Тармақталған алгоритмдерді программалау. Практикум ашық сабақ 7 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Тармақталған алгоритмдерді программалау. Практикум ашық сабақ 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Шартты операторларды қолдануды түсіну. Практикада шартты операторларды қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының Балуан Шолақ атындағы мектеп-лицейі» КММ












Shape1



Сабақтың тақырыбы:


Тармақталған алгоритмдерді

программалау. Практикум




7В сынып






Информатика пәні мұғалімі

Теңсел Үміткер














2022-2023 оқу жылы


Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

Педагогтың аты-жөні

Теңсел Үміткер

Күні

31.01.2023

Сынып 7

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Тармақталған алгоритмдерді программалау. Практикум

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу

Сабақтың мақсаты:

Шартты операторларды қолдануды түсіну. Практикада шартты операторларды қолдану


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


3 мин






2 мин









8 мин

Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгендеу.

3. Психологиялық жағымды ахуал орнату

«Сиқырлы қобдиша»

Қобдишаның ішіндегі зат бүгінгі сабағымызды бастауға тамаша көңіл-күй сыйлайды.


4. Сыныпты топқа бөлу

https://qazmath.net платформасының көмегімен топқа бөлу

Амина, Ақерке, Фариза, Қадиша, Айсұлтан, Аида, Алижан, Азамат, Махди, Айнұр, Еркебұлан, Аиша, Сәбина, Дамир, Иманәли, Зайсан, Айдана, Алим, Нұркелсін, Аялы, Дильназ


Өткен сабақты қайталау

«Тарсия» әдісі арқылы сұрақтарға беру және фигураны құрастыру

(Соңында мұғалім тексереді)

Қобдишадағы затты көреді








Экранда көрсетілген тізім бойынша оқушылар топқа бөлінеді






Оқушылар топта бірлесе жұмыс жасайды

Сұрақтарға жауап береді және Тарсия фигурасын құрастырады.

Тамаша көңіл-күй сыйлау

















Топтар бірін-бірі «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды

Қобдиша, айна








https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/









Презентация

Тапсырмалар жазылған қиындылар

АКТ

Сабақтың ортасы



9 мин

































10 мин
















7 мин


1-тапсырма Топпен жұмыс

Блок-сызба құру

1-топ:

Үшбұрыштың қабырғаларының мәні берілген. Үшбұрыштың периметрінің мәні тақ сан болса, онда оны 3 есе арттыратын блок-сызба сызыңдар.

P=a+b+c

Дескриптор:

  • есептің шартын түсініп оқиды;

  • үшбұрыштың периметрінің формуласын жазады;

  • есепті блок-сызбаға орналастырады.


2-топ:

Шаршының ауданы белгілі. Егер шаршы қабырғасының сандық мәні жұп болса, онда шаршы ауданын 2 есе кемітетін блок-сызба құрыңдар.

S=a*a

Дескриптор:

  • есептің шартын түсініп оқиды;

  • шаршының қабырғасының мәнін анықтайды;

  • есепті блок-сызбаға орналастырады.


3-топ:

Екі сан А,В берілген. Егер А<В теңсіздігі орындалса, онда олардың қосындысының мәнін, ал басқаша болса, көбейтіндісін есептейтін блок-сызба құрыңдар


Дескриптор:

  • есептің шартын түсініп оқиды;

  • белгісіз теңсіздіңтің мәнін есепейді;

  • есепті блок-сызбаға орналастырады.


2-тапсырма Жеке жұмыс.

Компьютермен жұмыс

Оқушының жасын тексеріп, мектепте оқитынын немесе оқымайтынын анықтайтын программа құрыңдар.

Дескриптор:

  • есептің шартын түсініп оқиды;

  • if, else операторларын қолдана алады;

  • нәтижені шығарады.


3-тапсырма Жеке жұмыс

QR код арқылы тест тапсырмасы орындалып, тексеріледі

  1. Алгоритмдердің есептегі белгілі бір шартқа тәуелді тармақталып бірнеше жолдарға бөліну тобын ..... деп аталады. 
    а) Сызықтық алгоритмдер 
    b) Тармақталған алгоритмдер 
    c) Циклдік алгоритмдер 

  1. Жалпы алгоритмдер

  1. IF сөзінің баламасы 
    a) егер 
    b) онда 
    c) әйтпесе 

d) немесе

  1. Блок-схемада ромб нені білдіреді?

  1. мәліметтерді өңдейді

  2. нәтижені шығарады

  3. еттерді енгізеді

  4. шарт беріледі

  1. Қандай жағдайда тармақталу алгоритмі қолданылады? 

  1. Кейбір командалар бірнеше рет қайталанғанда 

  2. Шарттарға байланысты 

  3. Кестелік функцияны есептеуге

  4. Бір түзу бойында орналасқан алгоритмдерде 

  1. a=3

if a<6:

a=a+20

print(a)

Нтәижесі нешеге тең болады?

  1. 29

  2. 26

  3. 23

  4. 20

Мұғалімді тыңдайды






Есепті оқиды, блок-сызбасын құрады

Топта бірлесе жұмыс атқарады


























Оқушылар компьютерде жұмыс жасайды, есептің кодын құрады














QR код арқылы тест тапсырмасына жауап береді






.
















ҚБ 3 ұпай




































ҚБ 5 ұпай

Презентация


Оқулық


Кеспе қағаздар



постер





























Презентация


Оқулық


Компьютер


Кеспе қағаздар












Презентация


Оқулық


QR коды бара парақшалар


















Сабақтың соңы

5 мин

Үй тапсырмасы:

Тақырыпты қайталап оқу, «Менің бір к.нім» тармақталған алгоритм құру

Бағалау:

Жинаған ұпайлары бойынша қорытындылау

Кер байланыс:

ТикТок әдісі

Shape2

Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады



Оқушылар өз ойларымен кері байланыс береді

Сабақ бойы жинаған ұпайлары мен сабаққа қатысуы бойынша біріктіріп бағалау

Презентация




Кері байланыс құралдары











Блок-сызба құру

1-топ:

Үшбұрыштың қабырғаларының мәні берілген. Үшбұрыштың периметрінің мәні тақ сан болса, онда оны 3 есе арттыратын блок-сызба сызыңдар.















































Блок-сызба құру

2-топ:

Шаршының ауданы белгілі. Егер шаршы қабырғасының сандық мәні жұп болса, онда шаршы ауданын 2 есе кемітетін блок-сызба құрыңдар.
































Блок-сызба құру

3-топ:

Екі сан А,В берілген. Егер А<В теңсіздігі орындалса, онда олардың қосындысының мәнін, ал басқаша болса, көбейтіндісін есептейтін блок-сызба құрыңдар





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.00.2025
94
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі