Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәуелсіз Қазақстаным
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: |
С.Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебінің Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Бекмырзаева Балнұр |
||||||||||
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: |
3-бөлім: Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО – 2017 Синтаксис. Құрмалас сөйлемнің түрлері |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Тәуелсіз Қазақстаным |
||||||||||
Күні:05.03.2020ж |
9-сынып . Қазақ тілі |
||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар:0 |
|||||||||
9.3.5.1 Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; 9.4.4.1 Құрмалас сөйлем жасалу жолдарын,түрлерін білу; |
|||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын түсіну; Мәтіндегі құрмалас сөйлемдерді табу. |
||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Автордың негізгі ойын сақтай отырып жинақы мәтін жазу, құрмалас сөйлемнің түрлерін, жасалу жолдарын білу; |
|||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады:Тақырып бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып перифраз тәсілі арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу ; |
|||||||||||
Бағалау критерийлері |
-Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын анықтайды; -Құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын, түрлерін біледі; -Перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазады; |
||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазады. Құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын түсіндіреді. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Перифраз -құбылыстар мен заттардың атын айырықша белгі қасиеттеріне негіздей отырып ауыстыру тәсілі; Аннотация-берілген мәтіннің мазмұнын қысқаша баяндау, яғни, жинақы мәтін жазу; Тезис-мәтіндегі бір құбылысты дәлелдеп , айтатын ойды бір сөйлемге сыйғызу. |
||||||||||
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Махамбет сөзі лаулаған; ғасырлар сыр ашты; ұрпаққа жетті; желбіреген көк туым; гүлденген Қазақстаным; Көк Туым - биік тұғырым; еркіндік пен теңдік; |
||||||||||
Құрмалас сөйлемдер қалай жасалады? Қандай түрлері бар? |
|||||||||||
Ойлау деңгейі |
Білу; Түсіну; |
||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Қазақстандық отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілік Өз Отаны, халқы мен тарихына деген мақтаныш пен ортақтастық, Қазақстандағы қоғам мен дамудың әл-ауқатына жауапкершілігін сезіну сезімдерін қалыптастыру. |
||||||||||
Алдыңғы оқу |
9. Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу. (аргументативті эссе) «Менің Отаным - Қазақстан !» тақырыбына эссе жазу. |
||||||||||
Пән аралық байланыс: |
Әдебиет; Қазақстан тарихы; |
||||||||||
Жоспар |
|||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||
Басы 4мин 4мин |
Шаттық шеңберін құру. Шеңбер бойынша бір-біріне жылы лебіздерін білдіре отырып психологиялық ахуал қалыптастыру. Топқа бөлу : Стикерлерді таңдап, 3 топқа бөлініп отырады.
Үй тапсырмасын сұрау:«Автор орындығы» әдісі арқылы «Менің Отаным - Қазақстан!» тақырыбына жазған эсселерін әр топтан бір оқушы шығып оқиды. Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» әдісімен. |
Стикерлер |
|||||||||
Ортасы 15мин 5мин 10мин |
1-тапсырма: Топтық жұмыс. «Миға шабуыл» әдісі.
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:
2-тапсырма:Жұптық жұмыс. «Тыңдау-келісу» әдісі. Оқылым материалдарындағы Бауыржан Жақыптың «Қазақстан» өлеңінен құрмалас сөйлемнің түрлеріне бірнеше мысал келтіріп, жасалуындағы ерекшеліктерді түсндіру. (Дәптермен жұмыс) Дескриптор: -Құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын біледі; - Сабақтас, салалас, аралас құрмалас сөйлемдерді ажыратып қолданады. Қалыптастырушы бағалау: «Өзара бағалау» 3-тапсырма: Жеке жұмыс. «Жылдам жазу» әдісі. Берілген мәтін бойынша перифраз тәсілі арқылы аннотация, тезис жазу.Топтағы әр оқушыға жеке жұмыс парақшасы үлестіріледі .
Дескриптор: -Перифраз тәсілін түсінеді; -аннотация, тезис арқылы жинақы мәтін жазады
Қалыптастырушы бағалау: «Өзін – өзі» бағалау
|
Интер АКТ Youtubehttps://www.youtube.com/watch?v=CxiDmT5jtFM (3 минуттық, ықшамдалып алынды) Оқулық кз. Арман ПВ 9-сынып Қазақ тілі Бауыржан Жақыптың «Қазақстан» өлеңі(60-бет)
Жеке жұмыс парақшалары
|
|||||||||
Соңы 2мин |
Керібайланыс. «Білем-Білгім келеді-Білдім» кестесі
Үйге тапсырма беру:БАҚ - тан Тәуелсіздік туралы мақаланы оқып, жинақы мәтін жазу. |
БББ кестесі |
|||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементі). |
|||||||||
Қарым-қатынас формалары бойынша саралау (топтық жұмыс).
Бейнежазбада берілген Тәуелсіз Қазақстан туралы ақпарат
бойынша автордың негізгі ойын анықтап, тұжырым жасайды. (Постер
жасап бір оқушы қорғ Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |