Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ой
қозғау
«Көшпелілердің аспанасты
күнтізбесі» бейнефильмі
көрсетіледі.
"ББҮ" кестесінің
соңғы бөлімін толтыру.
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Үйрендім
|
|
|
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты хабарланады
|
Оқушылар бейнефильм
бойынша өздерінің пікірлерін білдіріп, бір-біріне бағыттаушы
сұрақтар қояды
|
Мадақ
тау
|
..\Desktop\СМК\«Мұртты
обалардың» ерекшелігі неде\Көшпелілердің аспанасты
күнтізбесі.mp4
|
Жаңа
білім
|
Мәтінмен
жұмыс
Мұртты обалардың
ерекшеліктері
Мұртты обалардың зерттелу
тарихы
1-тапсырма
«Керекті
сөздер»
Мәтіндегі көп нүктенің орнына
керекті сөздерді қояды .
1) Тасмола мәдениеті
....аймағында орналасқан
2) Тасмола обаларын ...... деп
атайды
3) Мұртты обалар .....
бөлмелерден тұрған
4)Қайтыс болған адамның үстіне
..... ,
ал
жылқы
көмілген жерге .....
тұрғызылған .
Керекті
сөздер
: үлкен оба ; Орталық
Қазақстан ;
кіші үйінді; мұртты ; үлкен
,кіші
2-тапсырма
: Венн
диаграммасы
Берел қорымы Тасмола
мәдениеті
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
жазады
3-тапсырма
«Неліктен?» стратегиясы. .Әдіс
бойынша Неліктен темір дәуірінің обалары ең маңызды жаңалыққа
жатады?
4 тапсырма
«Мұртты обалардың» сызбасына
назар аударып, олардың ерекшеліктерін
түсіндіріңіз
А
|
|
Ә
|
|
Б
|
|
В
|
|
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Тасмола археологиялық
мәдениеті. Зерттеу сұрағы: «Мұртты обалардың» ерекшелігі
неде?
Дескриптор:
«мұртты обалардың»
ерекшеліктерін анықтайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Өзін-өзі
бағалау
|
Ақпараттық
мәтін
ҚазақЭнциклопедиясы
Кадырбаев М.К., Памятники тасмолинской
культуры / Древняя культура Центрального Казахстана, А.,
1966;
Қазақ мәдениеті. Энциклопедиялық анықтамалық.
Алматы: “Аруна Ltd.” ЖШС,
2005
ҚБ
парағы
|
Кері
байланыс
|
«Бұл сабақты оқып,
мен…»
Білмеймін
.......
Білемін
.....
Түсінемін
.....
Түсінемін және
қолдана аламын
Басқа біреуді үйрете аламын
.....
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|