Негізгі
бөлім
|
Білім – бүгінгі қоғамда адам деңгейін, тұлға
биіктігін айқындауға көмектесетін құндылық. Өз деңгейіңізді
арттырғыңыз келсе, білім алуға ұмтылыңыз. Бұл – сендердің ең дұрыс
шешімдерің.
Бүгінгі дәуірде еліміздің атағын аспандатып,
құндылығын қорғау үшін біз қолдана алатын тек бір ғана қару бар. Ол
– сапалы білім.
-Олай болса ,
бүгінгі тәрбие сағатының аялдама тапсырмаларымен таныс
болыңыздар.
Бірінші аялдама
тапсырмасы:
1-топ
«Тұжырымдамалық
карта» әдісін пайдалана отырып,
оқушыларға «Біз
терең білімді оқушы болу үшін
не істеу керекпіз?»
тақырыбында ойларын, идеяларын
талдайды.
2-топ
«Тұжырымдамалық
карта» әдісін пайдалана отырып,
оқушыларға адамның
өміріндегі еңбектің рөлі, адам еңбек ету үшін бойында қандай
қасиеттер болу керек?
3-топ
Тұжырымдамалық
карта» әдісін пайдалана отырып,
оқушыларға адамның
өміріндегі еңбектің рөлі, адам еңбек ету үшін бойында қандай
қасиеттер болу керек?
Екінші аялдама
тапсырмасы:
1-топ: Білім туралы мақал-мәтел
айтады
2-топ: Отан туралы
мақал-мәтел айтады
3 –
топ мақалдың жалғасын табу
керек.
Үшінші
аялдама тапсырмасы:
«Сиқырлы сұрақтар»
ойыны
Сұрақ ұяшығынан әр топ бір сұрақтан таңдап,
жауап беруі тиіс. Егер жауап бере алмаса келесі топтар жауап беруге
болады.
1.ҚР тәуелсіздігін қай жылы
алды? (1991 жыл
16-желтоқсан)
2. Еліміздің бас
қаласы (Нұр-сұлтан)
3.ҚР президенті кім?
(Қ.К.Тоқаев)
4. ҚР туының авторы (Шәкен
Ниязбеков)
5. ҚР елтаңбасының авторлары (Жандарбек
Мәлібекұлы, Шота-Аман
Уәлиханов)
6. Әнұранымыздың авторлары (С.ж:
Н.Назарбаев, Ж.Нәжімеденов. Ө.ж:
Ш.Қалдыаяқов)
7. Еліміздің төл теңгесі қашан дүниеге
келді? (1993 жыл 15-қараша)
8.Астана қаласы қай өзеннің бойында
орналасқан? (Есіл өзені)
9. Қазақстан жер көлемі бойынша нешінші орында?
(9)
10. Қазақстан қандай
мемлекеттермен шекаралас жатыр?
(Қазақстан бес мемлекетпен шекаралас,
солтүстігінде және батысында
Ресеймен
Оңтүстігінде:
Түрікменстан, Өзбекстан, Қырғызстан, ал шығысында: Қытаймен
шектеседі.
11. Білім күні қай
күн? 1 – қыркүйек.
12. Бес қаруды
ата. Садақ, мылтық, найза, қылыш,
айбалта.
13. Еліміз
Тәуелсіздік алған күн? 16.12
14. Жеті қазына
ата Ер жігіт, сұлу әйел, ақыл,
білім, жүйрік ат, қыран бүркіт, берен мылтық, жүйрік
тазы.
15. ҚР–ның
рәміздерін ата. Әнұран, елтаңба,
ту
Қорытынды:
Еңбекті жан тәнімен
сүймейінше, ешбір талант та, ешбір
кемеңгер де
шықпайды»
Д. И.
Менделеев
Осы нақыл сөзді
қалай түсінесіздер?
«Еңбек түбі –
зейнет». Еңбек әрбір адамды
зейнетке
жеткізеді. Еңбек
етсең еш нәрседен кем болмайсың. Еңбек етсең барлық нәрсеге қол
жеткізесің. Балалар, сендердің еңбектерің сабақты жақсы оқып, әке –
шешелеріңді қуанту.Бүгінгі партада отырған оқушы – ертеңгі азамат,
ел патриоты. Сол азаматтардың ең бірінші міндеті –
өзінің
тәуелсіз елдің
өркені екенін ұмытпау, екінші міндеті –
сол
елдің іргетасының
берік болуына үлес қосу, тәуелсіз
елдің
патриоты екенін
дәлелдеу. Ұрпағы білімді халықтың
болашағы бұлыңғыр
болмайды. Сондықтан, жарқын
болашақ жолындағы игі
істеріміз арта берсін!
|
Оқушылар сынып
жетекшісінің алғы сөзін тыңдайды.
Оқушылар топ ішінде
тапсырмаларды орындап , ортаға
салады.
Бірінші топ оқушылары білім туралы мақал –
мәтелдер
айтады.
1.Күш — білімде, білім —
кітапта.
2.Қына тасқа
бітеді,
Білім басқа
бітеді.
3.Білегі күшті бірді
жығады,
Білімі күшті мыңды
жығады.
4.Өз білмегеніңді кісіден
сұра,
Үлкен жоқ болса кішіден
сұра.
5.Ақыл — тозбайтын
тон,
Білім – таусылмайтын
кен.
Екінші топ
оқушылары Отан туралы
айтады.
1.
Отан от басынан басталады. 2. Туған жердей
жер болмас, Туған елдей ел
болмас. 3.Отансыз –
адам, ормансыз – бұлбұл. 4. Отан оттан
да ыстық. 5. Отан үшін
отқа түс күймейсің, Арың үшін
алыссаң өлмейсің. т.с.с мақал-мәтелдер
айтылады.
Үшінші топ
оқушылары мақалдың жалғасын
табады.
1.Алтын ұяң — Отан
қымбат, Құт-берекең — атаң қымбат, Аймалайтын — анаң қымбат, Асқар
тауың — әкең қымбат (Қазыбек би).
2.Бұлбұл гүлзарын
сүйеді, Адал адам Отанын сүйеді.
3.Орағың өткір
болса, қарың талмайды, Отаның берік болса, жауың
алмайды.
4.Отан елдің анасы,
Ел ердің анасы.
5.Отан қадіріне
жетпеген өз қадіріне жетпейді.
6.Отан от басынан
басталады.
7.Отан оттан да
ыстық, жалыны бар шоқтан да ыстық.
/
Оқушылар сұраққа
жауап береді.
Оқушылар өз ойларын
білдіреді.
|
Слайд
https://www.baamboozle.com/classic/2350869/3
|