынды өркениет бағыттарынан қалыспай, терең білімді игеру. Осыған орай, қазақ мектептерінің оқыту жүйесінде әлемдік және ұлттық негізде жеке тұлғаны дамыту үшін өте орынды жағдайлар жасалып, нәтижелері көрінуде болашақ ұрпақты тәрбиелеу ең басты міндеттердің бірі – мектеп оқушыларының іс-әрекетін ізгілендіріп, рухани дамуының дұрыс жолға қойылуы. Ол үшін оқушылардың жеке тұлғалық қасиеттерін гуманистік бағытта тәрбиелеп, олардың алдын-ала шығармашылықпен дамытуына жол ашу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2020
2350
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәрбие үрдісіндегі әдістемелік қамтамасыздандыру жүйесі

Қазіргі мектептерде тәрбиенің сапасына, әдіс-тәсілдерінің мазмұнына, мақсатына зор көңіл бөлуде және жаңаша көзқарастар қалыптастырылуда. Жаңа талап негізі қарқынды өркениет бағыттарынан қалыспай, терең білімді игеру. Осыған орай, қазақ мектептерінің оқыту жүйесінде әлемдік және ұлттық негізде жеке тұлғаны дамыту үшін өте орынды жағдайлар жасалып, нәтижелері көрінуде болашақ ұрпақты тәрбиелеу ең басты міндеттердің бірі – мектеп оқушыларының іс-әрекетін ізгілендіріп, рухани дамуының дұрыс жолға қойылуы. Ол үшін оқушылардың жеке тұлғалық қасиеттерін гуманистік бағытта тәрбиелеп, олардың алдын-ала шығармашылықпен дамытуына жол  ашу.

Тәрбие берудің кез-келген  жүйесінің негізгі мақсаты – білім алушы (оқушы) тұлғаның дамуы жөнінде айта келе, ең алдымен қазіргі замандағы педагогикалық психологияның негізгі ережелерінің бірін атап өту қажет, оған сәйкес оқыту адамның психикалық және жалпы алғанда, тұлғалық дамуының шарты ғана емес, сонымен катар оның негізі және құралы болып табылады. Оқыту мен   дамытудың ара қатысының сипаты туралы сұрақ та маңызды.

Тәрбие процесінің барлық кезеңінде белгілі бір сапалар қалыптасады, бірақ әр жеке сыныпта тәрбие әдісі өзгеріп отыруы тиіс. Бірінші сыныпқа дәл келетіні үшінші сыныптағыларға сәйкес келмейді, ал бесінші сыныптағылар оны қабылдамауы мүмкін. Тәрбиеленушілердің жекелік және тұлғалық ерекшеліктері.   Жалпы әдістер, жалпы бағдарламалар тәрбиелік өзара әрекеттегі тек бастама ғана. Жекелік және тұлғалық түзетулер қажет. Инабатты тәрбиеші өз әдістерінше әр тұлғаның өзіне тән қабілеттерін дамытуға, оның өзіндік қасиеттерінің сақталуына, “мендік” белгілерін қалыптастыруға мүмкіндік беретін әрекеттерді жасайды.

Тәрбие үрдісінің мақсаты. Тәрбие-қоғамдық үрдіс, қоғам мен жеке тұлғаның ара қатынасын қамтамасыз ететін басты жүйе. Оның негізгі өлшемі өмірге қажетті тұлғаның жағымды қасиеттерін дамыту болып табылады. Тәрбие маңыздылығы сондай, біздің болашақ ұрпағымыз тәрбиеден ғана рухани байлық алып, тәрбие арқылы ғана Адам болып қалыптасады.

Қазіргі таңда еліміздегі оқу-тәрбие жұмысына байланысты болып жатқан жаңартулар білім мен тәрбие жұмысын қайта қарауды міндеттейді. Бүгінгі таңда тиянақты білім беру жүйесінде оқушылармен тәрбие жұмысын дамыту басты мақсат болып отыр. Осыған байланысты мектептің алдына қоятын ең басты мәселесінің бірі – өркениетті, прогресшіл бағыттағы азаматтық-адамгершілік қасиеті мол, сондай-ақ ұлттық тілін жоғалтпаған, өзге елдегі замандастарымен тең дәрежеде бәсекелесе алатын биік, өрелі, терең білімді ұрпақ тәрбиелеу.

Ал мұғалім мен мектептің ең қасиетті міндеті – рухани бай, жан-жақты дамыған жеке, дарынды тұлғаны зерттеп, дамытып, қалыптастыру. Болашақты гүлдендіріп, тәуелсіздікті нығайтатын ұрпақ алдымен рухани ұлттық тәрбие нәрімен сусындауы қажет. Рухани байлық, ең алдымен, әр халықтың ұлттық әдет-салты, әдебиеті, мәдениеті, өнері, шыққан түп-тамырында жататыны белгілі. Сол ұлттың байлықты бүкіл адамзаттың өз ұрпағын тәрбиелеудегі, білім берудегі озық ұстанымдарымен байланыстыра отырып, әр баланың қабілетін, талантын ашу, өзіне-өзінің сенімін нығайтып, өзіне-өзінің жол ашуына түрткі жасау. Міне, бүгінгі білім беру, тәрбие ісінің басты міндеті осы… Жаңа білім парадигмасы бірінші орынға баланың білімін, білігі мен дағдысын емес, оның тұлғасын, білім алу арқылы дамуын қойып отыр. Ендеше, тәрбие – ауадай қажет.  Иә, егеменді еліміздің жарқын болашағы болар жас ұрпаққа терең мазмұнды білім беру мен ұлтын сүйер патриот азамат етіп тәрбиелеу – бүгінгі алға қойған басты міндет. Ертеңгі ел тізгінін ұстар азаматтар – бүгінгі мектеп оқушысы. Жас ұрпақ тәрбиесі қай заманда болмасын уақыт сөресінен түскен емес. Тәрбие мәселесі – адам баласының ғұмырындағы көнермейтін, ажырамайтын баға жетпес құндылық, бала тәрбиелеу мәселесінің негізгі өзегі – өмір тәжірибесі, өз халқының әдет-ғұрпы.

Ақиқат пен аңыздың асқарында ғұмыр кешкен Бауыржан Момышұлы атамыздың мына сөзі де менің жанымда жүреді. «Жаудан да, даудан да қорықпаған қазақ едім, енді қорқынышым көбейіп жүр. Балаларын бесікке бөлемеген, бесігі жоқ елден қорқам. Екінші, немересіне ертегі айтып беретін әженің азаюынан қорқам. Үшінші, дәмді, дәстүрді сыйламайтын балалар өсіп келеді. Солардан қорқам» деген атамыздың осы қорқынышын болдырмайтын, бесік жыры үнінің құдіретіне тәнті болып өсетін баланың тәрбиеленуіне, ертегіні құмарта тыңдап, оның қызығына тамсана білетін жеткіншектің көбеюіне, дәстүрімізді сыйлайтын намысты ұл мен қыздың өсуіне тірек болатын тәрбие жұмысы  ұлттық мінез, ұлттық келбетіміздің ажарлануына жол ашады.

Заманымыздың заңғар жазушысы М. О. Әуезов: «Адам баласы жан жемісін татпай, өмірдің терең мағынасында шын мақсатын түсіне алмайды» деген екен. Жан жемісі алдымен оқу-білім, тәрбие десек, сол жемісті берер мәуелі ағашымыз мектеп, ол мектептің жүрегі – мұғалімдер емес пе?!

Мектеп – білім ошағы, тәрбие ордасы, тағылым табалдырығы. Мектеп – тұлғаның толық қалыптасуына жағдай жасайтын әлеуметтік орта. Әр жеткіншек –зерттелмеген құпия. Сол зерттелмеген құпияны ашып, баланың басқаға ұқсамайтын қасиетін тани білу ұстаз атаулыға үлкен салмақ тастап отыр. Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев білім мен ғылым қызметкерлерінің ІІ сьезінде «Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер – бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе, Қазақстан сол деңгейде болады. Сондықтан ұстазға жүктелетін міндет ауыр», – деген болатын. Ендеше елдің ұлтжанды азаматын тәрбиелеймін деген кез келген ұстаз ұлттық мәдениетпен, тарихи, мәдени мәліметтер және құнды ата-баба мұраларымен қарулануы қажет. Үш-ақ нәрсе адамның қасиеті: Ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек, – деп Абай айтқандай, жүректің жылуы, махаббат, ар-намыс, қайрат-жігер деген сезімдері бар рухтың мекені – мектеп мұғалімдерінің жүрегі болуға тиіс.

Қазіргі қазақ мектептері оқыту мен тәрбиенің сапасына, әдіс-тәсілдерінің мазмұнына, мақсатына зор көңіл бөлуде және жаңаша көзқарастар қалыптастырылуда. Жаңа талап негізі қарқынды өркениет бағыттарынан қалыспай, терең білімді игеру. Осыған орай, қазақ мектептерінің оқыту жүйесінде әлемдік және ұлттық негізде жеке тұлғаны дамыту үшін өте орынды жағдайлар жасалып, нәтижелері көрінуде.

Ең бастысы, оқу-тәрбие үрдісінде оқытудың тиімді жолдарын табу, оқушыны іздену, үйрену әрекетіне жұмылдыру, педагогтің өз әрекетіне ішкі мотивтері мен шығармашылық ізденісін байланыстыра отырып, кәсіби ілгерілеуіне түрткі болатын инновациялық технологияларды іріктей білгендігінде. Жастардың бүгінгі білімі-ертеңгі капиталы болатындай,ал қазіргі тәрбиесі-қазақтың қадірлі қасиеттерін қастерлей білетіндей болуы тиіс.

Мәлік Ғабдуллиннің мына сөзі менің тәрбие туралы ойыма ой салды. «Тәрбие дегеніміз баланың үстіне кигізе қоятын дайын киім емес. Тәрбие жұмысының мыңдаған түрі мен қыры бар. Олар тәжірибеде сынала келе нәтижеге ие болады. Сондықтан тәрбие мәселесі мектеп өмірінде ешқандай маусымды, үзіліс дегенді білмейді, үздіксіз жүргізіліп отыратын процесс». Жаңа үлгідегі ұлттық мектеп моделін жасау және оның нәтижелерін жалпы білім беретін мектептердің оқу-тәрбие үрдістеріне енгізудің ғылыми әдістемесін қамтамасыз ету.

Қазақ мектебінің мәселесі – қазақ елдігінің мәселесі. Қазіргі уақытта өмірлік дағдылар мен біліктілікті қалыптастыру – тәрбиенің негізгі міндеті. Интеллектуалдық дамыған елді қалыптастырудың өзекті бір жолы толыққанды жеке тұлға тәрбиелеумен, оқушының жаңа ойлампаздығын дағдыландырумен, қазіргі ғылыми жетістіктердің негізін терең біліктендірумен ұштасады. Ғылыми-эксперимент жұмысының аса маңызды саласы сабақтан тыс тәрбие клубтары мен орталықтарын құру арқылы жүзеге асырылады, әрбір баланы қайталанбас тұлға деп қарастырып, оның өзгеше қасиеттерін дамыту мақсаты қойылған. Қай баланың болмасын бойынан жақсы қадір-қасиет іздеп табу, соған арқау сүйеу, оған үлкен үміт арту – ұстаз тәрбиесінің тәжірибесі болу керек. Тіпті баланың әрең байқалатын ізгі қасиеттерін де айтып, жақсы талпыныстарын бағалап, үміт білдіріп отырса, соғұрлым ол сенімді бағалай біледі, ашыла түседі. Сонымен қатар, жаңа білім беру мазмұнын жүзеге асыруда оқушының білім сапасын дамытудың мақсаты мен міндетін айқындаудың және тәрбие кеңістігінің тірек-талдау схемасын қалыптастырдық. Оқушыларға тәрбие арқылы білім беруде қоғамдық пәндердің атқаратын рөлі ерекше. Ол шәкірттерде отансүйгіштік, ұлтжандылық, идеялық сенімді қалыптастырады. Оқушының рухани байлығын кеңейтіп, өзінің қоғамдағы орнын түсінуге көмектеседі, ұрпақтың ізгі талап-тілектерін оятады. Қазақтың ұлттық салт-дәстүрі, мәдениеті мен әдебиеті оқушылардың еңбексүйгіштік, ұқыптылық, моральдық қасиеттерін қалыптастырады.

Оқу-тәрбие үрдісінде әрбір шара ата-аналардың қатысуымен өткізілетінін ерекше атағым келеді. Ата-ананың балаға өнегесі – барлық жағдайдағы ең күшті бағдар екендігі сөзсіз. Отбасындағы шынайы ұлттық тәрбие қолға алынбай, бала ұлттық тәрбиенің нәрін татпай, оның ұлттық менталитеті қалыптаспайды. Ондай жағдайда ол өзін де, өзгені де сыйлап, құрметтеп, отбасының, елінің намысын ойлап жарытпайды. Мұндай мәселелерде әсіресе жанұяның рөлі ерекше. Себебі тәрбие жанұядан басталады. Балаларды тәрбиелеуде ата-аналарды оқу-тәрбие үрдісіне қатыстыру, олармен тығыз байланыс жасау мәселесі негізгі орын алуға тиіс. Қоршаған орта өзінің құндылықтарымен тұлғаны жасайтынын, ал бай орта болатынын ескере отырып, біз мектептің ата-аналар, оқушылар мен мұғалімдердің өзара әрекет жасауына үнемі ашық болу үшін бар күшімізді саламыз.

«Егер баланы тәрбиеленген дәрежеге жеткізудің сәті түссе, адамгершілік тәрбие жеке адамды жетілдіруде тиімді ықпал жасайды», – дей отырып, «Егер біз балаға қуаныш пен бақыт бере алсақ, ол бала дәл сондай бола алады», – деген В.А. Сухомлинский сөзін басшылыққа алуымыз керек. Тәрбие арқылы білім беру – үзіліссіз жүргізілетін үрдіс, ол адамның өмірге келген күннен бастап өмір бойы жалғаса береді. Оның мазмұны оқушының жеке бас қасиеттерінің кең шеңберін қамтиды.  Дербес Қазақстан мемлекетінің ертеңгі болашағы – бүгінгі ұрпақ тәрбиесіне тікелей тәуелді. Өскелең ұрпақтың рухани жан дүниесін білім нәрімен сусындатып, халқының ерте заманнан жинақталған асыл мұрасымен байытып, ұлттық дәстүрлердің озық үлгілерін санасына сіңіріп, Абайша сөйлесек, «көкірек көзін оята тәрбиелеу» – ата-анадан басталып, мектепте жалғасып, бүкіл қоғам болып ат салысатын жауапты міндеттердің ең бастысы.

Оқушының бос уақытын ұйымдастыруы. Тәрбие үрдісін ізгілендірудің және мектептен тыс тәрбие жұмысын жетілдірудің негізгі шарты – оқушыларға даралап ықпал ету тәсілі болып саналады. Оқудан бос уақытында жасөспірім ортақ істің ұйымдастырушысы, белсенді қатысушысы болуға үлкен мүмкіндік алады. Іске қатысушы ретінде ол алдына міндеттер қояды, оларды шешу жолдары мен құралдарын таңдайды, ақпарат алды, яғни жеке тұлғаның дамуы, ержетуі және әлеуметтік бағытталуы іске асады демекпіз. Бос уақытты жүйелі ұйымдастыру, мәдени құнды мазмұнмен толықтыру, әлемдік және отандық мәдениетке баулу, өзін-өзі саналы түрде бағалай білу сияқты аса маңызды әлеуметтік-педагогикалық сұрақтарды шешуге көмектеседі.

Тәуелсіздік алғаннан кейінгі тарихи қысқа уақыт аралығында еліміз экономика, қаржы саласында прогрессивгі технологияларға арқа сүйей отырып, кешенді реформалар жүргізу үстінде. Сөйтіп әлемдік өркениетке қауымдаса отырып, қарқынды дамушы елдердің алдыңғы қатарынан көріне бастады. Бүгінгі таңда еліміздің әлеуметтік-экономикалық дамуының перспективалары нақты айқындалып, арнаулы бағдарламалар қабылдануда. Еліміздің инновациялық, индустриялық одан әрі тұрақты дамуын қамтамасыз ету үшін мемлекетіміздің күш-қуатының негізі, ұлттық қауіпсіздігіміздің кепілі, қоғамдық дамуымыздың жөне оның жаңа сапалық деңгейге көтерілуінің көрсеткіші болып табылатын білім жүйесінің, адам капиталының мәні мен маңыздылығы барынша артып отырғанын атап өтуіміз керек. Осы кезге дейін еліміздегі білім жүйесі бұрынғы методология, құрылым мен фактологиялық мазмұн күйінде қалып келеді. Мұның өзі отаңдық білім саласының әлемдік білім кеңістігіне кірігуін, оның бүгінгі өмірдің өзгермелі жөне өскелең талаптары мен қажеттіліктерін қанағаттандыруын, жаңа инновациялық өзгерістердің ендірілуін тежеп отыр. Қазіргі мектептегі білім мазмұны пәндік негіздерге құрылған,  ал мемлекеттік білім стандарттары уақыттан едәуір, мектеп түлектерінің өмір талаптарына сай бейімділігін, компетенттілігін, функционалдық сауаттылығын қалыптастыруды толық қамтамасыз ете алмай отыр. Жас ұрпаққа берілетін білім мазмұны қоғам дамуының деңгейіне тікелей байланысты екені мәлім. Соның бір белгісі: кешегі кеңес дәуірі кезіндегі жалпы білім беретін мектептегі білім мазмұны. Жалпы алғанда құрамы мен құрылымы жағынан ол кезеңнің білім мазмұнында “ғылым-өндіріс-білім” мәдени макромодель жатыр. Сондықтан жалпы білім беру жүйесіндегі басты ұстанымдардың бірі ғылымның барлық салаларынан білім беруге бағытталды.  Сол себептен білім мазмұнының құрамы мен құрылымын анықтауда пәндік ұстаным ғана басшылыққа алынды.

 



Мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасарының

негізгі басқару функциясы

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарының  басқару объектісі: педагог кадрлары, оқушылар және ата-аналар ұжымы. Аталған  объектілерді басқару пәрменді болуы үшін директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарының  өзіндік басқару қызметі алдын ала жоспарлануы қажет. Осыған байланысты  «Педагог – Оқушы – Ата-ана»  үштігі қызметінің   дамуын  қамтамасыз етуші басқару қызметінің жоспары мен  мазмұнын  қарастырайық.

I . Басқару қызметінің мазмұны:

Педагог кадрлармен жұмыс

Мақсаты:  сыныптар ұжымының қарым-қатынасын ұйымдастыру

  1. Сынып жетекшілерімен жүргізілетін  әдістемелік жұмыстар.

Мақсаты: кәсіби білімі мен білік, дағдысының ғылыми-әдістемелік деңгейін көтеру.

Мазмұны:сынып ұжымындағы тәрбие жұмысын  басқару, заманауи   технологиялар мен  әдістерді меңгерту,  ұжымдық шығармашылық істер әзірлемелерін дайындау, тәрбие сағаттарын ұйымдастыру,  сыныптағы зерттеу жұмысы, оқушы тәрибелік деңгейінің диагностикасы

Негізгі формалар мен әдістер: әдістемелік бірлестіктер жұмысы,  семинарлар,  педагогикалық оқулар, іскерлік ойындар, дөңгелек үстел отырыстары,  психологиялық-педагогикалық консилиумдар, ашық тәрбиелік шаралар.

Күтілетін нәтижелер: сынып ұжымымен атқарылатын жұмыстарда сараланған әдіс-тәсілдерді қолдану

  1. Педагогтармен нұсқаулық әдістемелік жұмыстар:

Мақсаты: мектеп ұжымының қызметіне талдау жасау және бағалау,  қойылған мақсатқа жету үшін тәрбиеге қатысушы барлық  қызметкерлердің  жұмысын үйлестіру

Мазмұны:  нормативтік құжаттармен таныстыру, мектепте өтіп жатқан істер туралы ақпарат беру, атқарылған жұмыстар нәтижесін көрсету,  талдау жасау.

Негізгі формалар мен әдістер:  кеңестер, планеркалар,  ақпарат беру,  талдау, өзіндік талдау,  есеп беру

Нәтиже:    кемшіліктерді уақытында жою,  іс-әрекеттер сәйкестігі мен бірізділігін қамтамасыз ету.

  1. Педагогтармен жеке жұмыстар

Мақсаты:практикалық қызметте педагогтарға көмек көрсету

Мазмұны: педагогтар қажеттіліктері мен сұраныстарына байланысты..

Негізгі формалар мен әдістер:  кеңестер, көмек көрсету.

Нәтиже:талданған тәжірибенің іс жүзінде қолданылуы.

  1. Тәжірибе алмасу

Мақсаты: тәрбие жұмысы бойынша  озық іс-тәжірибе жинақтау.

Мазмұны: барлық  категорияларды қамтиды: мақсат, міндеттер, қағидалар,  әдіс-тәсілдер мен технологиялар.

Негізгі формалар мен әдістер:  педагогикалық кеңестер, ғылыми-практикалық конференциялар,  дискуссиялар,  педагогикалық оқулар, ашық тәрбиелік шаралар.

         2.Пәндік әдістемелік бірлестіктермен ынтымақтастық

Мақсаты:пәндік циклдар бойынша  сыныптан тыс тәрбиелік шаралар жоспарын  келістіру, тәрбие мақсатының  оқыту үдерісінде орындалуын ұйымдастыру және қадағалау.

Мазмұны: сабақтың тәрбиелік функциясының орындау  әдістемесі, педагогикалық талап бірізділігін қамтамасыз ету.

Негізгі формалар мен әдістер:  пәндік әдістемелік бірлестік отырыстары, педагогикалық оқулар мен кеңестер, әдістемелік нұсқаулықтар дайындау, публикациялар.

Нәтиже: бірлескен жоспар негізінде барлық  тәрбиелік қызмет түрлерінің бір-бірімен байланысы мен үйлесімділігі.

3. Қосымша білім беру педагогтарымен жұмыс

Мақсаты:педагогтарға әдістемелік көмек көрсету, педагогтар қызметін мектептің тәрбие жұмысы жоспарымен үйлестіру.

Мазмұны: әдістемелік оқыту, мектекпішілік  ұжымдық шығармашылық жұмыстарын  дайындау мен ұйымдастыруды жоспарлау.

Негізгі формалар мен әдістер:  әдістемелік бірлестіктер отырыстары,  жеке консультациялар, әңгіме, педагогикалық кеңес.

Нәтиже:бірлескен жоспарлау негізінде қызмет түрлерінің үйлесімділігі мен сәйкестігі.

Оқушылар ұжымымен жұмыс

Мақсаты:қызығушылығы  негізінде оқушылар топтарымен қарым-қатынас арқылы олардың  өмірлік қызметтерін ұйымдастыру.

  1. Жалпы мектепішілік ұжымдық шығармашылық жұмыстарды ұйымдастыру (бұдан әрі -ҰШЖ)

Мақсаты: оқушылардың шығармашылық белсенділігін, ұйымдастырушылық  қабілетін  дамыту.

Мазмұны: ұжымдықшығармашылық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу,  бірлесе жоспарлау.

Негізгі формалар мен әдістер: топтық және бұқаралық шараларды атқару

Нәтиже:  оқушылардың мектептік өміріне  ризашылығы,  мектеп дәстүрін анықтау, оқушылардың ұйымдастырушылық қабілетінің дамуы.

  1. Оқушылардың өзін-өзі басқару ұйымдарымен жұмыс

Мақсаты:  оқушылардың өзін-өзі басқаруына жағдай жасау,  бала құқығының бұзылмауын қамтамасыз ету.

Мазмұны:жұмыс формасын  таңдау,  жоспарлау, іске асыру.

Негізгі формалар мен әдістер: оқушылардың өзін-өзі басқару органының отырысы,  тренингтер, іскерлік ойындар,  хабарландырулар, талдау-сараптама жұмыстары

Нәтиже:  оқушылар белсенділігін артуы, әлеуметтік мәнді қасиеттерінің жетілуі,  өз ісіне деген жауапкершіліктерінің  артуы.

  1. Оқушылармен жеке жұмыстар

Мақсаты:жекелеген сұрақтар бойынша оқушыға көмек, қолдау көрсету.

Мазмұны: жұмыс формасын  таңдау,  жоспарлау, іске асыру.

Негізгі формалар мен әдістер:психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету, консультация беру, әңгімелесу, ой қозғау.

Нәтиже: оқушылардың әлеуметтік  қорғалынуы.

Ата-аналар ұжымымен жұмыс

Мақсаты:  ата-ана мен мектеп арасындағы байланысты нығайту,  ата-ананың оқу-тәрбие үдерісіне қатысуын қамтамасыз ету

Мазмұны:мектептегі жағдаяттармен ата-аналарды хабардар етіп отыру, оларды оқу-тәрбие ісіне қатыстыру, ата-аналардың педагогика-психологиялық білімдерін жетілдіру,  отбасы тәрбиесіне көмектесу.

Негізгі формалар мен әдістер:ата-аналар жиналысы,  ашық есік күндері, лекторийлар, тәрбие ісі бойынша психологиялық-педагогикалық кеңес беру.

Нәтиже: ата-аналардың мектеп өміріне  ризашылығы, отбасы тәрбиесінде  педагогтармен бірлескен іс-әрекеттер.

Қосымша білім беру ұйымдарымен жұмыс

Мақсаты:  Қоғамдық және әлеуметтік ұйымдармен қарым-қатынасты ұйымдастыру

Мазмұны:оқушылардың бос уақыттарын тиімді ұйымдастыру, сұраныстары  негізінде қосымша білім беру

Негізгі формалар мен әдістер:Клубтар, үйірмелер, секциялар, бұқаралық тәрбиелік шаралар ұйымдастыру

Нәтиже: социумның тәрбиелік мүмкіндігін пайдалану

Білім беру ұйымының жұмысы  нақты да дәл жоспарланған жағдайда ғана болжамдалған  педагогикалық  жетістікке жету мүмкіндігін береді.Сондықтан, педагогикалық қызметті жоспарлауды  педагогикалық-психологиялық проблеманың  шешу жолын анықтайтын нормативті басқару құжаты ретінде қабылдап, күтілетін нәтижені алдын ала болжамдау деп түсінуге болады. Бұл құжат  мекеменің даму бағытын нақтылай отырып, оны жүзеге асыру жолдары белгіленген  басқару тетігі.

Ал, мектеп жұмысын  дұрыс жоспарлай білу  және оны іске асыру –  педагогикалық ұжым еңбегін ғылыми тұрғыда  дәл есеппен ұйымдастыру болып табылады.

Жоспарлау  дегеніміз - басқару қызметінінің  мақсаты мен міндетінің  орындалуын   қамтамасыз ететін,  өткізілетін уақыты мен орны, әдістері мен формалары,  оған қатысушыл

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!