Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
1.1.3.1 тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша
мәтіннің мазмұнын болжау;
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем,
мәтінді тексеру, қатені түзету;
1.4.2.1 заттың атын,
қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану
|
Басы
2 мин
Жаңа сабақ
5 минут
10минут
Сабақтың
ортасы
10 минут
7 минут
|
-Психологиялық
дайындық
Көңіл-күйіміз қалай?
Өткен сабақты
пысықтау
«Иә мен
жоқ»ойыны
-Сөз дегеніміз заттың және құбылыстың атауы
(иә)
-Өзен заттың қимылын білдіретін
сөздер.(жоқ)
-
Оқушы сөзіне не деген сұрақ қойылады?
(жоқ)
-
Жауады сөзіне қайтті? сұрағы қойылады?
(иә)
- Тау сөзіне не деген сұрақ қойылады?
(иә)
Бүгінгі жаңа сабағымызды
бастайық!
Оқулықпен
жұмыс
1-жаттығу. Тақырыпты
болжау.
- Өлең неліктен «Тау» деп
аталған?
– Тау дегенде көз алдымызға не
елестейді?
– Тауға шығып көрдіңдер
ме?
Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Бірлесіп мақсат
қою.
Тау табиғаты туралы видеоны
көрсету.
Өлеңнің мазмұнына байланысты жүргізілетін
жұмыстар:
1.Мұғалім оқушылардың назарын өзіне
аударады.
2.Өлеңді QR кодпен
тыңдатады.
3.Оқушыларға жеке
оқытады.
Кері
байланыс:
ҰЖ Тақтамен жұмыс
2-жаттығу.
-Орны ауыстырылып
берілген сөздерден сөйлем құрап жазғызады.
-Заттың атын білдіретін сөздер мен қимылын
білдіретін сөздерді тауып, оларға сұрақ
қойғызады.
-Тасымалдауға болмайтын сөздерді
анықтау.
-Заттың қимылын білдіретін сөздер: ағады,
болады сөздерінің тасымалдану жолын
айтыңдар?
Кері
байланыс:
Сергіту сәті: «Орнын табайық»
ойыны
Берілген сөздердің тасымалдану жолдарын
көрсету.
болады, құлайды, ауасы,
өлең.
Шығармашылық топпен
жұмыс.
1-топ: Суреттер мен сөздерді
сәйкестендір.
2-топ: «Керме жіп»
арқылы
қағазда жазылған көп сөздің арасынан топ мүшелері заттың қимылын
білдіретін сөздерді тауып, жіпке тізеді.
Мысалы:
келді,
жарқырады,салды,оқыды.
3-топ берілген сөздерді кестеге салып
жапсыру.
Кім? кімдер? не?
нелер?
|
Не істеді? Не
қылды?
|
|
|
ұстаз, лақтырды,
күледі, балалар, жолбарыс,
мөңірейді.
|
Оқушылар амандасады. Бір-біріне жылы лебіздерін
білдіреді.
Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап
береді.
Оқушылар сұраққа жауап
береді.
Сұрақтарға жауап
береді
Өлеңнің мазмұнына байланысты
сұрақтарға жауап береді.
Көркем
жазу
Зеңгір,
желек сөздерін көркем жазады.
Жазу жолының жоғары және
төменгі
сызықтары мен тік көлбеу
сызықтарынан шықпау
2-жаттығу.Орны ауыстырылып
берілген сөздерден сөйлем құрап жазады.
Дескриптор
- Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем
құрап жаза алады
- Заттың атын
білдіретін сөздерді таба алады
- Заттың қимылын
білдіретін сөздерді таба алады
Оқушылар ойын арқылы сөздерді тасымалдану
жолдарын көрсетеді.
Оқушылар топтасып,тапсырмаларды орындайды. Әр топтан бір
оқушы шығып постерді
қоғайды
|
«Бас
бармақ» арқылы
бағалайды.
Мұғалімнің мадақтау сөздері
Смайлик арқылы
бағалау
Ауызша
мадақтау
ҚБ.
«Бас бармақ»
арқылы
бағалайды.
|
Суреттер
Тау жайлы
видео
Таудың
суреттері
Оқулық
Дәптер
А3 форматы ,суреттер,
сөздер
|