|
Білім беру ұйымының атауы |
Ақырап орта мектебі |
|||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||
|
Бөлім: |
Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті - дала өркениетінің мұрасы |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жаканова Гулмира Кайрсламовна |
|||||
|
Күні: |
26.04.2022 |
|||||
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: 7 |
Қатыспағандар саны:- |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тарихи және мәдени ескерткіштер |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.4.1.6 -типологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, тарихи және мәдени ескерткіштерді классификациялау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Дала өркениетінің тарихи және мәдени ескерткіштерін зерттейді Оқушылардың басым бөлігі: қазақ жеріндегі тарихи және мәдени ескеркіштердің дала өркениетінің жетістігі екенің дәлелдейді Кейбір оқушылар: Тарихи мәдени ескерткіштерінің маңыздылығын бағалай алады |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылықтар: -өзгенің еңбегін құрметтеу -патриотизм -ұлттық сана-сезім -ынтымақтастық |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру |
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, түгендеу, оқушыларға сабаққа сәттілік тілеу, топқа бөлу) 1 топ-археологтар 2 топ-тарихшылар Ой шақыру:
Оқушыларға Қазақ жеріндегі тарихи-мәдени ескерткіштер туралы бейнематериалды көрсетіп, сұрақтар қою және талқылау өткізу. Тәсіл: «Эвристикалық әңгіме» Балалар қандай тарихи-мәдени ескерткіштермен таныс болдыңыздар? -Олардың қазіргі замандағы маңызы қандай? -Бұл бейнематериалды көру арқылы сабақтың тақырыбын болжай аласыздарма? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Мұғалім презентациясы
Ресурс 2 Видео Қазақ жеріндегі тарихи-мәдени ескерткіштер https://www.youtube.com/watch?v=DzbManafr9w |
||
|
Жаңа білім
|
Тапсырма №1 Зерттеу сұрақтары: - Қазақстан аумағындағы тарихи-мәдени ескерткіштер қандай түрлерге жіктеледі? - Тарихи-мәдени ескерткіштер ұлы дала өркениетінің ерекшелігін қалай сипаттап көрсетеді? Оқулықпен жұмыс жасайды Тапсырма№ 2 А)Қазақстаның қасиетті жерлері картасы ұсынылады оқушыларға, картаны талдауға арналған аналитикалық жұмыс парағымен жұмыс жасаңыз, нәтижесін кластерде талдаңыз.. В)Тарихи мәдени ескерткіштерінің маңыздылығын бағалаңыз Сергіту «Күн! Тас! Қоршау!»
Тапсырма-3 Дубляждау |
Оқушылар Сакралді нысандардың жіктелуін зерттейді
Оқушылар тарихи мәдени ескерткіштерінің орналасу жерлерін анықтап, тарихи және мәдени ескеркіштердің дала өркениетінің жетістігі екенің дәлелдейді; Оқушылар нысандарды жіктейді; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Дескриптор: - Сакралді нысандардың жіктелуін зерттейді - Сакральді нысандардың маңыздылығын зерттейді Дескриптор -Тарихи мәдени ескерткіштерінің орналасу жерлерін анықтайды; - тарихи және мәдени ескеркіштердің дала өркениетінің жетістігі екенің дәлелдейді; -Тарихи мәдени ескерткіштер заңмен қорғалуын ашады; -тарихи және мәдени ескерткіштердің ерекшеліктерін таладайды; -Тарихи мәдени ескерткіштердің маңыздылығын бағалайды; Дескриптор -Сакральді нысандарды атайды; -Сакральді нысандардың орналасқан жерін талдайды; -Сакральді нысандардың маңыздылығын талдайды; -Сакральді нысандарды жіктейді; |
Қазақстаның қасиетті жерлері картасы Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі күнге дейін). 5 томдық. ІІ том. – Алматы: «Атамұра», 2010. – 255-256 бб.
4-бап |
||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Нақты тапсырма - 215-220 беттерді оқу Ерікті тапсырма – Тарихи-мәдени мұра объектілерін қорғау және пайдалану туралы ҚР Заңымен танысып келу |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
|
Кері байланыс |
«3 СҰРАҚТАР» рефлексиясы 1.Мен не түсіндім? 2.Не түсініксіз болып қалды? 3.Егерде мен мұғалім болсам,қандай сұрақ қояр едім? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
Ойын оқушылардың зейіні мен қозғалыс жылдамдығын дамытуға бағытталған. Ойын шарты: оқушылар бірнеше топтарға бөлініп отырады. Кезек-кезек балаларға «Күн!», «Тас!», «Қоршау!» атты бұйрықтар беріледі. Сөздердің айтылу ретін үнемі өзгерту қажет. Оқушылар әрбір сөзге қимылмен жауап берулері шарт. Егер «Күн!» деген сөз айтылса, олар алақандарын ашып, саусақтарын тарбитып, қолдарын жоғары көтереді. «Тас!» сөзінде қолдарын түюлі жұдырықтарымен көтереді. «Қоршау!» сөзінде алақандарын ашып, қолдарын көтереді, бірақ саусақтары бір-біріне тығыз жанасып тұруы керек. Ойын жылдамдығы біртіндеп жоғарылауы қажет. Ешбір қате жібермеген топ жеңімпаз атанады.
4. Дыбыстау. Фильмнен өткен тақырыпқа байланысты немесе оқушылардың деңгейіне сәйкес келетін үзіндіні дыбыссыз көрсетіп, оқушылардың рөлге еніп, дыбыстауын тапсыруға болады. Алдымен үзіндіні дыбысымен көрсетсе де болады. Дайындалуға оқушыларға жеткілікті уақыт беру қажет.


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тарихи және мәдени ескерткіштер 10 сынып қмж ашық сабақ жоспары
Тарихи және мәдени ескерткіштер 10 сынып қмж ашық сабақ жоспары
|
Білім беру ұйымының атауы |
Ақырап орта мектебі |
|||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||
|
Бөлім: |
Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті - дала өркениетінің мұрасы |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жаканова Гулмира Кайрсламовна |
|||||
|
Күні: |
26.04.2022 |
|||||
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: 7 |
Қатыспағандар саны:- |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тарихи және мәдени ескерткіштер |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.4.1.6 -типологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, тарихи және мәдени ескерткіштерді классификациялау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Дала өркениетінің тарихи және мәдени ескерткіштерін зерттейді Оқушылардың басым бөлігі: қазақ жеріндегі тарихи және мәдени ескеркіштердің дала өркениетінің жетістігі екенің дәлелдейді Кейбір оқушылар: Тарихи мәдени ескерткіштерінің маңыздылығын бағалай алады |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылықтар: -өзгенің еңбегін құрметтеу -патриотизм -ұлттық сана-сезім -ынтымақтастық |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру |
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, түгендеу, оқушыларға сабаққа сәттілік тілеу, топқа бөлу) 1 топ-археологтар 2 топ-тарихшылар Ой шақыру:
Оқушыларға Қазақ жеріндегі тарихи-мәдени ескерткіштер туралы бейнематериалды көрсетіп, сұрақтар қою және талқылау өткізу. Тәсіл: «Эвристикалық әңгіме» Балалар қандай тарихи-мәдени ескерткіштермен таныс болдыңыздар? -Олардың қазіргі замандағы маңызы қандай? -Бұл бейнематериалды көру арқылы сабақтың тақырыбын болжай аласыздарма? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Мұғалім презентациясы
Ресурс 2 Видео Қазақ жеріндегі тарихи-мәдени ескерткіштер https://www.youtube.com/watch?v=DzbManafr9w |
||
|
Жаңа білім
|
Тапсырма №1 Зерттеу сұрақтары: - Қазақстан аумағындағы тарихи-мәдени ескерткіштер қандай түрлерге жіктеледі? - Тарихи-мәдени ескерткіштер ұлы дала өркениетінің ерекшелігін қалай сипаттап көрсетеді? Оқулықпен жұмыс жасайды Тапсырма№ 2 А)Қазақстаның қасиетті жерлері картасы ұсынылады оқушыларға, картаны талдауға арналған аналитикалық жұмыс парағымен жұмыс жасаңыз, нәтижесін кластерде талдаңыз.. В)Тарихи мәдени ескерткіштерінің маңыздылығын бағалаңыз Сергіту «Күн! Тас! Қоршау!»
Тапсырма-3 Дубляждау |
Оқушылар Сакралді нысандардың жіктелуін зерттейді
Оқушылар тарихи мәдени ескерткіштерінің орналасу жерлерін анықтап, тарихи және мәдени ескеркіштердің дала өркениетінің жетістігі екенің дәлелдейді; Оқушылар нысандарды жіктейді; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Дескриптор: - Сакралді нысандардың жіктелуін зерттейді - Сакральді нысандардың маңыздылығын зерттейді Дескриптор -Тарихи мәдени ескерткіштерінің орналасу жерлерін анықтайды; - тарихи және мәдени ескеркіштердің дала өркениетінің жетістігі екенің дәлелдейді; -Тарихи мәдени ескерткіштер заңмен қорғалуын ашады; -тарихи және мәдени ескерткіштердің ерекшеліктерін таладайды; -Тарихи мәдени ескерткіштердің маңыздылығын бағалайды; Дескриптор -Сакральді нысандарды атайды; -Сакральді нысандардың орналасқан жерін талдайды; -Сакральді нысандардың маңыздылығын талдайды; -Сакральді нысандарды жіктейді; |
Қазақстаның қасиетті жерлері картасы Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі күнге дейін). 5 томдық. ІІ том. – Алматы: «Атамұра», 2010. – 255-256 бб.
4-бап |
||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Нақты тапсырма - 215-220 беттерді оқу Ерікті тапсырма – Тарихи-мәдени мұра объектілерін қорғау және пайдалану туралы ҚР Заңымен танысып келу |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
|
Кері байланыс |
«3 СҰРАҚТАР» рефлексиясы 1.Мен не түсіндім? 2.Не түсініксіз болып қалды? 3.Егерде мен мұғалім болсам,қандай сұрақ қояр едім? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
Ойын оқушылардың зейіні мен қозғалыс жылдамдығын дамытуға бағытталған. Ойын шарты: оқушылар бірнеше топтарға бөлініп отырады. Кезек-кезек балаларға «Күн!», «Тас!», «Қоршау!» атты бұйрықтар беріледі. Сөздердің айтылу ретін үнемі өзгерту қажет. Оқушылар әрбір сөзге қимылмен жауап берулері шарт. Егер «Күн!» деген сөз айтылса, олар алақандарын ашып, саусақтарын тарбитып, қолдарын жоғары көтереді. «Тас!» сөзінде қолдарын түюлі жұдырықтарымен көтереді. «Қоршау!» сөзінде алақандарын ашып, қолдарын көтереді, бірақ саусақтары бір-біріне тығыз жанасып тұруы керек. Ойын жылдамдығы біртіндеп жоғарылауы қажет. Ешбір қате жібермеген топ жеңімпаз атанады.
4. Дыбыстау. Фильмнен өткен тақырыпқа байланысты немесе оқушылардың деңгейіне сәйкес келетін үзіндіні дыбыссыз көрсетіп, оқушылардың рөлге еніп, дыбыстауын тапсыруға болады. Алдымен үзіндіні дыбысымен көрсетсе де болады. Дайындалуға оқушыларға жеткілікті уақыт беру қажет.


шағым қалдыра аласыз














