Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу:
Армысыздар, қымбатты
оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!
Барлықтарыңыздың
жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!
"Жұлдызды шеңбер"
әдісі: Оқушылар шеңберге тұрып,
бір-біріне жақсы тілек айтып, жұлдызша бейнесін
береді.
Жағымды атмосфера қалыптастыру
(мақал-мәтел айту, сұрақ-жауап әдісі).
Топқа бөлу (түрлі-түсті
қағаздар арқылы).
|
Оқушылар жұдырық түйістіру
арқылы бір біріне достық ықыластарын
білдіреді.
|
|
Көңілді
әуен
|
Сабақтың
ортасы
|
Миға шабуыл
әдісі)
"Тәртіп" дегеніміз
не?
"Тәртіп – тәрбие бастауы"
деген сөздің мәнін ашу.
Оқушыларға "тәртіп" ұғымының
өмірдегі маңызын түсіндіру.
Негізгі
бөлім
1. Топтық
жұмыс:
1-топ: "Тәртіпті адам қандай болуы
керек?"
2-топ: "Тәртіпсіздік қандай
мәселелерге әкеледі?"
3-топ: "Мектептегі тәртіп ережелері
қандай?"
2. Оқушылардың пікірін
тыңдау (Әңгімелесу әдісі)
Тәртіпті адамға тән
қасиеттерді атау.
Тәртіпсіздіктің қоғамға
тигізер зиянын талқылау.
Өмірден мысал
келтіру.
3. Рөлдік
ойын:
"Тәртіп сақталған орта vs.
тәртіпсіз орта" (екі топқа бөлініп, көрініс
көрсету).
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар сурет салып,
тапсырмаларды орындайды.
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
Оқушылардың жұмысын мадақтау,
белсенді қатысқан оқушыларды атап өту.
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
Тақырыптық слайдтар мен
суреттер.
Қағаз, маркерлер, түсті
қаламдар;
|
Сабақтың
соңы
|
Қорытынды
бөлім
"Мен үшін тәртіп деген не?"
(Оқушылар өз ойларын қағазға жазады).
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Мұғалімнің қорытынды сөзі:
тәртіптің қоғамдағы рөлі, оның адамның болашағына
әсері.
|
Оқушыларға сыйлықтар
тарату
|
|
Ақ
қағаз
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Сабақтың тақырыбын және
мақсатын таныстыру
«Құпия
сөз» дегенде ойларыңа не келеді?» –
миға шабуыл (оқушылар өз ойларын ортаға
салады).
Кіріспе
бөлім
«Сенің құпия сөзің
қаншалықты қауіпсіз?» – сұрақ қою арқылы пікір
алмасу.
Құпия сөздің
рөлі:
Интернетте тіркелген
аккаунттар мен жеке деректерді қорғау.
Банк карталары мен онлайн
төлемдерді қорғау.
Компьютерлер мен мобильді
құрылғылардың қауіпсіздігін сақтау.
Неге жеңіл құпия сөздер
қауіпті? (мысалы: «123456», «password», туған күндер және
т.б.)
Негізгі
бөлім
1. Топтық
жұмыс:
Оқушыларды үш топқа бөлу, әр
топқа тапсырма беру:
1-топ: «Қауіпсіз құпия сөз қандай
болуы керек?» – дұрыс пароль құру ережелерін
анықтау.
2-топ: «Құпия сөзді қалай қорғау
керек?» – кибершабуылдардан қорғану әдістерін
талқылау.
3-топ: «Құпия сөзді бөлісуге бола
ма?» – жеке мәліметтерді қорғау ережелерін
жасау.
Практикалық
тапсырма:
Оқушыларға түрлі құпия сөздер
беріледі, олар олардың қаншалықты қауіпсіз екенін
бағалайды.
«Қауіпсіз құпия сөз жаса»
ойыны – әр оқушы қауіпсіз құпия сөз ойлап табады және оны басқа
оқушылармен тексеріп көреді.
Қорытынды
бөлім
Сабақтың негізгі ойларын
бекіту.
«Менің қауіпсіздік ережелерім»
– әр оқушы 3 маңызды ережені жазады.
Сабақтан алған әсерлерімен
бөлісу.
Үй тапсырмасы:
«Отбасылық пароль» – отбасы мүшелерімен бірге
қауіпсіз пароль ойлап табу және оны қорғау әдістерін
талқылау.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап беру
арқылы тақырыпты түсінеді.
Оқушылар жұмыс
орындайды
Оқушылар сұрақтарды
талқылайды
Оқушылар өз ойларын
бөліседі.
Топтық тапсырмаларды
орындайды
|
|
Презентация
Жазбаша нұсқаулықтар,
қауіпсіздік ережелері жазылған плакаттар.
Қауіпті жағдайлар бейнеленген
суреттер немесе бейнеролик көрсету.
Көрнекіліктер (суреттер,
бейнеролик
Слайдтар мен
бейнероликтер
Қауіпсіздік ережелері жазылған
ақпараттық материалдар.
Тақырыптық слайдтар мен
бейнероликтер.
Қауіпсіздік қызметтерінің
байланыс нөмірлері жазылған ақпараттық
қағаздар.
Шұғыл қызмет нөмірлері
жазылған плакаттар.
Рөлдік ойындарға
арналған сценарийлер
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін
сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой
бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз
өмірлік азық болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп,
мадақтау.
|
|