Материалдар / Тарихи-географиялық аймақтар және дүниежүзінің саяси картасы

Тарихи-географиялық аймақтар және дүниежүзінің саяси картасы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
1244
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Күні: Сыныбы: 10б

1.Сабақтың тақырыбы: Тарихи-географиялық аймақтар дние жүзінің саяси картасы.2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Дүние жүзінің саяси картасының мазмұны мен қалыптасу кезеңдерін оқып-үйрену. 3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: топтастыру, еркін жазу, жеке жұмыс,топтық жұмыс. 4.Сабақтың нәтижесі: Білу: Саяси картада не бейнеленетінін біледі, мазмұнын түсінеді. Қолдану: Саяси картаның қалыптасу кезеңдерін және сол кезеңдерде пайда болған елдер мен аумақтарды карта бойынша анықтай алады. Талдау: Саяси картаның өзгеруі сызбанұсқасын мұқият талдау жасау негізінде қалауы боынша таңдап алған бір немесе бірнеше мемлекеттер мысалында Дүние жүзінің саяси картасындағы өзгерістерді жазбаша сипаттай алады. 5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: критерий бойынша бағалау.6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін. 7.Реурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер,суреттер Сабақ барысы
Уа-қытБөлімМұғалім іс-әрекетіОқушылар іс-әрекеті
5 минКіріспе1.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды2. Мұғалім сыныпты геометриялық фигуралар арқылы топқа бөледі.3.Үй тапсырмасы бойынша жабық тест алады.

1.Оқушылар сергіту сәтін жасайды,топтарға бөлінеді. 2. Оқушылар үй тапсырмасына жабық тест арқылы жауап береді.
10 минТұсаукесер 1. Мұғалім «Топтастыру» сратегиясы бойынша жаңа сабақтың тақырыбын айқындайды. 2.Тақырып айқындағаннан кейін мұғалім оқушыларға мәтінмен танысып шығуға тапсырма береді. 1.Оқушылар «Топтастыру» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын айқындайды.
25мин Негізгі бөлім

1.Мұғалім түрлі кезеңдерде пайда болған елдерді аймақтар бойынша картадан табуға тапсырма береді.2.Мұғалім Саяси картаның өзгеруі сызбанұсқасын мұқият талдау жасау негізінде қалауы бойынша таңдап алған бір немесе бірнеше мемлекеттер мысалында Дүние жүзінің саяси картасындағы өзгерістерді жазбаша сипаттауға тапсырма береді.1. Оқушылар берілген тапсырманы ауызша және жазбаша орындайды.

2. Оқушылар критерий бойынша бірін- бірі бағалайды
5 минҚорытынды1.Айтулы даталар . Латын Америкасы....1939-1940 ж Балтық бойы1948-1949 ж...20ғ. 50-60 жылдары1991 ж...1993-1994...1997-1999..2. Мұғалім сабақты қорытындылайды. 3.Үйге тап-ма: 1) §17 оқу. 1. Оқушылар кері байланыс жасайды Не ұнады:............................................Не қиын болды: ................................Тілегім: ...............................................







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ