1.Ұйым-дастыру
3
минут
2. Өткен тақырыпты еске
түсіру\ қайталау\
5
минут
3. Жаңа сабақты
меңгерту
5
минут
7
минут
Орын-дайды
7
минут
Қорғай-ды
6
минут
Қоры-тынды-лау
5
минут
Кері байла-ныс,
бағалау
5
минут
|
Оқушылармен амандасу, жақсы
көңіл күй сыйлау.
Оқушыларды 3 топқа бөліп алу
керек.Тәтті шокаладтар арқылы топқа бөлу
керек.
1-топ.
Алгоритм
2-топ.
Тармақталу
3-топ.
Python
https://learningapps
платформасы арқылы тапсырманы сәйкестендіріп орындайды. Үй
тапсырмасын қорыту мақсатында.
https://learningapps.org/display?v=pfkd8q3gt24
Жаңа сабақты түсіндіру үшін
слайд арқылы таныстырып шығамын.
1-тапсырма.
Жеке
жұмыс. Әр топқа жеке дара тапсырма беріледі. Практикалық тапсырма.
Әр топ өздеріне берілген есепті Питон программасында шығарады.
Функционалдық сауаттылық тапсырмасы
1-топ
c және d бүтін сандар
берілген. Егер c саны жұп болса, онда c санына d санын
көбейтіндісін тап, Ал сан тақ болса, онда санның өзін d санына
қосып, нәтижені экранға
шығар.
c=int(input())
d=int(input())
if
c%2==0:
c=(c*d)
else:
c=(c+d)
print(c)
2-топ
Нақты B саны берілген. B саны
оң сан болса, квадратын, теріс сан болса, кубын есептеп, нәтижені
экранға шығар.
b=int(input())
if
b>0:
b=(b**2)
else:
b=(b**3)
print(b)
3-топ
K саны берілген. Осы санның
жұп немесе тақ екенін анықтайтын программа құр. Егер сан тақ
болса,экранға 1, әйтпесе 0 шықсын.
k=int(input())
if
k%2==0:
k=(0)
else:
k=(1)
print
(k)
2-тапсырма.Топтық
жұмыс.
Әр топ шығарған есептеріне
байланысты программа кодына қарап, блок-сызба құрады, «Идеал» әдісі
арқылы түсіндіріп береді.
I-практика
барысындағы
керекті ақпаратты
анықтау.
D-алған ақпаратқа
түсінік.
E-дәлелдеу.
A-дәлелдеу
барысындағы
әрекеттер.
L-қорытынды
жасау,
атқарылған
жұмысқа
рефлексия
жасау.
Қорытындылау.
Тест
https://play.kahoot.it/v2/lobby?quizId=f8c1f15e-c28b-4a59-909a-b35be9f27701
платформаны қолданып, тест
тапсырады.
« Жұлдызды
баспалдақ» кері байланысы арқылы оқушылар бүгінгі сабақ бойынша
қандай деңгейде екендіктерін өздерін-өздері
бағалайды.
Оқушылар өз-өздерін осы сағат
бойынша бағалайды.

Үйге тапсырма
беру.

Берілген салыстыру кестесін
толтырып келу керек.
|
Оқушылар сабаққа жақсы көңіл
күймен қатысады, 3 топқа
бөлінеді
Тапсырманы жеке дара орындап
шығады.
Оқушылар жеке дара берілген
есептерді Питон программасын-да
шығарады.
«Идеал» әдісін қолданып,
шығарған есептерін, сызған блок-сызбаларын, түсіндіріп
береді.
Жаңа сабақты қорытындылау үшін
тест тапсырады платформа
арқылы.
«Жұлдызды баспалдақ» кері
байланысы арқылы өзін-өзі
бағалайды
|
Жетелеу, қолдау
көрсету
Платформа өзі
бағалайды
Дескриптор
1.Программа кодын
жазады;
2.Нәтижесін есептеп
шығарады.
Дескриптор
1.Практикамен теорияны
байланыстырып, түсіндіре
біледі;
2.Шығарған есептерін дәлелдей
алады;
3.Қорытынды жасай
алады.
Платформа өзі бағалап
көрсетеді
Қандай деңгейде
екендіктерін көре алады.
|
слайд
Learning-apps
платфор-масы
Python
програм-масы
Блок-сызба
«Идеал»
әдісі
Kahoot.
com
платфор-масы
|