|
Г. Титов атындағы №54ЖОМ КММ |
Сабақ тақырыбы: Тас көмір. Тас көмірді кокстеу |
||||
|
Күні:19.12 |
Мұғалімнің есімі: К.Бекбауова |
||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген сабақ мақсаты |
Тас көмірді кокстеуді ұсыну |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Тас көмірдің кен орындарын біледі Тас көмірді кокстеуді ұсынады Ғылыми болжам ұсынады |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Тас көмірдің кен орындарын біледі |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Отынның жіктелуі, тас көмірді кокстеу, пиролиз, газдандыру,гидрогендеу, |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: отын-топливо-fuel, тас көмір-уголь-coal, пиролиз-pyrolysis, газдандыру-газификация-gasification |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар:Отынның адам өміріндегі маңызы қандай? |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? құрлысы арқылы көз жеткізеді. |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Жаттығулар орындап,сөздік дәптермен жұмыс жасайды. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
География,тарих |
||||
|
Құндылықтардағы байланыс |
Мәңгілік ел |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Тас көмір, тас көмірді кокстеу туралы алған білімдерін тиянақтайды |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (4 мин) |
1Ұйымдастыру кезеңі а)Сәлемдесу; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «тамаша екен»жаттығуы Жұптар арқылы бірігеді. |
суреттер |
|||
|
Үй тапсырмасы 3 мин) |
«Кім жылдам?» әдісі бойынша өткен сабақты қайталайды.Үйге берілген эссені оқытамын.Бүгінгі сабағымыз « Тас көмір. Тас көмірді кокстеу » деп аталады. |
Кесте,эссе |
|||
|
Ортасы (20 мин) |
«Семантикалық карта» арқылы Қазақстандағы кен орындарын айту. « Ойлан-бірік –бөліс» әдісі бойынша мәтін бойынша жұмыс атқарылады. 1.Қандай отын түрлерін білесіңдер? 2. Отынның жану жылуы дегеніміз не? 3. Қатты отынды өңдеудің қандай әдістері бар? 4. Тас көмірді кокстеу деген не? 5. Тас көмірді кокстегенде қандай өнімдер алынады? 6. Кокс пештерінің құрылысы қандай? 7. Кокстеу процесі қалай жүреді? (үздікті ме, әлде үздіксіз бе?) Құрамында көлем бойынша: 90% СН4, 4% С2Н6, 3% С3Н8, 2% С4Н10, 0,5% N2, 0.5% CO2 бар 500л табиғи газды жағуға қанша көлем ауа (ауадағы оттектің көлемдік үлесі – 0,2 болса) жұмсалады? |
Қазақстанның эконом. Картасы, |
|||
|
Соңы (13мин) |
Топтар өздері жапсырған стикерлер арқылы бағаланады. Кері байланыс «Тазалық коды» әдісі арқылы аламын.Үйге тапсырмасы: Тас көмір. Тас көмірді кокстеу Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек» |
плакат |
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс |
|||
|
Картамен жұмыс атқарады. Кейбір оқушыларға есептер шығарады. |
Мадақтау арқылы ынталандырамын. Кері байланыс аламын. |
Интерактивті тақта, Экологиялық, экономикалық тәрбие |
|||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||
Тексерілді: ДОЖЖО:
\
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тас көмір. Тас көмірді кокстеу
Тас көмір. Тас көмірді кокстеу
|
Г. Титов атындағы №54ЖОМ КММ |
Сабақ тақырыбы: Тас көмір. Тас көмірді кокстеу |
||||
|
Күні:19.12 |
Мұғалімнің есімі: К.Бекбауова |
||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген сабақ мақсаты |
Тас көмірді кокстеуді ұсыну |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Тас көмірдің кен орындарын біледі Тас көмірді кокстеуді ұсынады Ғылыми болжам ұсынады |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Тас көмірдің кен орындарын біледі |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Отынның жіктелуі, тас көмірді кокстеу, пиролиз, газдандыру,гидрогендеу, |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: отын-топливо-fuel, тас көмір-уголь-coal, пиролиз-pyrolysis, газдандыру-газификация-gasification |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар:Отынның адам өміріндегі маңызы қандай? |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? құрлысы арқылы көз жеткізеді. |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Жаттығулар орындап,сөздік дәптермен жұмыс жасайды. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
География,тарих |
||||
|
Құндылықтардағы байланыс |
Мәңгілік ел |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Тас көмір, тас көмірді кокстеу туралы алған білімдерін тиянақтайды |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (4 мин) |
1Ұйымдастыру кезеңі а)Сәлемдесу; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «тамаша екен»жаттығуы Жұптар арқылы бірігеді. |
суреттер |
|||
|
Үй тапсырмасы 3 мин) |
«Кім жылдам?» әдісі бойынша өткен сабақты қайталайды.Үйге берілген эссені оқытамын.Бүгінгі сабағымыз « Тас көмір. Тас көмірді кокстеу » деп аталады. |
Кесте,эссе |
|||
|
Ортасы (20 мин) |
«Семантикалық карта» арқылы Қазақстандағы кен орындарын айту. « Ойлан-бірік –бөліс» әдісі бойынша мәтін бойынша жұмыс атқарылады. 1.Қандай отын түрлерін білесіңдер? 2. Отынның жану жылуы дегеніміз не? 3. Қатты отынды өңдеудің қандай әдістері бар? 4. Тас көмірді кокстеу деген не? 5. Тас көмірді кокстегенде қандай өнімдер алынады? 6. Кокс пештерінің құрылысы қандай? 7. Кокстеу процесі қалай жүреді? (үздікті ме, әлде үздіксіз бе?) Құрамында көлем бойынша: 90% СН4, 4% С2Н6, 3% С3Н8, 2% С4Н10, 0,5% N2, 0.5% CO2 бар 500л табиғи газды жағуға қанша көлем ауа (ауадағы оттектің көлемдік үлесі – 0,2 болса) жұмсалады? |
Қазақстанның эконом. Картасы, |
|||
|
Соңы (13мин) |
Топтар өздері жапсырған стикерлер арқылы бағаланады. Кері байланыс «Тазалық коды» әдісі арқылы аламын.Үйге тапсырмасы: Тас көмір. Тас көмірді кокстеу Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек» |
плакат |
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс |
|||
|
Картамен жұмыс атқарады. Кейбір оқушыларға есептер шығарады. |
Мадақтау арқылы ынталандырамын. Кері байланыс аламын. |
Интерактивті тақта, Экологиялық, экономикалық тәрбие |
|||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||
Тексерілді: ДОЖЖО:
\
шағым қалдыра аласыз













