Материалдар / Тау. Заттың қимылын білдіретін сөздер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тау. Заттың қимылын білдіретін сөздер

Материал туралы қысқаша түсінік
Лессон стадиге (сабақты зерттеуге арналған) құрылған сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2024
331
2 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пәні:

Бөлім:

Ана тілі

Сөз және оның мағынасы

Педагогтың аты-жөні

Найзатай Нұргүл

Күні:

25.04.22ж

Сынып: 1Г

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Тау. Заттың қимылын білдіретін сөздер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.3.1 тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжау;

1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету;

1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Тақырыбы бойынша мәтін мазмұнын болжайды. Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құрап жазады. Заттың атын, қимылын білдіріп тұрған сөздерді сұрақ қою арқылы ажыратып, орынды қолданады.Сөздерді буынға бөледі.

Басым бөлігі: Мәтін мазмұнын болжап айтады.Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құрап жазады.Заттың қимылын білдіретін сөздерді таба алады. Сөздердің тасымалдану жолдарын көрсетеді.

Кейбір оқушылар: Берілген сұрақтар жауап береді. Тасымалданған сөздердің қатесін анықтайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

2 мин











Жаңа сабақ

5 минут

















10минут
















Сабақтың ортасы

10 минут




7 минут













-Психологиялық дайындық

Көңіл-күйіміз қалай?

Өткен сабақты пысықтау

«Иә мен жоқ»ойыны

-Сөз дегеніміз заттың және құбылыстың атауы (иә)

-Өзен заттың қимылын білдіретін сөздер.(жоқ)

- Оқушы сөзіне не деген сұрақ қойылады? (жоқ)

- Жауады сөзіне қайтті? сұрағы қойылады? (иә)

- Тау сөзіне не деген сұрақ қойылады? (иә)

Бүгінгі жаңа сабағымызды бастайық!


Оқулықпен жұмыс


1-жаттығу. Тақырыпты болжау.

- Өлең неліктен «Тау» деп аталған?

Тау дегенде көз алдымызға не елестейді?

Тауға шығып көрдіңдер ме?

Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Бірлесіп мақсат қою.

Тау табиғаты туралы видеоны көрсету.


Өлеңнің мазмұнына байланысты жүргізілетін жұмыстар:

1.Мұғалім оқушылардың назарын өзіне аударады.

2.Өлеңді QR кодпен тыңдатады.

3.Оқушыларға жеке оқытады.

Кері байланыс:

  • Өлеңде тау қалай суреттелген?

  • Тауда нелер бар?


ҰЖ Тақтамен жұмыс 2-жаттығу.

-Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құрап жазғызады.

-Заттың атын білдіретін сөздер мен қимылын білдіретін сөздерді тауып, оларға сұрақ қойғызады.

-Тасымалдауға болмайтын сөздерді анықтау.

-Заттың қимылын білдіретін сөздер: ағады, болады сөздерінің тасымалдану жолын айтыңдар?

Кері байланыс:

  • Бұл сөздерге қандай сұрақтар қойылады?

  • Бұл сөздер неге тасымалданбайды?


Сергіту сәті: «Орнын табайық» ойыны

Берілген сөздердің тасымалдану жолдарын көрсету.

болады, құлайды, ауасы, өлең.


Шығармашылық топпен жұмыс.

1-топ: Суреттер мен сөздерді сәйкестендір.

2-топ: «Керме жіп» арқылы қағазда жазылған көп сөздің арасынан топ мүшелері заттың қимылын білдіретін сөздерді тауып, жіпке тізеді.

Мысалы:

келді, жарқырады,салды,оқыды.

3-топ берілген сөздерді кестеге салып жапсыру.

Кім? кімдер? не? нелер?

Не істеді? Не қылды?



ұстаз, лақтырды, күледі, балалар, жолбарыс, мөңірейді.

Оқушылар амандасады. Бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.




Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді.




Оқушылар сұраққа жауап береді.





Сұрақтарға жауап береді

Өлеңнің мазмұнына байланысты сұрақтарға жауап береді.

Көркем жазу

Зеңгір, желек сөздерін көркем жазады.

Жазу жолының жоғары және төменгі

сызықтары мен тік көлбеу сызықтарынан шықпау




2-жаттығу.Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құрап жазады.

Дескриптор

- Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құрап жаза алады

- Заттың атын білдіретін сөздерді таба алады

- Заттың қимылын білдіретін сөздерді таба алады






Оқушылар ойын арқылы сөздерді тасымалдану жолдарын көрсетеді.






Оқушылар топтасып,тапсырмаларды орындайды. Әр топтан бір оқушы шығып постерді қоғайды














«Бас бармақ» арқылы бағалайды.











Мұғалімнің мадақтау сөздері














Смайлик арқылы бағалау








Ауызша мадақтау









ҚБ.

«Бас бармақ» арқылы бағалайды.








Суреттер





















Тау жайлы видео


Таудың суреттері














Оқулық

Дәптер













А3 форматы ,суреттер, сөздер








Сабақтың соңы 7 мин



Жеке сараланған жұмыс:

«Шуллер табақшасы» әдісі

1.Сөздерді буынға бөліп жаз.

күледі, ериді

2.Сөйлемді оқы. Заттың қимылын білдіретін сөздің астын сыз. Сөздерді тасымалдап жаз.

Бұлақ ақты.

3.Тасымалданған сөздердің қатесін тап.

Бір сөзді қатыстырып сөйлем құра.

а-ғады, ағад-ы жү-ргізді жүргі-зді











Қолдау көрсету



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!