Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сайыс
сабақ
|
Бөлім: |
Қазақстан тарихы пәні |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:10 Ә , 10 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Тарих-ғасырлар куәсі» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
Қазақстан тарихына деген оқушылардың қызығушылықтары мен танымдық қабілеттерін арттыру. |
|
*Тарихи ойлау дағдысы *Тарихи концепт |
Тарихи дерекөздерді түсіну Дәлел, бағалау |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 5 минут Жаңа тақырыпқа қадам |
Ой шақыру Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбері арқылы жағымды ахуал қалыптастыру: Оқушылар бір-біріне «Ізгі тілек» білдіру арқылы көңіл күй сыйлау. Үй тапсырмасын сұрау «Кім жылдам» ойыны арқылы сұрақтар жауап беру. ҚБ: өзін-өзі бағалау |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер |
||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Кезеңдері
7. Мәтінмен жұмыс жасау. Сұрақ-жауап.
Шежіре дегенімізді қалай
түсінеміз?
11.Кир патша соғдының
сақтар мемлекетімен шекарасында қандай қала салуға бұйрық
берді?
«Тапқыр болсаң тауып көр»
кезеңі. Тұлғалардың өмірбаяны мен қызметтік жолдарын, шығармаларына мәліметтер беру.
Дайындалған сұрақтармен жұмыс жасау. Мәтінмен жұмыс. «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы берілген мәтіннен маңызды мәліметті тауып жазады және неліктен маңызды екенін түсіндіреді.
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
1-топ Алаш ұрпақтары. 2-топ Эверест 3-топ Жарқын болашақ.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Expert.mektep .kz/ru/shop/105049-9 klass/pg/2/ Қосымша материалдар Үштік венн диаграммасы
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||
|
Үй тапсырмасы |
Қайталау,тест шешу. |
|||||||
Тексерілді:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Тарих-ғасырлар куәсі» тарихи танымдық сайыс сабақ.
«Тарих-ғасырлар куәсі» тарихи танымдық сайыс сабақ.
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сайыс
сабақ
|
Бөлім: |
Қазақстан тарихы пәні |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:10 Ә , 10 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Тарих-ғасырлар куәсі» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
Қазақстан тарихына деген оқушылардың қызығушылықтары мен танымдық қабілеттерін арттыру. |
|
*Тарихи ойлау дағдысы *Тарихи концепт |
Тарихи дерекөздерді түсіну Дәлел, бағалау |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 5 минут Жаңа тақырыпқа қадам |
Ой шақыру Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбері арқылы жағымды ахуал қалыптастыру: Оқушылар бір-біріне «Ізгі тілек» білдіру арқылы көңіл күй сыйлау. Үй тапсырмасын сұрау «Кім жылдам» ойыны арқылы сұрақтар жауап беру. ҚБ: өзін-өзі бағалау |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер |
||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Кезеңдері
7. Мәтінмен жұмыс жасау. Сұрақ-жауап.
Шежіре дегенімізді қалай
түсінеміз?
11.Кир патша соғдының
сақтар мемлекетімен шекарасында қандай қала салуға бұйрық
берді?
«Тапқыр болсаң тауып көр»
кезеңі. Тұлғалардың өмірбаяны мен қызметтік жолдарын, шығармаларына мәліметтер беру.
Дайындалған сұрақтармен жұмыс жасау. Мәтінмен жұмыс. «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы берілген мәтіннен маңызды мәліметті тауып жазады және неліктен маңызды екенін түсіндіреді.
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
1-топ Алаш ұрпақтары. 2-топ Эверест 3-топ Жарқын болашақ.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Expert.mektep .kz/ru/shop/105049-9 klass/pg/2/ Қосымша материалдар Үштік венн диаграммасы
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||
|
Үй тапсырмасы |
Қайталау,тест шешу. |
|||||||
Тексерілді:
шағым қалдыра аласыз
















