Бекітемін: Күні:
Сыныбы: 10б
1.Сабақтың
тақырыбы: Тарихи-географиялық аймақтар
дние жүзінің саяси картасы.
2.Сабақтың түйінді
мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу
тәртібі: Дүние жүзінің саяси картасының
мазмұны мен қалыптасу кезеңдерін оқып-үйрену.
3.Белсенді сабақ беру
тәсілдері мен сабақтағы жұмыс
түрі: топтастыру, еркін жазу, жеке
жұмыс,топтық жұмыс.
4.Сабақтың нәтижесі:
Білу: Саяси картада не
бейнеленетінін біледі, мазмұнын түсінеді.
Қолдану: Саяси картаның қалыптасу
кезеңдерін және сол кезеңдерде пайда болған елдер мен аумақтарды
карта бойынша анықтай алады. Талдау: Саяси картаның өзгеруі
сызбанұсқасын мұқият талдау жасау негізінде қалауы боынша таңдап
алған бір немесе бірнеше мемлекеттер мысалында Дүние жүзінің саяси
картасындағы өзгерістерді жазбаша сипаттай
алады. 5.Өзіне оқыту үшін бағалау
кіретін бағалау: критерий бойынша
бағалау.
6.Жоспарлау барысында әр
оқушының сұраныс-талабын есепке алу:
Мақсаттардың орындалуы үшін
оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
7.Реурстар мен
жабдықтар: оқулық,
карта,
постер,суреттер
Сабақ
барысы
Уа-қыт
|
Бөлім
|
Мұғалім
іс-әрекеті
|
Оқушылар
іс-әрекеті
|
5
мин
|
Кіріспе
|
1.Психологиялық ахуал
қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін
жасайды
2. Мұғалім сыныпты
геометриялық фигуралар арқылы топқа
бөледі.
3.Үй тапсырмасы бойынша жабық тест алады.
|
1.Оқушылар сергіту сәтін
жасайды,топтарға бөлінеді. 2. Оқушылар үй тапсырмасына жабық тест
арқылы жауап береді.
|
10
мин
|
Тұсаукесер
|
1. Мұғалім «Топтастыру»
сратегиясы бойынша жаңа сабақтың тақырыбын айқындайды. 2.Тақырып
айқындағаннан кейін мұғалім оқушыларға мәтінмен
танысып шығуға тапсырма береді.
|
1.Оқушылар «Топтастыру» әдісі
бойынша жаңа сабақтың тақырыбын
айқындайды.
|
25
мин
|
Негізгі
бөлім
|
1.Мұғалім түрлі
кезеңдерде пайда болған елдерді аймақтар бойынша картадан табуға
тапсырма береді.
2.Мұғалім
Саяси картаның өзгеруі
сызбанұсқасын мұқият талдау жасау негізінде қалауы бойынша таңдап
алған бір немесе бірнеше мемлекеттер мысалында Дүние жүзінің саяси
картасындағы өзгерістерді жазбаша сипаттауға тапсырма
береді.
|
1.
Оқушылар берілген тапсырманы
ауызша және жазбаша орындайды.
2. Оқушылар критерий бойынша
бірін- бірі бағалайды
|
5
мин
|
Қорытынды
|
1.Айтулы даталар .
Латын
Америкасы....
1939-1940 ж Балтық
бойы
1948-1949 ж...
20ғ. 50-60 жылдары
1991 ж...
1993-1994...
1997-1999..
2. Мұғалім сабақты
қорытындылайды.
3.Үйге тап-ма:
1) §17 оқу.
|
1.
Оқушылар кері байланыс
жасайды
Не
ұнады:............................................
Не қиын болды:
................................
Тілегім: ...............................................
|