Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
2
мин.
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі
1. Сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Психологиялық жағымды ахуал
орнату.
4. Сабақтың
тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен
таныстыру.
|
Топтастыру
«Екілікке саналу» әдісі
арқылы І, ІІ
топтарға бірігеді.
«Мозайка» әдісі арқылы үш топқа қима
қағаздар беріледі. Топ мүшелері қағаз қиындыларын
құрастырып,
І топ - сабақтың тақырыбын,
ІІ топ - сабақтың
мақсаты мен критерийлерін
жариялайды.
|
Бағалау: Топтар
бір-бірін «Отшашу»
әдісі
арқылы
бағалайды.
|
Қағаз
қиындылары.
|

5 мин.
|
(Ұ) Миға шабуыл
әдісі
Алдыңғы білім мен жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
-
Алгоритмдердің қандай
түрлерін білесің?
-
Сызықтық алгоритмдерге
мысалдар келтір.
-
Қалай ойлайсың,
сызықтық алгоритмдер көмегімен барлық есептерді программалау мүмкін
бе? Себебін түсіндір.
-
Күнделікті тұрмыста орындайтын
іс-әрекетімізге кедергі келтіретін шарттарға мысалдар келтір.
Мысалы, егер таңертен күн жаңбырлы болмаса, таңғы жаттығуды аулада
орындай ма?
Python программалау
тілінде тармақталған алгоритмдерін қалай құрастыруға
болады?
|
|
7-сынып
оқулығы.
|

|
Жаңа сабаққа кіріспе
Мұғалімнің кіріспе
сөзі
Оқушыларға жаңа білім
бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі.
Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға
бағытталады.
|
(Ұ) Сөздікпен
жұмыс. «Түртіп алу»
әдісі
|
|
7-сынып
оқулығы.
|
Сабақтың ортасы

31 мин.
|
(Т) Талқылау
Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық талқылау
жұмысы жүргізіледі.
|
1-тапсырма
Берілген a, b және c сандарының үлкенін табуға арналған
программа кодына төмендегі сұрақтар бойынша талдау
жүргізіңдер:
Программа коды:
a=int (input () )
b=int (input () )
c=int (input () )
max=a
if max < b:
max=b
if max < c:
max=c
print
(max)
|
|
7-сынып
оқулығы.
|

|
І топ: Программада үш санның үлкенін табу үшін қандай
алгоритмге сүйенеді?
ІІ топ: Программада қолданылған шарт тексеру операторының
құрылымы қандай?
ІІІ топ: Программа кодын талдап,
блоксхемасын құрастырыңдар.
|
Дескриптор:
-
Программада үш санның үлкенін табу үшін, қандай алгоритмге
сүйенетінін айтады.
-
Программада қолданылған шарт тексеру операторының құрылымын
түсіндіреді.
-
Программа кодын талдап, блоксхемасын
құрастырады.
Мақсаты: Жаңа сабақ бөліміндегі
оқыған ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек
түсінеді.
|
Бағалау: Топтар
бір-бірін «Отшашу»
әдісі
арқылы
бағалайды.
|
|

|
(Ж)
Жинақтау
Шарт тексеру
операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының біріне
пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құраңдар. Құрастырған
тапсырмаларыңның шешу жолын
көрсетіңдер.
|
Дескриптор:
- Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу
құрылымдарының біріне пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін
құрайды.
- Құрастырған тапсырманың шешу жолын
көрсетеді.
|
Бағалау: Жұптар
бір-бірін
«Отшашу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|

|
Дербес жұмыс
Шарт тексеру операторының программалаудағы маңызын
бағала.
|
Дескриптор:
- Шарт тексеру операторларын
біледі.
- Шарт тексеру
операторларының программалаудағы маңызын
бағалайды.
|
Бағалау: Оқушылар
өзін-өзі «Отшашу»
әдісі
арқылы
бағалайды.
|
|
Сабақтың
соңы

7 мин.
Рефлексия
|
Сабақты бекіту
Төменде берілген қорытындылау сұрақтарына жауап
береді.
-
Тармақталу алгоритмі қандай
алгоритм?
-
Тармақталу алгоритміне күнделікті өзің орындайтын іс
әрекеттердің қайсысын мысал ретінде келтіре
аласың?
-
Шарт тексеру операторының құрылымдары жайлы не
білдің?
-
Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу
құрылымдарының қандай айырмашылықтары бар? Себебін
түсіндір.
Мақсаты: Сабақты
қорытындылау.
|
Бағалау: Мұғалімнің қорытынды
бағасы. «Отшашу»
әдісі арқылы жүзеге
асады.
|
Интерактивті
тақта
|

|
Үй тапсырмасы
Кестеде берілген х
және y
айнымалыларының мәндеріне қарап, өрнек мәнінің ақиқат
немесе жалған екенін анықта.
Берілгені
|
Өрнек
|
Нәтижесі
|
x=74;
y=14
|
x == y
|
|
x=0;
y=0
|
x != y
|
|
x=590;
y=590
|
x > y
|
|
x=243;
y=243
|
x < y
|
|
x=740;
y=740
|
x >= y
|
|
x=29;
y=30
|
x <= y
|
|
Мақсаты: Өткен сабақты
пысықтау.
|