Сабақ: Сәлемдесу түрлері
| Мектеп: Науайы |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Даулетова Д |
Сынып: 1 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 1.1.1.1Сөздерді зейін қойып тыңдайды, түсінеді және дұрыс қабылдайды
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: Сәлемдесуді біледі, үлкенді құрметтеуді біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Көпшілік орында өзін дұрыс ұстай алады.Кейбір оқушылар орындай алады: Сәлемдесуді төрт тілде айта алады. |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады:Осы тақырыпта дұрыс ойлана алады.Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Сәлеметсіз бе! Сәлем! Амансыз ба! Ассалаумағалейкум! Уағалейкумассалам! Армысыз! Сау бол! Сау болыңыз! Қайырлы таң! Қайырлы күн! Қайырлы түн!Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:Өзара сұрақ-жауапТалқылауға арналған сұрақтар:Не үшін үлкендермен, достарымызбен сәлемдесеміз?Не себепті ........................ деп ойлайсыз?Не себепті қол беріп амандасамыз?Ишара:Сәлеметсізбе-здравствуйте-hello-ассалому алайкум |
Алдыңғы оқу: | Өзім туралы |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы7 | Ертеңгілік шеңберіЕң бірінші балалар мен мұғалім бір – бірімен амандасады.-Сәлеметсіздерме! - Сәлеметсіз бе! (Ұ) Мұғалім оқушылардан сұрайды.- Менің атым кім? - ....- Сенің атың кім? - Менің атым - ... .Танысқаныма қуаныштымын.(Барлық оқушылар бір-біріне шеңбер бойы сұрақ қойып оған жауап береді.)
|
|
Ортасы23
| МК) Мұғалім шеңберде отырған оқушыларға «Сәлем!» деп айтады. Осылай кімдерге айтуға болады? деп оқушылардан сұрайды. Оқушылар өз ойларымен бөліседі. (Мысалы, Сәлем! деп тек сыныптастарына, достарына айтуға болады деулері мүмкін.) Онда мұғалім Неге? деген сұрақ қояды. Әр оқушы өзінің түсінгенін айтады.
Балалар, тағы қандай сәлемдесу түрлерін білесіңдер. Оқушылар білгендерімен бөліседі. Мұғалім :Қайырлы таң! Қайырлы күн! Қайырлы түн!Амансыз ба! Ассалаумағалейкум! Армысыз! деген сәлемдесу түрлерін айтады, оқушылар қайталайды.(Ұ)Фонетикалық жаттығу.Ққ-дыбысын айтқызу. Қ-дыбысы бар қандай сөздерді білеміз. Қайырлы таң! Қайырлы күн! Қайырлы түн!
СЕРГІТУ СӘТІ.Оңға, оңға түзу тұр.Солға, солға түзу тұр.Алға қарай бір адым.Артқа қарай бір адым.Жоғары, төмен қарайық. Орнымызды табайық.(Сергіту сәтін хормен айтып, іс қимыл арқылы көрсетеді.)Амандасып үйрен, сөйлес.-Кімге қалай амандасу керек?- Ата, сәлеметсіз бе! немесе-Ассалаумағалейкум, ата! - Уағалейкумассалам,балам!
- Армысыз, әже!
- Сәлем! Менің достарым.Барлығы шеңберге тұрып. Өзінің оң және сол жағында тұрған көршісінің атын атап амандасады.
Дифференциация:төрт (өзбек, орыс тілі ағылшын тілі, қазақ тілі) тілде сәлемдесу.Рөлдік ойындарды ойнау. (Ата мен бала рөлі; Әже мен немересі; Екі дос )
(ҚБ) Жұпта оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі, танысады.Жетістік критерийі:Тақырыпқа қатысты сөздердің көпшілігін есте сақтайды және мағынасын түсіндіре алады.Сөздік жұмысы:Көңілсіз, көңілді, қуанышты.
|
Слайд
Суреттер, интерактив тақта. |
Соңы5
| РефлексияКімге сабақта түсінікті болды мұғалімнің оң қолы жағына барады, ал түсінбегендер мұғалімнің сол қолы жағына тұрады. | сурет |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қабілеті жоғары оқушылар тақырыпқа қатысты сөздердің көпшілігін есте сақтайды және мағынасын түсіндіре алады | Смайликтер арқылы, қол сигналы, мадақтау арқылы
| Өнер сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |