Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу:
Армысыздар, қымбатты
оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!
Барлықтарыңыздың
жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!
"Жұлдызды шеңбер"
әдісі: Оқушылар шеңберге тұрып,
бір-біріне жақсы тілек айтып, жұлдызша бейнесін
береді.
Жағымды атмосфера қалыптастыру
(мақал-мәтел айту, сұрақ-жауап әдісі).
Топқа бөлу (түрлі-түсті
қағаздар арқылы).
|
Оқушылар жұдырық түйістіру
арқылы бір біріне достық ықыластарын
білдіреді.
|
|
Көңілді
әуен
|
Сабақтың
ортасы
|
Миға шабуыл
әдісі)
"Тәртіп" дегеніміз
не?
"Тәртіп – тәрбие бастауы"
деген сөздің мәнін ашу.
Оқушыларға "тәртіп" ұғымының
өмірдегі маңызын түсіндіру.
Негізгі
бөлім
1. Топтық
жұмыс:
1-топ: "Тәртіпті адам қандай болуы
керек?"
2-топ: "Тәртіпсіздік қандай
мәселелерге әкеледі?"
3-топ: "Мектептегі тәртіп ережелері
қандай?"
2. Оқушылардың пікірін
тыңдау (Әңгімелесу әдісі)
Тәртіпті адамға тән
қасиеттерді атау.
Тәртіпсіздіктің қоғамға
тигізер зиянын талқылау.
Өмірден мысал
келтіру.
3. Рөлдік
ойын:
"Тәртіп сақталған орта vs.
тәртіпсіз орта" (екі топқа бөлініп, көрініс
көрсету).
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар сұраққа жауап
береді
Оқушылар тапсырмаларды
орындайды
Оқушылар сұраққа жауап
береді
|
Мадақтама сөздер
айту
Мадақтама сөздер
айту
Мадақтама сөздер
айту
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарын таныстыру.
«Достық» дегенде ойларыңа
не келеді?» – миға шабуыл (оқушылар өз
ойларын айтады).
Кіріспе
бөлім
«Сен бір досыңды ренжітіп
алсаң, не істер едің?» – пікір алмасу.
Достар арасындағы реніштің
себептері мен оның салдарын талқылау.
«Достықты сақтаудың 5 ережесі»
туралы қысқаша ақпарат беру.
Негізгі
бөлім
1. Топтық
жұмыс:
Оқушыларды үш топқа бөлу, әр
топқа тапсырма беру:
1-топ: «Реніштің себептері» – достар
не үшін ренжіседі?
2-топ: «Кешірім сұрау әдістері» –
досыңды қалай ренжітпей кешірім сұрауға
болады?
3-топ: «Достықты сақтау» – достық
қарым-қатынасты нығайтудың жолдары.
Рөлдік
ойын:
«Ренішті
шешу» ойыны (екі оқушы арасында
достық жанжалын ойнап, оны шешудің дұрыс
Оқушылар өз тәжірибелерімен
бөлісіп, қорытынды жасайды.
Қорытынды
бөлім
Сабақты қорытындылау,
негізгі ойларды бекіту.
«Досыңды ренжітіп алмау үшін
не істеу керек?» – әр оқушы 3 кеңес
жазады.
Кері байланыс (оқушылар
сабақтан алған әсерлерін бөліседі).
Үй
тапсырмасы: «Менің нағыз досым»
тақырыбында эссе жазу немесе достық туралы сурет
салу.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап беру
арқылы тақырыпты ашады.
Оқушылар мұқият
тыңдайды
Тапсырманы
орындайды
Әр топ постер жасап, өз
ойларын сыныпқа таныстырады.
Оқушылар өз шешімдерін
ұсынады.
|
Мадақтама сөздер
айту
Мадақтама сөздер
айту
Мадақтама сөздер
айту
Мадақтама сөздер
айту
|
Презентация
Тақырыптық
бейнероликтер.
Ережелер жазылған
постерлер.
Постер және
маркерлер
Төтенше қызмет нөмірлері
жазылған плакаттар.
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін
сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой
бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз
өмірлік азық болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп,
мадақтау.
|
|