Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
№ жалпы орта білім беретін мектеп
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Тармақталған алгоритмдерді программалау
-
Бөлімі:
4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
22.01.24
Сыныбы:7
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы үшін: алгоритмнің түрлерін біледі. Оқушылардың көбі үшін: тармақталған алгоритмдерді құрастыру жолдарын біледі.
Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіреді.
Сабақтың барысы:
-
Сабақтың кезеңі/ Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурс- тар
Сабақтың басы
2 мин
Ұйымдастыру
кезеңі
-
Сәлемдесу.
2.Оқушыларды түгелдеу. 3.Психологиялық жағымды ахуал орнату.
Мұғаліммен амандасады.
topiq.kz
-
-

5 мин
Үй тапсырмасын тексеру. «Зымыран сұрақ» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады.
Сұрақтарға жауап береді

Бағалау: Смайликтер арқылы
Сабақтың ортасы


Жаңа сабақты түсіндіру
Сабақтың тақырыбы:Тармақталған алгоритмдерді программлау.
Бағалау критерийлер:
Алгоритмдердің түрлерін біледі.
Шартты алгоритмдерге мысалдар келтіреді.
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіреді.
М
ақсаты:
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді
жазу«Кинометафора» әдісі арқылы оқушыларға жаңа тақырыпты видео арқылы түсіндіреді.

Мұғалімді тыңдайды
Сабақтың мақсаттарымен танысады
Сөздікпен жұмыс.
«Түртіп алу» әдісі
Егер → Если → If Немесе → Или → Or Енгізу → Ввод → Input
Дәптерге жазып алады
Видеоны тамашалайды
7-сынып оқулығы.
topiq.kz
https://youtu.be/uWrivJ34hbk?si=qpiMC1V69ABeI9AD
-
26 мин
1-тапсырма. «Кім жүйрік» әдісі арқылы тапсырма беріледі. Тақтада есеп беріледі Тапсырма
Тауарларды жеңілдетіп сатып алуға арналған программа құрыңдар. Егер тауар бағасы 5000 теңге немесе одан артық болса, онда тауар бағасын 10 % жеңілдікпен есеп шығару керек.
Дескриптор: Есепке блок сызба құрады. Есептің Python тілінде программа кодын жазады.
1-тапсырманы орындайды
Бағалау: Смайликтер арқылы.
Кеспе қағаз

Дескриптор: Берілген екі санның үлкенін анықтауға арналған блок-сызба құрындар. Python программасында программа кодын жазып, нәтижесін тексереді.

Смайликтер арқылы бағаланады
7- сынып оқулығы
152 б

2-тапсырма. «Практикалық жұмыс» жұптық жұмыс, тапсырмаларын орындау.

Дескриптор: Python программасында программа кодын жазып, нәтижесін тексереді.
Смайликтер арқылы бағаланады
7- сынып оқулығы
152 б
«Сергіту сәті» Көз жаттығулары
Қалыптастырушы тапсырма: Сәйкестендіру тапсырмасы.
https://wordwall.net/play/28119/295/616
Жаттығулар жасайды
ҚТ орындайды
Дескриптор: Ұяшықтырға сөздерді жазады.
Бағалау: Смайликтер арқылы бағаланады
Видео
https://youtu.be/04JHgVdcRuM?si=3Vk1QZFULRx_eMG1
https://wordwall.net/play/28119/295/616
https://lms.topiq.kz/library/work/6092326522454016?page=22
ұялы телефон компьютер

5 мин
Деңгейлік тапсырма
Шарт тексеру операторының программалаудағы маңызын бағала.

Дескриптор:
-
Шарт тексеру операторларын біледі.
-
Шарт тексеру операторларының программалаудағы
маңызын бағалайды.
Смайликтер арқылы бағаланады
Кеспе қағаздар
Сабақтың соңы

7 мин
Рефлексия
Сабақты бекіту
тармақталу алгоритмімен таныстық;
python программалау тілінде тармақталу алгоритмін пайдаланып есеп шығарып үйрендік.
Рефлексия: Компьютерлік кері байланыс.
Бағалау. Оқушыларға смайликтерді санау арқылы өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
Өзін өзі бағалау: 1-2 смайлик - 5,6 балл
3-4 смайлик - 7,8 балл
5-7 смайлик - 9,10 балл
Оқушылар стикерге бүгінгі тақырып бойынша
плакатқа жапсырады
Өзін-өзі бағалайды

-
-

Үйге тапсырма: 152б. 7- тапсырма
“А” деңгейі: Тақырыпқа байланысты кроссворд құрастыру.
“В” деңгейі: Тармақталған алгоритмдерді программалау тақырыбында 5 сұрақтан тест құрап келу
Үй тапсырмасын жазып алады
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз? Қабілетті оқушыларға: Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға: |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
10 балдық жүйе |
Сыныптағы қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Оқушылардың ізденіс жұмыстарын қызығып шығаруы. 2: Сәйкестендіру тапсырмасын орындай отырып, сабақта не үйренгенін бекітеді. Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Оқушы деңгейіне қарай есептерді бөлу 2: Есептер шығаруды ойын арқылы өткізу, оқушыларды сабаққа қызықтыру. Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: Дескриптор бойынша бағалауды үнемі қолға алып отыру 2: Таңбадан қате кетпеу үшін үнемі ережелерді еске түсіріп отыру |
||
Рефлексия: Бұл сабақтың соңғы кезеңіне жоспарланды. Өйткені сабақтың бастапқы кезеңінен соңына дейін оқушының нені оқып меңгергенін білу мақсатында және сабақты бекіту, қорытындылау үшін сұрқтарға жауап береді.
Үйге тапсырма беру мақсаты: Үйде мұғалімнің көмегінсіз өтілген сабақты өздігінен орындап, тақырыпты пысықтайды. Бұл оқушының өздігінен үздіксіз оқып-үйренуіне, білім алуына бағытталады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
№ жалпы орта білім беретін мектеп
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Тармақталған алгоритмдерді программалау
-
Бөлімі:
4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
22.01.24
Сыныбы:7
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы үшін: алгоритмнің түрлерін біледі. Оқушылардың көбі үшін: тармақталған алгоритмдерді құрастыру жолдарын біледі.
Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіреді.
Сабақтың барысы:
-
Сабақтың кезеңі/ Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурс- тар
Сабақтың басы
2 мин
Ұйымдастыру
кезеңі
-
Сәлемдесу.
2.Оқушыларды түгелдеу. 3.Психологиялық жағымды ахуал орнату.
Мұғаліммен амандасады.
topiq.kz
-
-

5 мин
Үй тапсырмасын тексеру. «Зымыран сұрақ» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады.
Сұрақтарға жауап береді

Бағалау: Смайликтер арқылы
Сабақтың ортасы


Жаңа сабақты түсіндіру
Сабақтың тақырыбы:Тармақталған алгоритмдерді программлау.
Бағалау критерийлер:
Алгоритмдердің түрлерін біледі.
Шартты алгоритмдерге мысалдар келтіреді.
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіреді.
М
ақсаты:
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді
жазу«Кинометафора» әдісі арқылы оқушыларға жаңа тақырыпты видео арқылы түсіндіреді.

Мұғалімді тыңдайды
Сабақтың мақсаттарымен танысады
Сөздікпен жұмыс.
«Түртіп алу» әдісі
Егер → Если → If Немесе → Или → Or Енгізу → Ввод → Input
Дәптерге жазып алады
Видеоны тамашалайды
7-сынып оқулығы.
topiq.kz
https://youtu.be/uWrivJ34hbk?si=qpiMC1V69ABeI9AD
-
26 мин
1-тапсырма. «Кім жүйрік» әдісі арқылы тапсырма беріледі. Тақтада есеп беріледі Тапсырма
Тауарларды жеңілдетіп сатып алуға арналған программа құрыңдар. Егер тауар бағасы 5000 теңге немесе одан артық болса, онда тауар бағасын 10 % жеңілдікпен есеп шығару керек.
Дескриптор: Есепке блок сызба құрады. Есептің Python тілінде программа кодын жазады.
1-тапсырманы орындайды
Бағалау: Смайликтер арқылы.
Кеспе қағаз

Дескриптор: Берілген екі санның үлкенін анықтауға арналған блок-сызба құрындар. Python программасында программа кодын жазып, нәтижесін тексереді.

Смайликтер арқылы бағаланады
7- сынып оқулығы
152 б

2-тапсырма. «Практикалық жұмыс» жұптық жұмыс, тапсырмаларын орындау.

Дескриптор: Python программасында программа кодын жазып, нәтижесін тексереді.
Смайликтер арқылы бағаланады
7- сынып оқулығы
152 б
«Сергіту сәті» Көз жаттығулары
Қалыптастырушы тапсырма: Сәйкестендіру тапсырмасы.
https://wordwall.net/play/28119/295/616
Жаттығулар жасайды
ҚТ орындайды
Дескриптор: Ұяшықтырға сөздерді жазады.
Бағалау: Смайликтер арқылы бағаланады
Видео
https://youtu.be/04JHgVdcRuM?si=3Vk1QZFULRx_eMG1
https://wordwall.net/play/28119/295/616
https://lms.topiq.kz/library/work/6092326522454016?page=22
ұялы телефон компьютер

5 мин
Деңгейлік тапсырма
Шарт тексеру операторының программалаудағы маңызын бағала.

Дескриптор:
-
Шарт тексеру операторларын біледі.
-
Шарт тексеру операторларының программалаудағы
маңызын бағалайды.
Смайликтер арқылы бағаланады
Кеспе қағаздар
Сабақтың соңы

7 мин
Рефлексия
Сабақты бекіту
тармақталу алгоритмімен таныстық;
python программалау тілінде тармақталу алгоритмін пайдаланып есеп шығарып үйрендік.
Рефлексия: Компьютерлік кері байланыс.
Бағалау. Оқушыларға смайликтерді санау арқылы өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
Өзін өзі бағалау: 1-2 смайлик - 5,6 балл
3-4 смайлик - 7,8 балл
5-7 смайлик - 9,10 балл
Оқушылар стикерге бүгінгі тақырып бойынша
плакатқа жапсырады
Өзін-өзі бағалайды

-
-

Үйге тапсырма: 152б. 7- тапсырма
“А” деңгейі: Тақырыпқа байланысты кроссворд құрастыру.
“В” деңгейі: Тармақталған алгоритмдерді программалау тақырыбында 5 сұрақтан тест құрап келу
Үй тапсырмасын жазып алады
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз? Қабілетті оқушыларға: Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға: |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
10 балдық жүйе |
Сыныптағы қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Оқушылардың ізденіс жұмыстарын қызығып шығаруы. 2: Сәйкестендіру тапсырмасын орындай отырып, сабақта не үйренгенін бекітеді. Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Оқушы деңгейіне қарай есептерді бөлу 2: Есептер шығаруды ойын арқылы өткізу, оқушыларды сабаққа қызықтыру. Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: Дескриптор бойынша бағалауды үнемі қолға алып отыру 2: Таңбадан қате кетпеу үшін үнемі ережелерді еске түсіріп отыру |
||
Рефлексия: Бұл сабақтың соңғы кезеңіне жоспарланды. Өйткені сабақтың бастапқы кезеңінен соңына дейін оқушының нені оқып меңгергенін білу мақсатында және сабақты бекіту, қорытындылау үшін сұрқтарға жауап береді.
Үйге тапсырма беру мақсаты: Үйде мұғалімнің көмегінсіз өтілген сабақты өздігінен орындап, тақырыпты пысықтайды. Бұл оқушының өздігінен үздіксіз оқып-үйренуіне, білім алуына бағытталады.
шағым қалдыра аласыз













