Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
10.2.6.1 БАҚ,
энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала
білу, сілтеме жасау жолдарын білу;
10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін
қолдана білу.
|
Сабақ мақсаты
|
Барлық
оқушылар: тақырыпқа
сай деректерді ала білу, сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс
белгілерін қолдана білу;
Көпшілігі: БАҚ, энциклопедиялық,
ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сөйлем
және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана
білу;
Кейбір оқушылар: БАҚ, энциклопедиялық,
ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сілтеме
жасау жолдарын білу, сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін
қолдана білу.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушылары
түгенделеді. Сабақ мақсаты
хабарланады.
Жағымды
психологиялық ахуал.
ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ
Оқушылар сұрақтарға
жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен
мақсатын айқындайды.
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ. Мәтіндерді түсініп
оқыңыз.
Тапсырма. Мектепте «Таспен
жазылған тарих» деген тақырыпта конференция болып жатыр. Осы
конференцияда сөйлейтін сөзіңізді дайындыңыз. Ғаламтордан
алынған
мәліметтерді қолданып,
авторына сілтеме жасаңыз. Дескриптор:
- мәтін деректерін
дәлел ретінде қолданады;
- авторына сілтеме
жасайды.
ҚБ
Дескриптор:
-
Берілген сөйлемдерден
жаңа қолданыстағы сөздерді
анықтайды;
-
Жарыспалы қолданысын
жазады;
-
Тілдік нормаға
қабылданған нұсқасын жазады.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.
ӘТН
Тапсырма.
Дескриптор:
-
Сөйлемдердің тиісті жеріне жақша мен нүктелі
үтір қойып жазады;
-
Қойылу себебін
түсіндіреді.
ҚБ
|
Оқушылар түгенделіп,
назары сабаққа аударылады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен
мақсатын айқындайды.
Мектепте «Таспен
жазылған тарих» деген тақырыпта конференция болып жатыр. Осы
конференцияда сөйлейтін сөзіңізді дайындыңыз. Ғаламтордан
алынған
мәліметтерді қолданып,
авторына сілтеме жасаңыз.
Берілген сөйлемдерден
жаңа қолданыстағы сөздерді
анықтайды;
Жарыспалы қолданысын
жазады;
Тілдік нормаға
қабылданған нұсқасын жазады.
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Грамматикалық тапсырма
орындайды.
Сөйлемдердің тиісті жеріне жақша мен нүктелі
үтір қойып жазады;
Қойылу себебін
түсіндіреді.
|
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
10-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
(Шот-Аман Уәли ханның
«Таспен жазылған
симфония»
мақаласынан)
|