Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
-
Бөлім:
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалауПедагогтің Т.А.Ә.
Жаксыбаева Балжан ӘкишқызыКүні:
Сынып:7 «А»
Қатысушылар саны:12
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу.
Сабақтың мақсаты
Python программалау тілінде тармақталған алгоритм түрлерін қолдану;
Ойлау дағдысының деңгейі
Қолдану
Ерекше білімді қажет ететін оқушыға арналған сабақ мақсаты
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді түсіндіреді
ЕБҚБ сипаттамасы
Есту қабілеті бұзылған, қабылдау қабілеті төмен, жеткізу қабілеті баяу, өз бетінше жүріп тұра алады, ақыл есінен ауытқушылық жоқ
Бағалау критерийі:
тармақталу алгоритімінің құрылымын түсіндіреді;
тармақталу алгоритімін программалау тілінде жазады;
сызықтық алгоритмді тармақталу алгоритммен салыстырады;
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
10 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. 1.Оқушылармен амандасу. 2.Оқушыларды түгендеу. 3. «Калейдоскоп» әдісі. Сергіту сәтін ұйымдастыру. 4.Оқушылар «Біз біргеміз» әдісі арқылы The hat бағдарламасымен шағын 2-топқа бірігеді. І топ: «Else» ІІ топ: «IF» ІІ.Үйге берілген тапсырманы сұрау: Өткен тақырыптар бойынша «Кезбе тілші» әдісі арқылы алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.
|
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Құрал саймандарын алып , сабаққа дайындалады. 3. Оқушылар шеңбер бойына орналасады, жүргізуші ортада тұрады. Әр қатысушы өзіне ұнайтын түстерін айтып шығады. Содан соң жүргізуші теріс қарап тұрады. Ойыншылар орын ауыстырады. Жүргізуші ретімен кім қай түсті ұнататынын айтып шығу керек. Бұл ойын зейін қоюға, есте сақтауға дағдыландырады. 4.Оқушылар The hat бағдарламасына қарап өз есімдері шыққан топқа барып отырады. Алдыңғы сабақты еске түсіреді. Оқушылар алгоритмнің түрлері мен шартты операторлардың қызметін айтады. Және өмірмен байланыстырып мысалдар келтіреді. |
Мадақтама арқылы бағалаймын. Жарайсың! Тамаша! Керемет!
Доллор арқылы
|
Компьютер Слайд Компьютер Слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 7 минут 6 минут 7 минут 10 минут 5 минут |
ІІІ. Жаңа сабақ 1. Сабақтың тақырыбын, күн ретін дәптерге жазамыз. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
2. «Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға сұрақ қойылады. Күнделікті екі мысал беріледі. Екі мысалдың негізінде тармақталу алгоритм ұғымын тұжырымдау.
- Екі мысалдардағы орындалатын әрекеттердің айырмашылығы не? - Шарт дегеніміз не? - Шартты қай кезде орындалады, қай кезде орындалмайды?
3. Бейнематериалмен жұмыс. Оқушыларға жаңа тақырып бойынша бейнежазбаны көру және мазмұнын талқылауды ұйымдастыру: - Тармақталу алгоритм дегеніміз не? - Пайтон программалау тілінде жазылу синтаксисі қандай? -Тармақталу алгоритмге күнделікті өмірлеріңізден мысалдар келтіріңіздер.
4. Жұптық жұмыс. «Жұбын тап» әдісі. Оқушыларға таратпа қағаз таратылады. Есептің берілгенімен программалық кодын сәйкестендіріп, блок-схема негізінде түсіндіріңіз.
Дескриптор:
4.1 ЕБҚБ тапсырмасы: Арнайы ресурс ( есту қабілеті бұзылған, қабылдау қабілеті төмен, жеткізу қабілеті баяу, өз бетінше жүріп тұра алады, ақыл есінен ауытқушылық жоқ ) Блок-схемалар қандай алгоримге сәйкес келетінін анықта
Дескриптор:
5. Топтық жұмыс. Математикалық сауаттылық тапсырмасы. 1-топ Марат Шымкент-Оренбург бағытына жол жүрмек болып шешті. Ол поездар кестесін қарап отырып өзіне қажетті поезды тапты. 757 поездь тақ күні, 655 поездь жұп күні шығатын болды. Марат айдың күнін енгізгенде қандай поезға мінетінін анықтауға көмектесіңіз. Берілген есептің қандай алгоритм екенін анықтап, программалық кодын жазыңыздыр.
Дескриптор: - шартты тексеру үшін логикалық өрнекті анықтайды , - шартты оператордың құрылымын жазады, - блок-сызба сызады.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |