|
-
Оқып-үйренудің негізгі
мақсаттары
|
2. Оқытуда қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
3. Тарих сабағындағы
кедергілерді жою
|
4. Оқып-үйренудің
нәтижесі
|
5. Үйрену мақсатында бағаны
қоса алғанда, бағалау
|
6. Барлығын қоса алғанда,
бағалау
|
7. Негізгі дерек көздер
|
Тақырыбы: Тарих сабағында
АКТ – ні тиімді пайдалану арқылы оқушылардың танымдық -
белсенділігін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже: АКТ – ні
пайдалана отырып ақпараттар жинайды, талдайды, бағалайды,
шығармашылық жұмыстар орындайды.
|
1
|
Сырым Датұлы бастаған
ұлт-азаттық көтеріліс.(1783-1797)
Мақсаты:
-
Көтеріліс болған аумақты
біледі.
-
Көтерілістің себеп-салдарын
түсінеді.
-
Көтерілістің кезеңдерін қорытындылай
алады
|
Топтық жұмыс
жеке жұмыс
«Ойлан тап» ойыны
Сұрақтар мен
жауаптар
Постер құрастыру
|
Оқиғалардың
болған уақытын естеріне сақтау үшін «Ойлан тап» ойының ойнатып,
хронологиялық кестемен жұмыс жасаттым.
|
Ынтымақтастықта жұмыс жасауға
үйренеді. Тарихи жәдігерлер мен жұмыс жасай
алады.
|
Оқушылар бағалау парағы арқылы озін-озі
бағалайды.
|
Жиынтық бағалауды журналға
қоямыз
|
Электронды оқулықтар.
Энцеклопедия.
Ғаламтор.
|
2
|
С.Датұлы бастаған
көтерілістің тарихи маңызы,нәтижелері.
Мақсаты:
-
Көтереліс барысын
біледі.
-
Көтерілістің жеңілу
себептерін түсінеді.
-
Тарихи маңызы туралы ойлай
алады
|
Топтық жұмыс
Сұрақтар мен жауаптар
Постер
құрастыру
«Кім жылдам?»
ойыны
|
Оқушыларға
көтерілістің жеңілу себептері мен тарихи маңызы туралы кесте
толтыртып,картадан оқиғалардың болған жерлерін
көрсеттім.
|
Хронологиялық кесте мен жұмыс
жасайды.
|
Формативті бағалау.
Оқу үшін бағалау
|
Суммативті бағалау
Жиынтық бағалау
|
Электронды оқулықтар.
Энцеклопедия.
Ғаламтор
|
3
|
XVIIIғ. Қазақстан
мәдениеті.
Мақсаты:
1. «Мәдениет» ұғымы туралы
біледі.
2. Мәдениеттің қоғамдағы
рөлін түсінеді.
3. маңызы мағлұмат
жинақтап, тарихи баға бере алады,
ойлайды.
|
Топтық жұмыс,жұптық
жұмыс.
Сұрақтар мен жауаптар
«джигсо»
ойыны (тақырыпты әр топ бөліп талдайды)
|
Оқушыларға орыс
ғалымдарының Қазақстанда қандай бағытта зерттеу жүргізгендігі
туралы «сұрақ-жауап» арқылы ойларын қорытындылатып, «джигсо» әдісі
бойынша тақырыпты бөліп,әр топқа талдаттым.
|
Өз ойларын ортаға салып, өзара
пікірталасқа түседі.
|
Критериалды бағалау (әр топ жинаған ұпай
есебі мен ессептеледі)
|
Жиынтық бағалау
|
Электронды оқулықтар.
Энцеклопедия.
Ғаламтор
|
4
|
Халық ауыз әдебиеті
Мақсаты: 1.Халық
ауыз әдебиеті туралы біледі.
2.Ауыз әдебиеті мен
жазба әдебиеттің арасындағы кейбір айырмашылықтарды
түсінеді.
3.Халық ауыз
әдебиетінің құндылықтарын бағалай алады.
|
Топтық жұмыс, жеке
жұмыс
Сұрақтар мен жауаптар
«Кім
жылдам?» ойыны
|
Оқушыларға
қазіргі кезде жиі қолданбайтын көнерген сөздердің мағынасын
түсіндірдім..
|
Бір-біріне қолдау
көрсетеді.
Тақырыпқа байланысты
эссе жаза алады. Терминдер сөздігінің мағынасын
түсінеді.
|
Оқушылар бағалау парағы
арқылы өзін-өзі бағалайды.
|
Суммативті бағалау
(журнал арқылы бағалау)
|
Электронды оқулықтар.
Энцеклопедия.
Ғаламтор
|