|
Алматы қаласы «№ 97 б/балабақшасы»МКҚК тәрбиешісі : Кусаинова Гүлмира Қойшыбайқызы Ертегінің атқаратын қызметі кең: ол әрі тәрбиелік, әрі көркем-эстетик. әдеби қазына. Ертегіде қиял мақсатты түрде пайдаланылады, сондықтан ол әсіреленіп, ғажайыпқа айналады және біршама өзінше дамып отырады. ертегідегі ғажайып қиял адамның күнделікті көріп жүрген заттары мен құбылыстарын саналы түрде басқаша етіп көрсетеді, өйткені бұл жанрда ғажайыптың көркем бейнелеуіш құрал ретінде қолданылады. Өмірдегі шынайы нәрсенің өзін әдейі өзгертіп көрсету – ертегінің өзіндік қасиеті болғандықтан, ертекші де оның мазмұнын барынша әсірелеуге, ғажайыпты етуге күш салады. Сонымен бірге ертегідегі оқиғалар мен іс-әрекеттердің қаншалықты әсерлі болуы ертекшіге ғана емес, сондай-ақ тыңдаушыға да, ертегінің айтылу жағдайына да байланысты. Білім саласы: Коммуникация Бөлімі : Драма Тақырыбы: Татар халық ертегісі:«Үш қыз» Мақсаты: Балаларды ертегімен таныстыра отырып ,балаларды ертегіні сомдай білуге үйрету,тіл байлықтарын дамытып,өз ойларын нақты дұрыс жеткізуге баулу, адамгершілікке , аналарын сыйлап, оларға өмірлік қамқор бола білуге тәрбиелеу. Полингвальды компонент: ана-мама- maze ,қыздары-дочери-dauhter Көрнекі құралдар: Интерактивты тақтадан ертегінің желісі бойынша суреттер.Кейіпкер киімдері. Сөздік жұмыс:перзенттік борыш Тәрбиешісінің әрекеті: Шаттық шеңбері: Біздер жақсы баламыз, Өсті ақыл,,санамыз, Қонақтармен ең алғаш Амандасып аламыз Жарқырасын күніміз, жайнай берсін гүліміз. Жақсы ,ниет тілекпен, Бастайық істі бүгін біз!!!Балалар, қанекей есімізге түсірейікші біз сендермен қандай,қандай ертегілер білеміз? Жақсы балалар ,ендеше біз сендермен жаңа бір ертегімен танысамыз, ондай болса балалар назарларың тақттада болсын. Ертегі айтылады, балалар мұқият тыңдайды. Енді балалар біз сендермен қанекей осы ертегіні сомдап көрейік.
Ана жайлы қалам алып жырдан өрнек салып,тілге тиек етпеген ақын жоқ шығар бәлкім. Ендеше біз Мұқағали атамыздың «Анашым»өлеңін айтып берсек нұр үстіне нұр болар еді
Мади: Анашым! Асыл анам, есіл анам, Елжіреп есіркеймін, есіме алам. Мен үшін сен суалтқан ақ сүтіңді Ақтамасам, боп жүрмін несіне адам. Дамелия : Алыс жолда жүрсем де арып-ашып Ағат ойлап түсірмей жаныңа шық, Оқытып кешеу барған хаттарымды Отырмысың үрпиіп, жаның ашып Қайсар: Өткізіп талай жылды, ай, аптаны, Оқуын ұлың жақсы аяқтады. Анашым, білем сені, қарсы емессің Кеттім мен тың даланы оятқалы. Анашым! Қайда жүрсем сен - күш, арым, Әмина: Сүйемін дидарыңды, мен құшамын. Қайда барсам, өзіндей қарсы алады Кең байтақ Отанымның кең құшағы. Анашым! Жаратылдың бағыма шын Білемін көңілсізсің, сағынасың. Қайда жүрсем, қамқоршым Отаным бар. Қапа болма мен үшін, неғыласың... Балалар , ана деген сөздің орысша аудармасын айтып көрейікші, Ана-мама- мазер Артур :
Кто вас,
детки, крепко любит... -Балалар осы ертегіден кейін не түсіндіңдер? -Өмірдегі балаға ең жақын, ең ыстық адам кім екен балалар? Сұрақ- жауап арқылы білімдерін пысықтау. Белсенділерді мадақтау |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Татар халық ертегісі:«Үш қыз»
Татар халық ертегісі:«Үш қыз»
|
Алматы қаласы «№ 97 б/балабақшасы»МКҚК тәрбиешісі : Кусаинова Гүлмира Қойшыбайқызы Ертегінің атқаратын қызметі кең: ол әрі тәрбиелік, әрі көркем-эстетик. әдеби қазына. Ертегіде қиял мақсатты түрде пайдаланылады, сондықтан ол әсіреленіп, ғажайыпқа айналады және біршама өзінше дамып отырады. ертегідегі ғажайып қиял адамның күнделікті көріп жүрген заттары мен құбылыстарын саналы түрде басқаша етіп көрсетеді, өйткені бұл жанрда ғажайыптың көркем бейнелеуіш құрал ретінде қолданылады. Өмірдегі шынайы нәрсенің өзін әдейі өзгертіп көрсету – ертегінің өзіндік қасиеті болғандықтан, ертекші де оның мазмұнын барынша әсірелеуге, ғажайыпты етуге күш салады. Сонымен бірге ертегідегі оқиғалар мен іс-әрекеттердің қаншалықты әсерлі болуы ертекшіге ғана емес, сондай-ақ тыңдаушыға да, ертегінің айтылу жағдайына да байланысты. Білім саласы: Коммуникация Бөлімі : Драма Тақырыбы: Татар халық ертегісі:«Үш қыз» Мақсаты: Балаларды ертегімен таныстыра отырып ,балаларды ертегіні сомдай білуге үйрету,тіл байлықтарын дамытып,өз ойларын нақты дұрыс жеткізуге баулу, адамгершілікке , аналарын сыйлап, оларға өмірлік қамқор бола білуге тәрбиелеу. Полингвальды компонент: ана-мама- maze ,қыздары-дочери-dauhter Көрнекі құралдар: Интерактивты тақтадан ертегінің желісі бойынша суреттер.Кейіпкер киімдері. Сөздік жұмыс:перзенттік борыш Тәрбиешісінің әрекеті: Шаттық шеңбері: Біздер жақсы баламыз, Өсті ақыл,,санамыз, Қонақтармен ең алғаш Амандасып аламыз Жарқырасын күніміз, жайнай берсін гүліміз. Жақсы ,ниет тілекпен, Бастайық істі бүгін біз!!!Балалар, қанекей есімізге түсірейікші біз сендермен қандай,қандай ертегілер білеміз? Жақсы балалар ,ендеше біз сендермен жаңа бір ертегімен танысамыз, ондай болса балалар назарларың тақттада болсын. Ертегі айтылады, балалар мұқият тыңдайды. Енді балалар біз сендермен қанекей осы ертегіні сомдап көрейік.
Ана жайлы қалам алып жырдан өрнек салып,тілге тиек етпеген ақын жоқ шығар бәлкім. Ендеше біз Мұқағали атамыздың «Анашым»өлеңін айтып берсек нұр үстіне нұр болар еді
Мади: Анашым! Асыл анам, есіл анам, Елжіреп есіркеймін, есіме алам. Мен үшін сен суалтқан ақ сүтіңді Ақтамасам, боп жүрмін несіне адам. Дамелия : Алыс жолда жүрсем де арып-ашып Ағат ойлап түсірмей жаныңа шық, Оқытып кешеу барған хаттарымды Отырмысың үрпиіп, жаның ашып Қайсар: Өткізіп талай жылды, ай, аптаны, Оқуын ұлың жақсы аяқтады. Анашым, білем сені, қарсы емессің Кеттім мен тың даланы оятқалы. Анашым! Қайда жүрсем сен - күш, арым, Әмина: Сүйемін дидарыңды, мен құшамын. Қайда барсам, өзіндей қарсы алады Кең байтақ Отанымның кең құшағы. Анашым! Жаратылдың бағыма шын Білемін көңілсізсің, сағынасың. Қайда жүрсем, қамқоршым Отаным бар. Қапа болма мен үшін, неғыласың... Балалар , ана деген сөздің орысша аудармасын айтып көрейікші, Ана-мама- мазер Артур :
Кто вас,
детки, крепко любит... -Балалар осы ертегіден кейін не түсіндіңдер? -Өмірдегі балаға ең жақын, ең ыстық адам кім екен балалар? Сұрақ- жауап арқылы білімдерін пысықтау. Белсенділерді мадақтау |
шағым қалдыра аласыз















