«Тарихи калейдоскоп» сыныптан тыс сабақ
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың логикалық ойлау,талдау,топпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.Оқушылардың тарих пәніне деген қызығушылығын арттыру.
Оқушылар бұл жарыс сабақта екі топқа бөлінеді.
1 топ Алғырлар
2 топ Тапқырлар
Ең алдымен тақырыпты ашып алу. «Калейдоскоп» сөзіне түсініктеме беру.
Калейдоскоп (гр. καλός — әдемі, гр. εἶδος — түр (кескін), гр. σκοπέω — қараймын, бақылаймын) — ішінде үш (кейде екі немесе үштен көп) ұзына бойғы, бұрыштарға бүктелген айналы шынылар болатын, көбіне түтік күйінде кездесетін оптикалық аспап-ойыншық. Түтікті айналдырған кезде бойлық өзектің айналасында айналардың арасында орналасқан түрлі-түсті элементтер шағылысып, ауысатын симметриялы өрнектер пайда болады. Айналардың әртүрлі өзара орналасулары дубляждалған суреттердің әркелкі мөлшерін алуға мүмкіндік береді.
І тур «Сұрақ - менен, жауап - сізден»
ІІ тур Суреттер сыр шертеді:
ІІІ тур Логикалық тапсырмалар
IV тур Қалаларды анықтау
V тур « Ауылым алтын
бесігім»
-
Ғылыми жүйе бойынша тас дәуірі бөлінетін кезеңдер: Палеолит, Мезолит, Неолит
-
Алғашқы адамдардың еңбек құралдары: қазғыш таяқ,үшкір тас,шоқпар,шапқы
-
Мезолит заманының басты жаңалығының бірі: Садақ пен жебенің жасалуы
-
Неолит дәуірінің ең үлкен жаңалығының: Қыш құмыра жасауды үйрену
-
Ғалымдардың ең ежелгі адамды атауы: епті адам
-
Ежелгі «Тік жүретін адам өкілі» : Синантроп
-
Ботай тұрағынан ең көп табылған мал сүйгі:Жылқы
-
Алтын киіммен жерленген сақ ханзадасы табылды: Есік обасынан
-
Бұзылмай сақталған 13 жирен ат табылған темір дәуірінің қорғаны: Берел
-
Сақ қоғамындағы «сегізаяқтылар» деп аталғандар: Малшылар мен егіншілер
https://wordwall.net/ru/resource/85666239
ІІ тур
Суреттер сыр шертеді:
1 сурет Берел қорымы

2 сурет Мұртты обалар

3 сурет Бәйгетөбе обасы

4 сурет Алғашқы адамдардың даму сатысын сипаттайды.

5 сурет ҚОЛА ДӘУІРІ

6 сурет
Алматы жерінде табылған құрбандық табағы сирек кездесетін жәдігер. Конус тәрізді тұғырда, шетіне 15 бұқа мүсіні бейнеленген дөңгелек табақ орнатылған. Табақта атқа мінген садақшы қырын қарап бұқаларды көздеп түр, қасына білте салатын түтік орнатылған. Тағы бір тамаша жәдігер — «жетісулық құрбандық ыдыс».

ІІІ тур
Логикалық тапсырмалар

Жарты

Құс

Қызыл

Ұлы жібек жолы

Хамурапи

Демография
IV тур
Батыс Қазақстанды және Оңтүстік Қазақстанды құрастырып табады.
Қалаларды анықтайды:


V тур
Керейт ауылыңды 10 жылдан кейін қалай елестетесің.
Оқушылардың қиял ғажайып туындылары сурет айдары.
Қорытынды:
Мұғалімнің оқушыларға ізгі тілегі
Әділ - қазы алқаларының шешімі
О.Ағыбайұлы атындағы жалпы білім беретін мектеп
«Тарихи калейдоскоп»
5 -сыныптар
Жауапты: Ахметова М.Ж.
2024-2025 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Тарихи калейдоскоп»
«Тарихи калейдоскоп»
«Тарихи калейдоскоп» сыныптан тыс сабақ
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың логикалық ойлау,талдау,топпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.Оқушылардың тарих пәніне деген қызығушылығын арттыру.
Оқушылар бұл жарыс сабақта екі топқа бөлінеді.
1 топ Алғырлар
2 топ Тапқырлар
Ең алдымен тақырыпты ашып алу. «Калейдоскоп» сөзіне түсініктеме беру.
Калейдоскоп (гр. καλός — әдемі, гр. εἶδος — түр (кескін), гр. σκοπέω — қараймын, бақылаймын) — ішінде үш (кейде екі немесе үштен көп) ұзына бойғы, бұрыштарға бүктелген айналы шынылар болатын, көбіне түтік күйінде кездесетін оптикалық аспап-ойыншық. Түтікті айналдырған кезде бойлық өзектің айналасында айналардың арасында орналасқан түрлі-түсті элементтер шағылысып, ауысатын симметриялы өрнектер пайда болады. Айналардың әртүрлі өзара орналасулары дубляждалған суреттердің әркелкі мөлшерін алуға мүмкіндік береді.
І тур «Сұрақ - менен, жауап - сізден»
ІІ тур Суреттер сыр шертеді:
ІІІ тур Логикалық тапсырмалар
IV тур Қалаларды анықтау
V тур « Ауылым алтын
бесігім»
-
Ғылыми жүйе бойынша тас дәуірі бөлінетін кезеңдер: Палеолит, Мезолит, Неолит
-
Алғашқы адамдардың еңбек құралдары: қазғыш таяқ,үшкір тас,шоқпар,шапқы
-
Мезолит заманының басты жаңалығының бірі: Садақ пен жебенің жасалуы
-
Неолит дәуірінің ең үлкен жаңалығының: Қыш құмыра жасауды үйрену
-
Ғалымдардың ең ежелгі адамды атауы: епті адам
-
Ежелгі «Тік жүретін адам өкілі» : Синантроп
-
Ботай тұрағынан ең көп табылған мал сүйгі:Жылқы
-
Алтын киіммен жерленген сақ ханзадасы табылды: Есік обасынан
-
Бұзылмай сақталған 13 жирен ат табылған темір дәуірінің қорғаны: Берел
-
Сақ қоғамындағы «сегізаяқтылар» деп аталғандар: Малшылар мен егіншілер
https://wordwall.net/ru/resource/85666239
ІІ тур
Суреттер сыр шертеді:
1 сурет Берел қорымы

2 сурет Мұртты обалар

3 сурет Бәйгетөбе обасы

4 сурет Алғашқы адамдардың даму сатысын сипаттайды.

5 сурет ҚОЛА ДӘУІРІ

6 сурет
Алматы жерінде табылған құрбандық табағы сирек кездесетін жәдігер. Конус тәрізді тұғырда, шетіне 15 бұқа мүсіні бейнеленген дөңгелек табақ орнатылған. Табақта атқа мінген садақшы қырын қарап бұқаларды көздеп түр, қасына білте салатын түтік орнатылған. Тағы бір тамаша жәдігер — «жетісулық құрбандық ыдыс».

ІІІ тур
Логикалық тапсырмалар

Жарты

Құс

Қызыл

Ұлы жібек жолы

Хамурапи

Демография
IV тур
Батыс Қазақстанды және Оңтүстік Қазақстанды құрастырып табады.
Қалаларды анықтайды:


V тур
Керейт ауылыңды 10 жылдан кейін қалай елестетесің.
Оқушылардың қиял ғажайып туындылары сурет айдары.
Қорытынды:
Мұғалімнің оқушыларға ізгі тілегі
Әділ - қазы алқаларының шешімі
О.Ағыбайұлы атындағы жалпы білім беретін мектеп
«Тарихи калейдоскоп»
5 -сыныптар
Жауапты: Ахметова М.Ж.
2024-2025 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













