Материалдар / "Тәуелсіздік - тірегім"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Тәуелсіздік - тірегім"

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
356
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

2.А.Бөлім Күні: 16.11 СЫНЫП: 2 Сабақ 39

Мектеп :№167

Мұғалімніңаты-жөні: А.Бердікеева


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)

2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану

Сабақтың тақырыбы

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгаритмі

Сабақ мақсаттары

Оқушыларды ынталандыра отырып, жазбаша қосу мен азайтуды меңгерту, есеп шығарту


Бағалау критерийлері

Тиімді тәсілмен есептеу

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану пәнімен байланысты

Алдыңғы меңгерілген білім


Оқушылар бірінші сыныпта алған санау дағдыларын еске түсіреді.

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

І Ұйымдастыру бөлімі

Психологиялық бағыт беру

Біз ақылды баламыз

Айтқан тілді аламыз

Математика ілімін

Лезде қағып аламыз.

Презентация









Ортасы

Кім тиімді тәсіл ұсынды?

Денешынықтыру сабағында ойын эстафетасы саябақта өтті.Мысалдарды шығарып,балалардың әрқайсысының өз жалаушасын тап.

98-44=54 44+26=70 28+31=59 85-12=73 96-43=53








Тақтамен жұмыс








Ондықтар

Shape3 Shape2 Shape1



Бірліктер

Shape5 Shape4




Shape9 Shape8 Shape7 Shape6


Shape14 Shape13 Shape12 Shape11 Shape10








Есептеуді баған түрінде жазған ыңғайлы.

Ондықтарды ондықтардың астына, бірліктерді бірліктердің астына жазамыз




Қағаз, фломастер

Баған түрінде есептеу

36+23 =59 43+25=65 75+23=98 98-65=33


Дәптермен жұмыс

Баған түрінде жазып есептеу

36+23 96-42 54+32 89-25

Дәптер ручка

Тиімді тәсілмен есепте

64+16+8+2=10+80=90

52-(30+12)=52-42=10

100-25+25=100-50=50=

67+14+3+16=67+3+14+16=70+30=100

41+9-30=50-30=20


Есепті санды деректермен толықтырып, оны шығар

Спорт жарысына 29 қыз қатысты Оның 10 ы жүгірді. Қалғандары секірді.Неше қыз ұзындыққа секірді?

Шешуі: 29-10=11

Жауабы: 11қыз ұзындыққа секірді


Есептеу мәшинесі

16+25-9=41-9=32

35+25-9=60-9=51

56+25-9=81-9=72

38+25-9=63-9=57


Тақтамен жұмыс

Түсіндіре отырып есепте

5дм3см+3дм2см=8дм5см

53см+32см=85см

7дм9см-2дм6см=5дм3см

79см-26см=53см


Жеке жұмыс



98см-23см= 29см-13см= 3дм2см+5дм6см=

41л+36л= 95см-63см= 7дм 8см-2дм5см=

31л+14л= 7дм6см-5дм2см= 9дм4см-6дм3см=

45см+21см= 4дм2см+4дм7см= 3дм3см+1дм6см=




Қосымша ақпарат

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың прогресін/білімін қадағалауды сіз қалай жоспарлайсыз?

Оқу байланыстары
Денсаулық пен қауіпсіздік


Қорытынды бағалау

Неғұрлым жемісті екі сәтті атаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуғаықпалететіндейекіжайттыатаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)?

1:

2:Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!