Тасқа сурет салған бала

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тасқа сурет салған бала

Материал туралы қысқаша түсінік
6.Атақты тұлғалар. Тасқа сурет салған бала. 3.3.4.1 мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру 3.5.1.2 өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану. Мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыра алады және оған жауап береді; Өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдана алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:

6.Атақты тұлғалар

Педагогтың аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

3 «А»

Сабақтың тақырыбы:

Тасқа сурет салған бала

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

3.​3.​4.​1 мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

3.​5.​1.​2 өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

Сабақтың мақсаты:

Мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыра алады және оған жауап береді;

Өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдана алады.

Бағалау критерийі

Мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар құрастыра алады;

Өз бетінше шағын мәтіннен жалғаулы сөздерді қолдана алады.

Ойлау дағдылары деңгейі:

Білу, түсіну, қолдану (төменгі деңгей)

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин











2 мин











2 мин






3 мин








Сабақтың ортасы


10 мин











5 мин














3 мин













5 мин








2 мин







3 мин





1.Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу.

Үй тапсырмасын сұрау. «Stopwatch» әдісі

Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.

Топта сендермен болғаныма қуаныштымын!

Жанымда дәл сенің отырғаның қандай жақсы болды!

Алдымда дәл сенің отырғаныңа қуаныштымын!

Егер түсінбеген сұрақтарың болса сұра, міндетті түрде көмектесемін!


2.Сабақтың тақырыбын «Қара-Ойлан-Толған» әдісі арқылы анықтау.

Оқушылардың жауабын толықтыру арқылы, бүгінгі тақырыппен таныстыру.


3.Оқушыларды сабақтың мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру

Мақсаты: Жаңа тақырып бойынша ой қозғау.




«Ортақ талдау» әдісі арқылы оқушыларды тақырыпқа сәйкес жаңа сөздермен таныстыру және мағынасын түсіндіру.

Сөздік жұмыс

Тас қашау-тесать камни

Мақсаты: оқушының сөздік қорын дамыту.



І Оқылымалды тапсырмасы.

1-тапсырма. Бейнеролик көреді. «Тасқа сурет салған бала». Ақпараттармен танысады.

Ә.Қастеев кім?

Тасқа қандай суреттер салған?


Дискриптор:

-пайдалы ақпаратпен бөліседі;

-сұрақтарға жауап береді;/2 б


2-тапсырма. Мәтінді оқы. Мәтін мазмұны туралы қандай? қашан? қайда? сұрақтарын қояды.

Ә.Қастеев кішкене кезінде алғашқы суреттерін тастың бетіне қашап салған. Тастың бетіне арқар, аттың суреттерін салған. Жұмсақ тастардан сырға, сақина, моншақ жасаған. Оның жасаған әдемі заттарын ауыл адамдары таласып алған.


Дискриптор: Мәтінді оқиды;

Сұрақтар құрастыра алады;/2 б;



3-тапсырма. «Ұшу-қону» әдісі. Ақпараттың шын/жалған екенін анықтаңыз.

Ақпарат

1

Әбілхан Қастеев-суретші

2

Әбілхан Қастеев алғашқы суреттерін қағазға салған

3

Әбілхан Қастеев таудың, жайлаудың, жануарлардың мүсіндерін жасаған

4

Суреттерін тасқа қашап салған

5

Алматы, Мәскеу қалаларында оқыған

6

Ұстазы оған кітап сыйлаған

Мақсаты: Оқушылардың мәтін мазмұны бойынша қарапайым түсіну деңгей дағдысын дамыту.

Дискриптор:

-оқушылар ақпараттың дұрыс/бұрыс екенін анықтайды/2 б;


Сергіту сәті. «Қара жорға» биі.


ІІІ 4-тапсырма. «Wordwall» әдісі арқылы көптік, жіктік жалғауды дұрыс қолдану.

https://wordwall.net/ru/resource/88755407


Дискриптор:

-көптік, жіктік жалғауларды біледі;/2 б;

Мақсаты: Жаңа білімді бекіту.


5-тапсырам. Кітаппен жұмыс.


шығарма

оқимын

атақты

Сурет

үнемі

Суретші

Халық

тұлға

көркем

туынды

Дискриптор:

-Сөз тіркестерін құрай алады;/2 б;

Мақсаты: Жаңа білімді бекіту.

1.Сәлемдеседі. Оқушылар бір-біріне ізгі ниеттерін білдіреді.






Оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды.







Жаңа сөздермен сөз тіркесі мен сөйлем құрайды.



Оқушы сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін тыңдайды, танысады.



Оқушылар бейнеролик көреді. Сұрақтарға жауап береді. Маңызды ақпаратты анықтайды.







Оқушылар мәтінді оқиды. Әр топ 1 сұрақ құрастырады.









Оқушылар ақпараттың шын/жалған екенін анықтайды. Шын ақпарат болса, орындарынан тұрады. Жалған болса, орындарында қалады.







Оқушылар қара жорға биін билейді.






Оқушылар көптік, жіктік жалғауларды дұрыс қолдана алады.




Оқушылар сөз тіркестерін құрай алады.

Оқушылар бір-біріне ізгі ниеттерін білдіреді.







Кері байланысты мұғалім ауызша береді.





Мұғалім «Керемет!» әдісі арқылы кері байланыс береді.


«Мұғалім мен оқушы» кері байланысы




Мұғалім «Керемет!» әдісі арқылы кері байланыс береді.









Мұғалім «Керемет!» әдісі арқылы кері байланыс береді.







Мұғалім «Керемет!» әдісі арқылы кері байланыс береді.













Мұғалім «Керемет!» әдісі арқылы кері байланыс береді.


https://www.online-stopwatch.com/














Интербелсенді тақтада сабақ тақырыбын анықтауға септігін тигізетін сурет орналастырылған.







Интербелсенді тақтада оқу мақсаты, сабақтың мақсаты, бағаллау критерийі көрсетіледі.



Жаңа сөздер интербелсенді тақтадан көрсетіледі.






https://www.youtube.com/watch?v=o8x3CODtw0I







https://www.youtube.com/watch?v=-3uQLQvHcrk












Интербелсенді тақтадан тапсырмалар көрсетіледі.


















https://www.youtube.com/watch?v=-3uQLQvHcrk







https://wordwall.net/ru-ru/community/қазақ-тілі







Интербелсенді тақтадан тапсырмалар көрсетіледі.








Сабақтың соңы

3 мин

Қорытындылау.

Рефлексия

Өте жақсы түсіндім. Жақсы түсіндім. Әлі де іздену керек.

Үй жұмысы:

1.Жаңа сөздерді жаттау.

2.7-тапсырма. 57-бет.

Оқушылар кері байланыс береді.

Мұғалімнің марапаттау сөзі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.04.2025
210
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі