|
Бөлімі: |
4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|
|
|
Сыныбы: 7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тармақталған алгоритмдерді программалау |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу; |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: алгоритмнің түрлерін біледі. Оқушылардың көбі үшін: тармақталған алгоритмдерді құрастыру жолдарын біледі. Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіреді. |
|
Бағалау критерийлері |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: Егер → Если → If Немесе → Или → Or Енгізу → Ввод → Input Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі
3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.
Миға шабуыл әдісі Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. |
құрастыруға болады? |
Бағалау: бір- бірін «Отшашу» әдісі арқылы бағалайды. |
7-сынып оқулығы. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе Мұғалімнің кіріспе сөзі Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады. |
Сөздікпен жұмыс. «Түртіп алу» әдісі |
|
7-сынып оқулығы. |
|
Сабақтың ортасы |
Талдау Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық талқылау жұмысы жүргізіледі. |
1-тапсырма Берілген a, b және c сандарының үлкенін табуғаарналған программа кодына төмендегі сұрақтар бойынша талдау жүргізіңдер: Программа коды: a=int (input () ) b=int (input () ) c=int (input () ) max=a if max < b: max=b if max < c: max=c print (max) |
|
7-сынып оқулығы. |
|
|
І топ: Программада үш санның үлкенін табу үшін қандай алгоритмге сүйенеді? ІІ топ: Программада қолданылған шарт тексеру операторының құрылымы қандай? ІІІ топ: Программа кодын талдап, блоксхемасын құрастырыңдар. |
Дескриптор:
талқылау барысында тереңірек түсінеді. |
Бағалау: Топтар бір- бірін «Отшашу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
|
Жинақтау Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының біріне пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құраңдар. Құрастырған апсырмаларыңның шешу жолын көрсетіңдер. |
Дескриптор:
|
Бағалау: Жұптар бір- бірін «Отшашу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
|
Дербес жұмыс Шарт тексеру операторының программалаудағы маңызын бағала. |
Дескриптор:
маңызын бағалайды. |
Бағалау: Оқушылар өзін-өзі «Отшашу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
Сабақтың соңы
Рефлексия |
Сабақты бекіту Төменде берілген қорытындылау сұрақтарына жауап береді.
|
Бағалау: Мұғалім- нің қорытын- ды бағасы.
|
Интер- активті тақта |
|
|
|
4. Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының қандай айырмашылықтары бар? Себебін түсіндір. Мақсаты: Сабақты қорытындылау. |
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасы Кестеде берілген х және y айнымалыларының мәндеріне қарап, өрнек мәнінің ақиқат немесе жалған екенін анықта. Берілгені Өрнек Нәтижесі х = 74; y = 14 x == y х = 0; y = 0 x != y х = 590; y = 590 x > y х = 243; y = 243 x < y х = 740; y = 740 x >= y х =29; y = 30 x <= y Мақсаты: Өткен сабақты пысықтау. |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тармақталған алгоритмдерді программалау, 7-сынып, қмж
Тармақталған алгоритмдерді программалау, 7-сынып, қмж
|
Бөлімі: |
4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|
|
|
Сыныбы: 7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тармақталған алгоритмдерді программалау |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу; |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: алгоритмнің түрлерін біледі. Оқушылардың көбі үшін: тармақталған алгоритмдерді құрастыру жолдарын біледі. Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіреді. |
|
Бағалау критерийлері |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: Егер → Если → If Немесе → Или → Or Енгізу → Ввод → Input Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі
3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.
Миға шабуыл әдісі Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. |
құрастыруға болады? |
Бағалау: бір- бірін «Отшашу» әдісі арқылы бағалайды. |
7-сынып оқулығы. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе Мұғалімнің кіріспе сөзі Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады. |
Сөздікпен жұмыс. «Түртіп алу» әдісі |
|
7-сынып оқулығы. |
|
Сабақтың ортасы |
Талдау Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық талқылау жұмысы жүргізіледі. |
1-тапсырма Берілген a, b және c сандарының үлкенін табуғаарналған программа кодына төмендегі сұрақтар бойынша талдау жүргізіңдер: Программа коды: a=int (input () ) b=int (input () ) c=int (input () ) max=a if max < b: max=b if max < c: max=c print (max) |
|
7-сынып оқулығы. |
|
|
І топ: Программада үш санның үлкенін табу үшін қандай алгоритмге сүйенеді? ІІ топ: Программада қолданылған шарт тексеру операторының құрылымы қандай? ІІІ топ: Программа кодын талдап, блоксхемасын құрастырыңдар. |
Дескриптор:
талқылау барысында тереңірек түсінеді. |
Бағалау: Топтар бір- бірін «Отшашу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
|
Жинақтау Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының біріне пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құраңдар. Құрастырған апсырмаларыңның шешу жолын көрсетіңдер. |
Дескриптор:
|
Бағалау: Жұптар бір- бірін «Отшашу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
|
Дербес жұмыс Шарт тексеру операторының программалаудағы маңызын бағала. |
Дескриптор:
маңызын бағалайды. |
Бағалау: Оқушылар өзін-өзі «Отшашу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
Сабақтың соңы
Рефлексия |
Сабақты бекіту Төменде берілген қорытындылау сұрақтарына жауап береді.
|
Бағалау: Мұғалім- нің қорытын- ды бағасы.
|
Интер- активті тақта |
|
|
|
4. Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының қандай айырмашылықтары бар? Себебін түсіндір. Мақсаты: Сабақты қорытындылау. |
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасы Кестеде берілген х және y айнымалыларының мәндеріне қарап, өрнек мәнінің ақиқат немесе жалған екенін анықта. Берілгені Өрнек Нәтижесі х = 74; y = 14 x == y х = 0; y = 0 x != y х = 590; y = 590 x > y х = 243; y = 243 x < y х = 740; y = 740 x >= y х =29; y = 30 x <= y Мақсаты: Өткен сабақты пысықтау. |
|||
шағым қалдыра аласыз



















