Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


    Бөлім:


    Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау

    Педагогтің Т.А.Ә.


    Жаксыбаева Балжан Әкишқызы

    Күні:



    Сынып:7 «А»

    Қатысушылар саны:12

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Тармақталған алгоритмдерді программалау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу.

    Сабақтың мақсаты

    Python программалау тілінде тармақталған алгоритм түрлерін қолдану;


    Ойлау дағдысының деңгейі

    Қолдану

    Ерекше білімді қажет ететін оқушыға арналған сабақ мақсаты

    Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді түсіндіреді

    ЕБҚБ сипаттамасы

    Есту қабілеті бұзылған, қабылдау қабілеті төмен, жеткізу қабілеті баяу, өз бетінше жүріп тұра алады, ақыл есінен ауытқушылық жоқ

    Бағалау критерийі:

    тармақталу алгоритімінің құрылымын түсіндіреді;

    тармақталу алгоритімін программалау тілінде жазады;

    сызықтық алгоритмді тармақталу алгоритммен салыстырады;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    10 минут


    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Оқушыларды түгендеу.

    3. «Калейдоскоп» әдісі. Сергіту сәтін ұйымдастыру.

    4.Оқушылар «Біз біргеміз» әдісі арқылы The hat бағдарламасымен шағын 2-топқа бірігеді.

    І топ: «Else»

    ІІ топ: «IF»

    ІІ.Үйге берілген тапсырманы сұрау:

    Өткен тақырыптар бойынша «Кезбе тілші» әдісі арқылы алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.

    • Алгоритмдердің қандай түрлерін білесіздер?

    • Сызықтық алгоритмдерге мысалдар келтіріңіздер?

    • Қалай ойлайсыз, сызықтық алгоритмдер көмегімен барлық есептерді программалау мүмкін бе? Себебін түсіндіріңіз?

    • Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерін қалай құрастыруға болады?


    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Құрал саймандарын алып , сабаққа дайындалады.

    3. Оқушылар шеңбер бойына орналасады, жүргізуші ортада тұрады. Әр қатысушы өзіне ұнайтын түстерін айтып шығады. Содан соң жүргізуші теріс қарап тұрады. Ойыншылар орын ауыстырады. Жүргізуші ретімен кім қай түсті ұнататынын айтып шығу керек. Бұл ойын зейін қоюға, есте сақтауға дағдыландырады.

    4.Оқушылар The hat бағдарламасына қарап өз есімдері шыққан топқа барып отырады.

    Алдыңғы сабақты еске түсіреді.

    Оқушылар алгоритмнің түрлері мен шартты операторлардың қызметін айтады.

    Және өмірмен байланыстырып мысалдар келтіреді.


    Мадақтама арқылы бағалаймын. Жарайсың! Тамаша! Керемет!







    Доллор арқылы



    Компьютер

    Слайд




    Компьютер

    Слайд



    Сабақтың ортасы

    7 минут


    6 минут











    7 минут










































    10 минут











    5 минут









    ІІІ. Жаңа сабақ

    1. Сабақтың тақырыбын, күн ретін дәптерге жазамыз.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.


    2. «Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға сұрақ қойылады.

    Күнделікті екі мысал беріледі. Екі мысалдың негізінде тармақталу алгоритм ұғымын тұжырымдау.


    1мысал. Гул отырғызу:


    2мысал. Бағдаршамнан өту.

    • Жерді дайындау,

    • Бағдаршамға қарау

    • Тұқымды себу,

    • Егер қызыл жанса, онда тоқта

    • Су беру.

    • Егер сары жанса онда дайындал


    • Егер жасыл жанса онда жүр.


    - Екі мысалдардағы орындалатын әрекеттердің айырмашылығы не?

    - Шарт дегеніміз не?

    - Шартты қай кезде орындалады, қай кезде орындалмайды?


    3. Бейнематериалмен жұмыс. Оқушыларға жаңа тақырып бойынша бейнежазбаны көру және мазмұнын талқылауды ұйымдастыру:

    - Тармақталу алгоритм дегеніміз не?

    - Пайтон программалау тілінде жазылу синтаксисі қандай?

    -Тармақталу алгоритмге күнделікті өмірлеріңізден мысалдар келтіріңіздер.




    4. Жұптық жұмыс.

    «Жұбын тап» әдісі.

    Оқушыларға таратпа қағаз таратылады. Есептің берілгенімен программалық кодын сәйкестендіріп, блок-схема негізінде түсіндіріңіз.


    Берілгені

    Программалық коды

    Блок-схема

    1. Үш айнымалы берілген. Айнымалыға мән беру арқылы егер a>b шарты орындалған жағдайда екі санның қосындысын табатын, егер a>b шарты орындалмаған жағдайда үш санның қосындысын табыңыз.



    2. Үш айнымалы берілген. Айнымалыға мән беру арқылы үш санның қосындысын табыңыз.






    Дескриптор:

    1. Білім алушы программалық кодпен есептің берілгенін сәйкестендіреді.

    2. Блок-схема негізінде түсіндіреді.


    4.1 ЕБҚБ тапсырмасы:

    Арнайы ресурс ( есту қабілеті бұзылған, қабылдау қабілеті төмен, жеткізу қабілеті баяу, өз бетінше жүріп тұра алады, ақыл есінен ауытқушылық жоқ )

    Блок-схемалар қандай алгоримге сәйкес келетінін анықта


    Сәйкестендір





    Тармақталған алгоритм




    Сызықтық алгоритм


    Дескриптор:

    1. Блок-схема негізінде сәйкестендіреді.


    5. Топтық жұмыс.

    Математикалық сауаттылық тапсырмасы.

    1-топ

    Марат Шымкент-Оренбург бағытына жол жүрмек болып шешті. Ол поездар кестесін қарап отырып өзіне қажетті поезды тапты. 757 поездь тақ күні, 655 поездь жұп күні шығатын болды. Марат айдың күнін енгізгенде қандай поезға мінетінін анықтауға көмектесіңіз.

    Берілген есептің қандай алгоритм екенін анықтап, программалық кодын жазыңыздыр.




    Мазмұндық салалар

    Өзгерістер мен тәуекелділіктер

    Мәнмәтін

    Қоғамдық

    Ойлау процестері

    Тұжырымдау және қолдану

    Жауап формасы

    Ашық

    Дескриптор:

    - шартты тексеру үшін логикалық өрнекті анықтайды ,

    - шартты оператордың құрылымын жазады,

    - блок-сызба сызады.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жаксыбаева Балжан Әкишқызы
    25 Қазан 2023
    420
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тармақталған алгоритмдерді программалау

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тармақталған алгоритмдерді программалау

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Python программалау тілінде тармақталған алгоритм түрлерін қолдану;
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


    Бөлім:


    Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау

    Педагогтің Т.А.Ә.


    Жаксыбаева Балжан Әкишқызы

    Күні:



    Сынып:7 «А»

    Қатысушылар саны:12

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Тармақталған алгоритмдерді программалау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу.

    Сабақтың мақсаты

    Python программалау тілінде тармақталған алгоритм түрлерін қолдану;


    Ойлау дағдысының деңгейі

    Қолдану

    Ерекше білімді қажет ететін оқушыға арналған сабақ мақсаты

    Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді түсіндіреді

    ЕБҚБ сипаттамасы

    Есту қабілеті бұзылған, қабылдау қабілеті төмен, жеткізу қабілеті баяу, өз бетінше жүріп тұра алады, ақыл есінен ауытқушылық жоқ

    Бағалау критерийі:

    тармақталу алгоритімінің құрылымын түсіндіреді;

    тармақталу алгоритімін программалау тілінде жазады;

    сызықтық алгоритмді тармақталу алгоритммен салыстырады;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    10 минут


    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Оқушыларды түгендеу.

    3. «Калейдоскоп» әдісі. Сергіту сәтін ұйымдастыру.

    4.Оқушылар «Біз біргеміз» әдісі арқылы The hat бағдарламасымен шағын 2-топқа бірігеді.

    І топ: «Else»

    ІІ топ: «IF»

    ІІ.Үйге берілген тапсырманы сұрау:

    Өткен тақырыптар бойынша «Кезбе тілші» әдісі арқылы алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.

    • Алгоритмдердің қандай түрлерін білесіздер?

    • Сызықтық алгоритмдерге мысалдар келтіріңіздер?

    • Қалай ойлайсыз, сызықтық алгоритмдер көмегімен барлық есептерді программалау мүмкін бе? Себебін түсіндіріңіз?

    • Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерін қалай құрастыруға болады?


    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Құрал саймандарын алып , сабаққа дайындалады.

    3. Оқушылар шеңбер бойына орналасады, жүргізуші ортада тұрады. Әр қатысушы өзіне ұнайтын түстерін айтып шығады. Содан соң жүргізуші теріс қарап тұрады. Ойыншылар орын ауыстырады. Жүргізуші ретімен кім қай түсті ұнататынын айтып шығу керек. Бұл ойын зейін қоюға, есте сақтауға дағдыландырады.

    4.Оқушылар The hat бағдарламасына қарап өз есімдері шыққан топқа барып отырады.

    Алдыңғы сабақты еске түсіреді.

    Оқушылар алгоритмнің түрлері мен шартты операторлардың қызметін айтады.

    Және өмірмен байланыстырып мысалдар келтіреді.


    Мадақтама арқылы бағалаймын. Жарайсың! Тамаша! Керемет!







    Доллор арқылы



    Компьютер

    Слайд




    Компьютер

    Слайд



    Сабақтың ортасы

    7 минут


    6 минут











    7 минут










































    10 минут











    5 минут









    ІІІ. Жаңа сабақ

    1. Сабақтың тақырыбын, күн ретін дәптерге жазамыз.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.


    2. «Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға сұрақ қойылады.

    Күнделікті екі мысал беріледі. Екі мысалдың негізінде тармақталу алгоритм ұғымын тұжырымдау.


    1мысал. Гул отырғызу:


    2мысал. Бағдаршамнан өту.

    • Жерді дайындау,

    • Бағдаршамға қарау

    • Тұқымды себу,

    • Егер қызыл жанса, онда тоқта

    • Су беру.

    • Егер сары жанса онда дайындал


    • Егер жасыл жанса онда жүр.


    - Екі мысалдардағы орындалатын әрекеттердің айырмашылығы не?

    - Шарт дегеніміз не?

    - Шартты қай кезде орындалады, қай кезде орындалмайды?


    3. Бейнематериалмен жұмыс. Оқушыларға жаңа тақырып бойынша бейнежазбаны көру және мазмұнын талқылауды ұйымдастыру:

    - Тармақталу алгоритм дегеніміз не?

    - Пайтон программалау тілінде жазылу синтаксисі қандай?

    -Тармақталу алгоритмге күнделікті өмірлеріңізден мысалдар келтіріңіздер.




    4. Жұптық жұмыс.

    «Жұбын тап» әдісі.

    Оқушыларға таратпа қағаз таратылады. Есептің берілгенімен программалық кодын сәйкестендіріп, блок-схема негізінде түсіндіріңіз.


    Берілгені

    Программалық коды

    Блок-схема

    1. Үш айнымалы берілген. Айнымалыға мән беру арқылы егер a>b шарты орындалған жағдайда екі санның қосындысын табатын, егер a>b шарты орындалмаған жағдайда үш санның қосындысын табыңыз.



    2. Үш айнымалы берілген. Айнымалыға мән беру арқылы үш санның қосындысын табыңыз.






    Дескриптор:

    1. Білім алушы программалық кодпен есептің берілгенін сәйкестендіреді.

    2. Блок-схема негізінде түсіндіреді.


    4.1 ЕБҚБ тапсырмасы:

    Арнайы ресурс ( есту қабілеті бұзылған, қабылдау қабілеті төмен, жеткізу қабілеті баяу, өз бетінше жүріп тұра алады, ақыл есінен ауытқушылық жоқ )

    Блок-схемалар қандай алгоримге сәйкес келетінін анықта


    Сәйкестендір





    Тармақталған алгоритм




    Сызықтық алгоритм


    Дескриптор:

    1. Блок-схема негізінде сәйкестендіреді.


    5. Топтық жұмыс.

    Математикалық сауаттылық тапсырмасы.

    1-топ

    Марат Шымкент-Оренбург бағытына жол жүрмек болып шешті. Ол поездар кестесін қарап отырып өзіне қажетті поезды тапты. 757 поездь тақ күні, 655 поездь жұп күні шығатын болды. Марат айдың күнін енгізгенде қандай поезға мінетінін анықтауға көмектесіңіз.

    Берілген есептің қандай алгоритм екенін анықтап, программалық кодын жазыңыздыр.




    Мазмұндық салалар

    Өзгерістер мен тәуекелділіктер

    Мәнмәтін

    Қоғамдық

    Ойлау процестері

    Тұжырымдау және қолдану

    Жауап формасы

    Ашық

    Дескриптор:

    - шартты тексеру үшін логикалық өрнекті анықтайды ,

    - шартты оператордың құрылымын жазады,

    - блок-сызба сызады.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 8 сынып
    25.10.2023
    420
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жаксыбаева Балжан Әкишқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации