Күні:
Сынып:
1
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Тәртіп пен
парыз
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
«Тәртіп» және «парыз»
ұғымдарының мағынасы.
Бес «Т»: тәртіп, талап,
тыныштық, тазалық, татулық.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы:Жаңа білімді
түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ертеңгілік
шеңбері
Қол алысып, қәне,
біз,
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар
сендерге,
Тез тұрыңдар
шеңберге.
Қандай жақсы бір
тұру,
Достарменен бір
жүру!
Қандай жақсы дос
болу!
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан
арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
1
минут
5
минут
3
минут
16
минут
|
Дәйексөзің мағынасын
түсіндіру.
Сыпайы қоян
ертегісін оқып беру.
СЕРГІТУ
СӘТІ.
Тербеледі
ағаштар,
Алдымнан жел
еседі.
Кіп-кішкентай
бөбектер
Үлкен болып
өседі.
Жұмбақ шешіп,
дамалайық!
Жасыл ала
дөңгелек,
Бақшада жатыр дөңгелеп. (қарбыз)
Әр желінің асты
толған көк қоян,
Жаз болғанда көк қоянды жеп қоям.
(қияр)
Бұтағында азығы
Ортасында азығы. (алма)
|
Сергіту
сәті
Оқулық,
дәптерлер.
Тренинг
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы
бағалау.
|
Бас
бармақтар
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
Оқушыларға
бір-бірімен танысу үлгісін көрсетеді. Өзара танысу барысында қандай
сұрақтар қоюға болатынын
талқалайды.
- Сенің атың
кім?
- Сен неше
жастасың?
- Саған қандай
ойындар ұнайды?
- Сенің сүйікті
ойыншығың/затың?
Берілген бөлімді өзіңізге
ұнайтын бір затты көрсетіп, оның сізге несімен ұнайтынын, біршама
дәлдікпен жан-жақты сипаттаудан
бастаңыз.
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған
бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты,
көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне
деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|