Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2.А.Бөлім Күні: 16.11 СЫНЫП: 2 Сабақ 39 | Мектеп :№167 Мұғалімніңаты-жөні: А.Бердікеева
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) | 2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану |
Сабақтың тақырыбы | Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгаритмі |
Сабақ мақсаттары | Оқушыларды ынталандыра отырып, жазбаша қосу мен азайтуды меңгерту, есеп шығарту
|
Бағалау критерийлері | Тиімді тәсілмен есептеу |
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану пәнімен байланысты |
Алдыңғы меңгерілген білім
| Оқушылар бірінші сыныпта алған санау дағдыларын еске түсіреді. |
Жоспар |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы | І Ұйымдастыру бөліміПсихологиялық бағыт беруБіз ақылды баламызАйтқан тілді аламызМатематика ілімінЛезде қағып аламыз. | Презентация
|
ОртасыКім тиімді тәсіл ұсынды? | Денешынықтыру сабағында ойын эстафетасы саябақта өтті.Мысалдарды шығарып,балалардың әрқайсысының өз жалаушасын тап. 98-44=54 44+26=70 28+31=59 85-12=73 96-43=53 |
|
Тақтамен жұмыс
|
| Қағаз, фломастер |
Баған түрінде есептеу | 36+23 =59 43+25=65 75+23=98 98-65=33 |
|
Дәптермен жұмыс | Баған түрінде жазып есептеу36+23 96-42 54+32 89-25 | Дәптер ручка |
Тиімді тәсілмен есепте | 64+16+8+2=10+80=9052-(30+12)=52-42=10100-25+25=100-50=50=67+14+3+16=67+3+14+16=70+30=10041+9-30=50-30=20 |
|
Есепті санды деректермен толықтырып, оны шығар | Спорт жарысына 29 қыз қатысты Оның 10 ы жүгірді. Қалғандары секірді.Неше қыз ұзындыққа секірді?Шешуі: 29-10=11 Жауабы: 11қыз ұзындыққа секірді |
|
Есептеу мәшинесі | 16+25-9=41-9=3235+25-9=60-9=5156+25-9=81-9=7238+25-9=63-9=57 |
|
Тақтамен жұмыс | Түсіндіре отырып есепте5дм3см+3дм2см=8дм5см53см+32см=85см7дм9см-2дм6см=5дм3см79см-26см=53см |
|
Жеке жұмыс
| 98см-23см= 29см-13см= 3дм2см+5дм6см=41л+36л= 95см-63см= 7дм 8см-2дм5см=31л+14л= 7дм6см-5дм2см= 9дм4см-6дм3см=45см+21см= 4дм2см+4дм7см= 3дм3см+1дм6см= |
|
Қосымша ақпарат |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау –оқушылардың прогресін/білімін қадағалауды сіз қалай жоспарлайсыз? | Оқу байланыстарыДенсаулық пен қауіпсіздік |
Қорытынды бағалауНеғұрлым жемісті екі сәтті атаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)?1:2:Сабақтыжақсартуғаықпалететіндейекіжайттыатаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)?1: 2:Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді |