Тәрбие сағатының жоспары
|
Тақырып: |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә.: |
Серік Бағлан Дарханұлы |
|
Күні: |
18.12.2024 |
|
Сынып: |
9 «ә» |
|
Сабақтың мақсаттары: |
-
Қазақстанның тәуелсіздік тарихы туралы білім беру. |
|
|
- Тәуелсіздіктің құндылығы мен маңыздылығын түсіндіру. |
|
Құндылық: |
Бірлік және ынтымақ. |
|
Аптаның дәйексөзі: |
«Бірлігі күшті ел озады.» |
Тәрбие сағатының барысы
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 минут) |
-
Сәлемдесу. |
- Мұғалімнің сөзін тыңдайды, сабақтың мақсатына назар аударады. |
Ауызша мадақтау. |
Интерактивті тақта, слайдтар. |
|
Мәтінмен жұмыс (5 минут) |
-
Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы негізгі оқиғалары: |
- Тәуелсіздік туралы ақпаратты тыңдап, дәптерлеріне қажетті мәліметтерді жазады. |
Оқушылардың белсенділігін бақылау. |
Қысқаша тарихи мәліметтер. |
|
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Тапсырма 1: (10 минут) |
«Тәуелсіздік жылнамасы»:
|
-
Әр топ берілген кезең туралы ақпаратты талдайды. |
Жұмыстың мазмұны мен таныстыруына қарай бағалау. |
Постерге арналған қағаз, маркерлер, тақырыптық материалдар. |
|
Тапсырма 2:» (15 минут) |
«Менің Отаным – Қазақстан
Нұсқаулық:
Интерактивті тапсырма: «Тәуелсіздік тарихы бойынша викторина» Мақсаты: Оқушылардың Қазақстан тәуелсіздігі тарихы туралы білімдерін интерактивті түрде бекіту.
Интерактивті тапсырма 2: «Суреттер сөйлейді» Мақсаты: Оқушыларды Қазақстанның тәуелсіздік тарихымен байланысты суреттер арқылы ақпаратты талдауға, қорытынды жасауға және шығармашылық ойлауға үйрету. |
- Оқушылар жеке жұмыс жасайды:
өздерінің шығармашылық өлеңдерін жазады.
Нұсқаулық: Мұғалім Quizizz, платформасында викторина дайындайды. Викторина 5-7 сұрақтан тұрады, әр сұрақ Қазақстанның тәуелсіздік тарихына, маңызды оқиғаларына және жетістіктеріне қатысты болуы керек.
Нұсқаулық: Мұғалім Қазақстанның тәуелсіздік жылдарындағы маңызды оқиғаларға қатысты суреттер дайындайды. Суреттерді интерактивті тақтада немесе қағазда көрсету. |
Шығармашылық пен мазмұндық ерекшелігі үшін мадақтау.
Шығармашылық пен мазмұндық ерекшелігі үшін мадақтау. |
Дәптер, қалам.
https://quizizz.com/admin/quiz/675fff918fbbf1dffa46cdfc
|
|
Қорытынды (5 минут) |
Сабақты қорытындылау: Оқушылардың топтық жұмыстары мен шығармашылық тапсырмаларын талдау. - Тәуелсіздіктің құндылығы туралы түйінді ойларды жеткізу. - «Тәуелсіздік дегеніміз не?» сұрағы бойынша оқушылардан 1-2 сөйлеммен жауап алуға бағыттау. |
Сабақта орындаған жұмыстарын талқылауға қатысады. - Өз ойларымен бөлісіп, тәуелсіздік туралы пікірлерін білдіреді. |
Кері байланыс |
Кері байланыс парақтары. |
Кіріспе сөз:
Құрметті оқушылар! Бүгін біз халқымыздың тарихи жетістігі –
тәуелсіздік туралы әңгімелесеміз. Тәуелсіздік әрбір ұлттың
еркіндігі мен дербестігін білдіреді. Біздің Қазақстан да осы
мәртебелі жолдан өтіп, бүгінде өз туын биікке көтерген мемлекетке
айналды. Бүгінгі сабағымызда ел тарихындағы маңызды оқиғалармен
танысып, тәуелсіздіктің құндылығы мен маңызын бірге
талқылаймыз.
Түйінді сұрақтар:
-
Тәуелсіздік дегеніміз не?
-
Біздің еліміз тәуелсіздікке қалай қол жеткізді?
-
Тәуелсіздікті сақтау үшін біз қандай жауапкершілік аламыз?
Бұл кіріспе бөлім оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыруға және олардың назарын негізгі тақырыпқа аударуға көмектеседі.
Интерактивті тапсырма: «Тәуелсіздік тарихы бойынша викторина»
Мақсаты:
Оқушылардың Қазақстан тәуелсіздігі тарихы туралы білімдерін
интерактивті түрде бекіту.
Нұсқаулық:
-
Тапсырманы ұйымдастыру:
-
Мұғалім Kahoot, Quizizz, немесе Wordwall платформасында викторина дайындайды.
-
Викторина 5-7 сұрақтан тұрады, әр сұрақ Қазақстанның тәуелсіздік тарихына, маңызды оқиғаларына және жетістіктеріне қатысты болуы керек.
-
-
Мысал сұрақтар:
-
Сұрақ 1: Қазақстан тәуелсіздігін қай жылы алды?
-
A) 1990
-
B) 1991 (Дұрыс жауап)
-
C) 1992
-
D) 1993
-
-
Сұрақ 2: Қазақстанның ұлттық валютасы – теңге қашан енгізілді?
-
A) 1991
-
B) 1992
-
C) 1993 (Дұрыс жауап)
-
D) 1994
-
-
Сұрақ 3: Қазақстанда EXPO-2017 қай қалада өтті?
-
A) Алматы
-
B) Астана (Дұрыс жауап)
-
C) Шымкент
-
D) Қарағанды
-
-
Сұрақ 4: Қазақстан тәуелсіздігін ең бірінші болып қай ел мойындады?
-
A) Қытай
-
B) Түркия (Дұрыс жауап)
-
C) Ресей
-
D) АҚШ
-
-
Сұрақ 5: Қазақстанның Тәуелсіздік күні қай күні атап өтіледі?
-
A) 1 желтоқсан
-
B) 16 желтоқсан (Дұрыс жауап)
-
C) 25 қазан
-
D) 22 наурыз
-
-
Интерактивті тапсырма 2: «Суреттер сөйлейді»
Мақсаты:
Оқушыларды Қазақстанның тәуелсіздік тарихымен байланысты суреттер
арқылы ақпаратты талдауға, қорытынды жасауға және шығармашылық
ойлауға үйрету.
Нұсқаулық:
-
Тапсырманы ұйымдастыру:
-
Мұғалім Қазақстанның тәуелсіздік жылдарындағы маңызды оқиғаларға қатысты суреттер дайындайды. (Мысалы, Тәуелсіздік монументі, ұлттық валютаны енгізу сәті, 1991 жылғы Тәуелсіздік жариялау, EXPO-2017 көрмесі және т.б.)
-
Суреттерді интерактивті тақтада немесе қағазда көрсету.
-
-
Тапсырма шарты:
-
Сынып оқушыларын 3-4 топқа бөлу.
-
Әр топқа 1-2 сурет беріледі.
-
Әр топ суретке қарап, мына сұрақтарға жауап дайындайды:
-
Суретте қандай оқиға бейнеленген?
-
Бұл оқиға Қазақстан тарихында қандай маңызға ие?
-
Суретке қысқаша сипаттама жазыңыз.
-
-
-
Тапсырманы орындау:
-
Әр топ суретке қатысты өз жауаптарын дайындап, сынып алдында қорғайды.
-
Қажет болған жағдайда мұғалім суреттерге қосымша түсініктеме береді.
-
Суреттерге мысалдар:
-
Тәуелсіздік монументі: Алматы қаласындағы тәуелсіздік символы.
-
Ұлттық валюта – теңге: 1993 жылғы 15 қараша күні теңгенің енгізілу сәті.
-
Қазақстанның БҰҰ-ға қосылуы: Тәуелсіздік жылдарындағы халықаралық жетістік.
-
EXPO-2017 көрмесі: Елордада өткен маңызды халықаралық оқиға.
-
Тұңғыш Президент күні: Тәуелсіздікке қол жеткізуге үлес қосқан тұлғалар.
Бағалау критерийлері:
-
Суретті талдау тереңдігі.
-
Берілген ақпараттың толықтығы мен дұрыстығы.
-
Топтық жұмыстағы белсенділік және өз ойларын түсіндіру қабілеті.
![]()
Қорытынды:
-
Әр топтың жауабын талқылап, суреттегі оқиғалардың Қазақстан тарихындағы маңызын қорытындылау.
-
Тәуелсіздіктің тек тарихи жетістік емес, сонымен қатар әр азамат үшін үлкен жауапкершілік екенін атап өту.
Қажетті ресурстар:
-
Қазақстан тарихына қатысты суреттер (интерактивті тақтада көрсету немесе қағазға басып шығару).
-
Постерге арналған қағаз және маркерлер (қажет болған жағдайда).
Бұл тапсырма оқушылардың тарихи суреттермен жұмыс істеу арқылы Қазақстан тәуелсіздігін тереңірек түсінуіне көмектеседі.





жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәуелсіздік елімнің ерлік жолы» бірыңғай тәрбие сағатының жоспары
Тәуелсіздік елімнің ерлік жолы» бірыңғай тәрбие сағатының жоспары
Тәрбие сағатының жоспары
|
Тақырып: |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә.: |
Серік Бағлан Дарханұлы |
|
Күні: |
18.12.2024 |
|
Сынып: |
9 «ә» |
|
Сабақтың мақсаттары: |
-
Қазақстанның тәуелсіздік тарихы туралы білім беру. |
|
|
- Тәуелсіздіктің құндылығы мен маңыздылығын түсіндіру. |
|
Құндылық: |
Бірлік және ынтымақ. |
|
Аптаның дәйексөзі: |
«Бірлігі күшті ел озады.» |
Тәрбие сағатының барысы
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 минут) |
-
Сәлемдесу. |
- Мұғалімнің сөзін тыңдайды, сабақтың мақсатына назар аударады. |
Ауызша мадақтау. |
Интерактивті тақта, слайдтар. |
|
Мәтінмен жұмыс (5 минут) |
-
Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы негізгі оқиғалары: |
- Тәуелсіздік туралы ақпаратты тыңдап, дәптерлеріне қажетті мәліметтерді жазады. |
Оқушылардың белсенділігін бақылау. |
Қысқаша тарихи мәліметтер. |
|
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Тапсырма 1: (10 минут) |
«Тәуелсіздік жылнамасы»:
|
-
Әр топ берілген кезең туралы ақпаратты талдайды. |
Жұмыстың мазмұны мен таныстыруына қарай бағалау. |
Постерге арналған қағаз, маркерлер, тақырыптық материалдар. |
|
Тапсырма 2:» (15 минут) |
«Менің Отаным – Қазақстан
Нұсқаулық:
Интерактивті тапсырма: «Тәуелсіздік тарихы бойынша викторина» Мақсаты: Оқушылардың Қазақстан тәуелсіздігі тарихы туралы білімдерін интерактивті түрде бекіту.
Интерактивті тапсырма 2: «Суреттер сөйлейді» Мақсаты: Оқушыларды Қазақстанның тәуелсіздік тарихымен байланысты суреттер арқылы ақпаратты талдауға, қорытынды жасауға және шығармашылық ойлауға үйрету. |
- Оқушылар жеке жұмыс жасайды:
өздерінің шығармашылық өлеңдерін жазады.
Нұсқаулық: Мұғалім Quizizz, платформасында викторина дайындайды. Викторина 5-7 сұрақтан тұрады, әр сұрақ Қазақстанның тәуелсіздік тарихына, маңызды оқиғаларына және жетістіктеріне қатысты болуы керек.
Нұсқаулық: Мұғалім Қазақстанның тәуелсіздік жылдарындағы маңызды оқиғаларға қатысты суреттер дайындайды. Суреттерді интерактивті тақтада немесе қағазда көрсету. |
Шығармашылық пен мазмұндық ерекшелігі үшін мадақтау.
Шығармашылық пен мазмұндық ерекшелігі үшін мадақтау. |
Дәптер, қалам.
https://quizizz.com/admin/quiz/675fff918fbbf1dffa46cdfc
|
|
Қорытынды (5 минут) |
Сабақты қорытындылау: Оқушылардың топтық жұмыстары мен шығармашылық тапсырмаларын талдау. - Тәуелсіздіктің құндылығы туралы түйінді ойларды жеткізу. - «Тәуелсіздік дегеніміз не?» сұрағы бойынша оқушылардан 1-2 сөйлеммен жауап алуға бағыттау. |
Сабақта орындаған жұмыстарын талқылауға қатысады. - Өз ойларымен бөлісіп, тәуелсіздік туралы пікірлерін білдіреді. |
Кері байланыс |
Кері байланыс парақтары. |
Кіріспе сөз:
Құрметті оқушылар! Бүгін біз халқымыздың тарихи жетістігі –
тәуелсіздік туралы әңгімелесеміз. Тәуелсіздік әрбір ұлттың
еркіндігі мен дербестігін білдіреді. Біздің Қазақстан да осы
мәртебелі жолдан өтіп, бүгінде өз туын биікке көтерген мемлекетке
айналды. Бүгінгі сабағымызда ел тарихындағы маңызды оқиғалармен
танысып, тәуелсіздіктің құндылығы мен маңызын бірге
талқылаймыз.
Түйінді сұрақтар:
-
Тәуелсіздік дегеніміз не?
-
Біздің еліміз тәуелсіздікке қалай қол жеткізді?
-
Тәуелсіздікті сақтау үшін біз қандай жауапкершілік аламыз?
Бұл кіріспе бөлім оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыруға және олардың назарын негізгі тақырыпқа аударуға көмектеседі.
Интерактивті тапсырма: «Тәуелсіздік тарихы бойынша викторина»
Мақсаты:
Оқушылардың Қазақстан тәуелсіздігі тарихы туралы білімдерін
интерактивті түрде бекіту.
Нұсқаулық:
-
Тапсырманы ұйымдастыру:
-
Мұғалім Kahoot, Quizizz, немесе Wordwall платформасында викторина дайындайды.
-
Викторина 5-7 сұрақтан тұрады, әр сұрақ Қазақстанның тәуелсіздік тарихына, маңызды оқиғаларына және жетістіктеріне қатысты болуы керек.
-
-
Мысал сұрақтар:
-
Сұрақ 1: Қазақстан тәуелсіздігін қай жылы алды?
-
A) 1990
-
B) 1991 (Дұрыс жауап)
-
C) 1992
-
D) 1993
-
-
Сұрақ 2: Қазақстанның ұлттық валютасы – теңге қашан енгізілді?
-
A) 1991
-
B) 1992
-
C) 1993 (Дұрыс жауап)
-
D) 1994
-
-
Сұрақ 3: Қазақстанда EXPO-2017 қай қалада өтті?
-
A) Алматы
-
B) Астана (Дұрыс жауап)
-
C) Шымкент
-
D) Қарағанды
-
-
Сұрақ 4: Қазақстан тәуелсіздігін ең бірінші болып қай ел мойындады?
-
A) Қытай
-
B) Түркия (Дұрыс жауап)
-
C) Ресей
-
D) АҚШ
-
-
Сұрақ 5: Қазақстанның Тәуелсіздік күні қай күні атап өтіледі?
-
A) 1 желтоқсан
-
B) 16 желтоқсан (Дұрыс жауап)
-
C) 25 қазан
-
D) 22 наурыз
-
-
Интерактивті тапсырма 2: «Суреттер сөйлейді»
Мақсаты:
Оқушыларды Қазақстанның тәуелсіздік тарихымен байланысты суреттер
арқылы ақпаратты талдауға, қорытынды жасауға және шығармашылық
ойлауға үйрету.
Нұсқаулық:
-
Тапсырманы ұйымдастыру:
-
Мұғалім Қазақстанның тәуелсіздік жылдарындағы маңызды оқиғаларға қатысты суреттер дайындайды. (Мысалы, Тәуелсіздік монументі, ұлттық валютаны енгізу сәті, 1991 жылғы Тәуелсіздік жариялау, EXPO-2017 көрмесі және т.б.)
-
Суреттерді интерактивті тақтада немесе қағазда көрсету.
-
-
Тапсырма шарты:
-
Сынып оқушыларын 3-4 топқа бөлу.
-
Әр топқа 1-2 сурет беріледі.
-
Әр топ суретке қарап, мына сұрақтарға жауап дайындайды:
-
Суретте қандай оқиға бейнеленген?
-
Бұл оқиға Қазақстан тарихында қандай маңызға ие?
-
Суретке қысқаша сипаттама жазыңыз.
-
-
-
Тапсырманы орындау:
-
Әр топ суретке қатысты өз жауаптарын дайындап, сынып алдында қорғайды.
-
Қажет болған жағдайда мұғалім суреттерге қосымша түсініктеме береді.
-
Суреттерге мысалдар:
-
Тәуелсіздік монументі: Алматы қаласындағы тәуелсіздік символы.
-
Ұлттық валюта – теңге: 1993 жылғы 15 қараша күні теңгенің енгізілу сәті.
-
Қазақстанның БҰҰ-ға қосылуы: Тәуелсіздік жылдарындағы халықаралық жетістік.
-
EXPO-2017 көрмесі: Елордада өткен маңызды халықаралық оқиға.
-
Тұңғыш Президент күні: Тәуелсіздікке қол жеткізуге үлес қосқан тұлғалар.
Бағалау критерийлері:
-
Суретті талдау тереңдігі.
-
Берілген ақпараттың толықтығы мен дұрыстығы.
-
Топтық жұмыстағы белсенділік және өз ойларын түсіндіру қабілеті.
![]()
Қорытынды:
-
Әр топтың жауабын талқылап, суреттегі оқиғалардың Қазақстан тарихындағы маңызын қорытындылау.
-
Тәуелсіздіктің тек тарихи жетістік емес, сонымен қатар әр азамат үшін үлкен жауапкершілік екенін атап өту.
Қажетті ресурстар:
-
Қазақстан тарихына қатысты суреттер (интерактивті тақтада көрсету немесе қағазға басып шығару).
-
Постерге арналған қағаз және маркерлер (қажет болған жағдайда).
Бұл тапсырма оқушылардың тарихи суреттермен жұмыс істеу арқылы Қазақстан тәуелсіздігін тереңірек түсінуіне көмектеседі.





шағым қалдыра аласыз

















