Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Тәуелсіздік – теңдесі жоқ байлығым»/ «Оқушылардың жол-көлік оқиғағасы кезінде өзін-өздері ұстаулары» ЖЖЕ №4 Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 15-САБАҚ 6 - сыныптар : «Зиянды бағдарлама. Қауіпті қалай тануға болады?» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
- Оқушыларды Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күнімен таныстыру; - Тәуелсіздіктің мәнін түсіндіру, оның еліміздің болашағы үшін маңыздылығын көрсету; - Патриоттық сезімді тәрбиелеу және ұлттық сана-сезімді арттыру. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
оқушылардың электронды түрде берілген ақпаратты зиянды бағдарламалардан қорғау туралы білім, білік және дағдыларын дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік міндеті |
Негізгі міндеттер: 1. Оқушыларды зиянды бағдарламалармен таныстыру. 2. Алынған ақпаратпен жұмыс істеуге, талдауға үйрету. 3. Алған білімдерін практикада қолдана білу дағдыларын дамыту. |
|
|
Дәйексөз |
3-апта дәйексөзі: Бірлік болмай тірлік болмас |
|
|
Құндылық |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин) |
Әнұраным – жан ұраным, Айтар әнім – сөйлер сөзім. Туған жерім сағынарым, Мәңгі бақи шырқалады, Республика әнұраным. (Әнұран орындалады) Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал Әртүрлі қима-қағаздар арқылы топқа бөлінеміз. 1-топқа «», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа «» тобына бөлемін. Ой қозғау - Қазақстан тәуелсіздігін қай жылы алды? - Тәуелсіздік алу жолында қандай оқиғалар болды? - Қазақстан тәуелсіздігінің маңыздылығы неде? |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал
Оқушылар дың пікірі тыңдалады
|
Компьютер
|
||||||
|
Сабақ басы (13 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ «ЗИЯНДЫ БАҒДАРЛАМА. ҚАУІПТІ ҚАЛАЙ ТАНУҒА БОЛАДЫ? . Сабақ барысы 1. Кіріспе 2. Негізгі бөлім(6 минут) Дербес компьютерді қорғау неліктен маңызды? Вирустардың дербес компьютерге қауіп төндіретінін түсіндіріңіз. Мұның қалай болуы мүмкін екендігі туралы қарапайым мысалдар келтіріңіз. Компьютерді қорғаудың негізгі ережелері: ➢ Компьютерге антивирустық бағдарламаны орнатыңыз. Орнатуға болатын бағдарламалар түрлерін түсіндіріңіз. Бағдарламалардың иллюстрацияларын көрсету. ➢ Зиянды сілтемелерді ешқашан баспаңыз. Оқушыларды әртүрлі күмәнді сайттарға кірмеуге үйрету. ➢ Дербес компьютер вирус жұққан болса не істеу керек? ➢ Дербес компьютерге вирус жұққан жағдайда әрекет ету алгоритмін түсіндіріңіз. ➢ Дербес компьютер мәселелерін шешу мысалдары бар иллюстрацияларды көрсетіңіз. 3. Қорытынды (2 минут). Ережелерді қайталау Вируспен дербес компьютердің белгілері қандай? Өтілген тақырыпты қайталау. Пайдалы сілтемелер:
|
Оқушылар тыңдайды
|
суреттер
Пайдалы сілтеме:
https://youtu.be/cjdbUFFhT78?si=23tJ5rWe0iazQ3pq https://youtu.be/4NbBJW7-x-4?si=4cTLCGhn96NHlrBg
|
||||||
|
Ортасы (20 мин) |
1991 жылы біздің еліміз өз алдына егемендік алып, тұңғыш президентімізді сайлап, тәуелсіз егеменді ел болдық. Тарих беттерін парақтасақ, қазақ халқы өзінің «Тәуелсіз ел» атануы үшін ұзақ, талай қанды қырғынды, зорлық-зомбылықтарды көрді, қасірет шекті.
1986-шы жылы желтоқсан оқиғасы болды. Д. Қонаевтың зейнетке шығуына байланысты Республика компартиясы Орталық Комитетінің бірінші хатшысы міндетінен босатылды. Оның орнына Ресейден келген Г. В. Колбин сайланды. Көңілі толмаған халықтың жүрегінде наразылық ұшқыны лаулай түсті. Алаңға шығып өз ойларын айтуға тырысқан қазақтың өрімдей қарусыз жастарына мұздай құрсанған солдаттар мен милиция қызметкерлері қарсы қойылды. Қыз-жігіттерді аяусыз таяққа жықты, түрмеге қамады. Қайрат Рұсқылбеков, Ербол Спатаев, Лаззат Асанова Сабира Мұхаметжанова сынды жаңа ғана бүршік атып келе жатқан талшыбықтай жастарымыздың өмірін көктей үзді. Арада бес жыл өткенде қыршын өлген жастарға Алаңында ескерткіш орнатты.
Оқушылармен пікірталас: «Тәуелсіздік – біз үшін не білдіреді?» - Оқушыларға Қазақстан Республикасының нышандарын (елтаңба, ту, әнұран) көрсету. - Әр оқушыға елдің нышандарына байланысты сұрақтар қойылады: - Елтаңбада қандай символдар бар? - Тудағы күн мен қыран қандай мағынаны білдіреді? - Әнұранның авторлары кімдер? Отан деген менің үйім, туған жерім.
Менің жүрегім Отан деп соғады. Ендеше, Топтастыру әдісін жүргізейік.
Оқушылардың жол-көлік оқиғасы кезінде өзін-өздері ұстаулары өте маңызды. Олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін мынадай ережелер мен ұсыныстарды есте сақтау қажет:
Сақтық таныту: Жолдан өтер алдында әрдайым солға, оңға және қайтадан солға қарап, машиналардың келе жатқанын тексеру керек.
Жол белгілері мен сигналдарға назар аудару: Жол белгілері мен бағдаршамдардың сигналдарын мұқият бақылау. Жасыл сигналда ғана қозғалу.
Топпен жүрмеу: Жолдан өткенде адамдар тобымен емес, жеке-жеке немесе ұсақ топтармен өту.
Далада телефонмен сөйлеспеу: Жолда келе жатқанда немесе өту кезінде телефонды пайдаланбау, себебі бұл концентрацияны төмендетеді.
Қауіпті жағдайларда тыныштық сақтау: Егер көлік келе жатса, абай болу және жылдамдықты арттыруға тырысу.
Жолдағы жағдайды бақылау: Жолда не болып жатқанын үнемі бақылап отыру, қоршаған ортаға назар аудару.
Төтенше жағдайларда әрекет ету: Егер жол-көлік оқиғасы орын алса, дереу көмек көрсету үшін телефон арқылы жедел қызметке хабарласу.
Білім беру және үйрету: Жол қауіпсіздігі туралы сабақтар өткізу, оқушыларды алдын ала дайындау.
Осы ережелерді есте сақтап, оларды практикада қолдану оқушылардың жолдағы қауіпсіздігін арттыруға көмектеседі. |
Оқушылар пікір алмасады
1-оқушы: Желтоқсан басталуы – ғасырлар қойнауынан жалғасып келе жатқан ұлы тарихтың бір елесі. 16 желтоқсан! Бұл ерлік пен өрлік, қайғы мен қасірет мидай араласқан әрі жарқын, әрі қаралы, қасіретті күн еді.
Тәуелсіздік – баға жетпес бағымыз, Қымбаттан да, ең қымбатты барымыз. Тәуелсіздік – білектегі әліміз, Тәуелсіздік – жүректегі әніміз. Үлгі бізге аталардың ерлігі, Ұлағат, өнегесі, еңбегі, Тәуелсіздік туын ұстап жоғары, Бүгінгі ұрпақ болар елдің ертеңі.
2-оқушы.
Тәуелсіздік 11 әріптен құралған, Сан ғасырлар қазаққа боп арман. Талай дара, даналардың көз жасы, Қанымен атты таң боп, бізге алдан. Тәуелсіздік – болашақтың бағдары, Тәуелсіздік – асулардың асқары. Тәуелсіздік – адамдықтың белгісі, Тәуелсіздік – үлкен істің бастауы.
3-оқушы: Жиырма жыл, жиырма жыл азаттық, Өзімізді құрсаудан да босаттық. Ақтадық біз ата-баба үмітін, Қолда қазір көк ту менен бостандық. Желтоқсанның қанды суық ызғары, Қалың әскер қазағымды қорлады. Тәуелсіздікті қолдаған жастардың Отан үшін табандары тозбады. 4-оқушы:
Он алтыншы желтоқсан, Тәуелсіздік алған күн. Мерекеге ел тосқан, Шырқатып ән салған күн. Енді Туған жер, Отан туралы мақал мәтелдер айту. 5-оқушы: 1. Отан – елдің анасы Ел – ердің анасы. 2. Туған жердей жер болмас, Туған елдей ел болмас. 6-оқушы: 1. Отанды сүю отбасынан басталады. 2. Туған жердің жуасы да тәтті. 7-оқушы: 1. Отан үшін күрес, Ерге тиген үлес. 8-оқушы: 1. Отаның берік болса, Жауың алмайды. 2. Отансыз адам – армансыз бұлбұл. 9-оқушы: 1. Туған жердің күні де ыстық, түні де ыстық. 2. Ел-жұртыңның қадір |
|
||||||
|
Соңы
|
Тәуелсіздігіміздің тұғыры биік, халқымыздың еңсесі жоғары, егемендігіміз баянды болсын демекпін. Қазақстан қандай ел? Хормен: Туымен – Тұғырлы, Елтаңбасымен – Еңселі, Әнұранымен – айбатты ел!
|
Сұрақтарға жауап береді
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәуелсіздік 16_желтоқсан ЖЖЕ 2
Тәуелсіздік 16_желтоқсан ЖЖЕ 2
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Тәуелсіздік – теңдесі жоқ байлығым»/ «Оқушылардың жол-көлік оқиғағасы кезінде өзін-өздері ұстаулары» ЖЖЕ №4 Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 15-САБАҚ 6 - сыныптар : «Зиянды бағдарлама. Қауіпті қалай тануға болады?» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
- Оқушыларды Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күнімен таныстыру; - Тәуелсіздіктің мәнін түсіндіру, оның еліміздің болашағы үшін маңыздылығын көрсету; - Патриоттық сезімді тәрбиелеу және ұлттық сана-сезімді арттыру. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
оқушылардың электронды түрде берілген ақпаратты зиянды бағдарламалардан қорғау туралы білім, білік және дағдыларын дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік міндеті |
Негізгі міндеттер: 1. Оқушыларды зиянды бағдарламалармен таныстыру. 2. Алынған ақпаратпен жұмыс істеуге, талдауға үйрету. 3. Алған білімдерін практикада қолдана білу дағдыларын дамыту. |
|
|
Дәйексөз |
3-апта дәйексөзі: Бірлік болмай тірлік болмас |
|
|
Құндылық |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин) |
Әнұраным – жан ұраным, Айтар әнім – сөйлер сөзім. Туған жерім сағынарым, Мәңгі бақи шырқалады, Республика әнұраным. (Әнұран орындалады) Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал Әртүрлі қима-қағаздар арқылы топқа бөлінеміз. 1-топқа «», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа «» тобына бөлемін. Ой қозғау - Қазақстан тәуелсіздігін қай жылы алды? - Тәуелсіздік алу жолында қандай оқиғалар болды? - Қазақстан тәуелсіздігінің маңыздылығы неде? |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал
Оқушылар дың пікірі тыңдалады
|
Компьютер
|
||||||
|
Сабақ басы (13 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ «ЗИЯНДЫ БАҒДАРЛАМА. ҚАУІПТІ ҚАЛАЙ ТАНУҒА БОЛАДЫ? . Сабақ барысы 1. Кіріспе 2. Негізгі бөлім(6 минут) Дербес компьютерді қорғау неліктен маңызды? Вирустардың дербес компьютерге қауіп төндіретінін түсіндіріңіз. Мұның қалай болуы мүмкін екендігі туралы қарапайым мысалдар келтіріңіз. Компьютерді қорғаудың негізгі ережелері: ➢ Компьютерге антивирустық бағдарламаны орнатыңыз. Орнатуға болатын бағдарламалар түрлерін түсіндіріңіз. Бағдарламалардың иллюстрацияларын көрсету. ➢ Зиянды сілтемелерді ешқашан баспаңыз. Оқушыларды әртүрлі күмәнді сайттарға кірмеуге үйрету. ➢ Дербес компьютер вирус жұққан болса не істеу керек? ➢ Дербес компьютерге вирус жұққан жағдайда әрекет ету алгоритмін түсіндіріңіз. ➢ Дербес компьютер мәселелерін шешу мысалдары бар иллюстрацияларды көрсетіңіз. 3. Қорытынды (2 минут). Ережелерді қайталау Вируспен дербес компьютердің белгілері қандай? Өтілген тақырыпты қайталау. Пайдалы сілтемелер:
|
Оқушылар тыңдайды
|
суреттер
Пайдалы сілтеме:
https://youtu.be/cjdbUFFhT78?si=23tJ5rWe0iazQ3pq https://youtu.be/4NbBJW7-x-4?si=4cTLCGhn96NHlrBg
|
||||||
|
Ортасы (20 мин) |
1991 жылы біздің еліміз өз алдына егемендік алып, тұңғыш президентімізді сайлап, тәуелсіз егеменді ел болдық. Тарих беттерін парақтасақ, қазақ халқы өзінің «Тәуелсіз ел» атануы үшін ұзақ, талай қанды қырғынды, зорлық-зомбылықтарды көрді, қасірет шекті.
1986-шы жылы желтоқсан оқиғасы болды. Д. Қонаевтың зейнетке шығуына байланысты Республика компартиясы Орталық Комитетінің бірінші хатшысы міндетінен босатылды. Оның орнына Ресейден келген Г. В. Колбин сайланды. Көңілі толмаған халықтың жүрегінде наразылық ұшқыны лаулай түсті. Алаңға шығып өз ойларын айтуға тырысқан қазақтың өрімдей қарусыз жастарына мұздай құрсанған солдаттар мен милиция қызметкерлері қарсы қойылды. Қыз-жігіттерді аяусыз таяққа жықты, түрмеге қамады. Қайрат Рұсқылбеков, Ербол Спатаев, Лаззат Асанова Сабира Мұхаметжанова сынды жаңа ғана бүршік атып келе жатқан талшыбықтай жастарымыздың өмірін көктей үзді. Арада бес жыл өткенде қыршын өлген жастарға Алаңында ескерткіш орнатты.
Оқушылармен пікірталас: «Тәуелсіздік – біз үшін не білдіреді?» - Оқушыларға Қазақстан Республикасының нышандарын (елтаңба, ту, әнұран) көрсету. - Әр оқушыға елдің нышандарына байланысты сұрақтар қойылады: - Елтаңбада қандай символдар бар? - Тудағы күн мен қыран қандай мағынаны білдіреді? - Әнұранның авторлары кімдер? Отан деген менің үйім, туған жерім.
Менің жүрегім Отан деп соғады. Ендеше, Топтастыру әдісін жүргізейік.
Оқушылардың жол-көлік оқиғасы кезінде өзін-өздері ұстаулары өте маңызды. Олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін мынадай ережелер мен ұсыныстарды есте сақтау қажет:
Сақтық таныту: Жолдан өтер алдында әрдайым солға, оңға және қайтадан солға қарап, машиналардың келе жатқанын тексеру керек.
Жол белгілері мен сигналдарға назар аудару: Жол белгілері мен бағдаршамдардың сигналдарын мұқият бақылау. Жасыл сигналда ғана қозғалу.
Топпен жүрмеу: Жолдан өткенде адамдар тобымен емес, жеке-жеке немесе ұсақ топтармен өту.
Далада телефонмен сөйлеспеу: Жолда келе жатқанда немесе өту кезінде телефонды пайдаланбау, себебі бұл концентрацияны төмендетеді.
Қауіпті жағдайларда тыныштық сақтау: Егер көлік келе жатса, абай болу және жылдамдықты арттыруға тырысу.
Жолдағы жағдайды бақылау: Жолда не болып жатқанын үнемі бақылап отыру, қоршаған ортаға назар аудару.
Төтенше жағдайларда әрекет ету: Егер жол-көлік оқиғасы орын алса, дереу көмек көрсету үшін телефон арқылы жедел қызметке хабарласу.
Білім беру және үйрету: Жол қауіпсіздігі туралы сабақтар өткізу, оқушыларды алдын ала дайындау.
Осы ережелерді есте сақтап, оларды практикада қолдану оқушылардың жолдағы қауіпсіздігін арттыруға көмектеседі. |
Оқушылар пікір алмасады
1-оқушы: Желтоқсан басталуы – ғасырлар қойнауынан жалғасып келе жатқан ұлы тарихтың бір елесі. 16 желтоқсан! Бұл ерлік пен өрлік, қайғы мен қасірет мидай араласқан әрі жарқын, әрі қаралы, қасіретті күн еді.
Тәуелсіздік – баға жетпес бағымыз, Қымбаттан да, ең қымбатты барымыз. Тәуелсіздік – білектегі әліміз, Тәуелсіздік – жүректегі әніміз. Үлгі бізге аталардың ерлігі, Ұлағат, өнегесі, еңбегі, Тәуелсіздік туын ұстап жоғары, Бүгінгі ұрпақ болар елдің ертеңі.
2-оқушы.
Тәуелсіздік 11 әріптен құралған, Сан ғасырлар қазаққа боп арман. Талай дара, даналардың көз жасы, Қанымен атты таң боп, бізге алдан. Тәуелсіздік – болашақтың бағдары, Тәуелсіздік – асулардың асқары. Тәуелсіздік – адамдықтың белгісі, Тәуелсіздік – үлкен істің бастауы.
3-оқушы: Жиырма жыл, жиырма жыл азаттық, Өзімізді құрсаудан да босаттық. Ақтадық біз ата-баба үмітін, Қолда қазір көк ту менен бостандық. Желтоқсанның қанды суық ызғары, Қалың әскер қазағымды қорлады. Тәуелсіздікті қолдаған жастардың Отан үшін табандары тозбады. 4-оқушы:
Он алтыншы желтоқсан, Тәуелсіздік алған күн. Мерекеге ел тосқан, Шырқатып ән салған күн. Енді Туған жер, Отан туралы мақал мәтелдер айту. 5-оқушы: 1. Отан – елдің анасы Ел – ердің анасы. 2. Туған жердей жер болмас, Туған елдей ел болмас. 6-оқушы: 1. Отанды сүю отбасынан басталады. 2. Туған жердің жуасы да тәтті. 7-оқушы: 1. Отан үшін күрес, Ерге тиген үлес. 8-оқушы: 1. Отаның берік болса, Жауың алмайды. 2. Отансыз адам – армансыз бұлбұл. 9-оқушы: 1. Туған жердің күні де ыстық, түні де ыстық. 2. Ел-жұртыңның қадір |
|
||||||
|
Соңы
|
Тәуелсіздігіміздің тұғыры биік, халқымыздың еңсесі жоғары, егемендігіміз баянды болсын демекпін. Қазақстан қандай ел? Хормен: Туымен – Тұғырлы, Елтаңбасымен – Еңселі, Әнұранымен – айбатты ел!
|
Сұрақтарға жауап береді
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі
|
шағым қалдыра аласыз














