1
минут
|
Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіңдер ме,
балалар!
Көңілді
психологиялық ахуал: «Жаңбыр
тамшысы»
Сабағымыздың
тақырыбы: Тарихи және мәдени
ескерткіштерді қорғаудың маңызы
неде?
Бүгінгі оқу
мақсаттары:
- тарихи және мәдени
ескерткіштердің түрлерін
білу.
- тарихи және мәдени
ескерткіштерді сақтаудың маңыздылығын
түсіну.
Суреттер арқылы сабақ
тақырыбын ашу.
|
Көңілді
психологиялық ахуал
қалыптастырады.
Суреттерге қарап сабақтың
тақырыбын ашады.
|
ҚБ:
Жарайсыңдар!
|
Турмашева Б. 3 сынып, 54-55
беттер, «Атамұра» баспасы,
2018ж.
Презентация № 1
|
7-8
минут
|
Жаңа
сабақ
|
Оқушыларды Қазақстан
аумағындағы тарихи-мәдени ескерткіштермен таныстырады, және
сұрақтар қояды.
-Балалар,
ескерткіштер не үшін керек
екен?
-Ескерткіштер
еліміздің тарихына құрметпен қарауға тәрбиелейді
ме?
- Суретте Түркістан, Алматы,
Орал, Семей қалалары мен облыстарындағы тарихи-мәдени ескерткіштер
бейнеленген. Саған таныс ескерткіштерді атап
көр.
1. Ахмет Ясауи
кесенесі — Түркістан
қаласында XIV ғасырдың соңында
тұрғызылған сәулет өнерінің көрнекті
ескерткіші.
2.Тамғалы тас
петроглифтер тас кешені Жетісудың
көне тарихи
ескерткіші.
3. Алматы- Вознесенский
шіркеуі.
4.Семей - мешіт
ғимараты.
5.Сәулет өнері
ескерткіштеріне Орал облыстық өлкетану мұражайы
(бұрынғы орыс-қазақ қолөнер
мектебі).
|
Жаңа тақырыпты
меңгереді, сұрақтарға жауап
береді.
Қазақстанның
аумағында орналасқан ескерткіштерді
біледі.
|
ҚБ: «Баскетбол»
әдісі арқылы әр оқушының жауабын
бағалау.
|
Презентация № 2
Презентация № 3
|
8
минут
|
Тақырыпты меңгеру
машығы
|
Оқулықпен жұмыс. 55
бет
1-тапсырма
Даналардың айтқан сөзі бар:
«Болашағын ойлаған адам ескерткіш орнатады». Сен осы пікірмен
келісесің бе? Мысал
келтір.
Өзіңді
тексер!
1.Ескерткіштер ел тарихына
құрметпен қарауға тәрбиелейді.
2.Ескерткіштер тарихымызды
ұмытпауға
көмектеседі.
2-тапсырма
«Жер бетіндегі тарихи және
мәдени ескерткіштер сақталуы үшін істей
аламыз?»
Өзіңді
тексер!
1.Ескерткіштерді қиратудан
қорғау
2. Ескерткіш айналасын таза
ұстау
3.Ғимараттардың айналасын
тазалау
4.Ескерткіш маңына гүлзарлар
орналастыру
|
Тақырыпты ашу үшін Даналардың айтқан сөзін түсіндіріп
мағынасын ашады.
|
Қ Б: «Баскетбол» әдісі
арқылы әр оқушының жауабын
бағалау.
ҚБ: Жарайсыңдар!
|
Презентация № 4
Презентация № 5
|
3
минут
|
Бекіту
|
" Иә немесе
жоқ"әдісі арқылы сабақты
бекіту.
Сұрақ
|
Иә
|
Жоқ
|
1.Ахмет Яссауи кесенесі
мүсін өнері ескерткіш тобына жата
ма?
|
|
+
|
2.Бауыржан Момышұлы Ұлы
Отан соғысының батыры.
|
+
|
|
3.Ескерткіштер ел
тарихына құрметпен қарауға тәрбиелейді
|
+
|
|
4. Отырар қалашығында
адамдар өмір сүреді
|
|
+
|
5. Бәйтерек ғимараты
Алматы қаласында
|
|
+
|
6. Ахмет Яссауи
кесенесі Түркістан қаласында
|
+
|
|
Рефлексия
Бүгін сабақта:
- тарихи және мәдени
ескерткіштердің түрлерін
білдің.
- тарихи және мәдени
ескерткіштерді сақтаудың маңыздылығын
түсіндің.
Білім деңгейлеріңді жетістік баспалдағы арқылы
белгілеңдер.
Үй тапсырмасы: Астана
қаласының ескерткіштері туралы қызық ақпарат алып
келу.
|
Алған білімдерін тиянақтайды және өз ойларымен
бөліседі.
Сабақа кері байланыс
жасайды.
|
ҚБ: Жарайсыңдар!
|
Презентация № 6
Презентация № 7
|