Тас көмір. Тас көмірді кокстеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тас көмір. Тас көмірді кокстеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Тас көмір. Тас көмірді кокстеу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Г. Титов атындағы №54ЖОМ КММ

Сабақ тақырыбы: Тас көмір. Тас көмірді кокстеу

Күні:19.12

Мұғалімнің есімі: К.Бекбауова

Сынып: 11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқуға негізделген сабақ мақсаты

Тас көмірді кокстеуді ұсыну

Бағалау критерийлері

Тас көмірдің кен орындарын біледі

Тас көмірді кокстеуді ұсынады

Ғылыми болжам ұсынады

Тілдік мақсат

Оқушылар: Тас көмірдің кен орындарын біледі

Негізгі сөздер мен тіркестер: Отынның жіктелуі, тас көмірді кокстеу, пиролиз, газдандыру,гидрогендеу,

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: отын-топливо-fuel, тас көмір-уголь-coal, пиролиз-pyrolysis, газдандыру-газификация-gasification

Талқылауға арналған тармақтар:Отынның адам өміріндегі маңызы қандай?

Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? құрлысы арқылы көз жеткізеді.

Жазылым бойынша ұсыныстар:Жаттығулар орындап,сөздік дәптермен жұмыс жасайды.

Пәнаралық байланыс

География,тарих


Құндылықтардағы байланыс

Мәңгілік ел

Алдыңғы оқу

Тас көмір, тас көмірді кокстеу туралы алған білімдерін тиянақтайды

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Басталуы (Кіріспе)


(4 мин)

1Ұйымдастыру кезеңі

а)Сәлемдесу;

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «тамаша екен»жаттығуы

Жұптар арқылы бірігеді.


суреттер

Үй тапсырмасы 3 мин)

«Кім жылдам?» әдісі бойынша өткен сабақты қайталайды.Үйге берілген эссені оқытамын.Бүгінгі сабағымыз « Тас көмір. Тас көмірді кокстеу » деп аталады.

Кесте,эссе

Ортасы (20 мин)

«Семантикалық карта» арқылы Қазақстандағы кен орындарын айту.

« Ойлан-бірік –бөліс» әдісі бойынша мәтін бойынша жұмыс атқарылады.

1.Қандай отын түрлерін білесіңдер?

2. Отынның жану жылуы дегеніміз не?

3. Қатты отынды өңдеудің қандай әдістері бар?

4. Тас көмірді кокстеу деген не?

5. Тас көмірді кокстегенде қандай өнімдер алынады?

6. Кокс пештерінің құрылысы қандай?

7. Кокстеу процесі қалай жүреді? (үздікті ме, әлде үздіксіз бе?)


Құрамында көлем бойынша: 90% СН4, 4% С2Н6, 3% С3Н8, 2% С4Н10, 0,5% N2, 0.5% CO2 бар 500л табиғи газды жағуға қанша көлем ауа (ауадағы оттектің көлемдік үлесі – 0,2 болса) жұмсалады?


Қазақстанның эконом. Картасы,

Соңы (13мин)

Топтар өздері жапсырған стикерлер арқылы бағаланады. Кері байланыс «Тазалық коды» әдісі арқылы аламын.Үйге тапсырмасы: Тас көмір. Тас көмірді кокстеу

Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек»

плакат

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қауіпсіздік және қорғау ережелері

АКТ –мен байланыс


Картамен жұмыс атқарады.

Кейбір оқушыларға есептер шығарады.








Мадақтау арқылы ынталандырамын.

Кері байланыс аламын.



Интерактивті тақта,

Экологиялық, экономикалық

тәрбие

Рефлексия

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен?










Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.



2.



Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ?

1.



2.


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?








Тексерілді: ДОЖЖО:

\







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2019
4396
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі