«Х.Абдуллин атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Бекітемін
Мектеп директоры
____________
«___»___________2024ж
Тәуекел топтағы оқушыларға арналған жұмыс
ЖОСПАРЫ
2024-2025 оқу жылы
"Тәуекел тобы" оқушылармен жұмысының мақсаты: проблемалық қауіпті өмір жағдайындағы балаланың әлеуметтік тұрақтануы үшін кедергі-қиындықтарды жеңу және оған жағдай жасау немесе проблеманы шешу, сонымен қатар әлеуметтік ортаның педагогикалық мақсатты, қолайлы жағдайын жасау.
|
№ |
Іс-шаралар |
Мерзімі |
Жауапты |
|
1 |
Қиын оқушыға арнап күнделік жүргізу |
Үнемі |
ДТІЖО |
|
2 |
Кәмелетке толмағандар ісі бойынша мектеп инспекторымен алдын алу әңгімелері |
Екі айда бір рет |
Әлеуметтік педагог Құқық менеджері |
|
3 |
«Қиын балалардың» ата-аналарымен кездесу |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО, класс жетекшілері |
|
4 |
«Қиын балалармен» жеке әңгімелесу |
Ай сайын |
ДТІЖО, класс жетекшілері |
|
5 |
|
Үнемі |
ДТІЖО |
|
6 |
|
Үнемі |
Класс жетекшілері |
|
7 |
«Менің болашағым- өз қолымда» тақырыбында «Қиын балалармен» сабақ үлгерімі туралы әңгіме жүргізу |
Тоқсан сайын |
Класс жетекшілері, әлеуметтік педагог |
|
8 |
«Қиын балалармен» психологтың жеке әңгімелесуі |
Тоқсан сайын |
Мектеп психологы |
|
9 |
«Қиын балалармен» әлеуметтік педагогтың жеке әңгімелесуі |
Тоқсан сайын |
Құқық менеджері |
|
10 |
Тәрбиесі қиын оқушыларды анықтау |
Қыркүйек |
Әлеуметтік педагог |
|
11 |
«Қиын балалардың» үйлеріне бару |
Қыркүйек |
Құқық менеджері |
|
12 |
«Қиын балаларды» бос уақытын ұйымдастыру |
Қыркүйек |
Класс жетекшілері |
|
13
|
«Зиянды әдеттер» тақырыбында «Қиын балалармен» әңгімелесу |
Қазан |
Әлеуметтік педагог |
|
14 |
«Нашақорлық, алькогольдік ішімдік, таксикоман, темекі шегудің алдын алу» тақырыбында кездесу |
Қараша |
Әлеуметтік педагог Мектеп инспекторы |
|
15 |
|
Желтоқсан |
Тәлімгер |
|
16 |
«Қиын балалардың» қысқы каникулын ұйымдастыру |
Қаңтар |
Әлеуметтік педагог Құқық менеджері |
|
17 |
Оқушыны кітапханамен байланыс жасауға бейімдеу |
Ақпан |
Мектеп кітапханашысы |
|
18 |
Мектептің, класстың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру |
Науыз |
Құқық менеджері |
|
19 |
Жетім балалармен үнемі жеке әңгімелесу |
Ай сайын |
ДТІЖО, класс жетекшілері |
|
20 |
Жетім балалармен психологтың жеке әңгімелесуі |
Тоқсан сайын |
Мектеп психологы |
|
21 |
Жетім балалармен әлеуметтік педагогтың жеке әңгімелесуі |
Тоқсан сайын |
Құқық менеджері |
|
22 |
|
Үнемі |
ДТІЖО |
|
23 |
Сәтсіз отбасыдағы оқушыларды әлеуметтік тұрмыстық жағдайын , отбасындағы психологиялық атмосфераны бақылау |
Ай сайын |
ДТІЖО,Әлеуметтік педагог Құқық менеджері Мектеп психологі |
|
24 |
Сәтсіз отбасыдағы оқушыларды үнемі жеке әңгімелесу |
Тоқсан сайын |
Мектеп психологы |
|
25 |
Сәтсіз отбасыдағы оқушыларды психологтың жеке әңгімелесуі |
Ай сайын |
Мектеп психологы |
|
26 |
Өгей ана мен өгей әкемен тұратын оқушылардың психологиялық көңіл күйін бақылауда ұстау |
Күнделікті |
Мектеп психолог Сынып жетекшілер |
|
27 |
Өгей ана мен өгей әкемен тұратын оқушылардың психологтың жеке әңгімелесуі |
Күнделікті |
Мектеп психолог Сынып жетекшілер |
|
28 |
Өгей ана мен өгей әкемен тұратын оқушылардың Әлеуметтк тұрмыс жағдайын бақылау |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО,Әлеуметтік педагог Құқық менеджері Мектеп психологі |
|
29 |
«Агрессия және мен» тақырыбында тренинг өткізу |
Сәуір |
Психолог |
|
30 |
Дөңгелек үстел «Құқықбұзушылық деген не» |
Мамыр |
ДТІЖО,Әлеуметтік педагог Құқық менеджері Мектеп психологі Әлеуметтік педагог Құқық менеджері |
ДТІЖО ___________________ Серғали Ш.С.
Әлеуметтік педагог ____________________Желямова А
Психолог ____________________Муталипова А
Құқық менеджері ___________________ Норозов Р.М.
№1 сабақ Əрбір адам - өз жеке өмірінің авторы
Сабақтың тақырыбы: ӨЗІМ ТУРАЛЫ
Мақсаты:
✓ Оқушылардың өзі туралы ойларын анық жаза білуге үйрету
✓ Өзі туралы жаза отырып, өзгеге деген құрметті арттыру.
Күтілетін нәтиже:
❖ Оқушылар өздері туралы ойларын толық, анық, нақты жеткізе біледі.
❖ Өзін жəне өзгені құрметтей алады.
Көрнекілігі: бейнематериалдар, сауалнама парақтары.
Түрі: Сауалнама
Саған өтініш, мына төмендегі сауалнамаға жауап беруге тырыс
1. Аты-жөні, тегің: ___________________________________________________________
2. Туған жылы, айы, күнің:______________________________________________________ 3. Мекен-жайың:____________________________________________________________ 4. Үй телефон номерің:___________________________________________________ 5. Сенің қызығушылығың: _____________________________________________________
Спорт
Музыка
Саясат
Кітап
Компьютер
Теледидар
Сөзжұмбақтар
Басқа__________________________________________________________________________
Мектептегі беделің:_________________________________________________________________ __ 6. Қатысатын үйірме түрі:______________________________________________________________
7. Сені қызықтыратын пән:____________________________________________________________ 8. Оқу барысында қиындық тудыратын пән:_______________________________________________
9.Сен оқитын газет:___________________________________________________________________ 10. Сүйікті теледидар бағдарламасы:_____________________________________________________ 11. Өткен оқу жылын қалай аяқтадың:___________________________________________________
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық
12. Сен жиі конфликтіге келіп қаласың:_____________________________________________ Сыныптастарыңмен
Достарыңмен
Ата-анаңмен
Мұғаліммен
13. Бос уақытыңда немен айналысасың?_________________________________________________ 14. Сүйіп тыңдайтын әуенің:___________________________________________________________
15. Сүйікті тағамың:___________________________________________________________________ 16. Сүйікті ісің:_______________________________________________________________________ 17. Сүйікті ұстазың: __________________________________________________________________ 18. Ондағы сен бағалайтын қасиет:_______________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәуекел топтағы оқушылармен жұмыс жоспары
Тәуекел топтағы оқушылармен жұмыс жоспары
«Х.Абдуллин атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Бекітемін
Мектеп директоры
____________
«___»___________2024ж
Тәуекел топтағы оқушыларға арналған жұмыс
ЖОСПАРЫ
2024-2025 оқу жылы
"Тәуекел тобы" оқушылармен жұмысының мақсаты: проблемалық қауіпті өмір жағдайындағы балаланың әлеуметтік тұрақтануы үшін кедергі-қиындықтарды жеңу және оған жағдай жасау немесе проблеманы шешу, сонымен қатар әлеуметтік ортаның педагогикалық мақсатты, қолайлы жағдайын жасау.
|
№ |
Іс-шаралар |
Мерзімі |
Жауапты |
|
1 |
Қиын оқушыға арнап күнделік жүргізу |
Үнемі |
ДТІЖО |
|
2 |
Кәмелетке толмағандар ісі бойынша мектеп инспекторымен алдын алу әңгімелері |
Екі айда бір рет |
Әлеуметтік педагог Құқық менеджері |
|
3 |
«Қиын балалардың» ата-аналарымен кездесу |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО, класс жетекшілері |
|
4 |
«Қиын балалармен» жеке әңгімелесу |
Ай сайын |
ДТІЖО, класс жетекшілері |
|
5 |
|
Үнемі |
ДТІЖО |
|
6 |
|
Үнемі |
Класс жетекшілері |
|
7 |
«Менің болашағым- өз қолымда» тақырыбында «Қиын балалармен» сабақ үлгерімі туралы әңгіме жүргізу |
Тоқсан сайын |
Класс жетекшілері, әлеуметтік педагог |
|
8 |
«Қиын балалармен» психологтың жеке әңгімелесуі |
Тоқсан сайын |
Мектеп психологы |
|
9 |
«Қиын балалармен» әлеуметтік педагогтың жеке әңгімелесуі |
Тоқсан сайын |
Құқық менеджері |
|
10 |
Тәрбиесі қиын оқушыларды анықтау |
Қыркүйек |
Әлеуметтік педагог |
|
11 |
«Қиын балалардың» үйлеріне бару |
Қыркүйек |
Құқық менеджері |
|
12 |
«Қиын балаларды» бос уақытын ұйымдастыру |
Қыркүйек |
Класс жетекшілері |
|
13
|
«Зиянды әдеттер» тақырыбында «Қиын балалармен» әңгімелесу |
Қазан |
Әлеуметтік педагог |
|
14 |
«Нашақорлық, алькогольдік ішімдік, таксикоман, темекі шегудің алдын алу» тақырыбында кездесу |
Қараша |
Әлеуметтік педагог Мектеп инспекторы |
|
15 |
|
Желтоқсан |
Тәлімгер |
|
16 |
«Қиын балалардың» қысқы каникулын ұйымдастыру |
Қаңтар |
Әлеуметтік педагог Құқық менеджері |
|
17 |
Оқушыны кітапханамен байланыс жасауға бейімдеу |
Ақпан |
Мектеп кітапханашысы |
|
18 |
Мектептің, класстың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру |
Науыз |
Құқық менеджері |
|
19 |
Жетім балалармен үнемі жеке әңгімелесу |
Ай сайын |
ДТІЖО, класс жетекшілері |
|
20 |
Жетім балалармен психологтың жеке әңгімелесуі |
Тоқсан сайын |
Мектеп психологы |
|
21 |
Жетім балалармен әлеуметтік педагогтың жеке әңгімелесуі |
Тоқсан сайын |
Құқық менеджері |
|
22 |
|
Үнемі |
ДТІЖО |
|
23 |
Сәтсіз отбасыдағы оқушыларды әлеуметтік тұрмыстық жағдайын , отбасындағы психологиялық атмосфераны бақылау |
Ай сайын |
ДТІЖО,Әлеуметтік педагог Құқық менеджері Мектеп психологі |
|
24 |
Сәтсіз отбасыдағы оқушыларды үнемі жеке әңгімелесу |
Тоқсан сайын |
Мектеп психологы |
|
25 |
Сәтсіз отбасыдағы оқушыларды психологтың жеке әңгімелесуі |
Ай сайын |
Мектеп психологы |
|
26 |
Өгей ана мен өгей әкемен тұратын оқушылардың психологиялық көңіл күйін бақылауда ұстау |
Күнделікті |
Мектеп психолог Сынып жетекшілер |
|
27 |
Өгей ана мен өгей әкемен тұратын оқушылардың психологтың жеке әңгімелесуі |
Күнделікті |
Мектеп психолог Сынып жетекшілер |
|
28 |
Өгей ана мен өгей әкемен тұратын оқушылардың Әлеуметтк тұрмыс жағдайын бақылау |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО,Әлеуметтік педагог Құқық менеджері Мектеп психологі |
|
29 |
«Агрессия және мен» тақырыбында тренинг өткізу |
Сәуір |
Психолог |
|
30 |
Дөңгелек үстел «Құқықбұзушылық деген не» |
Мамыр |
ДТІЖО,Әлеуметтік педагог Құқық менеджері Мектеп психологі Әлеуметтік педагог Құқық менеджері |
ДТІЖО ___________________ Серғали Ш.С.
Әлеуметтік педагог ____________________Желямова А
Психолог ____________________Муталипова А
Құқық менеджері ___________________ Норозов Р.М.
№1 сабақ Əрбір адам - өз жеке өмірінің авторы
Сабақтың тақырыбы: ӨЗІМ ТУРАЛЫ
Мақсаты:
✓ Оқушылардың өзі туралы ойларын анық жаза білуге үйрету
✓ Өзі туралы жаза отырып, өзгеге деген құрметті арттыру.
Күтілетін нәтиже:
❖ Оқушылар өздері туралы ойларын толық, анық, нақты жеткізе біледі.
❖ Өзін жəне өзгені құрметтей алады.
Көрнекілігі: бейнематериалдар, сауалнама парақтары.
Түрі: Сауалнама
Саған өтініш, мына төмендегі сауалнамаға жауап беруге тырыс
1. Аты-жөні, тегің: ___________________________________________________________
2. Туған жылы, айы, күнің:______________________________________________________ 3. Мекен-жайың:____________________________________________________________ 4. Үй телефон номерің:___________________________________________________ 5. Сенің қызығушылығың: _____________________________________________________
Спорт
Музыка
Саясат
Кітап
Компьютер
Теледидар
Сөзжұмбақтар
Басқа__________________________________________________________________________
Мектептегі беделің:_________________________________________________________________ __ 6. Қатысатын үйірме түрі:______________________________________________________________
7. Сені қызықтыратын пән:____________________________________________________________ 8. Оқу барысында қиындық тудыратын пән:_______________________________________________
9.Сен оқитын газет:___________________________________________________________________ 10. Сүйікті теледидар бағдарламасы:_____________________________________________________ 11. Өткен оқу жылын қалай аяқтадың:___________________________________________________
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық
12. Сен жиі конфликтіге келіп қаласың:_____________________________________________ Сыныптастарыңмен
Достарыңмен
Ата-анаңмен
Мұғаліммен
13. Бос уақытыңда немен айналысасың?_________________________________________________ 14. Сүйіп тыңдайтын әуенің:___________________________________________________________
15. Сүйікті тағамың:___________________________________________________________________ 16. Сүйікті ісің:_______________________________________________________________________ 17. Сүйікті ұстазың: __________________________________________________________________ 18. Ондағы сен бағалайтын қасиет:_______________________________________________________
шағым қалдыра аласыз













