Сабақтың
басы
08:50
7
мин
08:57
5
мин
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру: оқушылармен танысу.
Конверт тарату арқылы топқа
бөлу. Конверт ішінде түрлі түстен жасалған білезіктер арқылы 3
топқа бірігеді.
Топқа берілген түстерге сай
қораптар таратамын. Сыртында сөздер, сандар және суретер
жазылған.
Жаңа тақырыппен, оқу
мақсатымен және бағалау критерийлерімен
таныстыру.
Бағалау критерийлері:
-
тақырыпқа сай сөздер мен сөз
тіркестерін сәйкестендіреді;
-
қосымша ақпарат көздерінен
пайдалана отырып, диалогті аяқтайды;
-
суреттер арқылы мәтін
құрастырады;
-
сұрақ құрастырып, жауап бере
алады;
-
шығармашылық жұмыс: ашықхат
жаза алады.
Сөздер мен сөз
тіркестерін сәйкестендіріңдер
Елордасы
тұрғындар
саны
Жарлығымен
символы
бірінші
Ұшар
басында
орын
тепкен
Алып
шар
|
халқының
саны
Бас қаласы
орналасқан
алғашқы
бойтұмары
жоғары
жағында
үлкен шар
Бұйрығымен
|
|
Қол
шапалақтау
Қол
шапалақтау
Дескриптор:
2 балл
рін
сәйкестен-
діреді.
|
Түрлі
түсті жіптен жасал-ған білезік
Түрлі
түсті қорап
тар
|
Сабақтың ортасы
09:03
8 мин
09:12
5 мин
09:18
5 мин
09:24
5 мин
|
Жұптық
жұмыс
Айтылым.
Тыңдалым.
6-
тапсырма
Диалогті
аяқтаңдар.
Топтық
жұмыс
Жазылым.
7-тапсырма
«Астана-арман қала» атты тақырыпта мәтін
құра.
Айтылым.
Жазылым.
Қосымша
тапсырма
«Стикердегі диалог» әдісі
Жеке
жұмыс.
Жазылым.
9-тапсырма
Астанада
тұратын досыңды құттықтап, ашықхат жаз. Хатыңды сыныпта оқып
бер.
|
Айтылым.
Видео роликті көріп алып,
жұппен диалогке түседі.
Жазылым
Суреттерді пайдалана отырып, мәтін
құрайды.
Астана
туралы 5 сұрақ құрастырып, топтар бір-бірімен
алмасады.
Астанада
тұратын досыңды құттықтап, ашықхат жазады. Хатты сыныпта оқып
береді.
|
Смайлик арқылы
Дескриптор
-
балл
-Сипаттайды
-Әңгімелейді.
Басбармақ арқылы бағалау
Дескриптор:
2
балл
-Түсіндіреді;
-Талқылайды;
Бағдаршам арқылы бағалау
Дескриптор
2
балл
Үздік
ашықхатты анықтау
Дескриптор
2
балл
-Хат жазу
стилін сақтайды;
-Хат
жазады.
|
Оқулық
astanaga-saiaxat-nur-sultan-qalasyna-solu_Nj4p8ZrD
суреттер
мәтін
стикер,
мәтін
Оқулық
|