-
Кіріспе
Тақырыбы: Математикалық ринг
Тәрбиелік шара форматы: интеллектуалдық, логикалық, актерлық шеберлікке, ептілікке, шапшаңдыққа арналған тапсырмалардан құралған сайыс.
Мақсаты:
-
Студенттердің математикалық ойлауын дамыту
-
Студенттердің тұлғалық қасиеттерін дамыту
-
Ұқыптылыққа, дәлдікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу
-
Топпен жұмыс істей білуге үйрету
-
Математикаға деген қызығушылығын арттыр
Қатысушылар:
-
1-курс студенттері
-
Әр топта 4 адамнан
Сайыс сценарийі:
Қатысушылар 6 сайыс кезеңдерінен өтіп, «үздік топ» атағын жеңіп алуы қажет.
Іс-шара кезеңдері:
-
Логикалық тапсырмалар
-
Кім шапшаң?
-
510
-
Мені түсін...
-
Адасқан әріптер
-
Математикалық футбол
2. Негізгі бөлім
1. «Логикалық тапсырмалар» бөлімі. Әр топқа жеке 1 тапсырма беріледі. Әр топ өз тапсырмасына жауап береді 1 минут ішінде. Жауап бере алмаса келесі топ жауап береді. 10 ұпай беріледі.Екінші сұрақ үш топқа ортақ. Кім бірінші жауап берсе ұпай сол топқа жазылады.
Мақсаты: Студенттердің математикалық ойлауын дамыту.
Тапсырма:
1-топқа: Құрметті ойынға қатысушылар! Бұл мәселені шешуге көмектесіңізші: 2 котлетті бір
уақытта қуыруға арналған табада қуыруға болады. Әрбір котлетті екі жағынан қуыру керек, ал бір
жағын қуыру үшін 2 минут қажет. 3 котлет қуыруға қанша уақыт қажет?
[6 минут]
2-топқа:Құрметті ойынға қатысушылар! Он екінші айды «желтоқсан» деп атаймыз. Бұл сөз гректің «дека» - он сөзінен шыққан. Осыдан «декалитр» сөзі – 10 литр, «декада» – 10 күн, т.б.. Желтоқсан айы «оныншы» деп аталады екен?
Назар аударыңыз сұрақ! Сәйкессіздікті қалай түсіндіруге болады?
[Бұрын жаңа жыл наурыз айында басталатын.]
3-топқа:Құрметті ойынға қатысушылар! Математик шағын ауылда шаш қидырғысы келді. Ауылда небәрі 2 шаштараз болды (әрқайсысының жеке шаштаразы болды). Бірінші шеберді қарап шыққан математик салонның лас екенін, шебердің өзі шамалы киінгенін және шашын ұқыпсыз қиғанын көрді. Басқа шебердің салоны мінсіз таза, ал оның иесі кіршіксіз киініп, шашын әдемі қидырғанын байқады. Математик біраз ойланып, бірінші шаштаразға шашын қидыруға барды. Математиктің бір қарағанда таңқаларлық шешімінің себебін түсіндіре аласыз ба?
Жауап. Қалада бар болғаны 2 шаштараз болғандықтан, әр шаштараз бірінің шаштарын қиюға мәжбүр. Математик бәсекелесінің шашын жақсырақ қиған шеберді таңдады.
3 топқа ортақ: Араб цифрлары неге осылай жазылады?

Жауап: Араб цифрларының жазылуы түзу кесінділерден тұрды, мұндағы бұрыштардың саны белгінің өлшеміне сәйкес болды. Бір кездері математиктердің бірі санның сандық мәнін оның контурындағы бұрыштар санымен байланыстыру идеясын ұсынған болуы мүмкін.
-
«Кім шапшаң?» бөлімі.
Мақсаты: Студенттердің математикалық білімдерін, шапшаңдықтарын, тез ойлауын тексеру.
Тапсырма: Әр топ 1 минут ішінде 7 сұраққа жауап беру керек. Егер жауабын білмесеңіздер «келесі» деп жауап бересіздер. Әр тапсырмаға 1 ұпайдан беріледі.
I топқа:
-
Өздерің оқып отырған «Алгебра» пәні оқулығының авторы? (Әбілқасымова)
-
7 майшам жанып тұр 4-ін сөндірсек неше майшам қалады (7)
-
Үш сызықтан пайда болған фигура (үшбұрыш)
-
санының кері саны
(10) -
y=x3 функциясының графигі (кубтық парабола)
-
Ең үлкен уақыт өлшемі (ғасыр)
7. ... тістен шыққан сөз, ... рулы елге тарайды. (30)
II топқа:
-
Шаманың
– бөлігі (процент) -
y=x2 функциясының графигі (парабола)
-
Шеңбер сызуға арналған құрал (циркуль)
-
Үстелде 3 стақан сүт бар. Алмаз 1 стақан сүтті ішіп қойды. Үстелде неше стақан бар?
(3 стақан)
-
Екі қатынастың теңдігі қалай аталады? (Пропорция)
-
… ала болса ауыздағы кетеді, … түгел болса төбедегі келеді.(алтау,төртеу)
-
- нің кері саны (
1
)
III топқа:
-
Екінің алтыншы дәрежесі (64)
-
700 -қа тең бұрыш қала й аталады (сүйір)
-
Кері сандардың көбейтіндісі (1)
-
45 минут сағаттың қандай бөлігі (
) -
Екі нүктенің арасындағы түзу (кесінді)
-
Жараста 7 таяқша бар еді, ол біреуін 2-ге бөліп алды. Жараста неше таяқша қалды. (8)
-
Білгенің ..., білмегенің … (бір тоғыз, тоқсан тоғыз)
-
«510» бөлімі.
Мақсаты: Студенттердің математикалық білімдерін тексеру. Топпен жұмыс істей білуге үйрету.
Тапсырма: Әр топ 5 минут ішінде 10 математикалық формула жазу керек. Әр тапсырмаға
1 ұпайдан беріледі
4. «Мені түсін…» бөлімі.
Мақсаты: Студенттердің актерлық шеберліктерін шыңдау.
Тапсырма: Әр топ тапсырмада көрсетілген фигураны қимыл арқылы көрсетуі керек. Келесі топ сағат тілі бағытымен ол фигура атын атау қажет. Жауап бере алмаса келесі топ жауап береді. 10 ұпай беріледі.
5. «Адасқан әріптер» бөлімі.
Мақсаты: Студенттердің актерлық шеберліктерін шыңдау.
Тапсырма: Әр топ тапсырмада көрсетілген фигураны қимыл арқылы көрсетуі керек. Келесі топ сағат тілі бағытымен ол фигура атын атау қажет. Жауап бере алмаса келесі топ жауап береді. 10 ұпай беріледі.
6. «Математикалық футбол» бөлімі.
Мақсаты: Студенттердің спорттық және математикалық шеберліктерін шыңдау. Ептілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу.
Тапсырма: Әр топқа есеп беріледі. Әр топ өз командасынан тек бір оқушыны шығарады. Топтан шыққан оқушы есеп жазылған қағазды аяғына салып, түсірмей алып баруы және шығаруы қажет. Сонымен әр топқа есепті шығаруына тек 1 минут уақыт беріледі.
I топ:
3
. 15=- 
II топ:
4
. 43=4
III топ:
(-8).
3= - 
3. Қорытынды
-
Жеңімпаздарды марапаттау
-
Қорытынды сөз
-
Алынған нәтижелер
-
Студенттердің өз пікірлері «Еркін микрофон» әдісі арқылы тыңдалады.
Осымен сайысымыз аяқталды , сөз кезегін кеш қонақтарына береміз. Көңіл қойып тыңдағандарыңызға, белсенділікпен қатысқандарыңызға рахмет! Сау болыңыздар.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбиелік шара: "Математикалық ринг"
Тәрбиелік шара: "Математикалық ринг"
-
Кіріспе
Тақырыбы: Математикалық ринг
Тәрбиелік шара форматы: интеллектуалдық, логикалық, актерлық шеберлікке, ептілікке, шапшаңдыққа арналған тапсырмалардан құралған сайыс.
Мақсаты:
-
Студенттердің математикалық ойлауын дамыту
-
Студенттердің тұлғалық қасиеттерін дамыту
-
Ұқыптылыққа, дәлдікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу
-
Топпен жұмыс істей білуге үйрету
-
Математикаға деген қызығушылығын арттыр
Қатысушылар:
-
1-курс студенттері
-
Әр топта 4 адамнан
Сайыс сценарийі:
Қатысушылар 6 сайыс кезеңдерінен өтіп, «үздік топ» атағын жеңіп алуы қажет.
Іс-шара кезеңдері:
-
Логикалық тапсырмалар
-
Кім шапшаң?
-
510
-
Мені түсін...
-
Адасқан әріптер
-
Математикалық футбол
2. Негізгі бөлім
1. «Логикалық тапсырмалар» бөлімі. Әр топқа жеке 1 тапсырма беріледі. Әр топ өз тапсырмасына жауап береді 1 минут ішінде. Жауап бере алмаса келесі топ жауап береді. 10 ұпай беріледі.Екінші сұрақ үш топқа ортақ. Кім бірінші жауап берсе ұпай сол топқа жазылады.
Мақсаты: Студенттердің математикалық ойлауын дамыту.
Тапсырма:
1-топқа: Құрметті ойынға қатысушылар! Бұл мәселені шешуге көмектесіңізші: 2 котлетті бір
уақытта қуыруға арналған табада қуыруға болады. Әрбір котлетті екі жағынан қуыру керек, ал бір
жағын қуыру үшін 2 минут қажет. 3 котлет қуыруға қанша уақыт қажет?
[6 минут]
2-топқа:Құрметті ойынға қатысушылар! Он екінші айды «желтоқсан» деп атаймыз. Бұл сөз гректің «дека» - он сөзінен шыққан. Осыдан «декалитр» сөзі – 10 литр, «декада» – 10 күн, т.б.. Желтоқсан айы «оныншы» деп аталады екен?
Назар аударыңыз сұрақ! Сәйкессіздікті қалай түсіндіруге болады?
[Бұрын жаңа жыл наурыз айында басталатын.]
3-топқа:Құрметті ойынға қатысушылар! Математик шағын ауылда шаш қидырғысы келді. Ауылда небәрі 2 шаштараз болды (әрқайсысының жеке шаштаразы болды). Бірінші шеберді қарап шыққан математик салонның лас екенін, шебердің өзі шамалы киінгенін және шашын ұқыпсыз қиғанын көрді. Басқа шебердің салоны мінсіз таза, ал оның иесі кіршіксіз киініп, шашын әдемі қидырғанын байқады. Математик біраз ойланып, бірінші шаштаразға шашын қидыруға барды. Математиктің бір қарағанда таңқаларлық шешімінің себебін түсіндіре аласыз ба?
Жауап. Қалада бар болғаны 2 шаштараз болғандықтан, әр шаштараз бірінің шаштарын қиюға мәжбүр. Математик бәсекелесінің шашын жақсырақ қиған шеберді таңдады.
3 топқа ортақ: Араб цифрлары неге осылай жазылады?

Жауап: Араб цифрларының жазылуы түзу кесінділерден тұрды, мұндағы бұрыштардың саны белгінің өлшеміне сәйкес болды. Бір кездері математиктердің бірі санның сандық мәнін оның контурындағы бұрыштар санымен байланыстыру идеясын ұсынған болуы мүмкін.
-
«Кім шапшаң?» бөлімі.
Мақсаты: Студенттердің математикалық білімдерін, шапшаңдықтарын, тез ойлауын тексеру.
Тапсырма: Әр топ 1 минут ішінде 7 сұраққа жауап беру керек. Егер жауабын білмесеңіздер «келесі» деп жауап бересіздер. Әр тапсырмаға 1 ұпайдан беріледі.
I топқа:
-
Өздерің оқып отырған «Алгебра» пәні оқулығының авторы? (Әбілқасымова)
-
7 майшам жанып тұр 4-ін сөндірсек неше майшам қалады (7)
-
Үш сызықтан пайда болған фигура (үшбұрыш)
-
санының кері саны
(10) -
y=x3 функциясының графигі (кубтық парабола)
-
Ең үлкен уақыт өлшемі (ғасыр)
7. ... тістен шыққан сөз, ... рулы елге тарайды. (30)
II топқа:
-
Шаманың
– бөлігі (процент) -
y=x2 функциясының графигі (парабола)
-
Шеңбер сызуға арналған құрал (циркуль)
-
Үстелде 3 стақан сүт бар. Алмаз 1 стақан сүтті ішіп қойды. Үстелде неше стақан бар?
(3 стақан)
-
Екі қатынастың теңдігі қалай аталады? (Пропорция)
-
… ала болса ауыздағы кетеді, … түгел болса төбедегі келеді.(алтау,төртеу)
-
- нің кері саны (
1
)
III топқа:
-
Екінің алтыншы дәрежесі (64)
-
700 -қа тең бұрыш қала й аталады (сүйір)
-
Кері сандардың көбейтіндісі (1)
-
45 минут сағаттың қандай бөлігі (
) -
Екі нүктенің арасындағы түзу (кесінді)
-
Жараста 7 таяқша бар еді, ол біреуін 2-ге бөліп алды. Жараста неше таяқша қалды. (8)
-
Білгенің ..., білмегенің … (бір тоғыз, тоқсан тоғыз)
-
«510» бөлімі.
Мақсаты: Студенттердің математикалық білімдерін тексеру. Топпен жұмыс істей білуге үйрету.
Тапсырма: Әр топ 5 минут ішінде 10 математикалық формула жазу керек. Әр тапсырмаға
1 ұпайдан беріледі
4. «Мені түсін…» бөлімі.
Мақсаты: Студенттердің актерлық шеберліктерін шыңдау.
Тапсырма: Әр топ тапсырмада көрсетілген фигураны қимыл арқылы көрсетуі керек. Келесі топ сағат тілі бағытымен ол фигура атын атау қажет. Жауап бере алмаса келесі топ жауап береді. 10 ұпай беріледі.
5. «Адасқан әріптер» бөлімі.
Мақсаты: Студенттердің актерлық шеберліктерін шыңдау.
Тапсырма: Әр топ тапсырмада көрсетілген фигураны қимыл арқылы көрсетуі керек. Келесі топ сағат тілі бағытымен ол фигура атын атау қажет. Жауап бере алмаса келесі топ жауап береді. 10 ұпай беріледі.
6. «Математикалық футбол» бөлімі.
Мақсаты: Студенттердің спорттық және математикалық шеберліктерін шыңдау. Ептілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу.
Тапсырма: Әр топқа есеп беріледі. Әр топ өз командасынан тек бір оқушыны шығарады. Топтан шыққан оқушы есеп жазылған қағазды аяғына салып, түсірмей алып баруы және шығаруы қажет. Сонымен әр топқа есепті шығаруына тек 1 минут уақыт беріледі.
I топ:
3
. 15=- 
II топ:
4
. 43=4
III топ:
(-8).
3= - 
3. Қорытынды
-
Жеңімпаздарды марапаттау
-
Қорытынды сөз
-
Алынған нәтижелер
-
Студенттердің өз пікірлері «Еркін микрофон» әдісі арқылы тыңдалады.
Осымен сайысымыз аяқталды , сөз кезегін кеш қонақтарына береміз. Көңіл қойып тыңдағандарыңызға, белсенділікпен қатысқандарыңызға рахмет! Сау болыңыздар.
шағым қалдыра аласыз













