Материалдар / Тас дәуіріндегі Қазақстанның археологиялық ескерткіштері

Тас дәуіріндегі Қазақстанның археологиялық ескерткіштері

Материал туралы қысқаша түсінік
Тас дәіріндегі Қазақстанның археологиялық ескерткіштерімен танысу. Олар туралы мәліметтер жинау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
440
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарлау.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Күні: Сынып:10

Мектеп: Ж.Нұрлыбаев Мұғалімнің аты-жөні: Аширова С Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:


Тас дәуіріндегі Қазақстанның археологиялық ескерткіштері

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

Қазақстандағы археологиялық ескерткіш туралы түсініктерін қалыптастыру.


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:Қазақстан жеріндегі ескерткіштер туралы біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Ескерткіштердің қайда орналасқаны туралы біледі

Кейбір оқушылар:Ескерткіштерді зерттеп,олар туралы мысалдар келтіре алады


Бағалау критерийі

Тас дәуіріндегі Қазақстанның археологиялық ескерткіштерін сипаттай алады.



Тілдік мақсаттар




Құндылықтарға баулу


Отансүйгіштікке, тарихын құрметтеуге,сын тұрғысынан ойдануға баулу.


Пәнаралық байланыс

География, бейнелеу өнері.

Алдыңғы білім


Палеолит,мезолит,неолит,энеолит дәуірлеріндегі Қазақстан туралы біледі.



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

1 Ұйымдастыру кезеңі.

2.Жағымды ахуал қалыптастыру.

3 Оқушыларды топқа бөлу.

4.Жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

5.Оқушыларға тапсырма беру.




Сабақтың ортасы

1.Оқулықпен жұмыс.

1-топ

2-топ

Берілген тапсырманы орындау.

2.Постер қорғау. Оқушылар берілген тапсырманы бір-біріне түсіндіру.

3.Картамен жұмыс.Қазақстандағы ескеркіштерді картадан

тауып,олар туралы мәліметтер жинау.

4.Өзіндік жұмыс. Әр оқушы ескерткіштен табылған суреттерді салу.



Сабақтың соңы


Кім жылдам?-сұрақтарға жауап бере отырып сабақты қорытындылау.

Үйге тапсырма:мәтінді оқып келу.


Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қандай тапсырмалар бересіз?

Сабақ бойынша рефлексия.

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?







Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

Ашық сұрақтар қойғанда,тест сұрақтарын жазғанда,кері байланысты дер кезінде беруде айқын көрініс табады.


Указканы дұрыс ұстау. АКТ-ны дұрыс пайдалану.

Жалпы бағалау:


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты?)


1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді?


1:


2:



Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ