"Тарихи мұражайлар не ұшін керек?"кіріктірілген сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Тарихи мұражайлар не ұшін керек?"кіріктірілген сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниетанудан кіріктірлген саяхат сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мұғалімнің аты-жөні:

Темиргалиева Н.Ф Қуанышева А

Пән/Сынып:

Дүниетану, 4-сынып

Күні:

25.11.21

Тарау немесе бөлім атауы:

Мәдени мұра

Сабақтың тақырыбы:

Тарихи мұражайлар не үшін қажет?

Оқу мақсаты:




4.3.1.2 –тарихи мұражайлар және қызметі туралы білу;

4.3.1.3 –мұражайдың өзіндік жобасын ұсыну.

Сабақ мақсаты:

«мұражай», «жəдігер» түсініктерінің мағынасын түсіндіреді; мұражайдың қандай түрлері барын атайды, оларға мысалдар келтіреді.

Мұражайларды бір-бірімен салыстырады, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады; жергілікті тарихи-өлкетану мұражайынан нені көруге болатынын түсіндіреді.

Мұражайдағы мінез-құлық ережелерін құрастырады; мұражайдың жобасын жасайды

Бағалау критерийі:

тарихи мұражайлардың қызметін түсіндіреді.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5мин

Психологиялық дайындық

Қуанамын менде,

Қуанасың сен де.
Қуанайық достарым,

Арайлап атқан күнге.

-Балалар,бүгінгі сабағымызда Айнұр апайларыңмен бірге саяхатқа шығасыңдар.Сондықтан пойызға билет алуларың керек.Мен билет сатушымын.Маға н төлққұжаттарыңды әкеліп билет аласыңдар!Шарты былай:-Билеттердің артында үй тапсырмасын байланысты сұрақтар бар.Соған жауап берсеңдер билет аласыңдар.

1.Үй тапсырмасын тексеру «Жауап сізден,билет менен»

1.-Қазақстанда ғылым академиясы нешінші жылы ашылды?/1946ж/

2Академияның тұңғыш президенті кім болды? /Қаныш/

3.-Қаныш Сәтбаев кім? /Геолог,ғалым/

4Қанышты кім деп атаған? /Тыл генералы/

5.Әдебиеттік оқудан Қаныш туралы қандай әңгіме оқыдық?/Мысойған/

6Уинстон Черчилдің қазақтар сіз сияқты биік пе деген сауалына Қаныш не деп жауап берді? /Халқым менен де биік/

7.Нешінші ғасырдан бастап елімізде ғылымға аса мән берілді? /21ғ/

Дескриптор

Сұраққа нақты жауап береді.-2балл


Оқушылар іс-әрекетті орындайды

Тамаша!











Ақша суреті,

Билеттер,

төлқұжаттар




2балл



«ақша»суреті

Сабақтың ортасы

35мин

Сабақ мақсатымен оқушыларды таныстыру

тарихи мұражайлар туралы білу

мұражайдың өзіндік жобасын ұсыну.


-Сәлеметсіздер ме?Бүгін сіздермен бірге Қазақстан қалаларына саяхатқа шығып,ондағы мұражайлармен танысатын боламыз.Саяхатымызды Орал қаласынан бастаймыз.Саяхатқа шығуға дайынбыз ба?



Орал-Ақтөбе-Семей-Қостанай-Алматы-Астана қалаларына саяхатқа шығамыз.

Ой қозғау.

Жалпы Мұражай деген не?

Онда нелер сақталады?

Мұражайға барып көргендеріңіз бар ма?

Тірек сөздер:

Мұражай,экспонат,жәдігер,12

Мұражай ережесімен таныстыру

-Тыныштық сақтау

-Жәдігерлерді қозғамау

-Таныстырушыны мұқият тыңдау.

-Жәдігерлерге мұқият болу


Саяхатттау арқылы мұражайларды таныстыру арқылы жаңа тақырыпты ашу


Сергіту сәті: Ойын түрінде «Мен саяхатқа шығамын»


Орал қаласына қайтып келу.


Саралау тапсырмалары:

А/ Мұражайға бару ережелерін құрастыру

Ереже құрастырып,өз бетмен жұмыстана алады-2балл


В/«Суреттер сөйлейді» жазулармен сәйкестендіру,жәдігерлерді атау


Дескриптор:

Суреттерді сәйкестендіре алады.-1балл

Ондағы сақталатын жәдігерлерді біледі-1балл



С/Өз мұражайының жобасын құру

Мұражай жобасын жасай алады-1балл

Еркін таныстыра алады-1балл


Бекіту /Төлқұжатты қайтару

Тапсырмалар шеруі

«5жолды өлең құрастыру»

1.Мұражай

2.Кең,жарық

3.Сақтайды,таныстырады, көреміз

4.Мұражай жәдігерлерді сақтайтын орын

5.Музей


Дескриптор

5жолды өлеңді сшартын сақтай отырып құрастыра алады-3балл



Дескриптор:

-бірінші кілт сөзді табады-1б

-екінші кілт сөзді табады-1б

-үшінші кілт сөзді табады-1б


«Мақсатқа жеттік пе?»

-тарихи мражайлар туралы білдік

Жоба құрдық

Жаңа сабақты түсінеді































































































3балл

Оқулық



Слайд





Поезд суреті




Сабақтың соңы

5 мин


Кері байланыс

«Ашық микрофон»әдісі

Не қиын,не қызық болды?

Оқушыларды тыңдау

Оқушыларды бағалау





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.12.2024
186
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі