|
Сыныпты дайындау
(Желдету, бөлмені тазарту)
Таңғы жаттығу музыка
ырғағымен
Сабаққа дайындау
қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау. Залды
желдету.
Сабақтың
барысы:
Қ.Ж:
Балалар,
біз ертегі еліне келдік, мұнда нағыз шынайы кейіпкерлер,
ойыншықтар, адамдар, билер өмір сүреді. Ал, біздің ойыншықтарымызды
іздеуге барамыз ба?
Бұл не екенін
қараңыз…
(сыйлық қорабы) қызық, онда не
бар? (балалар қорапқа жақындайды, Балалар пән жетекшісінің
сұрақтарына жауап береді) мүмкін біздің ойыншықтарымыз бар ма?.
(жылқыны шығарады), балалар бұл не...оны сипаттаңыз... ал Сіз ат
сияқты қозғала аласыз ба? (сиырды шығарады) және бұл не?. Біз
билеуге бардық. Сиырға оны қалай бейнелегеніңіз өте ұнады. Мұнда
тағы не бар? (ешкіні шығарады). Ешкі не істейді?. Ал сіз лақтың
қалай секіре алатынын көрсете аласыз ба?.
(Балалар қозғалыста музыкаға
жануарлардың бейнелерін бейнелейді)
Дид.
Ойын:
«Үш
гүл»ойыны заттың сипатын анықтауға арналған дидактикалық
ойын.
Мақсаты:
Ауызекі сөйлеуді
қарым-қатынас құралы ретінде дамыту
Мәтін
тыңдау: Ұжымдық әңгімеге қатысуға,
әңгімелесушінің сөзін бөлмей, кезекпен сөйлеуге, бейнелеу
құралдарын қолдана отырып, еркін ойындарда ойнауға ұйымдастыра
білуге дағдыландыру.
Ән айту:
«Алақай,
қыс келді!»
Күтілетін нәтижелер: Шағын қарапайым
мәтіндерді, тақпақтармен мен өлеңдерді тыңдайды,түсінеді
.
|
Сыныпты дайындау
(Желдету, бөлмені тазарту)
Таңғы жаттығу музыка
ырғағымен
Сабаққа дайындау
қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау. Залды
желдету.
Сабақтың
барысы:
Қ.Ж:
Тақтаға
назар аударыңыз, Бұл не? (ойыншық түрлері: қуыршақ, қонжық, доп,
олармен не істеу керек деп ойлайсыз? ) (балалардың жауаптары).
Бүгін біз сіздермен ойнаймыз, ойлаймыз, билейміз, ән айтамыз,
тыңдаймыз, тақтада пайда болады деп болжаймыз. Айтыңызшы, қанша
ойыншық? Ал айналамызда тағы не бар? Сіз білетіндеріңіз өте жақсы,
мен сізге қол ұстасып, шеңбер құруды ұсынамын. Кез-келген тапсырма
алдында жаттығулар қажет-жылыту.
Мазмұнын
айту: «Ойыншықтар» ертегісін
айту
Қимыл-ырғақты
қимыл: «Кейіпкер
әрекеті»
Дид.
Ойын:
«Үш
гүл»ойыны заттың сипатын анықтауға арналған дидактикалық
ойын.
Мақсаты: -
тыңдалған
көркем шығарма мазмұнын ретімен жүйелі түрде
жеткізу
Күтілетін
нәтижелер: Шағын қарапайым мәтіндерді,
тақпақтармен мен өлеңдерді тыңдайды,түсінеді .
|