Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
2
мин.
|
1. Сәлемдесу.
2. Оқушыларды
түгелдеу.
3. Психологиялық жағымды ахуал
орнату.
4. Сабақтың тақырыбы, мақсаты,
критерийлерімен таныстыру.
Алдыңғы
білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген
сұрақтарға жауап береді.
Жаңа сабаққа
кіріспе
Мұғалімнің кіріспе
сөзі
Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша
мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат
алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады.
|
«Екілікке саналу»
әдісі арқылы І, ІІ топтарға
бірігеді.
«Мозайка»
әдісі арқылы үш топқа қима
қағаздар беріледі. Топ мүшелері қағаз қиындыларын
құрастырып,
І топ -
сабақтың тақырыбын,
ІІ топ -
сабақтың мақсаты мен критерийлерін жариялайды.
-
Алгоритмдердің қандай түрлерін
білесің?
-
Сызықтық алгоритмдерге мысалдар
келтір.
-
Қалай ойлайсың, сызықтық
алгоритмдер көмегімен барлық есептерді программалау мүмкін бе?
Себебін түсіндір.
-
Күнделікті
тұрмыста орындайтын іс-әрекетімізге кедергі келтіретін шарттарға
мысалдар келтір. Мысалы, егер таңертен күн жаңбырлы болмаса, таңғы
жаттығуды аулада орындай ма?
Python программалау тілінде
тармақталған алгоритмдерін қалай құрастыруға болады?
(Ұ) Сөздікпен
жұмыс. «Түртіп алу»
әдісі
|
Топтар
бір-бірін «Отшашу»
әдісі
арқылы бағалайды.
|
Қағаз
қиындылары.
.
|
Сабақтың ортасы
|
(Т) Талқылау
Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында
топтық талқылау жұмысы жүргізіледі.
|
1-тапсырма
Берілген a, b және c сандарының үлкенін
табуға арналған программа кодына төмендегі сұрақтар бойынша талдау
жүргізіңдер:
Программа коды:
a=int (input () )
b=int (input () )
c=int (input () )
max=a
if max < b:
max=b
if max < c:
max=c
print
(max)
|
|
7-сынып
оқулығы.
|
|
І топ: Программада үш санның үлкенін табу
үшін қандай алгоритмге сүйенеді?
ІІ топ: Программада қолданылған шарт
тексеру операторының құрылымы қандай?
ІІІ
топ: Программа кодын талдап, блоксхемасын
құрастырыңдар.
|
-
Программада үш санның үлкенін
табу үшін, қандай алгоритмге сүйенетінін айтады.
-
Программада қолданылған шарт
тексеру операторының құрылымын түсіндіреді.
-
Программа кодын талдап,
блоксхемасын құрастырады.
Мақсаты: Жаңа сабақ бөліміндегі
оқыған ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек
түсінеді.
|
Топтар
бір-бірін «Отшашу»
әдісі
арқылы бағалайды.
|
|
|
(Ж)
Жинақтау
Шарт
тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының біріне
пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құраңдар. Құрастырған
тапсырмаларыңның шешу жолын көрсетіңдер.
|
Дескриптор:
- Шарт тексеру операторының қысқа және
толық жазылу құрылымдарының біріне пайдалануға бағытталған тапсырма
мәтінін құрайды.
- Құрастырған тапсырманың шешу жолын
көрсетеді.
|
Жұптар
бір-бірін
«Отшашу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|
|
Дербес жұмыс
Шарт тексеру операторының программалаудағы
маңызын бағала.
|
- Шарт тексеру операторларын
біледі.
- Шарт
тексеру операторларының программалаудағы маңызын
бағалайды.
|
Оқушылар
өзін-өзі «Отшашу»
әдісі
арқылы бағалайды.
|
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты
бекіту
Төменде берілген қорытындылау
сұрақтарына жауап береді.
-
Тармақталу алгоритмі қандай
алгоритм?
-
Тармақталу алгоритміне күнделікті өзің
орындайтын іс әрекеттердің қайсысын мысал ретінде келтіре
аласың?
-
Шарт тексеру операторының құрылымдары
жайлы не білдің?
-
Шарт тексеру операторының қысқа және толық
жазылу құрылымдарының қандай айырмашылықтары бар? Себебін
түсіндір.
Мақсаты: Сабақты
қорытындылау.
|
Мұғалімнің
қорытынды бағасы. «Отшашу»
әдісі арқылы жүзеге
асады.
|
Интерактивті тақта
|
Үй тапсырмасы
Кестеде
берілген х
және y
айнымалыларының мәндеріне қарап, өрнек мәнінің ақиқат немесе жалған
екенін анықта.
Берілгені
|
Өрнек
|
Нәтижесі
|
x=74; y=14
|
x == y
|
|
x=0; y=0
|
x != y
|
|
x=590; y=590
|
x > y
|
|
x=243; y=243
|
x < y
|
|
x=740; y=740
|
x >= y
|
|
x=29; y=30
|
x <= y
|
|
Мақсаты: Өткен сабақты
пысықтау.
|