Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    С.Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебінің

    Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Бекмырзаева Балнұр

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    3-бөлім: Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО – 2017

    Синтаксис. Құрмалас сөйлемнің түрлері

    Сабақтың тақырыбы:

    Тәуелсіз Қазақстаным

    Күні:05.03.2020ж

    9-сынып . Қазақ тілі

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:0

    9.3.5.1 Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу;

    9.4.4.1 Құрмалас сөйлем жасалу жолдарын,түрлерін білу;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын түсіну; Мәтіндегі құрмалас сөйлемдерді табу.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Автордың негізгі ойын сақтай отырып жинақы мәтін жазу, құрмалас сөйлемнің түрлерін, жасалу жолдарын білу;

    Кейбір оқушылар орындай алады:Тақырып бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып перифраз тәсілі арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу ;

    Бағалау критерийлері

    -Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын анықтайды;

    -Құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын, түрлерін біледі;

    -Перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазады;

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады: Перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазады. Құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын түсіндіреді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Перифраз -құбылыстар мен заттардың атын айырықша белгі қасиеттеріне негіздей отырып ауыстыру тәсілі; Аннотация-берілген мәтіннің мазмұнын қысқаша баяндау, яғни, жинақы мәтін жазу; Тезис-мәтіндегі бір құбылысты дәлелдеп , айтатын ойды бір сөйлемге сыйғызу.


    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Махамбет сөзі лаулаған; ғасырлар сыр ашты; ұрпаққа жетті; желбіреген көк туым; гүлденген Қазақстаным; Көк Туым - биік тұғырым; еркіндік пен теңдік;


    • Талқылауға арналған сұрақтар: «Тәуелсіздік» ұғымы нені түсіндіреді?; Қазақстандағы бүгінгі саяси жағдайлар:инновация, экономика, техниканың дамуына қандай мысалдар келтірер едіңдер? Болашақ Қазақстанды қалай елестетесіңдер?

    Құрмалас сөйлемдер қалай жасалады? Қандай түрлері бар?

    Ойлау деңгейі

    Білу; Түсіну;

    Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілік

    Өз Отаны, халқы мен тарихына деген мақтаныш пен ортақтастық, Қазақстандағы қоғам мен дамудың әл-ауқатына жауапкершілігін сезіну сезімдерін қалыптастыру.

    Алдыңғы оқу

    9. Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу. (аргументативті эссе)

    «Менің Отаным - Қазақстан !» тақырыбына эссе жазу.

    Пән аралық байланыс:


    Әдебиет; Қазақстан тарихы;

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы

    4мин











    4мин


    Шаттық шеңберін құру. Шеңбер бойынша бір-біріне жылы лебіздерін білдіре отырып психологиялық ахуал қалыптастыру.


    Топқа бөлу : Стикерлерді таңдап, 3 топқа бөлініп отырады.

    • 1-топ Тарих;

    • 2-топ Қазақстан;

    • 3-топ Болашақ;


    Үй тапсырмасын сұрау:«Автор орындығы» әдісі арқылы

    «Менің Отаным - Қазақстан!» тақырыбына жазған эсселерін әр топтан бір оқушы шығып оқиды.


    Дескриптор:

    • Эссе құрылымын сақтайды;

    • Тақырыпты жан-жақты ашады


    Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» әдісімен.



    Стикерлер

    Прямоугольник с двумя скругленными противолежащими углами 1


    Прямоугольник с двумя скругленными противолежащими углами 6

    Прямоугольник с двумя скругленными противолежащими углами 3












    Ортасы

    15мин


















    5мин















    10мин

    1-тапсырма: Топтық жұмыс. «Миға шабуыл» әдісі.

    • Бейнежазбада берілген Тәуелсіз Қазақстан туралы ақпарат бойынша автордың негізгі ойын анықтап, тұжырым жасайды.(постер жасап бір оқушы қорғайды)


    • 1-топ Тәуелсіз Қазақстанның тарихы;

    • 2-топ Тәуелсіз Қазақстанның дамуы;

    • 3-топ Тәуелсіз Қазақстанның болашағы;


    Дескриптор:

    • - Автордың негізгі ойын анықтайды;

    • - Өз ойларын қосып тұжырымдайды; (жазады)

    Қалыптастырушы бағалау:

    • Топтық бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек»


    2-тапсырма:Жұптық жұмыс. «Тыңдау-келісу» әдісі.

    Оқылым материалдарындағы Бауыржан Жақыптың «Қазақстан» өлеңінен құрмалас сөйлемнің түрлеріне бірнеше мысал келтіріп, жасалуындағы ерекшеліктерді түсндіру. (Дәптермен жұмыс)


    Дескриптор:

    -Құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын біледі;

    - Сабақтас, салалас, аралас құрмалас сөйлемдерді ажыратып қолданады.


    Қалыптастырушы бағалау: «Өзара бағалау»

    3-тапсырма: Жеке жұмыс. «Жылдам жазу» әдісі. Берілген мәтін бойынша перифраз тәсілі арқылы аннотация, тезис жазу.Топтағы әр оқушыға жеке жұмыс парақшасы үлестіріледі .

    Мәтін

    Перифраз тәсілі арқылы аннотация, тезис жазу

    Тәуелсіздік – қазақ елі үшін жарқын болашақтың , еркіндік пен теңдік есігін айқара ашты.ХХІ-ғасырдың ұлы жетістігі- қазақ халқы үшін егемендік алып көк туымыз желбіреп, ата- бабаларымыз армандаған Тәуелсіздікке қол жеткіздік. Желбіреген көк туымыз - бұл қазақ елінің айнасы.

    Біздің бүгінге дейінгі барлық жетістіктеріміз – Тәуелсіздіктің арқасы. Президентіміз Н.Ә. Назарбаев өз сөзінде «Ата-бабаларымыздың алдында Тәуелсіздікке жету мақсаты тұрса, біздің алдымызда Тәуелсіздікті ұстап тұру міндеті тұр» - деді. Сондықтан да, әрқайсымыз өз еліміздің потриоты болып, Мәңгілік елге айналуға зор үлес қосуымыз керек.




    Дескриптор:

    -Перифраз тәсілін түсінеді;

    -аннотация, тезис арқылы жинақы мәтін жазады


    Қалыптастырушы бағалау: «Өзін – өзі» бағалау



    Интер АКТ

    Youtubehttps://www.youtube.com/watch?v=CxiDmT5jtFM

    (3 минуттық, ықшамдалып алынды)

    Оқулық кз. Арман ПВ 9-сынып Қазақ тілі Бауыржан Жақыптың «Қазақстан» өлеңі(60-бет)

    Жеке жұмыс парақшалары




    Рисунок 1

    Соңы 2мин

    Керібайланыс. «Білем-Білгім келеді-Білдім» кестесі


    Бұрын білетіндерім

    Бүгін білдім

    Білгім келеді










    Үйге тапсырма беру:БАҚ - тан Тәуелсіздік туралы мақаланы оқып, жинақы мәтін жазу.


    БББ кестесі

    Қосымша ақпарат

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.

    Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементі).

    Қарым-қатынас формалары бойынша саралау (топтық жұмыс).

    Бейнежазбада берілген Тәуелсіз Қазақстан туралы ақпарат бойынша автордың негізгі ойын анықтап, тұжырым жасайды. (Постер жасап бір оқушы қорғ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бекмырзаева Балнұр Бердалықызы
    28 Желтоқсан 2020
    1007
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тәуелсіз Қазақстаным

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тәуелсіз Қазақстаным

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғаләмдеріне қажет. Сабақ жоспарлауда зор көмегі бар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    С.Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебінің

    Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Бекмырзаева Балнұр

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    3-бөлім: Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО – 2017

    Синтаксис. Құрмалас сөйлемнің түрлері

    Сабақтың тақырыбы:

    Тәуелсіз Қазақстаным

    Күні:05.03.2020ж

    9-сынып . Қазақ тілі

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:0

    9.3.5.1 Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу;

    9.4.4.1 Құрмалас сөйлем жасалу жолдарын,түрлерін білу;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын түсіну; Мәтіндегі құрмалас сөйлемдерді табу.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Автордың негізгі ойын сақтай отырып жинақы мәтін жазу, құрмалас сөйлемнің түрлерін, жасалу жолдарын білу;

    Кейбір оқушылар орындай алады:Тақырып бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып перифраз тәсілі арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу ;

    Бағалау критерийлері

    -Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын анықтайды;

    -Құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын, түрлерін біледі;

    -Перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазады;

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады: Перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазады. Құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын түсіндіреді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Перифраз -құбылыстар мен заттардың атын айырықша белгі қасиеттеріне негіздей отырып ауыстыру тәсілі; Аннотация-берілген мәтіннің мазмұнын қысқаша баяндау, яғни, жинақы мәтін жазу; Тезис-мәтіндегі бір құбылысты дәлелдеп , айтатын ойды бір сөйлемге сыйғызу.


    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Махамбет сөзі лаулаған; ғасырлар сыр ашты; ұрпаққа жетті; желбіреген көк туым; гүлденген Қазақстаным; Көк Туым - биік тұғырым; еркіндік пен теңдік;


    • Талқылауға арналған сұрақтар: «Тәуелсіздік» ұғымы нені түсіндіреді?; Қазақстандағы бүгінгі саяси жағдайлар:инновация, экономика, техниканың дамуына қандай мысалдар келтірер едіңдер? Болашақ Қазақстанды қалай елестетесіңдер?

    Құрмалас сөйлемдер қалай жасалады? Қандай түрлері бар?

    Ойлау деңгейі

    Білу; Түсіну;

    Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілік

    Өз Отаны, халқы мен тарихына деген мақтаныш пен ортақтастық, Қазақстандағы қоғам мен дамудың әл-ауқатына жауапкершілігін сезіну сезімдерін қалыптастыру.

    Алдыңғы оқу

    9. Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу. (аргументативті эссе)

    «Менің Отаным - Қазақстан !» тақырыбына эссе жазу.

    Пән аралық байланыс:


    Әдебиет; Қазақстан тарихы;

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы

    4мин











    4мин


    Шаттық шеңберін құру. Шеңбер бойынша бір-біріне жылы лебіздерін білдіре отырып психологиялық ахуал қалыптастыру.


    Топқа бөлу : Стикерлерді таңдап, 3 топқа бөлініп отырады.

    • 1-топ Тарих;

    • 2-топ Қазақстан;

    • 3-топ Болашақ;


    Үй тапсырмасын сұрау:«Автор орындығы» әдісі арқылы

    «Менің Отаным - Қазақстан!» тақырыбына жазған эсселерін әр топтан бір оқушы шығып оқиды.


    Дескриптор:

    • Эссе құрылымын сақтайды;

    • Тақырыпты жан-жақты ашады


    Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» әдісімен.



    Стикерлер

    Прямоугольник с двумя скругленными противолежащими углами 1


    Прямоугольник с двумя скругленными противолежащими углами 6

    Прямоугольник с двумя скругленными противолежащими углами 3












    Ортасы

    15мин


















    5мин















    10мин

    1-тапсырма: Топтық жұмыс. «Миға шабуыл» әдісі.

    • Бейнежазбада берілген Тәуелсіз Қазақстан туралы ақпарат бойынша автордың негізгі ойын анықтап, тұжырым жасайды.(постер жасап бір оқушы қорғайды)


    • 1-топ Тәуелсіз Қазақстанның тарихы;

    • 2-топ Тәуелсіз Қазақстанның дамуы;

    • 3-топ Тәуелсіз Қазақстанның болашағы;


    Дескриптор:

    • - Автордың негізгі ойын анықтайды;

    • - Өз ойларын қосып тұжырымдайды; (жазады)

    Қалыптастырушы бағалау:

    • Топтық бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек»


    2-тапсырма:Жұптық жұмыс. «Тыңдау-келісу» әдісі.

    Оқылым материалдарындағы Бауыржан Жақыптың «Қазақстан» өлеңінен құрмалас сөйлемнің түрлеріне бірнеше мысал келтіріп, жасалуындағы ерекшеліктерді түсндіру. (Дәптермен жұмыс)


    Дескриптор:

    -Құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын біледі;

    - Сабақтас, салалас, аралас құрмалас сөйлемдерді ажыратып қолданады.


    Қалыптастырушы бағалау: «Өзара бағалау»

    3-тапсырма: Жеке жұмыс. «Жылдам жазу» әдісі. Берілген мәтін бойынша перифраз тәсілі арқылы аннотация, тезис жазу.Топтағы әр оқушыға жеке жұмыс парақшасы үлестіріледі .

    Мәтін

    Перифраз тәсілі арқылы аннотация, тезис жазу

    Тәуелсіздік – қазақ елі үшін жарқын болашақтың , еркіндік пен теңдік есігін айқара ашты.ХХІ-ғасырдың ұлы жетістігі- қазақ халқы үшін егемендік алып көк туымыз желбіреп, ата- бабаларымыз армандаған Тәуелсіздікке қол жеткіздік. Желбіреген көк туымыз - бұл қазақ елінің айнасы.

    Біздің бүгінге дейінгі барлық жетістіктеріміз – Тәуелсіздіктің арқасы. Президентіміз Н.Ә. Назарбаев өз сөзінде «Ата-бабаларымыздың алдында Тәуелсіздікке жету мақсаты тұрса, біздің алдымызда Тәуелсіздікті ұстап тұру міндеті тұр» - деді. Сондықтан да, әрқайсымыз өз еліміздің потриоты болып, Мәңгілік елге айналуға зор үлес қосуымыз керек.




    Дескриптор:

    -Перифраз тәсілін түсінеді;

    -аннотация, тезис арқылы жинақы мәтін жазады


    Қалыптастырушы бағалау: «Өзін – өзі» бағалау



    Интер АКТ

    Youtubehttps://www.youtube.com/watch?v=CxiDmT5jtFM

    (3 минуттық, ықшамдалып алынды)

    Оқулық кз. Арман ПВ 9-сынып Қазақ тілі Бауыржан Жақыптың «Қазақстан» өлеңі(60-бет)

    Жеке жұмыс парақшалары




    Рисунок 1

    Соңы 2мин

    Керібайланыс. «Білем-Білгім келеді-Білдім» кестесі


    Бұрын білетіндерім

    Бүгін білдім

    Білгім келеді










    Үйге тапсырма беру:БАҚ - тан Тәуелсіздік туралы мақаланы оқып, жинақы мәтін жазу.


    БББ кестесі

    Қосымша ақпарат

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.

    Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементі).

    Қарым-қатынас формалары бойынша саралау (топтық жұмыс).

    Бейнежазбада берілген Тәуелсіз Қазақстан туралы ақпарат бойынша автордың негізгі ойын анықтап, тұжырым жасайды. (Постер жасап бір оқушы қорғ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 9 сынып
    28.12.2020
    1007
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бекмырзаева Балнұр Бердалықызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации