Тәуелсіз Қазақстаным

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Тәуелсіз Қазақстаным

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәуелсіз Қазақстаным
Материалдың қысқаша нұсқасы

40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

3-бөлім. Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. «ЭКСПО-2017». Синтаксис

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

11.11.25

Сынып: 9 қазақ тілі

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Тәуелсіз Қазақстаным

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу

Сабақтың мақсаты:

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін жазады..Құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақ уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

1.Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың басы

5минут

Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу.

Алдыңғы білімді еске түсіру. «Попкорн» әдісі арқылы өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.

Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.

-Сәлемдеседі.

-0қу құралдарын дайындайды.

«Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды.

ОShape1 қушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл.


Оқулық




2.Жаңа сабақты түсіндіру




5минут








«Ой қозғау» әдісі

1.Тәуелсіздік сөзінің мәнін қалай түсінесіңдер?

2.Тәуелсіздікке жету жолында қазақ халқы қандай тарихи кезеңдерді бастан өткерді?


Мұғалім мақсат бойынша,құрмалас сөйлем мен оның түрлері туралы қосымша түсінік қалыптастырады.

«Түртіп алу» әдісі Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады.



Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.

Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады. Білім алушылар

Мақсатқа қатысты мәлімет алады.

Бағалау критерийі: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтайды. Перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін жазады.Құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін ажыратады.

Ойлау дағдысының деңгейі:қолдану

Оқулық 62-63-беттер

оқулық


ҚБ

Сабақтың ортасы



10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

2-тапсырма. 52-бет.Жеке жұмыс. «Еркін жазу» стратегиясы негізінде «Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күні» тақырыбындағы оқылым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтап, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін жазыңдар.


Білім алушылар 2-тапсырмада 52-беттегі мәтінмен жеке жұмыс жасайды. «Еркін жазу» стратегиясы негізінде «Қазақстан Республикасы-ның Тәуелсіздік күні» тақырыбындағы оқылым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтап, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін жазады.


Бағалау балы:

автордың негізгі ойын сақтайды;

1

негізгі ақпараттарды табады;

1

қосымша ақпараттарды сызып тастайды;

1

бірнеше жай сөйлемді бір құрмалас сөйлемге немесе құрмалас сөйлемдерді жай сөйлемдерге айналдырады;

1

мәтіндегі негізгі ойды ықшамдайды;

1

перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін жазады;

1

Жалпы балл-6

Оқулық


52-53-беттер

оқулық


Топтама




ҚБ


15минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

3-тапсырма 62-бет Жұппен жұмыс. «Анықта,дәлелде»әдісі бойынша

«Қазақстаным» өлеңінен құрмалас сөйлемнің түрлеріне мысалдар келтіріңдер, жасалуындағы ерекшеліктерді түсіндіріңдер.

Cабақтас

Салалас

Аралас

Үлгі: Алтын күн далама нұрын төгіп, көк туым биікте желбірейді. (Алғашқы жайсөйлемінің баяндауышы тиянақсыз тұлғада келіп, екінші жай сөйлеммен ұласпалы түрде құрмаласа байланысқан)




Білім алушылар 3-тапсырмада жұппен жұмыс жасайды. «Анықта,дәлелде»әдісі бойынша 62-беттегі

«Қазақстаным» өлеңінен құрмалас сөйлемнің түрлеріне мысалдар келтіріп, жасалуындағы ерекшеліктерді түсіндіреді.




Дескриптор:

сабақтас құрмаласқа мысал келтіреді;

1

салалас құрмаласқа мысал келтіреді;

1

аралас құрмаласқа мысал келтіреді;

1

құрмалас сөйлемдердің жасалу жолын түсіндіреді;

1

Жалпы балл-4

Кері байланыс

Оқулық, топтама





62-бет

оқулық


ҚБ



Сабақтың соңы

2минут


3.Бекіту.

3минут

«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту

1.Оқылым мәтініндегі автордың негізгі ойы мен құндылығы неде?

2.Жинақы мәтін қалай жазылады?

3.Құрмалас сөйлемнің түрлерін атаңдар?

Үйге тапсырма беру

6-тапсырма 63-бет


Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді.

Рефлексия. «Құндылық ағашы» әдісі.

Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді.


Үйге тапсырма алады.


Білім алушылар рефлексия парақшасына толтырады

Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.


1-10 балл Күнделік кз баға қойылады






63-бет

Оқулық




Құндылық ағашы




Тексерген:















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2025
14
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі