Тармақталған алгоритмдерді программалау, 7-сынып, қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тармақталған алгоритмдерді программалау, 7-сынып, қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Тармақталған алгоритмдерді программалау. 7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлімі:

4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тармақталған алгоритмдерді программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы үшін: алгоритмнің түрлерін біледі.

Оқушылардың көбі үшін: тармақталған алгоритмдерді құрастыру жолдарын біледі.

Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіреді.

Бағалау критерийлері

  • Алгоритмдердің түрлерін біледі.

  • Шартты алгоритмдерге мысалдар келтіреді.

  • Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіреді.

Тілдік мақсаттар











Пәндік лексика мен терминология:

Егер → Если If Немесе → Или Or Енгізу Ввод Input

Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

  • Алгоритмдердің қандай түрлерін білесің?

  • Сызықтық алгоритмдерге мысалдар келтір.

  • Қалай ойлайсың, сызықтық алгоритмдер көмегімен барлық есептерді программалау мүмкін бе? Себебін түсіндір.

  • Күнделікті тұрмыста орындайтын іс-әрекетімізге кедергі келтіретін шарттарға мысалдар келтір. Мысалы: егер таңертең күн жаңбырлы болмаса, таңғы жаттығуды аулада орындай ма?

  • Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерін қалай құрастыруға болады?

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




Ұйымдастыру кезеңі

  1. Сәлемдесу.

  2. Оқушыларды түгелдеу.

3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.

  1. Сабақтың тақырыбы, мақсаты таныстыру.

Миға шабуыл әдісі

Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.

  • Алгоритмдердің қандай түрлерін білесің?

  • Сызықтық алгоритмдерге мысалдар келтір.

  • Қалай ойлайсың, сызықтық алгоритмдер көмегімен барлық есептерді программалау мүмкін бе? Себебін түсіндір.

  • Күнделікті тұрмыста орындайтын іс- әрекетімізге кедергі келтіретін шарттарға мысалдар келтір. Мысалы, егер таңертен күн жаңбырлы болмаса, таңғы жаттығуды аулада орындай ма? Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерін қалай

құрастыруға болады?

Бағалау: бір- бірін

«Отшашу» әдісі

арқылы бағалайды.



7-сынып оқулығы.


Жаңа сабаққа кіріспе Мұғалімнің кіріспе сөзі

Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі.

Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады.

Сөздікпен жұмыс.

«Түртіп алу» әдісі


7-сынып оқулығы.

Сабақтың ортасы







Талдау Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық талқылау жұмысы жүргізіледі.

1-тапсырма Берілген a, b және c сандарының үлкенін табуғаарналған программа кодына

төмендегі сұрақтар бойынша талдау жүргізіңдер:

Программа коды:

a=int (input () ) b=int (input () )

c=int (input () ) max=a

if max < b: max=b

if max < c: max=c

print (max)


7-сынып оқулығы.


І топ: Программада үш санның үлкенін табу үшін қандай алгоритмге сүйенеді?

ІІ топ: Программада қолданылған шарт тексеру операторының құрылымы қандай? ІІІ топ: Программа кодын талдап, блок­схемасын құрастырыңдар.

Дескриптор:

  • Программада үш санның үлкенін табу үшін, қандай алгоритмге сүйенетінін айтады.

  • Программада қолданылған шарт тексеру операторының құрылымын түсіндіреді.

  • Программа кодын талдап, блок­схемасын құрастырады. Мақсаты: Жаңа сабақ бөліміндегі оқыған ақпараттарын топтық

талқылау барысында тереңірек түсінеді.

Бағалау: Топтар бір- бірін

«Отшашу» әдісі арқылы бағалайды.



Жинақтау Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының біріне пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құраңдар.

Құрастырған апсырмаларыңның

шешу жолын көрсетіңдер.

Дескриптор:

  • Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының біріне пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құрайды.

  • Құрастырған тапсырманың шешу жолын көрсетеді.

Бағалау: Жұптар бір- бірін

«Отшашу» әдісі арқылы бағалайды.



Дербес жұмыс

Шарт тексеру операторының программалаудағы маңызын бағала.

Дескриптор:

  • Шарт тексеру операторларын біледі.

  • Шарт тексеру операторларының программалаудағы

маңызын бағалайды.

Бағалау: Оқушылар өзін-өзі

«Отшашу» әдісі арқылы

бағалайды.


Сабақтың соңы



Рефлексия

Сабақты бекіту

Төменде берілген қорытындылау сұрақтарына жауап береді.

  1. Тармақталған алгоритм қандай алгоритм?

  2. Тармақталған алгоритмге күнделікті өзің орындайтын іс-әрекеттердің қайсысын мысал ретінде келтіре аласың?

  3. Шарт тексеру операторының құрылымдары жайлы не білдің?

Бағалау: Мұғалім- нің қорытын- ды бағасы.


Интер- активті тақта


4. Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының қандай айырмашылықтары бар? Себебін түсіндір.

Мақсаты: Сабақты қорытындылау.




Үй тапсырмасы

Кестеде берілген х және y айнымалыларының мәндеріне қарап, өрнек мәнінің ақиқат немесе жалған екенін анықта.

Берілгені Өрнек Нәтижесі

х = 74; y = 14 x == y

х = 0; y = 0 x != y

х = 590; y = 590 x > y

х = 243; y = 243 x < y

х = 740; y = 740 x >= y

х =29; y = 30 x <= y

Мақсаты: Өткен сабақты пысықтау.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.01.2024
641
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі