|
Бөлімі: |
Қоршаған ортамен таныстыру |
|
Тақырыбы : |
Тату тәтті отбасы |
|
Ересек тобының Мақсаты: |
отбасындағы туыстық қатынастар туралы ұғымды пысықтау. өздерінің жақын, туыс адамдарына қатысы бар екенін сезінуіне көмектесу; көркем шығармалар арқылы кейіпкерлердің әрекеттеріне баға беруге дағдыландыру; өздерінің жақындарын құрметтеп, сыйлай білуге тәрбиелеу. |
|
Орта тобының Мақсаты: |
Отбасы туралы білімдерін нығайту «тату отбасы» ұғымын қалыптастырып, өз сезімдерін жеткізе білуге үйрету; өздерінің жақындарын құрметтеп, сыйлай білуге тәрбиелеу. |
|
Сөздік жұмыс |
отбасы, қайырлы таң, қайырлы күн, қайырлы кеш |
|
Іс әрекет кезендері |
Тәрбиешінің іс әрекеті |
|
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Амандасу рәсімін үйымдастырары: - Жақындарымызбен және туыстарымызбен кездескенде «Қайырлы таң!», «.Қайырлы күн!», «Қайырлы кеш!», «Сәлеметсіз бе!» деп айтатынымыз қандай жақсы. Бүгін отбасы туралы әңгіме болатынын айтады. |
Бір-бірімен және тәрбиешімен сәлемдеседі. |
|
Ұйымдастыру іздестіру |
- «Отбасы» деген сөзді қалай түсінесіңдер?Осы сүраққа жауап беріп, отбасы мүшелері туралы қазақ,орыс, ағылшын тілдерінде өздері білетін өлеңдерін оқып берулерін сүрайды. Атасы мен әжесіне өздерінің кім болып келетіндерін сұрайды. Балалардан өздерінің кімнің қыздары мен ұлдары екенін айтып берулерін өтінеді. Өздерінің кімге іні немесе қарындас болып табылатынын сұрайды. Жұмыс дәптеріндегі отбасы мүшелері бейнеленген суретке назарларын аударады, сұрақтар қояды: -Суреттен кімді көріп түрсыңдар? -Кім немен айналысып жатыр? —Бүл отбасын тату деп айтуга бола ма? Неліктен?Тақтаға ілінген отбасылық суреттерге орайластырып, өздерінің отбасылары туралы әңгіме құрастыруға тапсырма береді. Сергіту сәті «Менің отбасым» Біздің үйде кімдер бар? Маған жақын туыс бар. Бәрін жақсы көремін, Қазір санап беремін: Анам менен әкем бар, Ағам менен әпкем бар. Сүп-сүйкімді мысығым, Шәуілдеген күшігім, Өзім және торғайым - Бәрін сүйем, қорғаймын!!! (Ауд. Г.Нурузова) Жүмыс дәптеріндегі «Қай зат кімдікі?» тапсырмасын орындауды, отбасы мүшелерін жэне оларға тиісті заттарды сызықша арқылы қосып, өздерінің таңдауын түсіндіруді сұрайды. «Сөйлемді аяқта» ойын жаттығуын орындауды ұсынады: Менің әкем (қандай?) ... Менің анам (қандай?) ... Менің атам (қандай?) ... Менің әжем (қандай?) ... Менің әпкем (қандай?) ... Менің інім (қандай?) ... Менің отбасым (қандай |
Жаттаған өлеңдерін айтып, ойланып, сұрақтарға жауап береді. Отбасы мүшелері туралы әңгіме құрайды. иықтарын көтеріп, жан жақтарына бұрылады;жақсы көргенін білдіреді; сұқ саусағымен бәрін санап береді; саусақтарын біртіндеп бүтеді; жақсы көргенін білдіреді. Тапсырманы орындайды. Отбасы мүшелерііі сипаттайтын сын есімдерді атап, сөйлемдерді аяқтайды |
|
Рефлексифті түзетушілік |
Суреттегі отбасы мүшелеріне арнап жылы сөздер айтуды ұсынады. Әжелері мен аналары пісірген тәтті-дәмділермен шай ішуге шақырады |
Қолдарына өз отба- сының суретін алып,жылы сөздер айтады. |
Күтілетін нәтиже:
|
Нені білу керек: |
өзінің
жақын, туыс адамдарына қатысы бар
екенін; |
|
Нені игереді: |
отбасындағы туыстық қатынастар туралы
ұғымды; |
|
Нені біледі: |
үй жануарларына қамқорлық жасауды; әр ісіне жауап беруді, қатесін мойындауды |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Татту тәтті отбасы
Татту тәтті отбасы
|
Бөлімі: |
Қоршаған ортамен таныстыру |
|
Тақырыбы : |
Тату тәтті отбасы |
|
Ересек тобының Мақсаты: |
отбасындағы туыстық қатынастар туралы ұғымды пысықтау. өздерінің жақын, туыс адамдарына қатысы бар екенін сезінуіне көмектесу; көркем шығармалар арқылы кейіпкерлердің әрекеттеріне баға беруге дағдыландыру; өздерінің жақындарын құрметтеп, сыйлай білуге тәрбиелеу. |
|
Орта тобының Мақсаты: |
Отбасы туралы білімдерін нығайту «тату отбасы» ұғымын қалыптастырып, өз сезімдерін жеткізе білуге үйрету; өздерінің жақындарын құрметтеп, сыйлай білуге тәрбиелеу. |
|
Сөздік жұмыс |
отбасы, қайырлы таң, қайырлы күн, қайырлы кеш |
|
Іс әрекет кезендері |
Тәрбиешінің іс әрекеті |
|
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Амандасу рәсімін үйымдастырары: - Жақындарымызбен және туыстарымызбен кездескенде «Қайырлы таң!», «.Қайырлы күн!», «Қайырлы кеш!», «Сәлеметсіз бе!» деп айтатынымыз қандай жақсы. Бүгін отбасы туралы әңгіме болатынын айтады. |
Бір-бірімен және тәрбиешімен сәлемдеседі. |
|
Ұйымдастыру іздестіру |
- «Отбасы» деген сөзді қалай түсінесіңдер?Осы сүраққа жауап беріп, отбасы мүшелері туралы қазақ,орыс, ағылшын тілдерінде өздері білетін өлеңдерін оқып берулерін сүрайды. Атасы мен әжесіне өздерінің кім болып келетіндерін сұрайды. Балалардан өздерінің кімнің қыздары мен ұлдары екенін айтып берулерін өтінеді. Өздерінің кімге іні немесе қарындас болып табылатынын сұрайды. Жұмыс дәптеріндегі отбасы мүшелері бейнеленген суретке назарларын аударады, сұрақтар қояды: -Суреттен кімді көріп түрсыңдар? -Кім немен айналысып жатыр? —Бүл отбасын тату деп айтуга бола ма? Неліктен?Тақтаға ілінген отбасылық суреттерге орайластырып, өздерінің отбасылары туралы әңгіме құрастыруға тапсырма береді. Сергіту сәті «Менің отбасым» Біздің үйде кімдер бар? Маған жақын туыс бар. Бәрін жақсы көремін, Қазір санап беремін: Анам менен әкем бар, Ағам менен әпкем бар. Сүп-сүйкімді мысығым, Шәуілдеген күшігім, Өзім және торғайым - Бәрін сүйем, қорғаймын!!! (Ауд. Г.Нурузова) Жүмыс дәптеріндегі «Қай зат кімдікі?» тапсырмасын орындауды, отбасы мүшелерін жэне оларға тиісті заттарды сызықша арқылы қосып, өздерінің таңдауын түсіндіруді сұрайды. «Сөйлемді аяқта» ойын жаттығуын орындауды ұсынады: Менің әкем (қандай?) ... Менің анам (қандай?) ... Менің атам (қандай?) ... Менің әжем (қандай?) ... Менің әпкем (қандай?) ... Менің інім (қандай?) ... Менің отбасым (қандай |
Жаттаған өлеңдерін айтып, ойланып, сұрақтарға жауап береді. Отбасы мүшелері туралы әңгіме құрайды. иықтарын көтеріп, жан жақтарына бұрылады;жақсы көргенін білдіреді; сұқ саусағымен бәрін санап береді; саусақтарын біртіндеп бүтеді; жақсы көргенін білдіреді. Тапсырманы орындайды. Отбасы мүшелерііі сипаттайтын сын есімдерді атап, сөйлемдерді аяқтайды |
|
Рефлексифті түзетушілік |
Суреттегі отбасы мүшелеріне арнап жылы сөздер айтуды ұсынады. Әжелері мен аналары пісірген тәтті-дәмділермен шай ішуге шақырады |
Қолдарына өз отба- сының суретін алып,жылы сөздер айтады. |
Күтілетін нәтиже:
|
Нені білу керек: |
өзінің
жақын, туыс адамдарына қатысы бар
екенін; |
|
Нені игереді: |
отбасындағы туыстық қатынастар туралы
ұғымды; |
|
Нені біледі: |
үй жануарларына қамқорлық жасауды; әр ісіне жауап беруді, қатесін мойындауды |
шағым қалдыра аласыз













