«Тарих-ғасырлар куәсі» тарихи танымдық сайыс сабақ.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Тарих-ғасырлар куәсі» тарихи танымдық сайыс сабақ.

Материал туралы қысқаша түсінік
Кезеңдері 1. Топты таныстыру, топ ұраны, топ эмблемасын таныстыру. 2.Тарихқа саяхат сұрақ-жауап кезеңі 12 сұрақ (жылдамдыққа жауап беру) 3.Көшбасшы сайысы (топ жетекшісі) көшбасшыға берілген тапсырма «Егерде мен басшы болсам» тақырыбында презентация қорғау. 4. Тест шешу 25 сұрақ 5. «Тапқыр болсаң тауып көр» кезеңі тарихи хронологиямен тұлғалар туралы мәліметтер беру. 6. Әр топ өздері дайындап келген сұрақтарын бір-біріне беріп шешу. 7. Мәтінмен жұмыс жасау.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Сайыс сабақ

Бөлім:

Қазақстан тарихы пәні

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:10 Ә , 10 А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Тарих-ғасырлар куәсі»
тарихи танымдық сайыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

Қазақстан тарихына деген оқушылардың қызығушылықтары мен танымдық қабілеттерін арттыру.

*Тарихи ойлау дағдысы

*Тарихи концепт

Тарихи дерекөздерді түсіну

Дәлел, бағалау


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Ұйымдас-тыру

Өткен білімді еске түсіру

5 минут

Жаңа тақырыпқа қадам

Ой шақыру

Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбері арқылы жағымды ахуал қалыптастыру: Оқушылар бір-біріне «Ізгі тілек» білдіру арқылы көңіл күй сыйлау. Үй тапсырмасын сұрау «Кім жылдам» ойыны арқылы сұрақтар жауап беру. ҚБ: өзін-өзі бағалау

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»

Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут













10 минут




5 минут













10 минут


Кезеңдері
1. Топты таныстыру, топ ұраны, топ эмблемасын таныстыру.


2.Тарихқа саяхат сұрақ-жауап кезеңі 12 сұрақ (жылдамдыққа жауап беру)


3.Көшбасшы сайысы (топ жетекшісі) көшбасшыға берілген тапсырма «Егерде мен басшы болсам» тақырыбында презентация қорғау.


4. Тест шешу 25 сұрақ


5. «Тапқыр болсаң тауып көр» кезеңі тарихи хронологиямен тұлғалар туралы мәліметтер беру.


6. Әр топ өздері дайындап келген сұрақтарын бір-біріне беріп шешу.

7. Мәтінмен жұмыс жасау.

Сұрақ-жауап.

Шежіре дегенімізді қалай түсінеміз?
2.Ұлы жүз рулары мен аумағы
3.Сұлтандар кімдер олардың құқықтары
4.Халықтардың Ұлы қоныс аударуы, кімнің есімімен байланысты.
5. Нумизматика ғылымы нені зерттейді?
6.Қазақстандық археологтардан кімдерді білеміз?
7.1969 жылы қандай маңызды археологиялық жаңалық ашылды?
8.Көнешұңқыр мәдениетінің жерлеу ғұрпы
9. Жылқыны қолға үйрету қайсы мәдениетке сәйкес келеді?
10.Қазіргі кезде қанша руналық ескерткіш белгілі?

11.Кир патша соғдының сақтар мемлекетімен шекарасында қандай қала салуға бұйрық берді?
12.Пазырық кілемі туралы не білеміз?



«Тапқыр болсаң тауып көр» кезеңі.
Хронология, тұлғаларды анықтайық.
1. Қарлұқ қағанатының уақыты
2. Қола дәуірінің уақыты
3. Абылай ханның билік етуі.

Тұлғалардың өмірбаяны мен қызметтік жолдарын, шығармаларына мәліметтер беру.

  1. Д.А.Қонаев

  2. Абай Құнанбайұлы

  3. Ахмет Байтұрсынұлы







Дайындалған сұрақтармен жұмыс жасау.

Мәтінмен жұмыс.

«Екі жақты күнделік» әдісі арқылы берілген мәтіннен маңызды мәліметті тауып жазады және неліктен маңызды екенін түсіндіреді.

Ең маңызды мәлімет

Неліктен?









Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды


1-топ Алаш ұрпақтары.

2-топ Эверест

3-топ Жарқын болашақ.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады











ҚБ «Өзін-өзі бағалау»




Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер


Expert.mektep

.kz/ru/shop/105049-9 klass/pg/2/

Қосымша материалдар Үштік венн диаграммасы



Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут


Кері байланыс

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект

Үй тапсырмасы

Қайталау,тест шешу.


Тексерілді:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.01.2025
289
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі