|
Апта дәйексөзі: |
Тәртіп – тәрбие бастауы |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә |
Джанзакова А.Д |
|
|
Күні: |
20.01.2025 |
|
|
Сынып: 9 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Тәртіп-тәрбие бастауым» |
|
|
Құндылықты дарыту |
Балаларды кішіпейілділікке, үлкендерді сыйлауға, кішіге қамқор болуға, көмектесуге үйрету, жақсы қасиеттерді бойына сіңіріп, жаман қасиеттерден жирену сезімін дамыту. Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды айыра отырып әдеп әліппесін бойына дарыту, тіл байлығын, таным белсенділігін арттыру. Оқушыларды адамгершілікке, қарапайымдылыққа, әдептілікке, сыпайылыққа баулу, көпшілік орындарда өзін-өзі ұстай білуге дағдыландыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Күмәнді жағдайларда азғыруды қалай жеңуге және дұрыс таңдау жасауға болады» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: қауіпті әзілдер мен ұсыныстарды тану және «ЖОҚ!» деп сенімді түрде айту. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
I. Ұйымдастыру кезеңі Амандасу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Кіріспе бөлім Сабақтың эпиграфы: «Адамның бойындағының бәрі: келбеті де, киімі де, жан-дүниесі де, ойы да әдемі болуға тиіс… Мен көркі мен киіміне қарасам, көз сүйсіндіріп, бас айналдыратын адамдарды жиі көремін, ал жан-дүниесіне үңілсек – құдай сақтасын! Әп-әдемі сыртқы қабықтың ішіндегі жанның қап-қара болатыны сонша, оны ештеңемен жуып кетіре алмайсың». Чехов А.П. |
Мақсаты: Оқушылардың құқықтары мен
міндеттері туралы түсініктерін кеңейту. |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Адамның адамгершілік, саналылық дәрежесі оның тәртібі мен іс-әрекетін анықтайтыны әлдеқашан дәлелденген. Әдептілікке, кішіпейілділікке тәрбиелеу баланың жеке басын қалыптастыру мен дамытудың аса маңызды бір саласы, ұжымға, қоғамға, Отанға, еңбекке, өз міндеттеріне және өз басына қатынасын қалыптастыруды көздейді. Адамгершілік қасиеттер өз бойындағы жақсы мінез-құлық, жақсы әдет, жақсы әдептен құралады. Ол ананың ақ сүтімен, әкенің үлгі-өнегесімен, ата-әжеңнің берер үлкендік, ақсақалдық тәрбиелерімен бойыңа сіңеді. Мектепте ұстаздар өмірдегі жақсылық пен жамандық, адалдық пен арамдықтың айырмасын танып білуге көмектеседі, өмірде дұрыс бағыт таңдай білуге үйретеді.Оны саралап, таңдап, бағалап, байыптап, өзіңе керегін ала білу, жақсылыққа үйреніп, жамандықтан жирену өзіңе байланысты. Жақсы адам боламын, өмірде мақсатымиа жетемін десең бойыңдағы қасиеттерді ізгілендіріп, адамгершілікке ұмтылған жөн.Адамның бойынан әдептілік, сыпайылық, ізеттілік қасиеттер табылса,әрине, адам сымбатты, парасатты көрінеді Жалғасын тап…(мақалдардың жалғасын табу) Әдепті бала- Әдептілік белгісі- Тәрбиелі адам- Атаңа не қылсаң – Жақсы бала сүйік- Әдепсіз өскен адамнан- Жеті атасын білмеген- Ұяда не көрсең… Ұлық болсаң – Ашу – … , ақыл -…Оқушылардан бүгінгі сабақта не үйренгендерін сұрау."Тәртіп – табыс кілті" тақырыбында шағын пікірталас өткізу. Мұғалімнің қорытынды сөзі: Заңды құрметтеу – әр адамның міндеті. Тәртіп – біздің болашағымыздың кепілі. |
Адамның адамгершілік, саналылық дәрежесі оның тәртібі мен іс-әрекеті |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Балалар, коммуникативті мәдениетті қалыптастыру бағытын қалай түсінеміз? Тәрбиенің қандай тұстарын анықтайды?тәртіпті, тәрбиелі болу – бәрімізге ортақ қағида. Енді сұрақтар қояйық.§ Қазіргі кезде адамның бойынан қандай қасиеттерді көп байқауға болады?§ Кей адамның жаман әдетке үйір болуының себебі не деп ойлайсың?§ Адам бойындағы ар, намыс, ұят дегенді қалай түсінесің? Жауап: 1)Қазіргі кезде адам бойынан көбінесе тәртіпсіздік,бірін-бірі сыйламау, адамдарға деген дөрекілік,өтірік айту, сабақтан қашу,ұстаздарды,ата-ананы сыйламау сияқты жаман қасиеттерді көп байқауға болады. 2)Кей адамдар өте жалқау болып келеді.Еңбек еткісі келмейді. Ата-анасының тапқанын шашса болды,бос уақыттарын тиімді пайдаланбайды.Сол себептен де жаман әдеттерге үйір болып келеді. 3)Әр адамның бойында ары-таза,намысы-берік,ұяты-күшті болуы керек.Егер осы үшеуі де адам бойында қалыптасқан болса, онда нағыз тәрбиелі де тәртіпті адам. Шығармашылық жұмыс. (Әдепті бала – арлы бал Қорытынды. Күншығыс халқының бір ойшылы былай деген екен: «Бір жылын ойлаған күріш егеді, он жылын ойлаған ағаш егеді, ал жүз жылын ойлаған бала тәрбиелейді» Балаға баланың көзімен қарап, өз заманына сай тәрбие беру – біздің басты мақсатымыз.Құрметті қонақтар, тәрбиелеген әрбір балаларымыз – еліміздің мәртебесін асқақтатар ұландары бола берсін деген тілекпен бүгінгі тәрбие сағатымызды аяқтаймыз. Балалар, сендер де әдепті, тәртіпті, мәдениетті оқушы болып, жарқын болашағымыздың ертеңі болыңдар! Үй тапсырмасы: Заң мен тәртіп туралы мақал-мәтелдер жинау. "Мен заңды қалай құрметтеймін?" тақырыбында шағын эссе жазу. |
Мақсаты: Оқушылардың құқықтық
терминологияны түсінуін дамыту. |
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
. «Күмәнді жағдайларда азғыруды қалай жеңуге және дұрыс таңдау жасауға болады» https://yandex.kz/video/preview/16920455736402342704 |
|
|
|
Фариза Оңғарсынова атындағы №41 мектеп-гимназия
«Тәртіп-тәрбие бастауым»

Сынып жетекшісі: Джанзакова А.Д
Ақтөбе 2025 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Тәртіп-тәрбие бастауым»
«Тәртіп-тәрбие бастауым»
|
Апта дәйексөзі: |
Тәртіп – тәрбие бастауы |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә |
Джанзакова А.Д |
|
|
Күні: |
20.01.2025 |
|
|
Сынып: 9 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Тәртіп-тәрбие бастауым» |
|
|
Құндылықты дарыту |
Балаларды кішіпейілділікке, үлкендерді сыйлауға, кішіге қамқор болуға, көмектесуге үйрету, жақсы қасиеттерді бойына сіңіріп, жаман қасиеттерден жирену сезімін дамыту. Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды айыра отырып әдеп әліппесін бойына дарыту, тіл байлығын, таным белсенділігін арттыру. Оқушыларды адамгершілікке, қарапайымдылыққа, әдептілікке, сыпайылыққа баулу, көпшілік орындарда өзін-өзі ұстай білуге дағдыландыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Күмәнді жағдайларда азғыруды қалай жеңуге және дұрыс таңдау жасауға болады» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: қауіпті әзілдер мен ұсыныстарды тану және «ЖОҚ!» деп сенімді түрде айту. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
I. Ұйымдастыру кезеңі Амандасу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Кіріспе бөлім Сабақтың эпиграфы: «Адамның бойындағының бәрі: келбеті де, киімі де, жан-дүниесі де, ойы да әдемі болуға тиіс… Мен көркі мен киіміне қарасам, көз сүйсіндіріп, бас айналдыратын адамдарды жиі көремін, ал жан-дүниесіне үңілсек – құдай сақтасын! Әп-әдемі сыртқы қабықтың ішіндегі жанның қап-қара болатыны сонша, оны ештеңемен жуып кетіре алмайсың». Чехов А.П. |
Мақсаты: Оқушылардың құқықтары мен
міндеттері туралы түсініктерін кеңейту. |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Адамның адамгершілік, саналылық дәрежесі оның тәртібі мен іс-әрекетін анықтайтыны әлдеқашан дәлелденген. Әдептілікке, кішіпейілділікке тәрбиелеу баланың жеке басын қалыптастыру мен дамытудың аса маңызды бір саласы, ұжымға, қоғамға, Отанға, еңбекке, өз міндеттеріне және өз басына қатынасын қалыптастыруды көздейді. Адамгершілік қасиеттер өз бойындағы жақсы мінез-құлық, жақсы әдет, жақсы әдептен құралады. Ол ананың ақ сүтімен, әкенің үлгі-өнегесімен, ата-әжеңнің берер үлкендік, ақсақалдық тәрбиелерімен бойыңа сіңеді. Мектепте ұстаздар өмірдегі жақсылық пен жамандық, адалдық пен арамдықтың айырмасын танып білуге көмектеседі, өмірде дұрыс бағыт таңдай білуге үйретеді.Оны саралап, таңдап, бағалап, байыптап, өзіңе керегін ала білу, жақсылыққа үйреніп, жамандықтан жирену өзіңе байланысты. Жақсы адам боламын, өмірде мақсатымиа жетемін десең бойыңдағы қасиеттерді ізгілендіріп, адамгершілікке ұмтылған жөн.Адамның бойынан әдептілік, сыпайылық, ізеттілік қасиеттер табылса,әрине, адам сымбатты, парасатты көрінеді Жалғасын тап…(мақалдардың жалғасын табу) Әдепті бала- Әдептілік белгісі- Тәрбиелі адам- Атаңа не қылсаң – Жақсы бала сүйік- Әдепсіз өскен адамнан- Жеті атасын білмеген- Ұяда не көрсең… Ұлық болсаң – Ашу – … , ақыл -…Оқушылардан бүгінгі сабақта не үйренгендерін сұрау."Тәртіп – табыс кілті" тақырыбында шағын пікірталас өткізу. Мұғалімнің қорытынды сөзі: Заңды құрметтеу – әр адамның міндеті. Тәртіп – біздің болашағымыздың кепілі. |
Адамның адамгершілік, саналылық дәрежесі оның тәртібі мен іс-әрекеті |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Балалар, коммуникативті мәдениетті қалыптастыру бағытын қалай түсінеміз? Тәрбиенің қандай тұстарын анықтайды?тәртіпті, тәрбиелі болу – бәрімізге ортақ қағида. Енді сұрақтар қояйық.§ Қазіргі кезде адамның бойынан қандай қасиеттерді көп байқауға болады?§ Кей адамның жаман әдетке үйір болуының себебі не деп ойлайсың?§ Адам бойындағы ар, намыс, ұят дегенді қалай түсінесің? Жауап: 1)Қазіргі кезде адам бойынан көбінесе тәртіпсіздік,бірін-бірі сыйламау, адамдарға деген дөрекілік,өтірік айту, сабақтан қашу,ұстаздарды,ата-ананы сыйламау сияқты жаман қасиеттерді көп байқауға болады. 2)Кей адамдар өте жалқау болып келеді.Еңбек еткісі келмейді. Ата-анасының тапқанын шашса болды,бос уақыттарын тиімді пайдаланбайды.Сол себептен де жаман әдеттерге үйір болып келеді. 3)Әр адамның бойында ары-таза,намысы-берік,ұяты-күшті болуы керек.Егер осы үшеуі де адам бойында қалыптасқан болса, онда нағыз тәрбиелі де тәртіпті адам. Шығармашылық жұмыс. (Әдепті бала – арлы бал Қорытынды. Күншығыс халқының бір ойшылы былай деген екен: «Бір жылын ойлаған күріш егеді, он жылын ойлаған ағаш егеді, ал жүз жылын ойлаған бала тәрбиелейді» Балаға баланың көзімен қарап, өз заманына сай тәрбие беру – біздің басты мақсатымыз.Құрметті қонақтар, тәрбиелеген әрбір балаларымыз – еліміздің мәртебесін асқақтатар ұландары бола берсін деген тілекпен бүгінгі тәрбие сағатымызды аяқтаймыз. Балалар, сендер де әдепті, тәртіпті, мәдениетті оқушы болып, жарқын болашағымыздың ертеңі болыңдар! Үй тапсырмасы: Заң мен тәртіп туралы мақал-мәтелдер жинау. "Мен заңды қалай құрметтеймін?" тақырыбында шағын эссе жазу. |
Мақсаты: Оқушылардың құқықтық
терминологияны түсінуін дамыту. |
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
. «Күмәнді жағдайларда азғыруды қалай жеңуге және дұрыс таңдау жасауға болады» https://yandex.kz/video/preview/16920455736402342704 |
|
|
|
Фариза Оңғарсынова атындағы №41 мектеп-гимназия
«Тәртіп-тәрбие бастауым»

Сынып жетекшісі: Джанзакова А.Д
Ақтөбе 2025 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













