Материалдар / Тарих сабағында АКТ – ні тиімді пайдалану арқылы оқушылардың танымдық - белсенділігін қалыптастыру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тарих сабағында АКТ – ні тиімді пайдалану арқылы оқушылардың танымдық - белсенділігін қалыптастыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
352
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Оңтүстік Қазақстан облысы,Ордабасы ауданы

«Темірлан» жалпы орта мектебінің

дирокторы:__________М.Қырықбаев

_____” қыркүйек 2014 ж

Орта мерзімді жоспар






  1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары



2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

3. Тарих сабағындағы кедергілерді жою

4. Оқып-үйренудің нәтижесі

5. Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау

6. Барлығын қоса алғанда, бағалау

7. Негізгі дерек көздер

Тақырыбы: Тарих сабағында АКТ – ні тиімді пайдалану арқылы оқушылардың танымдық - белсенділігін қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже: АКТ – ні пайдалана отырып ақпараттар жинайды, талдайды, бағалайды, шығармашылық жұмыстар орындайды.

1


Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық көтеріліс.(1783-1797)


Мақсаты:

  1. Көтеріліс болған аумақты біледі.

  2. Көтерілістің себеп-салдарын түсінеді.

  3. Көтерілістің кезеңдерін қорытындылай алады


Топтық жұмыс


жеке жұмыс


«Ойлан тап» ойыны


Сұрақтар мен жауаптар

Постер құрастыру


Оқиғалардың болған уақытын естеріне сақтау үшін «Ойлан тап» ойының ойнатып, хронологиялық кестемен жұмыс жасаттым.


Ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді. Тарихи жәдігерлер мен жұмыс жасай алады.

Оқушылар бағалау парағы арқылы озін-озі бағалайды.

Жиынтық бағалауды журналға қоямыз

Электронды оқулықтар.


Энцеклопедия.


Ғаламтор.

2

С.Датұлы бастаған көтерілістің тарихи маңызы,нәтижелері.

Мақсаты:

  1. Көтереліс барысын біледі.

  2. Көтерілістің жеңілу себептерін түсінеді.

  3. Тарихи маңызы туралы ойлай алады

Топтық жұмыс


Сұрақтар мен жауаптар


Постер құрастыру


«Кім жылдам?»

ойыны

Оқушыларға көтерілістің жеңілу себептері мен тарихи маңызы туралы кесте толтыртып,картадан оқиғалардың болған жерлерін көрсеттім.

Хронологиялық кесте мен жұмыс жасайды.

Формативті бағалау.


Оқу үшін бағалау

Суммативті бағалау

Жиынтық бағалау

Электронды оқулықтар.


Энцеклопедия.


Ғаламтор

3

XVIIIғ. Қазақстан мәдениеті.


Мақсаты:

1. «Мәдениет» ұғымы туралы біледі.

2. Мәдениеттің қоғамдағы рөлін түсінеді.

3. маңызы мағлұмат жинақтап, тарихи баға бере алады, ойлайды.

Топтық жұмыс,жұптық жұмыс.

Сұрақтар мен жауаптар

«джигсо» ойыны (тақырыпты әр топ бөліп талдайды)

Оқушыларға орыс ғалымдарының Қазақстанда қандай бағытта зерттеу жүргізгендігі туралы «сұрақ-жауап» арқылы ойларын қорытындылатып, «джигсо» әдісі бойынша тақырыпты бөліп,әр топқа талдаттым.


Өз ойларын ортаға салып, өзара пікірталасқа түседі.

Критериалды бағалау (әр топ жинаған ұпай есебі мен ессептеледі)

Жиынтық бағалау

Электронды оқулықтар.


Энцеклопедия.


Ғаламтор

4

Халық ауыз әдебиеті


Мақсаты: 1.Халық ауыз әдебиеті туралы біледі.

2.Ауыз әдебиеті мен жазба әдебиеттің арасындағы кейбір айырмашылықтарды түсінеді.

3.Халық ауыз әдебиетінің құндылықтарын бағалай алады.

Топтық жұмыс, жеке жұмыс


Сұрақтар мен жауаптар

«Кім жылдам?» ойыны

Оқушыларға қазіргі кезде жиі қолданбайтын көнерген сөздердің мағынасын түсіндірдім..



Бір-біріне қолдау көрсетеді.


Тақырыпқа байланысты эссе жаза алады. Терминдер сөздігінің мағынасын түсінеді.

Оқушылар бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалайды.

Суммативті бағалау

(журнал арқылы бағалау)

Электронды оқулықтар.


Энцеклопедия.


Ғаламтор



3


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!