Ашық сабақ жоспары
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Қасымбаева Роза Әлімбайқызы
|
10 - сынып
|
№ 27 гиназия |
||||||||||
|
Апта |
IV |
Күні: Сағат |
|||||||||||
|
Сабақтың атауы |
Пәні: қазақ тілі |
Тақырыбы: Тәуелсіз Қазақстан |
|||||||||||
|
Сілтеме |
Адамбаева Ж.Оразбаева К. «Қазақ тілі» оқулық Слайдтар Сабақ жоспары Интербелсенді тақта |
||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
Шығармашылық жазу жұмыстарын қолдана отырып тәуелсіздік туралы ұғым беру.Сөз мағынасын, сөйлеудің, диалогтің, монологтің түрлерін, тіл мәдениетін және қосымшалардың тіл мәдениетіне қатысын білуі. Сөйлем мүшелерін орнымен жұмсай алу
1.Білімділік: Қазақстан мемлекеті туралы
алған білімдерін бекіту және толықтыру. Талдау түрлері арқылы сөз
таптарын,сөйлем мүшелерін, оның байланысу түрі мен тәсілдерін
жүйелеп қайталау. Білім деңгейлерін,іскерлік дағдыларын
тексеру. |
||||||||||||
|
Оқушылар білуі қажет: |
Отан, тәуелсіз мемлекет деген, не үшін қажет, қандай мақсатта қолданылады. |
||||||||||||
|
Міндеттері |
1.Оқушының қызығушылығын ояту 2. Жаңа тақырыпты оқушылардың өздерінің меңгеруі 3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау 4. Блум таксионмиясы
|
||||||||||||
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
|
||||||||||||
|
Сабақта туындаған негізгі идеялар |
Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа білімнің басталғанын сезіндіру. Оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау. Оқушының өмірдегі біліміне,білетініне сүйену. |
||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушының шығармашылық потенциалын дамытуға қолайлы жағдай туғыза отырып, өзінің қызметіне анализ жасай алуы; Орындаған тапсырмаларына қарап, салыстыра отырып ойлану; Шығармашылық жұмысқа баулу. Жаңа сабақ бойынша оқушы қызығушылығы,ізденісі. |
||||||||||||
|
Оқушы бейнесімен Байланысы |
Ізденімпаз Зерделі Ойланғыш Тіл табысқыш Ұстамды Ықыласты Қамқоршы Тәуекелшіл Үйлесімді Талдағыш |
||||||||||||
|
Талантты және дарынды балалар: ... (деңгейлік тапсырмалар беріледі) |
|||||||||||||
|
Тапсырмалар (сабақтың жүрісі) |
|
||||||||||||
|
Бағалау мүмкіндіктері: Қай балалар бағаланады? Барлық топ бірін- бірі және өзін- өзі бағалауға қатысады. Оқу мақсаттарының қайсысы бағаланады? 1.Үй тапсырмасы 2.Сұрақ- жауап 3.Топтық жұмыс 4.Грамматикалық тапсырмалар орындаған 5.Өз ойын айтып,қорытынды жасаған |
Дәлелдер қалай жиналады? Критерий арқылы формативті,жиынтық бағалау |
||||||||||||
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|||||||||||
|
2 минут
|
Ұйымдастыру
Топқа бөлу Сыныптың оқушыларын суреттер арқылы топқа бөлу. Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу. Сабақтың эпиграфы: Қазақстан: Туыменен тұғырлы, |
Мұғаліммен сәлемдесу.
Оқушылар суреттер бойынша топтасып, өз үстелдерінің басына жиналады.
|
|||||||||||
|
4 минут
8 минут
5 мин
5 мин
5 мин
3 мин
3 мин 2 мин
|
I. Ой шақыру.
Сұрақ – жауап.
Қазақстан
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Тәуелсіз Қазақстан
Аудирование: Отан
деген не? 1. Тақтадан үзінді көрсету Тәуелсіз Қазақстан бойынша шығармашылық тапсырма беру 2.Сұрақ-жауап
Мәтінмен
жұмыс . 1. Оқушыларға тақтаға жазылған білімдерді талқылап, білетіндерін жинақтап, белгілі бір негіздемеге топтастыру тапсырылады. 2. Тақтаға құрылымдық-логикалық сызба қажет болған жағдайда салынады. 3.Әр оқушыға мәтін таратылып, оны оқу тапсырылады. 4. Оқушыға мәтінді оқу барысында белгілерді қою тапсырылады: «V» – білемін. «-» – менің алғашқы ойлауыма мүлдем сай келмейді. «?» – білгім келеді. «+» – бұл мен үшін жаңа ақпарат. 5. Студенттерге кесте бойынша жұмыстарын жалғастыру тапсырады. Оларға үшінші бағанды толтыруды (үйрендім) тапсырады. 6. «Үйрендім» бағанындағы мәліметтерін салыстырып, талқылатады, оны студенттерге тақтаға жаздырады. 7. «Білгім келеді» бойынша өзіндік жұмыстарға бағдар жасалады, не білгілері келетіні талқыланады. Жұмыс барысында «біз оларды қайдан аламыз»,-деген мәселені қарастырады. 8. Үй тапсырмасына бағыт береді
ІІІ. Ой-
толғаныс
X. Сабақты
қорытындылау. Рефлексия (музыка қосып қою)- стикерге |
Оқушылар тақтаға шығып оқиды. (Әр жұптан бір оқушыдан)
Топтар тапсырма бойынша флипчартта орындап, қорғайды 1.Қарастырылатын объектіге байланысты барлық мәліметті еске түсіреді. 2. Кесте сызады. 3.Сол бағанға естеріне түсірген мәліметтерді жазады. 4. Бір-бірімен білім алмасады. 6. Әрқайсысы кезегімен қарастырылып отырған объект туралы білетін пікірлерін айтады. 7. Тақтаға сол мәліметтерді жазады.
Инсерт әдісі бойынша жұмыс
1. Тақырыпқа байланысты жоғарыдағы мәліметтерді өзара талқылайды. 2. Мәтінді оқуға дайындалады. 3. Мәтінді оқу барысында қарындашпен оқытушы ұсынған белгілерді қойып шығады. 4. Жеке өз дәптерінде мәтінге сәйкес кестені толтырады. 5. Талқылауға белсенді қатысады. 6. Оқытушы сұрақтарына жауап беруімен қатар, өз варианттарын ұсынады. 7.«Үйрендім» бағанындағы мәліметтерін салыстырып, талқылайды, ортақ пікірге келіп, тақтаға жазады. 7. Ортаңғы бағанға «не білгілері келетінін» ақылдаса отырып, жазады. 1. Қорытынды жасайды. 2. Үй тапсырмасын таңдап алады. Түсінбеген сұрақтарын, сабақтың қалай өткендігін және қалай өткізген ұнайтындығы туралы өз ойларын жазу. |
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәуелсіз Қазақстан
Тәуелсіз Қазақстан
Ашық сабақ жоспары
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Қасымбаева Роза Әлімбайқызы
|
10 - сынып
|
№ 27 гиназия |
||||||||||
|
Апта |
IV |
Күні: Сағат |
|||||||||||
|
Сабақтың атауы |
Пәні: қазақ тілі |
Тақырыбы: Тәуелсіз Қазақстан |
|||||||||||
|
Сілтеме |
Адамбаева Ж.Оразбаева К. «Қазақ тілі» оқулық Слайдтар Сабақ жоспары Интербелсенді тақта |
||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
Шығармашылық жазу жұмыстарын қолдана отырып тәуелсіздік туралы ұғым беру.Сөз мағынасын, сөйлеудің, диалогтің, монологтің түрлерін, тіл мәдениетін және қосымшалардың тіл мәдениетіне қатысын білуі. Сөйлем мүшелерін орнымен жұмсай алу
1.Білімділік: Қазақстан мемлекеті туралы
алған білімдерін бекіту және толықтыру. Талдау түрлері арқылы сөз
таптарын,сөйлем мүшелерін, оның байланысу түрі мен тәсілдерін
жүйелеп қайталау. Білім деңгейлерін,іскерлік дағдыларын
тексеру. |
||||||||||||
|
Оқушылар білуі қажет: |
Отан, тәуелсіз мемлекет деген, не үшін қажет, қандай мақсатта қолданылады. |
||||||||||||
|
Міндеттері |
1.Оқушының қызығушылығын ояту 2. Жаңа тақырыпты оқушылардың өздерінің меңгеруі 3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау 4. Блум таксионмиясы
|
||||||||||||
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
|
||||||||||||
|
Сабақта туындаған негізгі идеялар |
Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа білімнің басталғанын сезіндіру. Оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау. Оқушының өмірдегі біліміне,білетініне сүйену. |
||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушының шығармашылық потенциалын дамытуға қолайлы жағдай туғыза отырып, өзінің қызметіне анализ жасай алуы; Орындаған тапсырмаларына қарап, салыстыра отырып ойлану; Шығармашылық жұмысқа баулу. Жаңа сабақ бойынша оқушы қызығушылығы,ізденісі. |
||||||||||||
|
Оқушы бейнесімен Байланысы |
Ізденімпаз Зерделі Ойланғыш Тіл табысқыш Ұстамды Ықыласты Қамқоршы Тәуекелшіл Үйлесімді Талдағыш |
||||||||||||
|
Талантты және дарынды балалар: ... (деңгейлік тапсырмалар беріледі) |
|||||||||||||
|
Тапсырмалар (сабақтың жүрісі) |
|
||||||||||||
|
Бағалау мүмкіндіктері: Қай балалар бағаланады? Барлық топ бірін- бірі және өзін- өзі бағалауға қатысады. Оқу мақсаттарының қайсысы бағаланады? 1.Үй тапсырмасы 2.Сұрақ- жауап 3.Топтық жұмыс 4.Грамматикалық тапсырмалар орындаған 5.Өз ойын айтып,қорытынды жасаған |
Дәлелдер қалай жиналады? Критерий арқылы формативті,жиынтық бағалау |
||||||||||||
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|||||||||||
|
2 минут
|
Ұйымдастыру
Топқа бөлу Сыныптың оқушыларын суреттер арқылы топқа бөлу. Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу. Сабақтың эпиграфы: Қазақстан: Туыменен тұғырлы, |
Мұғаліммен сәлемдесу.
Оқушылар суреттер бойынша топтасып, өз үстелдерінің басына жиналады.
|
|||||||||||
|
4 минут
8 минут
5 мин
5 мин
5 мин
3 мин
3 мин 2 мин
|
I. Ой шақыру.
Сұрақ – жауап.
Қазақстан
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Тәуелсіз Қазақстан
Аудирование: Отан
деген не? 1. Тақтадан үзінді көрсету Тәуелсіз Қазақстан бойынша шығармашылық тапсырма беру 2.Сұрақ-жауап
Мәтінмен
жұмыс . 1. Оқушыларға тақтаға жазылған білімдерді талқылап, білетіндерін жинақтап, белгілі бір негіздемеге топтастыру тапсырылады. 2. Тақтаға құрылымдық-логикалық сызба қажет болған жағдайда салынады. 3.Әр оқушыға мәтін таратылып, оны оқу тапсырылады. 4. Оқушыға мәтінді оқу барысында белгілерді қою тапсырылады: «V» – білемін. «-» – менің алғашқы ойлауыма мүлдем сай келмейді. «?» – білгім келеді. «+» – бұл мен үшін жаңа ақпарат. 5. Студенттерге кесте бойынша жұмыстарын жалғастыру тапсырады. Оларға үшінші бағанды толтыруды (үйрендім) тапсырады. 6. «Үйрендім» бағанындағы мәліметтерін салыстырып, талқылатады, оны студенттерге тақтаға жаздырады. 7. «Білгім келеді» бойынша өзіндік жұмыстарға бағдар жасалады, не білгілері келетіні талқыланады. Жұмыс барысында «біз оларды қайдан аламыз»,-деген мәселені қарастырады. 8. Үй тапсырмасына бағыт береді
ІІІ. Ой-
толғаныс
X. Сабақты
қорытындылау. Рефлексия (музыка қосып қою)- стикерге |
Оқушылар тақтаға шығып оқиды. (Әр жұптан бір оқушыдан)
Топтар тапсырма бойынша флипчартта орындап, қорғайды 1.Қарастырылатын объектіге байланысты барлық мәліметті еске түсіреді. 2. Кесте сызады. 3.Сол бағанға естеріне түсірген мәліметтерді жазады. 4. Бір-бірімен білім алмасады. 6. Әрқайсысы кезегімен қарастырылып отырған объект туралы білетін пікірлерін айтады. 7. Тақтаға сол мәліметтерді жазады.
Инсерт әдісі бойынша жұмыс
1. Тақырыпқа байланысты жоғарыдағы мәліметтерді өзара талқылайды. 2. Мәтінді оқуға дайындалады. 3. Мәтінді оқу барысында қарындашпен оқытушы ұсынған белгілерді қойып шығады. 4. Жеке өз дәптерінде мәтінге сәйкес кестені толтырады. 5. Талқылауға белсенді қатысады. 6. Оқытушы сұрақтарына жауап беруімен қатар, өз варианттарын ұсынады. 7.«Үйрендім» бағанындағы мәліметтерін салыстырып, талқылайды, ортақ пікірге келіп, тақтаға жазады. 7. Ортаңғы бағанға «не білгілері келетінін» ақылдаса отырып, жазады. 1. Қорытынды жасайды. 2. Үй тапсырмасын таңдап алады. Түсінбеген сұрақтарын, сабақтың қалай өткендігін және қалай өткізген ұнайтындығы туралы өз ойларын жазу. |
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз













